Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 8,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

am scos becurile si asa scrie pe ele cu mentiunea made in japan, pun o poza maine.

o sa iau h4 pana la urma. ca nu se gasesc cele vechi la noi in ro. sper sa nu ard ceva pe acolo.

 

cum pot sa fiu sigur ca releul nu mai e bun?

 

multumesc

 

 

1 bec fata costa aprox 15lire sterline , iar releul de incarcare 80lire sterline.

http://shop.wemoto.com/index.dyn?oid=3534335

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut VFR-istilor si nu numai.

 

Exista fani si exista sceptici la acest model... cred ca totul se rezuma la stilul si la ce urmareste fiecare.

 

Eu mi-am luat un VFR800 toamna trecuta (am avut un CB400 inainte). De ce?

 

- pentru ca are tehnica de varf (Honda este nr. 1 in Japonia)

- pentru ca ma simt bine pe ea cand o iau in brate (am picioare lungi si pe multe modele stau prost sau dau cu capul in windshield)

- pentru ca are putere suficienta (la nivelul strazilor din tara) atat in oras (nu sare de sub tine) cat si la drum intins... (adevarat ca trece mai greu cu mine de la 2 la 4 cilindri din a 5-a... dar din a 4-a nu e o problema) iar pe pista nu cred sa ma bag decat de fun sau sa mai prind tehnica

- pentru ca este extrem de stabila

- pentru ca este fumoasa

 

Unii au de comentat insa asta inseamna ca doresc si li se potriveste altceva :cheers:

 

In plus eu mi-am ales modelul ABS... fapt la care multi ridica o spranceana dar este reprezentativ la stilul meu. Pot sa zic ca mi-a salvat pielea deja (si pe ea insasi) indoua cazuri.

 

O recomand tuturor care vor un motor versatil si sunt mai temperati.

 

Ride safe,

Radu.

 

Felicitari Radu

 

Eu am un rc 36 din 94, model '90 de fapt, iar achizitia urmatoare va fi un vfr800 abs din '06. Sper cat mai curand... e bestiala. Ce mi pare rau e faza cu distriutia care s-a schimbat fata de modelele anterioare de '02

Editat de Adrian Tanc
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nimeni nu are VFR-ul lovit, dar daca cumva aveti nevoe de o consoala de bord (suportul ala de fier) pentru un RC-36 model '90-'93, eu am una... e destul de greu de gasit, ala se duce deobicei la o lovitura frontala...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hello!

 

bagi benzina foarte buna, ala bag si eu :cheers: (deobicei)

iar nivelul de ulei o poti verifica in partea dreapta a motorului. nu la capacul aala mare (acolo se pune uleiul), ci la ala mai mic putin mai in spate fata de ala mare si mai jos.

 

tine motorul drept (nu pe stender) si dupa ce ai defiletat joja (sau cum draq ii zice :lol: ) o stergi, ca la masini si o bagi inapoi fara sa-l infiletezi. tre sa fie intre cele 2 semne (min-max)

 

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai linistit ca e buna asta de 95 fara plumb. Eu la inceput puneam benzina cu plumb si mergea foarte bine.

O singura data am facut un plin cu OMV 100 sa vad cum e. Nici o diferenta, ! Doar ca am platit mai mult.

Daca ar fi fost pe injectie, atunci se merita sa-i pui benzina cat mai buna. Dar asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot e sa va plictisesc...ca tot sunt in medical ca a dat viroza in mine si n-am ce face toata ziua :ce tip de ulei si ce cantitate?mi-a spus toply da am uitat :cheers: el mi-a zis ca numai ce schimbase uleiul, dar am facut 1500 km de cand am cumparat-o si acum e la iernat...(de ieri) la primavara o sa-i schimb din nou uleiul...acum ma gandesc sa-i bag solutie de curatat instalatia de alimentare-am cumparat un bidonel rosu din real, de la craiova, o fi buna?si inca ceva..am citit un post adresat lu belbody parca, in care i se sugera sa-si curete carbul printru-n surub de sub el...vfr-ul are asa ceva? e recomandat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca tot e sa va plictisesc...ca tot sunt in medical ca a dat viroza in mine si n-am ce face toata ziua :ce tip de ulei si ce cantitate?mi-a spus toply da am uitat :cheers: el mi-a zis ca numai ce schimbase uleiul, dar am facut 1500 km de cand am cumparat-o si acum e la iernat...(de ieri) la primavara o sa-i schimb din nou uleiul...acum ma gandesc sa-i bag solutie de curatat instalatia de alimentare-am cumparat un bidonel rosu din real, de la craiova, o fi buna?si inca ceva..am citit un post adresat lu belbody parca, in care i se sugera sa-si curete carbul printru-n surub de sub el...vfr-ul are asa ceva? e recomandat?

Mai bine duci motorul la cineva care se pricepe,si curatati carburatoarele k lumea(oricum nu se curata prin surubul de dedesubt,prin aia se da jos numai benzina din carb,si eventual bule de apa daca ai),iar daca solutia de curatat carb nu e ceva cunoscut,si incercat de cineva mai bine nu pui in benzina,ca risti sa infunzi carburatorul,si nu face bine nici la garnituri(la motoare mai vechi solutia chiar isi face treaba,adica curata mizeria depusa de-a lungul anilor+rugina,si de acolo ajunge in carb,iti imaginezi ce depuneri o sa ai),iar despre benzina pot sa-ti zic ca la motoarele noastre de strada nu simti diferenta intre cifra octanica 95-100(oricum de multe ori sunt amestecate intre ele,vorbesc din experienta proprie, iar dupa un studiu facut de baietii de la revista Power Bikes,se scot 3-4 cai dar la turatii unde incepe zona rosie dar numai la motoare gen r1,gsxr100,cbr1000rr etc),noi "muritorii",nu simtim diferenta(doar atunci daca pui o benzina foarte proasta),se recomanda alimentarea la statii care au clientela numeroasa,dar si asa, mai ai din cand in cand surprize.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si vfr-ul meu a mers foarte bine, nu am avut probleme, dar intr-o zi am curatat rezervorul si carburatoarele...nu i-mi pot imagina unde a umblat motorul ala, dar am scos din ea mai mult jeg decat din 3 IJ-uri :lol:

 

e chiar bine sa faci o revizie, dar cum a spus si cbrxx, e bine sa mergi la cineva, care intr-adevar se pricepe...

 

apropo! Ăźdv atti :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok!dar ulei ?de care-parca 10 w 40...semisintetic...motul?!? sau mobil....

din fabricatie zice 10W40,depinde in ce regim folosesti motorul,motul e bun,dar nici cu mobil n-am avut experiente negative.

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

timp ce am avut vfr-ul cel vechi(RC24), am schimbat ulei doar de 2 ori (cam la 7 mii de km) si tot am pus Valvoline mineral 10w40...in primul rand eu nu sunt mare sportiv, nu trag de motor zi si noapte tot la rosu, asa ca am fost multumit de tipoul asta de ulei, fiind relativ ieftin (190 de mii/litru).

chiar in careva zii am vb cu @adriantanc si el a citit undeva ca schimbul de ulei la vfr (la modelul rc36) se face la 12mii de km...acuma nu stiu ce sa zic, poate...eu totusi raman la schimbul la cam 7-8 mii.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi n-am avut ce face si am dat rezervorul jos....sa-l spal....old school>cu apa si fairy,in cada....cum sa scot acum apa din el, ca are buza aia la buson, si mai ramane multa inauntru....cre ca trebuie sa scot capacul ala cu tot...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...