smok3 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Va asteptam cu ceea mai mare placere facem coloana oficiala pana la salon Nea Mircea ! Nea Mircea vad ca doar noi 2 mai postam pe aici si atunci din an in paste, ultima tura Grecia cateva poze sa iti arat ca chiar ma bucur de ea la drumuri lungi. toate cele bune ! Editat Mai 11, 2013 de smok3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wagnererik20 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Buna, Ma inscriu si eu cu Bestia mea Honda ST 1100 Pan European 1992 ABS, TCS . Aici puteti sa vedeti si niste poze. Multumesc. Erik /index.php?/topic/702377-honda-st-1100-pan-european/page-2 Buna, Ce tip si brand de ulei i-mi recomandati la motorul meu Honda ST 1100 Pan European 1992. Buna, Ce tip si brand de ulei i-mi recomandati la motorul meu Honda ST 1100 Pan European 1992 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Februarie 4, 2014 Share Postat Februarie 4, 2014 Ohooo e asa inghesuiala pe topciul asta ca am si uitat sa ma mai uit pe el ) bine ai venit si poate acum cu venirea ghiocelului ne strangem mai multi pe undeva sa povestim despre vapoare cat despre ulei eu pun la a mea Motorex Top Speed 10W40,ulei sintetic ....nu vad la modelul de 1100 sa ii stea in gat iti pun si un linc ca exemplu dar sunt sigur ca daca te chinui il gasesti si mai ieftin de atat http://uleimoto-shop.ro/index.php?route=product/product&path=59_61_84_86&product_id=75 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Noiembrie 27, 2014 Share Postat Noiembrie 27, 2014 (editat) salut, de sambata sunt posesorul unui Pan de 1300, 34.000 km, ingrijit si frumos... sa-i de-a Dumnezeu sanatate la Dan fostul proprietar Editat Noiembrie 27, 2014 de Pierrooradea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 28, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 28, 2014 Bravo, sa te bucuri de ea! Asta-i aia din Constanta.. Cind vremea permite te asteptam cu o parere vis-a-vis de ambele motociclete, RT si asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
smok3 Postat Decembrie 1, 2014 Share Postat Decembrie 1, 2014 Da vorba lui luv asteptam dupa ce te dai cu ea mai multe pareri si impresii..... Boxer vs V4....pozitia in sha, frane, stabilitate ....etc etc tu ca detinator si de BMW si Honda si aici ma refer strict la aceias clasa nu generalizez sunt sigur ca ne poti da mai multe detalii, unde e parbrizul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Decembrie 28, 2014 Share Postat Decembrie 28, 2014 salutare, luv e aia din Constanta smok3 parbrizul a fost demontat la transport, nu intra PAN-ul in Caravelle decat cu el demontat din pacate din cauza vremii si a anvelopelor uzate si vechi ( is cele din fabrica cred sau ceva SH-uri... ) nu am reusit sa fac o plimbare adevarata, dar dupa cateva zeci de km pot spune ca la prima impresie pan-ul e mult mai nervos ca RT-ul, pozitia e mai "sport", asta in functie de reglajul seii. RT-ul pare si este mai usor la cele 280 kg cat zice cartea, dar ca minus la manevrele pe loc este inaltimea si latimea seii, stai cracanat pe el si e destul de greu de tinut pe suprafete neregulate, era dotat cu muzica, incalzire ghidon, prize 12V, indicatoare bord mecanice si clasice, reglaj manual far pozitionat prost in partea dreapta, era aproape imposibil de utilizat in timp ce conduci noaptea, pozitie de condus foarte confortabila ( duce si 1000km/zi), seile modificate la DAN in TM, suspensia si modul de amortizare face toti banii!!!, garda la sol, pozitia inalta "ca de SUV" si ampatamentul scurt + motorul boxer pe curbe, dealuri, serpentine, etc transmitea o senzatie placuta de siguranta, practic stiai intotdeauna unde e si cate resurse mai are, indiferent de starea drumului gaseai si mentineai trasa optima, ma enervau in schimb intreruperile acelea specifice la boxer, aerodinamicitatea partii frontale si a parbrizului cam interesante, am investit in 3 parbrize pana am gasit varianta cat de cat ok sa scap de turbulentele ce-mi creau o senzatie de curent la ceafa si spate, practic peste 90 km/h devenea enervanta senzatia aceea de curent aer rece ce cobora de pe casca pe ceafa si mai departe pe coloana, farul lumina destul de bine si foarte bine cu proiectoarele pornite, cutiile pentru bagaje pareau mari dar in interior nu erau chiar atat de spatioase, in top-case deabia intra o casca xl flip-up, avantaj ca se potriveste cheia de contact la toate 3 cutiile, PAN-ul pare greoi fata de RT la cele 330 kg cat zice cartea, dar ca plus la manevrele pe loc este inaltimea si faptul ca saua este mai ingusta, ajungi foarte bine cu picioarele pe jos si poti face mai usor parcarea/intoarcerea din 3 manevre, nu este dotat cu muzica, incalzire ghidon, prize 12v, bord sofisticat cu multiple informatii dar foarte usor de utilizat, reglaj actionat electric al farului, pozitionat in partea stanga, usor de utilizat, pozitia de condus pare confortabila (nu pot spune inca foarte multe), suspensia pare OK dar parca nu e la fel de eficienta ca la RT pe grum denivelat, aici pot spune ca si anvelopele proaste de pe PAN concura la o senzatie ciudata, garda la sol este mult mai mica, stau ceva mai aplecat, motorul V4 pare a fi un animal mare, suparat ce trebuie imblanzit, nu am avut cand sa ma obisnuiesc cu el dar pare ca devine prietenos cu fiecare iesire , aerodinamica mai buna, partea frontala si parbrizul STANDARD par OK, nu simt turbulente, farul lumineaza foarte bine, cutiile pt bagaje pare ca sunt mai spatioase, in top case pare ca intra doua casti ( nu am incercat) , dezavantaj ca la top case am cheie separata, anvelopa fata pe 18 deci mai scumpa. revin cu detalii dupa alte plimbari An nou fericit la toti motociclistii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Decembrie 28, 2014 Autor Share Postat Decembrie 28, 2014 Bravo maestre.Sa o stapanesti sanatos si fara probleme.Daca vrei iti urez sa ai acelasi numar de probleme pe care le-am avut eu cu panul meu la 60000 km.Adica niciuna. Salutari de la MITU. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Ianuarie 4, 2015 Share Postat Ianuarie 4, 2015 Salut HondaSan si Mitu Multumesc de urari!!! Tot cu Pan te dai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 4, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 4, 2015 Paaiii,nu ma tenteaza altceva.Ba mint.Un Pan nou.Desi modelul nou ce a iesit anul trecut nu mai este asa tare ca ce avem noi.Dupa ce te dai cu asta al tau,asa,macar pana pe la Amsterdam,mai discutam.Ca o curiozitate.Motorul asta nu este cel de la Intermotorcycling,de unde am cumparat eu scula mea?Pentru ca daca este acela,este cel cu care am facut testul de m-am hotarat sa cumpar unu.Acela mergea super,singura chestie nasoala fiind faptul ca ma ardea la picioare aerul cald de la motor (merg cu pantaloni scurti pe motor) ,problema ce s-a rezolvat la a mea. Multi km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Salut, Honda San cum ai rezolvat problema cu caldura la picioare? si eu merg cu protectii de enduro si pantaloni scurti Mai nu stiu cine sunt baietii de la INTERMOTOR dar cred ca este vorba despre aceeasi mobra, multi m-au intrebat. Pana una alta daca tot au fost 13 grade Sambata am iesit oleaca sa ne mai obisnuim, cum se spune... io cu ea si ea cu mine... din ce in ce mai faina acest "concubinaj". Am incercat sa vad cum se comporta si la faza cu 180-u`( rusine mie!)... acuma avand in vedre ca are anvelopele praf ( sper ca-mi vin saptamana asta ca is comandate de ceva vreme) senzatia e interesanta, dar cred ca la motocicleta asta trebuiesc anvelope ceva mai dure ca si textura, am testat si PAN-ul unui prieten, PAN incaltat cu anvelope de ploaie/pista si pare ca intra intr-un fel de voblaj cand ii dai un bobarnac de counterstering... aici poate sa fie vorba si despre presiunea in anvelope. Una peste alta pot sa spun ca in cei aproape 150 km ( mergeam io si triplu ca distanta numai ca nu am incredere in anvelopele astea) motocicleta s-a comportat bine, i-mi place tinuta de drum, ca poti depasi orice "utilaj" ), i-mi place enorm ca are "rezerve inepuizabile" de putere, la 150km/h se simte in largul ei si o poti tine asa mult si bine. Pare ca ii plac curbele la fel de mult ca mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Ianuarie 20, 2015 Admin Share Postat Ianuarie 20, 2015 Honda San cum ai rezolvat problema cu caldura la picioare? si eu merg cu protectii de enduro si pantaloni scurti Comanzi kitul de deflectoare pt.oglinzi si carene Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) Comanzi kitul de deflectoare pt.oglinzi si carene Hotule.Te-ai uitat la a mea. Mai are un mic secret.Sufla pe langa plastice si cadru.Acolo trebuie etansat cu niste burete rezistent la caldura.Desigur si deflectoarele.In ce priveste usorul voblaj de la 150 /h acesta se datoreaza dispunerii motorului .Sa ai grije ,mai ales la depasirea tirurilor pe la 150 160 la ora.In acele momente tinde sa vobleze.Aceste depasiri trebuie sa le efectuezi in gaz,in usoara acceleratie.Motorul merge de rupe ,intr-adevar.Stiai ca ia 100 km/h in 3 secunde?Nu stiai.Nu consuma si nu se strica. Defapt problemele,mici ,nu sunt cauzate de motor ci de modul cum il exploatam noi.Japonezu spune clar ca merge in regim de touring adica geamul sus si toate cutiile pe el ,pana la 130 km/h.Mai sus merge sport cu geamul jos si fara cutii.Nu mai are nicio greata.Da io merg cu a mea si 220 la ora cu geamu sus si cu cutii.Normal sa faca fite. Acum am vazut LUV.Nu esti hot.Te-ai uitat in alta parte.Sa ne vedem cu bine. Editat Ianuarie 21, 2015 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 LUV la alea m-am uitat si io ... o groaza de banet... dar daca fac treaba buna sigur merita HondaSan in schimb vad ca stii o solutie mai ieftina buretele ala unde anume l-ai pus? poti exemplifica cu ceva poze? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Ianuarie 21, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 21, 2015 Nu am pus eu buretele.Am conditionat cumpararea de rezolvarea problemei cu caldura la picioare.Cei de la Honda au rezolvat-o.Deflectoarele rezolva problema pentru exteriorul piciorului.Pentru partea interioara a pulpei,cea mai sensibila,trebuie pus burete de etansare.Intre carena si sasiul motorului trebuie pus.Cred ca poti rezolva problema si pe afara adica fara sa desfaci carenele.Sunt sigur ca o sa te descurci.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Nu am pus eu buretele.Am conditionat cumpararea de rezolvarea problemei cu caldura la picioare.Cei de la Honda au rezolvat-o.Deflectoarele rezolva problema pentru exteriorul piciorului.Pentru partea interioara a pulpei,cea mai sensibila,trebuie pus burete de etansare.Intre carena si sasiul motorului trebuie pus.Cred ca poti rezolva problema si pe afara adica fara sa desfaci carenele.Sunt sigur ca o sa te descurci.Bafta. oke o sa ma uit cu atentie ce se poate face multam faina! miercuri vin "caucioacele" sper sa vina si vreme buna! » Post actualizat in 28 Jan 2015 13:35 Am gasit ieri in Ungaria valve "laterale", din aluminiu, super usoare, pret echivalent a 28 lei. O sa pun poze cu ele vineri dupa ce montez si gumele. » Post actualizat in 11 Feb 2015 13:15 Acum am o "vaca incaltata" ) ... Vaca pt ca sta in garaj si rumega ) » Post actualizat in 19 Feb 2015 20:57 caucioacele .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mahone Postat Aprilie 14, 2015 Share Postat Aprilie 14, 2015 Salutare, de doua saptamani sunt posesor de ST 1100 Pan European din 1996.Sunt incepator.....si necunoscator dar in cele cateva ture .....mi-a intrat la inimioara japoneza. Super manevrabila, docila ( daca n-o supei), intr-un cuvant "super" Daca vreun mai vechi posesor poate sa-mi dea ceva sfaturi ...le accept cu mare drag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 11, 2015 Share Postat Iunie 11, 2015 se pare ca posesorii de ST nu prea au timp si motive de discutii in Oradea deja suntem 5 posesori de ST1300 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Iunie 15, 2015 Admin Share Postat Iunie 15, 2015 Aveti grija cu ST-urile, uite ce a patit Bunu (HondaSan) din cauza celebrei unduiri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Iunie 30, 2015 Share Postat Iunie 30, 2015 Sorry Bunu!!! Multa sanatate! Din pacate am observat problema si la asta a mea, am discutat in Ungaria si pare ca problema se rezolva cu alt tip de rulmenti in juguri ... Cand stiu ce si cum va anunt! » Post actualizat in 18 Jul 2015 19:29 ce mai e cu Bunu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pierrooradea Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 grasu pe Transalpina » Post actualizat in 06 Oct 2015 20:58faina Romania ... pacat ca e condusa de idioti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BMW RIDER Postat Octombrie 16, 2015 Share Postat Octombrie 16, 2015 (editat) Salutare Hondisti, Citresc cu interes topicul vostru depte Pan European si doresc sa adug doar 3 lucruri care cred ca vor fi off topic 1. in primul rand doresc sanatate maxima la colegul vostru ( nostru) Honda San. 2. aici doresc sa ma adresez propriatarilor BMW care au postat pe acest forum: va rog sa nu fiti ipocriti si sa nu va manifestati ca haterii de BMW. Orice motocicleta indiferent de pretul de achizitie are unul sau mai multe puncte slabe exact ca si mobrele noastre(BMW). 3. hateriii de BMW si altii de ce nu fac si pe topicul asta asa gargara mare cand se dovedeste ca si o Honda ( si nu oricare una destul de scump) are bube. HALLO asta nu mai vedem ca nu are sigla bavareza!!! P.S Consider ST 1300 un motor touring excelent dar complicat cu un design reusit. Editat Octombrie 16, 2015 de BMW RIDER Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu2015 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 Din pacate aceasta excelenta motocicleta este contestata numai de catre cei ce nu o au.De catre cei ce nu au mers cu dansa. In primul rand ca nu este complicata.Nu are zeci de setari pe la puteri ,franari,suspensii,explozii,implozi,etc.Este chiar foarte simpla. In al doilea rand este extraordinar de fiabila.Din relatarile celui care a distrus una din cauza voblajului aflam ca la data accidentului motocicleta avea 65.000 km parcursi fara nicio reparatie,fara nicio defectiune. In al treilea rand numai parcurgand lista de performante tehnice observi ca e tare.Tare rau.Printre cele mai tari. In al patrule rand bicicleta.Dar ce bicicleta!Posesorii stiu despre ce vorbesc.Merge singura. In al cincelea rand la aspect,fata ,mecla,prezenta,nota 10+. In al saselea rand (am fost neinspirat cu stilul numaratorii ) celebrul voblaj se datoreaza exclusiv motociclistului care o exploateaza.In cartea tehnica si instructiuni de exploatare spune foarte clar ca modul touring poate fi folosit pana la maxim 130-140 km/h.Nu mai mult.Si asta nunumai la aceasta motocicleta.La toate din aceasta categorie.Ce inseamna exploatare touring?Pai geamul sus ,prezenta ambilor coburi si prezenta topkesului.Daca in aceasta configuratie vei merge cu 230 km/h vei cadea cu siguranta.Si nu vei avea sansa lui Bunu sa scapi aproape intreg.Se cunosc istoriile mortilor de prin Anglia si Spania. In al saptelea rand recomand motocicleta cu toata caldura.Dar,ca si la Hayabusa.Moderatie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 In al saselea rand (am fost neinspirat cu stilul numaratorii ) celebrul voblaj se datoreaza exclusiv motociclistului care o exploateaza.In cartea tehnica si instructiuni de exploatare spune foarte clar ca modul touring poate fi folosit pana la maxim 130-140 km/h.Nu mai mult.Si asta nunumai la aceasta motocicleta.La toate din aceasta categorie.Ce inseamna exploatare touring?Pai geamul sus ,prezenta ambilor coburi si prezenta topkesului.Daca in aceasta configuratie vei merge cu 230 km/h vei cadea cu siguranta.Si nu vei avea sansa lui Bunu sa scapi aproape intreg.Se cunosc istoriile mortilor de prin Anglia si Spania. In al saptelea rand recomand motocicleta cu toata caldura.Dar,ca si la Hayabusa.Moderatie. Hai sa nu aberam. Am mers cu 160-200 cu a mea cu pasager, toate cutiile, incarcata peste mma, parbrizul sus si n-are nici pe dracu'. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu2015 Postat Ianuarie 18, 2016 Share Postat Ianuarie 18, 2016 (editat) .Nu-i vorba de aberatii.Constructorul recomanda si garanteaza siguranta in limitele prezentate.O simpla lecturare a Manualului de folosire te va edifica.Stiu ce spun.Si mai este ceva.Nu incerca sa mergi asa cum ai spus ,singur si fara bagaje.Stiu ce spun. Hai sa nu aberam. Am mers cu 160-200 cu a mea cu pasager, toate cutiile, incarcata peste mma, parbrizul sus si n-are nici pe dracu'. » Post actualizat in 18 Jan 2016 17:17 Si mai este ceva.La motocicleta ta ai parbrizul este fix.La 1300 st parbrizul este mobil si prinderile nu sunt asa rigide. Editat Ianuarie 18, 2016 de Radu2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.