Adrian Tanc Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) Daca ,,tura" o faceai spre Asia sau Africa, era de inteles o Africa Twin, insa ,,o tura de europa" se face cel mai bine cu un sport-tourer ! Parerea mea ! In alta ordine de idei, ,,era Africa Twin" a cam apus ! Nu vreau sa jignesc pe nimeni, Africa a fost un motor extraordinar, dar la ora asta este depasit ! Spui ca transalpul este slab pentru tine ? Africa Twin, este un pic mai ,,in vana", dar si kilogramele sunt mai multe,...deci tot pe acolo ! In concluzie ... ,,tura de europa", o faci mai bine pe acualul VFR sau ia-ti ceva de genul DL650 V-Strom ! La performante este mult peste Africa si in Europa, drumurile sunt ,,decente" iar daca o mai dai cativa kilometrii pe forestier nu trebuie musai un enduro pur-sange ! La vara pe 17 august, intentionez sa merg la Brano pentru compionatul mondial de MotoGP. Nu e o distanta de speriat ... aprox. 1230km, insa nu as face drumul asta pe Africa Twin ! Tot VFR-ul meu, ramane baza ! Succes ! Gusturile nu se discuta. Am omis ca am s-o i au si catre est... asa ca tot at ramane. Oricum umblu mult la munte si vfr nu este ideal. Cat despre europa, nu vreau doar autostrazi si drumuri. N-am s-o iau nici prin paduri, dar surprizele climaterice si drumurile le bugetez mai bine cu africa twin decat cu vfr. Am mers cu vfr-ul pe toate conditiile si felurile de drum (daca pot numi drumuri unele ocazii unde am fost) si a mers nu zic... dar ma durea pe mine mai tare pe unde ne-am bagat. Am ajuns la faza ca trebuia sa mi desfac telescoapele sa mi schimb simeringurile. AT e mai practic general vorbind... Cat despre transalp... intradevar pe teren si drum mai accidentat reresez cu el mai usor iar africa e mult mai grea si inalta, inclusiv centrul de greutate, dar nu s nici eu pitic de 60 kg. Is brad falnic de peste 1.80 care bate 100 de kile si cica ma pasioneaza si culturismul. Africa e de mine! Oricum e V2 si nu apune inca era AT. Varadero de-si nu am avut ocazia sa incerc e prea finut, dupa parerea mea... PS daca as avea 0,1 la suta din cati bani o vazut Isarescu pe hartie nu m-as mai tortura sa aleg... As avea un VFR800, un africa, un vulcan si vreo 2 cross-uri. Asa ca, dupa o auto-strecurare comercialo-proletara, at este solutia pt mine... Editat Februarie 1, 2008 de Adrian Tanc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 Gusturile nu se discuta. Am omis ca am s-o i au si catre est... asa ca tot at ramane. Oricum umblu mult la munte si vfr nu este ideal. Cat despre europa, nu vreau doar autostrazi si drumuri. N-am s-o iau nici prin paduri, dar surprizele climaterice si drumurile le bugetez mai bine cu africa twin decat cu vfr. Am mers cu vfr-ul pe toate conditiile si felurile de drum (daca pot numi drumuri unele ocazii unde am fost) si a mers nu zic... dar ma durea pe mine mai tare pe unde ne-am bagat. Am ajuns la faza ca trebuia sa mi desfac telescoapele sa mi schimb simeringurile. AT e mai practic general vorbind... Cat despre transalp... intradevar pe teren si drum mai accidentat reresez cu el mai usor iar africa e mult mai grea si inalta, inclusiv centrul de greutate, dar nu s nici eu pitic de 60 kg. Is brad falnic de peste 1.80 care bate 100 de kile si cica ma pasioneaza si culturismul. Africa e de mine! Oricum e V2 si nu apune inca era AT. Varadero de-si nu am avut ocazia sa incerc e prea finut, dupa parerea mea... PS daca as avea 0,1 la suta din cati bani o vazut Isarescu pe hartie nu m-as mai tortura sa aleg... As avea un VFR800, un africa, un vulcan si vreo 2 cross-uri. Asa ca, dupa o auto-strecurare comercialo-proletara, at este solutia pt mine... Sa ai bafta si sa se indeplineasca ce-ti doresti ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 (editat) am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A Editat Februarie 1, 2008 de georgio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 releul de incarcare! am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 1, 2008 Share Postat Februarie 1, 2008 De unde Âştii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 am patit o si eu anul trecut,aceleasi probleme le aveam! De unde Âştii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Februarie 2, 2008 Share Postat Februarie 2, 2008 Am schimbat si eu azi placutele de frana pe spate la VFR-ul meu si de curiozitate am vrut sa vad cum functioneaza sistemul asta CBS, motocicleta fiind urcata pe cricul central. In timp ce invarteam roata spate am apasat frana de fata si pe spate nu a franat absolut deloc? Nu trebuia sa o infraneze putin si pe cea de spate? Care sa fie oare problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Februarie 3, 2008 Share Postat Februarie 3, 2008 Am schimbat si eu azi placutele de frana pe spate la VFR-ul meu si de curiozitate am vrut sa vad cum functioneaza sistemul asta CBS, motocicleta fiind urcata pe cricul central. In timp ce invarteam roata spate am apasat frana de fata si pe spate nu a franat absolut deloc? Nu trebuia sa o infraneze putin si pe cea de spate? Care sa fie oare problema? Nop, nu e nici o pb man. Am facut si eu acelasi test si la fel, mi-am pus tot felul de intrebari.Cel mai bine e sa mergi cu moto si franezi cu fata dupa care pui mana pe discul spate si de e cald inseamna ca sistemul functioneaza.Asta-i sfatul meu. Sper sa testezi si sa anunti dc e un sfat bun Numai bine! --- Mesaj completat în 04 Feb 2008 00:16 ------------- Am reusit sa fac ce-mi propusesem:schimbat lichid de frana, lichid de ambreiaj, antigel, placute de frana. Incet incet Bird-uta se pregateste de marea Tura Numai bine domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Am schimbat si eu azi placutele de frana pe spate la VFR-ul meu si de curiozitate am vrut sa vad cum functioneaza sistemul asta CBS, motocicleta fiind urcata pe cricul central. In timp ce invarteam roata spate am apasat frana de fata si pe spate nu a franat absolut deloc? Nu trebuia sa o infraneze putin si pe cea de spate? Care sa fie oare problema? Pai normal ca nu ti-a functionat ! Sistemul functioneaza numai in mers ! Pe partea stanga a rotii fata, etrierul de franare mai are atasat o pompa de frana ce comanda roata spate, insa doar in mers ca aceasta comanda este de factura inertiala ! Adica ... tu nu poti sa comanzi direct aceasta pompa ! Cand franezi fata, de fapt actionezi direct asupra discurilor de fata, etrierul din partea stanga (cel cu pompita) tinde sa se roteasca spre fata, aceasta rotire actioneaza acea pompa care franeaza spatele ! Rotirea de care vorbesc este de cateva grade, suficient pentru cursa pistonasului acestei pompe ! Daca ai inteles ce am scris, iti dai seama de ce pe cric, nu ti-a functionat CBS-ul ! Daca totusi vrei sa-l probezi pe cric trebuie sa faci altcumva ! Invarti roata spate, dar nu franezi cu fata, ci te duci pe partea stanga a rotii fata si impingi cu putere etrierul in spre fata ... o sa vezi rezultatul, insa trebuie sa impingi cu putere, caci actionarea acelei pompe se face, cum am spus .... inertial ! Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
georgio Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 am patit o si eu anul trecut,aceleasi probleme le aveam! Multam tuturor pentru raspunsuri. mihaisarghe : Cum ai rezolvat problema si despre ce a fost vorba pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 am schimbat releul de incarcare! Multam tuturor pentru raspunsuri. mihaisarghe : Cum ai rezolvat problema si despre ce a fost vorba pana la urma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Multumesc pt lamuriri in legatura cu sistemul CBS. Functioneaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 Multumesc pt lamuriri in legatura cu sistemul CBS. Functioneaza Inca ceva, apropo's de sistemul CBS ! Cand actionezi comanda de frana pentru fata, franeaza 4 pistonase pe fata si unul pe spate ! Cand actionezi comanda pentru frana spate, franeaza 2 pistinase de la etrierul spate si 2 din fata ! Cand actionezi ambele comenzi .......... ingheata toata ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 4, 2008 Share Postat Februarie 4, 2008 (editat) Asta este motivul pentru care se poate face burnout Âşi cu un VFR. Dacă motorul stă pe loc Âşi tragi frâna față, roata din spate se miÂşcă liber. Pentru stunt riding trebuie ales un alt model tip. polizor, cum le numeÂşte un amic. Off Topic. Petrica, deocamdata doar poza. Ramâne cum ne-am înțeles. Editat Februarie 4, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 5, 2008 Share Postat Februarie 5, 2008 Asta este motivul pentru care se poate face burnout Âşi cu un VFR. Dacă motorul stă pe loc Âşi tragi frâna față, roata din spate se miÂşcă liber. Pentru stunt riding trebuie ales un alt model tip. polizor, cum le numeÂşte un amic. Off Topic. Petrica, deocamdata doar poza. Ramâne cum ne-am înțeles. Deja ma ling pe bot ! --- Mesaj completat în 06 Feb 2008 11:26 -------------... si uite asa a pornit VFR-ul meu dupa doua luni de leneveala ! A pornit regulamentar, nu am ce sa zic ! ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A Pai masoara si tu cat incarca(poate sa fie de vina releul(cum e la 99% in cazuri) sau vreo bobina de la generator) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Februarie 6, 2008 Share Postat Februarie 6, 2008 (editat) A pornit regulamentar, nu am ce sa zic ! ..... Da urât sună hornul tău!!! Petrică, dacă mai treci pe la motor, fă-mi Âşi mie o poză cu prinderea topcase-ului. Mulțumesc. Editat Februarie 6, 2008 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 7, 2008 Share Postat Februarie 7, 2008 Da urât sună hornul tău!!! Petrică, dacă mai treci pe la motor, fă-mi Âşi mie o poză cu prinderea topcase-ului. Mulțumesc. Chiar suna urat ??? ... cred ca este de la telefon, dar in realitate suna foarte fain ! Poze cu suportul de bagaje ..... AICI ! Bafta ! --- Mesaj completat în 08 Feb 2008 11:49 -------------Trebuie sa schimb kitul de lant ! Am facut deja comanda ... D.I.D. ! Vine saptamana viitoare ! Am optat pentru un lant inchis, ca e' mai sfant ! Oricum nu aveam dispozitiv din ala de nituit ! Ideea este ca la VFR, multumita basculei monobrat, poti schimba lantul fara sa dai jos bascula ! Iata un linck ... AICI ... in care este prezentata operatiunea de schimbare a kitului de lant, in cele doua variante: lant inchis si lant deschis ! Deci ... sa vina kitul si ma apuc de traba ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 Chiar suna urat ??? ... cred ca este de la telefon, dar in realitate suna foarte fain ! Poze cu suportul de bagaje ..... AICI ! Bafta ! <small>--- Mesaj completat în 08 Feb 2008 11:49 -------------</small><br/>Trebuie sa schimb kitul de lant ! Am facut deja comanda ... D.I.D. ! Vine saptamana viitoare ! Am optat pentru un lant inchis, ca e' mai sfant ! Oricum nu aveam dispozitiv din ala de nituit ! Ideea este ca la VFR, multumita basculei monobrat, poti schimba lantul fara sa dai jos bascula ! Iata un linck ... AICI ... in care este prezentata operatiunea de schimbare a kitului de lant, in cele doua variante: lant inchis si lant deschis ! Deci ... sa vina kitul si ma apuc de traba ! Bafta ! ca veni vorba de lanturi: eu am incercat sa strang un pic lantu la mine ocazie cu care am constatat ca felul in care e strans in functie de pozitia rotii e variabila - adica daca se invarte roata ,intr-o anumita pozitie lantu e strans cum trebe si daca mai invart un pic lantu e mai larg....e normal??ce-i drept m-a speriat ole si am facut verificari - bascula n-are joc si rulmentii rotii sun beton dar variatia asta nu mi-o pot explica....sa fie ceva in neregula? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 11, 2008 Share Postat Februarie 11, 2008 ca veni vorba de lanturi: eu am incercat sa strang un pic lantu la mine ocazie cu care am constatat ca felul in care e strans in functie de pozitia rotii e variabila - adica daca se invarte roata ,intr-o anumita pozitie lantu e strans cum trebe si daca mai invart un pic lantu e mai larg....e normal??ce-i drept m-a speriat ole si am facut verificari - bascula n-are joc si rulmentii rotii sun beton dar variatia asta nu mi-o pot explica....sa fie ceva in neregula? Si la mine se intampla, exact acelasi lucru ! Ai lantul ,,dus", cum de altfel il am si eu ! Ce se intampla ? Ai cateva zale gripate, iar cand ajunge pe pinionul mic, din cauza acestor zale, lantul nu se curbeaza complet pe pinion si de aia ,,se intinde" lantul, apoi cand trece se sectorul de lant gripat ,, se largeste" ! Care este leacul ? Kit de lant nou ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dominte_lucian Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 (editat) Si la mine se intampla, exact acelasi lucru ! Ai lantul ,,dus", cum de altfel il am si eu ! Ce se intampla ? Ai cateva zale gripate, iar cand ajunge pe pinionul mic, din cauza acestor zale, lantul nu se curbeaza complet pe pinion si de aia ,,se intinde" lantul, apoi cand trece se sectorul de lant gripat ,, se largeste" ! Care este leacul ? Kit de lant nou ! Bafta ! multam multam alea de louis le recomandati? --- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:02 -------------pe baetu ista l-ati vazut? Editat Februarie 12, 2008 de dominte_lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLUSAR Postat Februarie 12, 2008 Share Postat Februarie 12, 2008 Salutare fratilor, sunt interesat de vfr si de curand am gasit un vfr 750 f din 1989 si am nevoie de niste pareri de la niste cunoscatori. Motocicleta este adusa din austria unde a stat 3 ani pe dreapta si cred ca din aceasta cauza are si acceleratia blocata si nu porneste. Problema este ca omul a plecat inapoi in austria si singura sansa ca eu sa pun mana pe ea este sa o cumpar de la parintii lui asa cum este adica nepornita. Are 50 000 km si vrea pe ea 1000 euro. Acum va intreb pe voi care sunt riscurile sa o iau nepornita si daca merita. Multumesc anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 13, 2008 Share Postat Februarie 13, 2008 multam multam alea de louis le recomandati? <small>--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:02 -------------</small><br/>pe baetu ista l-ati vazut? Eu am luat de la Louis ! Kit D.I.D. = 164 euro + taxe de transport ! Mi le-a adus @ROMI3, de aici de pe forum ! Cat despre filmuletul de pe youtube .............. sa vazut de mult ! Bafta ! --- Mesaj completat în 14 Feb 2008 08:17 -------------Gata ! Aseara, am schimbat kitul de lant ! Lant si pinioane ! Saracele ... erau originale de la japonez, a tot tinut peste 30000km ! Deci ... pentru toata lumea ! Puteti sa montati lant inchis, fara sa da-ti jos bascula ! Probat pe propria motocicleta ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 (editat) ai schimbat lantul cu unul inchis,fara sa dai bascula jos,sau cum? Deci ... pentru toata lumea ! Puteti sa montati lant inchis, fara sa da-ti jos bascula ! Probat pe propria motocicleta ! Bafta ! Editat Februarie 14, 2008 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Februarie 14, 2008 Share Postat Februarie 14, 2008 ai schimbat lantul cu unul inchis,fara sa dai bascula jos,sau cum? Exact ! Ai inteles bine ! Am schimbat lantul de tractiune, fara sa dau bascula jos ! LANTUL ESTE INCHIS !!! M-am luat dupa link-ul postat de mine, cateva posturi mai sus ! Acolo arata etapele, cum se procedeaza si incazul unui lant inchis si in cazul unui lanz deschis ! A fost superusor si in alta ordine de idei, lantul inchis ........ e sfant ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.