Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Salutare. Vreau sa-mi cumpar un VFR 800. Care an credeti ca a fost cel mai bun pt ele? Ma refer la cele din 98 pana in 2001 sau 2002 cand a aparut modelul nou. Si pentru care sa optez: pt injectie sau carburatie?

 

Va multumesc, si astept parerile voastre.

Editat de alyn_kgb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator gabrielradulescu

:blbl: citeste tot topicul si SIGUR ai sa ajungi la concluzia alimentare pe injectie(e buna si carburatia , DAR , motorul pe injectie are cateva avantaje fatza de motorul alimentat cu carburatoare :D )

 

P.S. (nu am VFR, dar are un amic si , cam face figuri la pornirea la rece ;) ...si e pe carburatoare...+ ca pornirea o face CA LA CARTE...cu socul tras la maxim +neaccelerata cat timp se incalzeste motorul...DUPA INCALZIRE...:D ... "BLANA" TOTALA)

 

CIAO!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ma gandeam ca ar fi posibil totusi sa se faca o recapitulare cu plusuri si minusuri la cele din 98 si cele din 2000 de exemplu. Ca am incercat sa citesc tot topicul dar sincer sunt 77 de pagini si nu am avut timp sa le citesc pe toate. Chestia asta cu recapitularea cred ca este bine sa mai fie facuta din cand in cand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am reusit sa citesc toate paginile din acest topic si se pare ca din acest moment nu mai exista nici o indoiala. Viitorul motor pe care o sa mi-l iau este Honda VFR 800. Sper ca prin noiembrie - decembrie sa-l am acasa. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800.

Unde sa fie buba???

Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor.

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta :ok: http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/

 

 

Sincer sa sti ca nu ma incanta italienele. Nu cred eu sa faca aprilia un motor mai fiabil decat cel de la honda. Mai performanta nu stiu ce ai vazut tu la ea: Ca e de 1000 cc? Nu ma intereseaza aspectul asta atata timp cat se pot face multe alte comparatii care duc la ideea ca honda e honda. Ms oricum pt sfat. ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR ;) !

 

Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ???

Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere !

 

Bafta ! ;)

 

<small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/>

 

Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub !

 

La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria !

 

Bafta ! :)

Respect man!

multumesc mult! Raman dator :ok:

Weekendul asta am bagat un drum Buc-Bran. Plecat pe DN1(prin statiuni1), intors pe Cheia.

Vfr-ica s-a comportat exemplar, in conditiile in care am prins de toate: ceata pe cheia si ploaie(noaptea pe la 20.00), drum prost asfaltat, cazut dintr-un camion un mare brat de iarba ce m-a lovit in bostan, asta pe la 90km/h(am mers o portiune cu iarba la gat;)) ), carute nesemnalizate( noroc cu farurile impecabile).

Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul

Salutare domnilor si s-auzim numai de bine :pow:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul

Salutare domnilor si s-auzim numai de bine :ok:

 

 

Dupa cum am scris mai sus nu mai exista nici o alta varianta. Le-am eliminat pe toate. Si nu ma astept sa aibe demaraj precum RR-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai cum la rece la 2000 si la cald 1200?eu stiam ca pe masura ce se incalzeste motorul,cresc si turtiile acestuia!

 

 

 

 

La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria !

 

Bafta ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai da,2000 de ture cu socul tras!

 

Pai sigur, cand abia ai pornit motorul, este activ socul automat care tine si relantiul sus, la ~2000rot/min, apoi pe masura ce se incalzeste (apare temperatura la apa 35 gC), turele scad treptat pana la 1200rot/min <--- turatia normala de relanti !

A ta din ce an este ? Din '98 ? Este pe carburatie ? A mea este din 2001 pe injectie si functioneaza exact cum zice la carte, adica in manual !

 

Bafta ! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Strungul este al socrului meu, ca de altfel ... toata proprietatea :D ! De cand mi-au darmat astia de la primarie garajul (retrocedare de teren), nu am mai avut adapost pentru masina si motor. Masina sta afara, dar pentru motor era riscant sa-l tin in fata blocului, asa ca noul lui camin este in altelier la socrul meu, alaturi de LC4-ul lui cumnatu !

 

:cheers:

<small>--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 15:51 -------------</small><br/>Ati amutit !? :P ... nu mai zice nimeni, nimic !?

A venit frigu' si gata, ... v-ati pus mobrele'n cui !

 

Nici o intretinere de iarna, nici o revizie nimic ? Pur si simplu le-ati abandonat ?

 

:burnout:

 

Am dat foc!!!

:P

Toți prietenii m-au sfătuit să nu cumpăr baterie anul acesta.

Dar eu sunt ferm convins că Âşi la anul se vor vinde bateriile rămase în stoc.

Vreau alarmă, vreau lacăt pe disc, vreau lanț, vreau cască Arai, vreau cizme noi...

:P

Vreau o bere ... mă Âşi duc la ABC. :bounce:

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, daca are cineva niste sfaturi si ma poate ajuta sa mi cumpar un amortizor de ghidon pentru vfr-ul meu 800 abs 2007. multam

 

La Honda ai incercat ? Si eu doresc sa-mi pun dar nici nu m-am ocupat de problema. Daca aflu ceva, las semn aici. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... dar la ce-ti trebuie amortizor de ghidon ? VFR-ul este foarte stabil, unghiul furcii este destul de avansat pentru a nu facilita voblajul ! Eu nu am avut nici o problema care sa ma determine sa imi montez un amortizor de ghidon si nici nu ma gandesc la asta !

Ai patit ceva mai deosebit ? Zi-ne si noua !

 

Bafta ! :cheers:

 

 

Sincer, am vrut sa intreb initial daca avut vreo problema in acest sens dar am tacut. M-am gandit ca daca mie nu mi s-a intamplat nu insemna ca nu exista pericolul de voblaj la VFR. :P Am mers in conditii diverse si niciodata nu am avut probleme din acest punct de vedere. Totusi, om prevazator si privind ce e in jur, m-am gandit ca poate nu ar strica un amortizor de ghidon :D

Chiar sunt curios daca exista cineva aici care a avut probleme de voblaj cu VFR ul. Daca da, sa ne spuna si noua. :D

 

Numai bine! :lol:

Editat de Tano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna la toti motociclistiii, .. as dori si eu cite mai multe informati despre moto vfr , mentionez ca am citit toate cele 79 pag. si tot ce am putut gasi despre aceasta super motocicl.. cit de curind intru in posesia unui vfr 800 din 1999 cu 20000 km. si 4000 euro ce ziceti am facut o alegere buna, astept cite mai multe sfaturi;;si acum sa incep cu itrebarile daca nu va scot din sarite..1.am gasit pe unele saituri ca vfr 800 din 99 este foarte brutal ca are consum foarte mare 7-8 l la suta. este chiar adevarat. 2. cum se conporta la schinbarea vitezelor cum trebuie mentinuta in treapta a 2 a 3 a 4 a 5 a 6 este un barem anumit care nu trebuie incalcat .. 3. cum se conporta la frinare ce trebuie si ce nu trebuie incalcat. cind intru in posesia ei pun si foto mio aduce din italia. as dori daca se poate posesori acestui model vfr atit de incintat 800 din 99 sa discutam cit mai mult ... va :finger: multumesc pentru intalegere si numai bine.. dan_staicu_siffu@ yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800.

Unde sa fie buba???

Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor.

Multumesc mult

 

Salut!

Eu am vfr 800 din 1999. Inca ma plimb, asa ca daca vrei sa auzi un alt VFR putem sa ne vedem.

 

 

 

--- Mesaj completat în 23 Nov 2007 22:18 -------------

Am si io o problema, nu foarte grava...

 

Dimineata cand e motorul rece nu imi merg semnalizarile calumea. Dupa o tura scurta prin oras incep mearga cum trebuie, dar in primele 10-15 minute dureaza cam 3-4 secunde de cand dau de buton pana incep sa clipeasca. Aveti idee de la ce poate fi?

 

Salut!

 

Exact aceasta problema am si eu. La inceput intarzia doar cand semnalizam la stanga, dar rareori. Dupa aceea a inceput si la dreapta. Asa aveam si eu 3-4 secunde si dupa 10-15 min trecea. Acum ajunge si la 10 secunde, sau chiar deloc nu semnalizeaza si dupa 15 min nu trece. In weekwnd ma duc la unul care imi va rezolva, sper. Te anunt daca e OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Eu am vfr 800 din 1999. Inca ma plimb, asa ca daca vrei sa auzi un alt VFR putem sa ne vedem.

<small>--- Mesaj completat în 23 Nov 2007 22:18 -------------</small><br/>

 

Salut!

 

Exact aceasta problema am si eu. La inceput intarzia doar cand semnalizam la stanga, dar rareori. Dupa aceea a inceput si la dreapta. Asa aveam si eu 3-4 secunde si dupa 10-15 min trecea. Acum ajunge si la 10 secunde, sau chiar deloc nu semnalizeaza si dupa 15 min nu trece. In weekwnd ma duc la unul care imi va rezolva, sper. Te anunt daca e OK.

Mai incolo am explicat cam pe unde trebuie cautat buba!Vezi poate ai noroc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin ... cu un VFR din vitrina ! :( Weekend-ul asta am terminat revizia capitala ! Gresat tot ce era de gresat, schimbat bujii (NGK iridium), schimbat filtru aer (K&N), vopsit carene (au iesit super ), montat parbriz nou (MRA vario touringscreen), schimbat ulei motor, filtru ........ etc !

 

Si niste poze ....... bineanteles !

 

:baldy:

 

Impresionant! :finger:

 

De unde ai saua aia ? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceea ce ti se intampla tie se numeste ,,sheemy",... nu stiu daca am scris corect, dar asta conteaza mai putin ! Mi sa intamplat si mie abia cand cumparasem motoreta, dar ... un telescop curegea si nu mai avea ulei, cauciucul fata era dus si nu era la presiunea optima (2.4bari) ! Dupa ce am remediat toate acestea nu a mai aparut fenomenul !

Ceea ce spui tu, de fapt apare nu la accelerare, ci la franare in frana de motor ! Cu bagaje multe si pasager, centrul de greutate se muta mult spre spate, iar masa inertiala creste ! In frana de motor roata fata nu se incarca ca si cum franezi cu fata ! Adica rezultantele franarii sunt diferite ! Daca la franarea cu fata, rezultanta tinde sa fie inclinata spre jos, acest lucru facand telescoapele sa se infunde, in frana de motor aceasta este oarecum paralela cu asfaltul, in directia de mers ! Din acest motiv roata fata nu este ,,in sarcina", centrul de greutate este mult spre spate si ghidonul incepe sa tremure ! Acest lucru se intampla daca iei mana de pe comenzi, insa daca te tii normal nu se intampla nimic !

Nu spun ca nu ar fi bun un amortizor de ghidon, insa trebuie sa fii constient ca dinamica unei motociclete se schimba radical, daca ai bagaje multe + pasager !

Eu iti sugerezi sa-ti revizuiesti un pic sistemul de rulare, adica reglajul telescoapelor, daca ai ulei in ele si daca ai presiunea corecta in anvelope!

 

Bafta ! :finger:

 

 

Salut, fenomenul l-am simtit pe un CBR 600 in momentul in care i-am pus un top-case. Fara top-case mergea impecabil, iar cu top-case (chiar si gol) aparea in frana de motor la o viteza aproximativa de 60 km/h.

 

Daca sunt probleme si la sistemul de rulare.... cred ca amplifica fenomenul.

 

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...