Sari la conținut

Cei cu Honda Pan-European sa posteze.


HondaSan
 Share

Postări Recomandate

Va asteptam cu ceea mai mare placere :) facem coloana oficiala pana la salon :D



:cheers: Nea Mircea !



Nea Mircea vad ca doar noi 2 mai postam pe aici si atunci din an in paste, ultima tura Grecia cateva poze sa iti arat ca chiar ma bucur de ea la drumuri lungi. toate cele bune !

post-14727-0-71341300-1365879983_thumb.jpg

post-14727-0-39548200-1365879992_thumb.jpg

post-14727-0-62766400-1365879997_thumb.jpg

post-14727-0-42311200-1365880012_thumb.jpg

post-14727-0-93487300-1365880016_thumb.jpg

post-14727-0-44511200-1368268348_thumb.jpg

post-14727-0-25300800-1368268361_thumb.jpg

post-14727-0-14824600-1368268378_thumb.jpg

post-14727-0-38853300-1368268405_thumb.jpg

post-14727-0-84917200-1368268418_thumb.jpg

post-14727-0-69052100-1368268547_thumb.jpg

Editat de smok3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 8 months later...
  • Răspunsuri 182
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Buna,

 

Ma inscriu si eu cu Bestia mea Honda ST 1100 Pan European 1992 ABS, TCS .

Aici puteti sa vedeti si niste poze.

 

Multumesc. Erik

 

/index.php?/topic/702377-honda-st-1100-pan-european/page-2



Buna,

 

Ce tip si brand de ulei i-mi recomandati la motorul meu Honda ST 1100 Pan European 1992.



Buna,

 

Ce tip si brand de ulei i-mi recomandati la motorul meu Honda ST 1100 Pan European 1992

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Ohooo e asa inghesuiala pe topciul asta ca am si uitat sa ma mai uit pe el :)) bine ai venit si poate acum cu venirea ghiocelului ne strangem mai multi pe undeva sa povestim despre vapoare :) cat despre ulei eu pun la a mea Motorex Top Speed 10W40,ulei sintetic

....nu vad la modelul de 1100 sa ii stea in gat :) iti pun si un linc ca exemplu dar sunt sigur ca daca te chinui il gasesti si mai ieftin de atat

http://uleimoto-shop.ro/index.php?route=product/product&path=59_61_84_86&product_id=75

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 months later...

Da vorba lui luv asteptam dupa ce te dai cu ea mai multe pareri si impresii..... Boxer vs V4....pozitia in sha, frane, stabilitate ....etc etc tu ca detinator si de BMW si Honda si aici ma refer strict la aceias clasa nu generalizez sunt sigur ca ne poti da mai multe detalii, unde e parbrizul ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutare,

 

luv e aia din Constanta ;)

smok3 parbrizul a fost demontat la transport, nu intra PAN-ul in Caravelle decat cu el demontat

 

din pacate din cauza vremii si a anvelopelor uzate si vechi ( is cele din fabrica cred sau ceva SH-uri... ) nu am reusit sa fac o plimbare adevarata, dar dupa cateva zeci de km pot spune ca la prima impresie pan-ul e mult mai nervos ca RT-ul, pozitia e mai "sport", asta in functie de reglajul seii.

 

RT-ul pare si este mai usor la cele 280 kg cat zice cartea, dar ca minus la manevrele pe loc este inaltimea si latimea seii, stai cracanat pe el si e destul de greu de tinut pe suprafete neregulate, era dotat cu muzica, incalzire ghidon, prize 12V, indicatoare bord mecanice si clasice, reglaj manual far pozitionat prost in partea dreapta, era aproape imposibil de utilizat in timp ce conduci noaptea, pozitie de condus foarte confortabila ( duce si 1000km/zi), seile modificate la DAN in TM, suspensia si modul de amortizare face toti banii!!!, garda la sol, pozitia inalta "ca de SUV" si ampatamentul scurt + motorul boxer pe curbe, dealuri, serpentine, etc transmitea o senzatie placuta de siguranta, practic stiai intotdeauna unde e si cate resurse mai are, indiferent de starea drumului gaseai si mentineai trasa optima, ma enervau in schimb intreruperile acelea specifice la boxer, aerodinamicitatea partii frontale si a parbrizului cam interesante, am investit in 3 parbrize pana am gasit varianta cat de cat ok sa scap de turbulentele ce-mi creau o senzatie de curent la ceafa si spate, practic peste 90 km/h devenea enervanta senzatia aceea de curent aer rece ce cobora de pe casca pe ceafa si mai departe pe coloana, farul lumina destul de bine si foarte bine cu proiectoarele pornite, cutiile pentru bagaje pareau mari dar in interior nu erau chiar atat de spatioase, in top-case deabia intra o casca xl flip-up, avantaj ca se potriveste cheia de contact la toate 3 cutiile,

 

PAN-ul pare greoi fata de RT la cele 330 kg cat zice cartea, dar ca plus la manevrele pe loc este inaltimea si faptul ca saua este mai ingusta, ajungi foarte bine cu picioarele pe jos si poti face mai usor parcarea/intoarcerea din 3 manevre, nu este dotat cu muzica, incalzire ghidon, prize 12v, bord sofisticat cu multiple informatii dar foarte usor de utilizat, reglaj actionat electric al farului, pozitionat in partea stanga, usor de utilizat, pozitia de condus pare confortabila (nu pot spune inca foarte multe), suspensia pare OK dar parca nu e la fel de eficienta ca la RT pe grum denivelat, aici pot spune ca si anvelopele proaste de pe PAN concura la o senzatie ciudata, garda la sol este mult mai mica, stau ceva mai aplecat, motorul V4 pare a fi un animal mare, suparat ce trebuie imblanzit, nu am avut cand sa ma obisnuiesc cu el dar pare ca devine prietenos cu fiecare iesire :) , aerodinamica mai buna, partea frontala si parbrizul STANDARD par OK, nu simt turbulente, farul lumineaza foarte bine, cutiile pt bagaje pare ca sunt mai spatioase, in top case pare ca intra doua casti ( nu am incercat) , dezavantaj ca la top case am cheie separata, anvelopa fata pe 18 deci mai scumpa.

 

revin cu detalii dupa alte plimbari

An nou fericit la toti motociclistii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Paaiii,nu ma tenteaza altceva.Ba mint.Un Pan nou.Desi modelul nou ce a iesit anul trecut nu mai este asa tare ca ce avem noi.Dupa ce te dai cu asta al tau,asa,macar pana pe la Amsterdam,mai discutam.Ca o curiozitate.Motorul asta nu este cel de la Intermotorcycling,de unde am cumparat eu scula mea?Pentru ca daca este acela,este cel cu care am facut testul de m-am hotarat sa cumpar unu.Acela mergea super,singura chestie nasoala fiind faptul ca ma ardea la picioare aerul cald de la motor (merg cu pantaloni scurti pe motor) ,problema ce s-a rezolvat la a mea.

Multi km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Honda San cum ai rezolvat problema cu caldura la picioare? si eu merg cu protectii de enduro si pantaloni scurti :)

 

Mai nu stiu cine sunt baietii de la INTERMOTOR dar cred ca este vorba despre aceeasi mobra, multi m-au intrebat.

 

Pana una alta daca tot au fost 13 grade Sambata am iesit oleaca sa ne mai obisnuim, cum se spune... io cu ea si ea cu mine... din ce in ce mai faina acest "concubinaj".

Am incercat sa vad cum se comporta si la faza cu 180-u`( rusine mie!)... acuma avand in vedre ca are anvelopele praf ( sper ca-mi vin saptamana asta ca is comandate de ceva vreme) senzatia e interesanta, dar cred ca la motocicleta asta trebuiesc anvelope ceva mai dure ca si textura, am testat si PAN-ul unui prieten, PAN incaltat cu anvelope de ploaie/pista si pare ca intra intr-un fel de voblaj cand ii dai un bobarnac de counterstering... aici poate sa fie vorba si despre presiunea in anvelope.

Una peste alta pot sa spun ca in cei aproape 150 km ( mergeam io si triplu ca distanta numai ca nu am incredere in anvelopele astea) motocicleta s-a comportat bine, i-mi place tinuta de drum, ca poti depasi orice "utilaj" :)), i-mi place enorm ca are "rezerve inepuizabile" de putere, la 150km/h se simte in largul ei si o poti tine asa mult si bine. Pare ca ii plac curbele la fel de mult ca mie :D

 

post-40-0-75889800-1421784844_thumb.jpg

post-40-0-20068900-1421784866_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Comanzi kitul de deflectoare pt.oglinzi si carene

Hotule.Te-ai uitat la a mea.

Mai are un mic secret.Sufla pe langa plastice si cadru.Acolo trebuie etansat cu niste burete rezistent la caldura.Desigur si deflectoarele.In ce priveste usorul voblaj de la 150 /h acesta se datoreaza dispunerii motorului .Sa ai grije ,mai ales la depasirea tirurilor pe la 150 160 la ora.In acele momente tinde sa vobleze.Aceste depasiri trebuie sa le efectuezi in gaz,in usoara acceleratie.Motorul merge de rupe ,intr-adevar.Stiai ca ia 100 km/h in 3 secunde?Nu stiai.Nu consuma si nu se strica.

Defapt problemele,mici ,nu sunt cauzate de motor ci de modul cum il exploatam noi.Japonezu spune clar ca merge in regim de touring adica geamul sus si toate cutiile pe el ,pana la 130 km/h.Mai sus merge sport cu geamul jos si fara cutii.Nu mai are nicio greata.Da io merg cu a mea si 220 la ora cu geamu sus si cu cutii.Normal sa faca fite.

 

Acum am vazut LUV.Nu esti hot.Te-ai uitat in alta parte.Sa ne vedem cu bine.

Editat de HondaSan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

LUV la alea m-am uitat si io ... o groaza de banet... dar daca fac treaba buna sigur merita

HondaSan in schimb vad ca stii o solutie mai ieftina :) buretele ala unde anume l-ai pus? poti exemplifica cu ceva poze?

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pus eu buretele.Am conditionat cumpararea de rezolvarea problemei cu caldura la picioare.Cei de la Honda au rezolvat-o.Deflectoarele rezolva problema pentru exteriorul piciorului.Pentru partea interioara a pulpei,cea mai sensibila,trebuie pus burete de etansare.Intre carena si sasiul motorului trebuie pus.Cred ca poti rezolva problema si pe afara adica fara sa desfaci carenele.Sunt sigur ca o sa te descurci.Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am pus eu buretele.Am conditionat cumpararea de rezolvarea problemei cu caldura la picioare.Cei de la Honda au rezolvat-o.Deflectoarele rezolva problema pentru exteriorul piciorului.Pentru partea interioara a pulpei,cea mai sensibila,trebuie pus burete de etansare.Intre carena si sasiul motorului trebuie pus.Cred ca poti rezolva problema si pe afara adica fara sa desfaci carenele.Sunt sigur ca o sa te descurci.Bafta.

oke o sa ma uit cu atentie ce se poate face

multam faina!

miercuri vin "caucioacele" sper sa vina si vreme buna!

» Post actualizat in 28 Jan 2015 13:35

Am gasit ieri in Ungaria valve "laterale", din aluminiu, super usoare, pret echivalent a 28 lei.

O sa pun poze cu ele vineri dupa ce montez si gumele.

» Post actualizat in 11 Feb 2015 13:15

Acum am o "vaca incaltata" :)) ... Vaca pt ca sta in garaj si rumega :))

» Post actualizat in 19 Feb 2015 20:57

caucioacele ....

post-40-0-04728200-1424379458_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Salutare, de doua saptamani sunt posesor de ST 1100 Pan European din 1996.Sunt incepator.....si necunoscator dar in cele cateva ture .....mi-a intrat la inimioara japoneza.

Super manevrabila, docila ( daca n-o supei), intr-un cuvant "super"

Daca vreun mai vechi posesor poate sa-mi dea ceva sfaturi ...le accept cu mare drag

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Sorry Bunu!!!

Multa sanatate!

 

Din pacate am observat problema si la asta a mea, am discutat in Ungaria si pare ca problema se rezolva cu alt tip de rulmenti in juguri ... Cand stiu ce si cum va anunt!

» Post actualizat in 18 Jul 2015 19:29

ce mai e cu Bunu?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Salutare Hondisti,

 

Citresc cu interes topicul vostru depte Pan European si doresc sa adug doar 3 lucruri care cred ca vor fi off topic

 

1. in primul rand doresc sanatate maxima la colegul vostru ( nostru) Honda San.

2. aici doresc sa ma adresez propriatarilor BMW care au postat pe acest forum: va rog sa nu fiti ipocriti si sa nu va manifestati ca haterii de BMW. Orice motocicleta indiferent de pretul de achizitie are unul sau mai multe puncte slabe exact ca si mobrele noastre(BMW).

3. hateriii de BMW si altii de ce nu fac si pe topicul asta asa gargara mare cand se dovedeste ca si o Honda ( si nu oricare una destul de scump) are bube. HALLO asta nu mai vedem ca nu are sigla bavareza!!!

 

P.S Consider ST 1300 un motor touring excelent dar complicat cu un design reusit.

Editat de BMW RIDER
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Din pacate aceasta excelenta motocicleta este contestata numai de catre cei ce nu o au.De catre cei ce nu au mers cu dansa.

In primul rand ca nu este complicata.Nu are zeci de setari pe la puteri ,franari,suspensii,explozii,implozi,etc.Este chiar foarte simpla.

In al doilea rand este extraordinar de fiabila.Din relatarile celui care a distrus una din cauza voblajului aflam ca la data accidentului motocicleta avea 65.000 km parcursi fara nicio reparatie,fara nicio defectiune.

In al treilea rand numai parcurgand lista de performante tehnice observi ca e tare.Tare rau.Printre cele mai tari.

In al patrule rand bicicleta.Dar ce bicicleta!Posesorii stiu despre ce vorbesc.Merge singura.

In al cincelea rand la aspect,fata ,mecla,prezenta,nota 10+.

In al saselea rand (am fost neinspirat cu stilul numaratorii ) celebrul voblaj se datoreaza exclusiv motociclistului care o exploateaza.In cartea tehnica si instructiuni de exploatare spune foarte clar ca modul touring poate fi folosit pana la maxim 130-140 km/h.Nu mai mult.Si asta nunumai la aceasta motocicleta.La toate din aceasta categorie.Ce inseamna exploatare touring?Pai geamul sus ,prezenta ambilor coburi si prezenta topkesului.Daca in aceasta configuratie vei merge cu 230 km/h vei cadea cu siguranta.Si nu vei avea sansa lui Bunu sa scapi aproape intreg.Se cunosc istoriile mortilor de prin Anglia si Spania.

In al saptelea rand recomand motocicleta cu toata caldura.Dar,ca si la Hayabusa.Moderatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In al saselea rand (am fost neinspirat cu stilul numaratorii ) celebrul voblaj se datoreaza exclusiv motociclistului care o exploateaza.In cartea tehnica si instructiuni de exploatare spune foarte clar ca modul touring poate fi folosit pana la maxim 130-140 km/h.Nu mai mult.Si asta nunumai la aceasta motocicleta.La toate din aceasta categorie.Ce inseamna exploatare touring?Pai geamul sus ,prezenta ambilor coburi si prezenta topkesului.Daca in aceasta configuratie vei merge cu 230 km/h vei cadea cu siguranta.Si nu vei avea sansa lui Bunu sa scapi aproape intreg.Se cunosc istoriile mortilor de prin Anglia si Spania.

In al saptelea rand recomand motocicleta cu toata caldura.Dar,ca si la Hayabusa.Moderatie.

 

Hai sa nu aberam.

Am mers cu 160-200 cu a mea cu pasager, toate cutiile, incarcata peste mma, parbrizul sus si n-are nici pe dracu'.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.Nu-i vorba de aberatii.Constructorul recomanda si garanteaza siguranta in limitele prezentate.O simpla lecturare a Manualului de folosire te va edifica.Stiu ce spun.Si mai este ceva.Nu incerca sa mergi asa cum ai spus ,singur si fara bagaje.Stiu ce spun.

Hai sa nu aberam.

Am mers cu 160-200 cu a mea cu pasager, toate cutiile, incarcata peste mma, parbrizul sus si n-are nici pe dracu'.


» Post actualizat in 18 Jan 2016 17:17


Si mai este ceva.La motocicleta ta ai parbrizul este fix.La 1300 st parbrizul este mobil si prinderile nu sunt asa rigide.

Editat de Radu2015
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...