Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

:lol: sa traiti , tov petrica....noi motociclistii din teleorman , promitem ca in viitorul cincinal sa avem marete realizari , gen 20 tkm anual facuti de fiecare membru al comunitatii ,schimbarea cit mai deasa a motoretelor , spre disperarea celor din familie, cheltuirea banilor[ bineinteles , de la gura copiilor ] pe consumabile...etc , etc...si acum am si eu o intrebare-cit de bine sta pasagerul pe aceste superbe motorete[vfr 750-800]...multumesc anticipat, poate vor zice ceva si ceilalti proprietari de vfr.... :D :blbl: :blbl: :) :lol:

 

Sa traiti tovarase @jenifer ! Respectuos va raportez ca aveti, a dracu' de multa dreptate in legatura cu schimbul mobrelor, consumabile, disperarea muierilor si infometarea propriilor copii !

 

... cat despre pozitia pasagerului pe VFR, nu m-ai nimerit bine ! Muierea ,,din dotare", cantareste 45kg cu tot cu echipament, asa ca este cantitate neglijabila pe motor ! Cu ea sa fara ...... tot un drac ! Dupa cateva mii de kilometrii parcursi impreuna pe VFR, nu am primit nici o reclamatie in legatura cu confortul ! Ba chiar se bucura de disparitia, subita a vibratiilor KTM-istice ! Acum, intre doua cutii laterale si un top-case cu spatar, cum sa te simti ...... ca regina Cleopatra in scaunul domnesc ! :box: ... daca ar putea sa fumeze o tigare si sa mai bea si o cafea in timp ce mergem ar fi perfect, dar i-am zis ca daca are pretentii din astea ... ii iau atas ! ;)

 

Bai nene, am venit in vreo trei randuri pe la Videle cu motorul. Am avut niste treburi, acum vreo luna ! Speram sa te nimeresc pe undeva sa mai stam la o vorba si la un ,,ceai", dar nu ai fost de gasit ! Am fost la magazinul lui PIM --- Paraschivescu, am lasat motorul chiar in fata magazinului sperand ca daca treci pe acolo o sa-l vezi si o sa dai claxoane, insa....... ! Daca-ti stiam numarul de telefon iti dateam un tzarrrrr !

 

Cu bine ! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Si eu cred ca e tot de la acumulator !

 

...dar nu ma mai credeti asa de ,,periculos" in materie de VFR, ca de fapt nu sunt ! Ce e drept, orice motocicleta am avut m-am documentat despre ea si imi place sa o intretin cu simt de raspundere, insa nu sunt chiar asa de ,,a tot stiutor" ! Sunt multe persoane care au avut VFR cu mult inainte sa ma gandesc eu ca as putea avea asa ceva ! Cred ca daca detii un manual de intretinere, ajungi sa-ti raspunzi la multe intrebari ce te framanta !

 

Parerea mea personala este ca persoane ca @cbrxx, detin o multime de informatii privitoare la tot ce tine de VFR ! Eu sunt la primul, insa el a avut cateva !

 

Bafta! :)

 

P.S. @cbrxx: ... nu-ti fac reclama, nene ...... e' doar o constatare ! :D ...... cu bine !

 

Apropo's....... sambata si duminica ,,am inrosit esapamentul" ! A fost super-vreme de motor ..... aici in sud, la mine ! :D

Mersi frate :lol: ,chiar am avut la activ vreo 6bucati de vfr-uri dar totdeauna ai ce invata de la altii.Si dupa ce m-am bagat in 'fenomenul VFR' mai adanc,si am si facut serviceul la motoarele mele,am ajuns la concluzia ca e printre cele mai bune motoare facute vreodata! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

CBRXX, PETRICA, MATEI....... toti sunteti deosebiti nu e cazul sa contorizam cat de buni suntem in ale vfr-ului sau nu, avem acceasi pasiune ........... cbrxx - de ce ti-ai luat xx ? sunt sigur ca nu din nemultumirea vfr-ului ci pt a schimba putin gustul, asa ma bate si pe mine gandul cu un K 1200s .... prin comparatie e ca si cum ai incerca si alta femeie, fiind totusi multumit de cea de acasa, asa sa nu-ti iesi din mana..... Petrica din cate stiu eu lichidul de frana tre schimbat max la 25.000 sau 2 ani si cel de racire la 3 ani (i-am schimbat unui prieten cu vfr800 -99- 17.000 km, la inceputul sezonului in apr. lich de racire.... conductele de racire aveau ceva depuneri am pus Motul coolfactory nediluat tine sigur 3 ani si nu se mai incinge asa tare are punctul de firbere mai sus, la frana am schimbat cu ffff mare atentie pe la fiecare etrier in parte pe la aerisitoare doar prin completare pe la pompa principala - sa evit riscul patrunderii aerului si munca inultila in plus etc, atentie si la aerisitorul de sub sa si cel de la pompa de pe etrierul stanga fata- cu ea faci presiune pentru etrierul spate -are pistonas special pt ea pe langa cel de la frana de picior sa-ti mearga bine dual cbs-ul, apoi faci presiune cu pedala de picior si deschizi unul din aerisitoarele de pe etrierul dreapta fata, completezi cu lichid si repeti de cateva ori ...... e mai mult de povestit si e bine sa fie facuta de cineva care a mai facut cel putin o data, ce am spus mai sus e ffff pe scurt doar pt o impresie generala)...............Staicule (te rog nu imi lua in nume de rau ce iti scriu mai jos) ---de ce nu scrii corect romaneste sa am mai multa tragere de inima sa-ti scriu ........... chiar de esti vfr-ist trebuie sa ma ajuti putin sa te-nteleg .... ori poate nu esti roman si nu stii bine limba, in cazul asta fiind mai intelegatori cu totii............. eu vorbesc de o elita VFR .............. cate vfr-uri sunt pana acum in tara a facut cineva o numaratoare poate anul viitor ne chiar vedem la o intrunire vfr . Bafta !!!!!!!!!!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut !

 

CBRXX, PETRICA, MATEI....... toti sunteti deosebiti nu e cazul sa contorizam cat de buni suntem in ale vfr-ului sau nu, avem acceasi pasiune ........... cbrxx - de ce ti-ai luat xx ? sunt sigur ca nu din nemultumirea vfr-ului ci pt a schimba putin gustul, asa ma bate si pe mine gandul cu un K 1200s .... prin comparatie e ca si cum ai incerca si alta femeie, fiind totusi multumit de cea de acasa, asa sa nu-ti iesi din mana..... Petrica din cate stiu eu lichidul de frana tre schimbat max la 25.000 sau 2 ani si cel de racire la 3 ani (i-am schimbat unui prieten cu vfr800 -99- 17.000 km, la inceputul sezonului in apr. lich de racire.... conductele de racire aveau ceva depuneri am pus Motul coolfactory nediluat tine sigur 3 ani si nu se mai incinge asa tare are punctul de firbere mai sus, la frana am schimbat cu ffff mare atentie pe la fiecare etrier in parte pe la aerisitoare doar prin completare pe la pompa principala - sa evit riscul patrunderii aerului si munca inultila in plus etc, atentie si la aerisitorul de sub sa si cel de la pompa de pe etrierul stanga fata- cu ea faci presiune pentru etrierul spate -are pistonas special pt ea pe langa cel de la frana de picior sa-ti mearga bine dual cbs-ul, apoi faci presiune cu pedala de picior si deschizi unul din aerisitoarele de pe etrierul dreapta fata, completezi cu lichid si repeti de cateva ori ...... e mai mult de povestit si e bine sa fie facuta de cineva care a mai facut cel putin o data, ce am spus mai sus e ffff pe scurt doar pt o impresie generala)...............Staicule (te rog nu imi lua in nume de rau ce iti scriu mai jos) ---de ce nu scrii corect romaneste sa am mai multa tragere de inima sa-ti scriu ........... chiar de esti vfr-ist trebuie sa ma ajuti putin sa te-nteleg .... ori poate nu esti roman si nu stii bine limba, in cazul asta fiind mai intelegatori cu totii............. eu vorbesc de o elita VFR .............. cate vfr-uri sunt pana acum in tara a facut cineva o numaratoare poate anul viitor ne chiar vedem la o intrunire vfr . Bafta !!!!!!!!!!!!!!!

Nu cred ca cineva dintre noi s-a gandit cat de bine se pricepe la vfr,ci,cum e si in cazul meu,am acumulat in decursul anilor ceva experienta cu acest model,cat despre XX( am mai avut norocul sa am in proprietate un astfel de model,de unde crezi ca vine nick-ul? :lol: )imi place tot asa de mult ca si un vfr,si cand a venit o cunostinta care nu mi-a dat pace pana nu am dat motorul,am gasit XX-ul la o reprezentanta din Ungaria cu 850km,crezi ca as fi ratat ocazia? :lol: In rest ai dreptate cu schimbatul gustului din cand in cand... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah baieti ! Ce dracu' e' ala ,,power comander" ? Tot aud de jucaria asta si ma intreb ce poate face ?!

Schimba parametrii de functionare ai motorului, poti comnda motorul sa traga mai incet sau mai tare ? Care este smecheria ?

 

..... scoteti-ma si pe mine din ceata ! Ce face un VFR, cu un astfel de dispozitiv montat ?

 

Merci anticipat ! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin ... cu un VFR din vitrina ! :lol: Weekend-ul asta am terminat revizia capitala ! Gresat tot ce era de gresat, schimbat bujii (NGK iridium), schimbat filtru aer (K&N), vopsit carene (au iesit super ), montat parbriz nou (MRA vario touringscreen), schimbat ulei motor, filtru ........ etc !

 

Si niste poze ....... bineanteles !

 

:)

de unde de unde de unde ti-ai luat suportu' de bagaje?ai si cutii????vreu si eu vreu vreu!!!!!

ce cod au bujiile care le-ai pus ca alea pe care le recomanda producatorul nu-s cu iridium.....se simte vreo diferenta???

nu pui si tu o foto prin care sa te lauzi cu cutiile?

 

--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 20:16 -------------
cine imi vinde si mie o tripla spate de vfr din '98? platesc bine......bine.....nici chiar300shceva cat e la reprezentanta :lol:

a schimbat careva simeringurile de la furca fata?( ulei )?sfaturi impresii ceva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bah baieti ! Ce dracu' e' ala ,,power comander" ? Tot aud de jucaria asta si ma intreb ce poate face ?!

Schimba parametrii de functionare ai motorului, poti comnda motorul sa traga mai incet sau mai tare ? Care este smecheria ?

 

..... scoteti-ma si pe mine din ceata ! Ce face un VFR, cu un astfel de dispozitiv montat ?

 

Merci anticipat ! :)

Uita-te pe net dupa power commander(www.powercommander.com)de fapt se poate regla injectia din cutiuta aia(are multe harti de injectie),merge mai bine motorul,dar si consumul creste.

 

<small>--- Mesaj completat în 05 Dec 2007 11:15 -------------</small><br/>

de unde de unde de unde ti-ai luat suportu' de bagaje?ai si cutii????vreu si eu vreu vreu!!!!!

ce cod au bujiile care le-ai pus ca alea pe care le recomanda producatorul nu-s cu iridium.....se simte vreo diferenta???

nu pui si tu o foto prin care sa te lauzi cu cutiile?

 

<small>--- Mesaj completat în 04 Dec 2007 20:16 -------------</small><br/>cine imi vinde si mie o tripla spate de vfr din '98? platesc bine......bine.....nici chiar300shceva cat e la reprezentanta :lol:

a schimbat careva simeringurile de la furca fata?( ulei )?sfaturi impresii ceva?

suport bagaje Wingrack 100eu(sfarsit de sezon,eu am luat cu 179 acu un an) prinderi specifice de suport 40eu,cuti Givi E 460(150eu)pot aduce daca exista pe stoc in Austria.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In sfarsit dupa o luna si ceva de cautari de VFR-uri, am reusit si eu sa-mi achizitionez unu. Motorul este modelul nou. Anul de fabricatie este 2002. Cu poze o sa revin in curand pentru ca nu am reusit sa-i fac inca, aseara am venit cu ea din italia si azi am dormit toata ziua :). O rugaminte am si eu pentru cine are un manual de preferat in format electronic pentru acest model sa ma anunte si pe mine. Nr. meu de tel este 0726.330.419 sau 0766.404.868 sau pe mess alyn_kgb@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru @alyn_kgb si pentru @staicu: ---> Manuale gasiti AICI !!!

 

... cautati modelul mobrei voastra, dati clik dreapta pe link si selectati ,,Save target as" !

 

Succes ! :)

 

P.M. @alyn_kgb: ... asteptam poze ! Sa o stapanesti sanatos ! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'nea petrica....si bujiile nu mi-ai spus ce cod au(alea cu iridiu)si nici daca se simte vreo diferenta

 

NGK - CR9EHIX ... se simte mai bine ,,pornirea" ! La drum, merge la fel !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-25182-1197397637_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:30 -------------
post-25182-1197397840_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:33 -------------
post-25182-1197398009_thumb.jpgpost-25182-1197397955_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:35 -------------
post-25182-1197398103_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:36 -------------
post-25182-1197398203_thumb.jpg

 

--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:44 -------------
buna seara,,, dl. Petrica.. as avea si eu o rugaminte mai degraba o intrebarte , sub saua este un capac acela ii dela racire de la radiatoare, cum pot sa stiu cai antigel in el sa numi inghete ... lamuritima cas dertaplan la chestile astea ,,,,, va multumesc numai bine la toto vaifari si nu numaiii ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am reusit sa vad cat a mers maxim... :D

 

Nu viteza maxima este importanta, ci ..... cum accelereaza ! :) ...... REPEDEEEEEE !

:crack:

 

 

--- Mesaj completat în 12 Dec 2007 08:28 -------------

a incercat careva sa schimbe simeringurile de la furca fata( ale de ulei )?exista vreo alternativa mai "mioritica" la scula aia pe care o arata ei in manual?sau imi recomandati sa merg la reprezentanta?

 

Da exista ! ....... o surubelnita boanta si usor curbata, pe care o tii pe semering si bati usor cu un ciocan in ea, cand intr-o parte, cand in alta ! Sau iti confectionezi o scula asemenetoare ! Nu e' mare smecherie ! ...... asta daca am inteles eu bine la ce te referi !? :crack:

Dar mai bine iti recomand sa mergi la cineva care stie, in speta - reprezentanta, ca nu-ti vor lua pielea de pe tine, pentru un schimb de semeringuri !

Daca nu ai mai facut operatia asta, o sa ti se para destul de complicat, mai ales cand vei ajunge sa scoti tubul superior din cel inferior ! Trebuie sa te ajute cineva, singur nu poti !

 

Bafta ! :lol:

 

--- Mesaj completat în 12 Dec 2007 08:39 -------------

post-25182-1197397637_thumb.jpg

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:30 -------------</small><br/>post-25182-1197397840_thumb.jpg

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:33 -------------</small><br/>post-25182-1197398009_thumb.jpgpost-25182-1197397955_thumb.jpg

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:35 -------------</small><br/>post-25182-1197398103_thumb.jpg

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:36 -------------</small><br/>post-25182-1197398203_thumb.jpg

 

<small>--- Mesaj completat în 11 Dec 2007 20:44 -------------</small><br/>buna seara,,, dl. Petrica.. as avea si eu o rugaminte mai degraba o intrebarte , sub saua este un capac acela ii dela racire de la radiatoare, cum pot sa stiu cai antigel in el sa numi inghete ... lamuritima cas dertaplan la chestile astea ,,,,, va multumesc numai bine la toto vaifari si nu numaiii ....

 

Buna,...bre ! In primul rand iti recomand sa scrii cel putin la fel de elevat ca modelul de motocicleta ce il detii ! Un pic de atentie ! ...... mi-a fost un pic ,,greutz" sa inteleg ce ai vrut sa spui ! Fara suparare ! :D

 

Revenind la subiect, pe sub sa nu poti sa accesezi decat rezervorul pompei de frana spte (pe dreapta), acumulatorul (central), ceva din instalatia electrica si cam atat ! Pentru a verifica nivelul lichidului de racire este suficient sa te uiti prin fanta de pa carena laterala stanga si vei vedea o parte din vasul de expansiune ! Chiar aia cu gradatia de minim si maxim ! In schimb pentru a completa si verifica densitatea lichidului de racire, trebuie sa dai jos carena laterala stanga ! De verificat densitatea o poti face singur, daca ai scula, daca nu... mergi la orice service, ....... au aia !

 

Bafta ! :D

 

P.S. Sa o stapanesti sanatos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbul de semeringuri la furca si uleiul a costat la B&S 130 ron adika 2 ore de manopera cu semeringurile si uleiul meu.Au lucrat foarte curat si profesionist si am putut sa stau si langa ei sa invat si eu cate ceva cand le-au schimbat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...