revo Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 Am cumparat un second Aprilia Scarabeo de 49cc 2 Timpi .Se opreste dupa 2-3 minute .Porneste din nou imediat dupa care se preste in 3-5 secunde.Aceast defect se repeta. Bugjie schimbata, filtru aer schimbat.N-am umblat la carburator...Ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 probabil ca se ineaca. verifica carburatorul. sta cateva minute pornit pe principiul soc tras.e ca si cum ai tine socul tras tot timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 uita-te la bujie si vezi ce culoare are! oricum cel mai probabil se inneaca! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 bujia este noua, dupa ce se opreste nu mai vrea sa mearga nici cu socul tras.Este posibil sa fie din cauza segmentilor(uzati)?Nu stiu daca carburatorul Dellorto are si regalj pt aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 simtoma clasica de furtun infundat. nu ajunge suficienta benzina in carburator, e infundat in partea de la robinet, sau decantor sau ce mai ai pe acolo. Verifica sigaurica de aierisire din capacul rezervorului. primele minute merge pe ce are in carb, dar debitul de pe furtun nu compenseaza. moare, mai picura nitica bewnzina si mai porneste cateva secunde..... Dupa o perioada mai lunga mergem ai mult ca apuca sa se umple iar camera de benzina rezolvare pe moment: sufli pe furtun pana bolboroseste in rezervor. o sa mearga nitel mai mult de cateva min si o sa iti fie clar ca tre saa faci curat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 multam, maine va dau vesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_83 Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 bujia este noua, dupa ce se opreste nu mai vrea sa mearga nici cu socul tras.Este posibil sa fie din cauza segmentilor(uzati)?Nu stiu daca carburatorul Dellorto are si regalj pt aer? daca tragi socul chiar nu mai merge deloc. o ineci si mai tare. de la segmenti n-are cum sa fie. verifica si daca benzineste si daca nu e infundat ceva . cel mai probabil e sa se inece.verifica bujia.daca e uda e clar. dupa ce o pornesti cu socul tras, o lasi juma de minut cu el tras apoi il dai la loc si o lasi fara soc pana se incalzeste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 si daca se inneaca?este bujia uda? cum se poate remedia?chiar daca socul nu mai e tras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataaa Postat Decembrie 11, 2005 Share Postat Decembrie 11, 2005 da, cand se ineaca bujia se uda, o scoti si o pui la aragaz cu partea umeda pana se incalzeste, dupa aia dai putin la autmoat cu bujia scoasa ca sa-si elimne benzina si dupa pune-i bujia la loc si incarca sa vezi. Verfica si daca bujia este pt scuterul tau. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 11, 2005 Autor Share Postat Decembrie 11, 2005 singurul lucru care nu l-am verificat e carburatorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serviceumi Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Lasa carb in pace. Verifica toba de esapament sa nu fie infundata, sau cum s-a zis alimentarea cu benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
king Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Dupa cum s-a mai spus poate sa fie de la alimentarea cu benzina(furtun, carburator). Ai grija sa ai toate furtunasele bagate in carburator, trebuie sa fie vreo 4 inclusiv ala de ulei.Daca se opreste dupa trei minute cu un zgomot metalic inseamna ca nu ai ungerea cum trebuie---> verifici rezervorul de ulei . Vezi ca un motor rece in 2t trebuie sa scoata fum la pornire. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 nu i-am dat de hac pana acum. Repet: bujie verificata, filtru aer schimbat,alimentare verificata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 poate fi din cauza depresiunii din carburator ingheata benzina, asta se mai intampla la Dacie. Mergea o vreme, dup-aia se oprea, asteptai, porneai mergea iarasi o vreme. Baga niste aditiv de-ala antifreeze pt iarna de se baga in benzina. Da nu cred Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLD AS ICE Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Salut! Cred ca am si eu aceiasi problema...am un ktm sting de 125 in 2T, si azi i-am dat cheie, aluat-o cu socul tras...a mers ce a mers....i-am impins socul, a mai mers 3-4 minute si s-a oprit Beleaua e ca impins porneste....dar la buton..nu vrea! In fine...l-am mai pornit de vreo 10 ori....l-am lasat sa se incalzeasca foarte bine....i-am marit putin relantiul si am observat ca sta, adica nu se mai opreste! Dar nici nu oscileaza acul de turatii, ca si cum ar fii fost ceva infundat... M-am gandit ca o fii fost din cauza frigului.....ca la mine cand e frig nici macar nu se gandeste sa porneasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 oricum carburatorul tre reglat daca se face frig. Nu mai merge cu reglajele din vara, densitatea aerului e alta si la motoare mici se simte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexgsx Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 Eu am patit ceva de genul asta la masina...nu ma pricep la ceea ce ai tu dar eu stiu sigur ca dupa ce i-am schimbat bujiile( trebuie precizat ca am luat atunci bujii sa zicem recomandate ), fisele si m-am asigurat ca nu mai fura curent pe la delcou si implicit fise a mers perfect. Nu e un sfat dar poate te ajuta. Cat despre carburator eu cred ca nu are i problema majora. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 12, 2005 Autor Share Postat Decembrie 12, 2005 la iesiea din rezervor am descoperit o piesa capsulata cu doua furtune ce duc la carburator.Am uzit ca robinetul este automat si se deschide numai cand merge motorul?Sa fie ala infundat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Decembrie 12, 2005 Share Postat Decembrie 12, 2005 la iesiea din rezervor am descoperit o piesa capsulata cu doua furtune ce duc la carburator.Am uzit ca robinetul este automat si se deschide numai cand merge motorul?Sa fie ala infundat? e posibil. unul e furtun de vaccum, pe altul curge benzina. deci daca le scoti pe amandoua si sugi nitel din unul, pe alalalt ar trebui sa curga benzina. vezi sa nu ia si ceva filtru decantor pe acolo. sigur ar ajuta un manual de service. Mai poti verifica asta alimentand pe furtunul d benzina dintr-un alt recipient Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
R_i_d_e_r Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 poate sa fie si aprimderea. am avut un Malaguti F15 si problema era din aprindere bujia e uda? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marian1848 Postat Decembrie 13, 2005 Share Postat Decembrie 13, 2005 Am avut si eu aceasi problema, si pana nu am schimbat bujia nu am reusit sa o pornesc. Pornea numai impinsa si se oprea dupa 100m. Parea sa aiba ulei prea mult in benzina. Cineva mi-a spus ca este posibil sa am in carburator amestec de benzina cu ulei din care benzina s-a mai evaporat si a ramas mai mult ulei care ajunge la bujie si o ineaca. Oricum problema a trecut singura dupa ce am facut porniri repetate, deci la un moment dat a pornit si nu sa mai oprit, dar asta dupa ce am schimbat un pumn de bujii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 13, 2005 Autor Share Postat Decembrie 13, 2005 S-a rezolvat: TOBA INFUNDATA! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denisa stroe Postat Martie 26, 2019 Share Postat Martie 26, 2019 Buna! Am si eu cam aceeasi problema. Fara sa merg cu ia o pornesc si cam dupa cateva minute se opreste..se aude cum se ineaca.porneste din prima fara probleme..dar se aude cum se forteaza sa ramana pornita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
George Felix Postat Februarie 4, 2021 Share Postat Februarie 4, 2021 Am și ieu o problema la scuter pornește și se oprește nustiu ce are Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Februarie 5, 2021 Share Postat Februarie 5, 2021 Acum 7 ore, George Felix a spus: Am și ieu o problema la scuter pornește și se oprește nustiu ce are Nevoie de benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.