Toro Postat Martie 31, 2007 Share Postat Martie 31, 2007 Cat despre motocicleta, ... ma lasat fara cuvinte ! Pe autostrada sub 180km/h, nu am lasat-o, cu varfuri de 240-250km/h, pe diferite portiuni! Am ajuns acasa ,,proaspat"! Concluzia: Pentru distante de astea, cred ca este una dintre cele mai potrivite motorete ! Pai vezi coane ca are si vefereu' calitatile lui ? Si tu vroiai sa-i faci vant cand nici macar n-ai luat-o la un drum mai lung... Pai asta e tot farmecul ei ! Merge aproape ca una sport, dar la confort nu se compara !! Tu ajungi fresh, bine-mersi, pe cand unul cu supersport e anchilozat saracu... Si eu vreau KTM, dar nu renunt in ruptul capului la VFR ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 3, 2007 Share Postat Aprilie 3, 2007 Am si eu o mica problema ! CUM DRACU' SE REGLEAZA ORA LA BORDUL MOTOCICLETEI MELE !!!! ... am apasat pe cele doua butoane pana n-am mai putut si ..... nimic ! Ajutati-ma si pe mine ... plz ! Apasa si tine-le apasat pana clipesc nr-le ...apoi se poate regla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Ia uitati-va la poza de mai jos ! Are un indicator care iti arata treapta de viteza in care te aflii ! Acolo in poza este ,,pe liber" si arata ,,0" ! E cu albastru ! Stie cineva, asta este optional cand iti cumperi vfr sau este ceva after-market ? Sau au existat modele, pana in 2001 cu asa ceva pe bord ? ..... si un filmulet cu aceeiasi ,,chestie" la bord, ..... e aftermarket,a bagat indicatorul in locul neutral-ului,iar ala e montat acolo sus pe marginea bordului! uite si bordul vfr-ului meu! hand made by cbrxx... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
2.02 Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Recunosc ca nu am citit toate posturile! poate raspunsurile mele la urmatoarele intrebari se afla acolo ..si daca e asa ...scuzati-mi lipsa de rabdare! 1. tehnologia VTECH a fost pusa pe modelele '98 in sus...sau doar din anul 2002 in coace!ma intereseaza pentru ca urmeaza sa imi aduc unul din Italia si vreau anii(de fapt banii ma constrang la intervalul asta) '98 - '01(max). 2. 65.000 de km la o motoreta turing-sport imi par de bun simt la un model din 2001! sa inteleg ca ceva mai jos de kilometrajul asta(ma refer aproape la jumatate) bate la ochi? 3. Stiu ca Honda isi tine pretul datorita fiabilitatii cutiei si a motoarelor(cazul VFR-ului este poate cel mai clar).Intrebarea este: Exista vreo hiba/problema cunoscuta care poate aparea dupa un numar de km...sau poate chiar defect de fabricatie?Fiind un motor cu o configuratie mai speciala ma gandesc ca eventualele probleme ce pot aparea sa fie destul de costisitoare de reparat! 4. are cineva niste cifre de consum urban/extraurban/mixt in regim de mers normal ? 5. exista probleme cunoscute la modelul asta de Honda cu releul de incarcare ? ..si inca o intrebare : Cum se intinde dom'le lantu' ? ..si inca una: E greu de schimbat bujiile? (ma refer la accesabilitate) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 5, 2007 Share Postat Aprilie 5, 2007 Bujiile din fata nu se schimba chiar asa usor,ca nu prea ai loc(si daca sunt stranse ca dracu,atunci ai de lucrat)si trebuie eliberat din suruburi radiatorul de ulei+tre sa ai cheie de bujie k lumea.Iar pt. intins lant,daca ai norocul sa ai trusa originala,ai o scula asemanatoare ca in cazul reglajului arcului de la amortizor spate enduro-cum zice si nea Petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 6, 2007 Share Postat Aprilie 6, 2007 poate stie careva daca se poate monta galerie de evacuare de vfr mai nou intr-o finala pe motoru meu din '86 ca as vrea sa-i montez ceva mai sport..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 9, 2007 Share Postat Aprilie 9, 2007 cine vrea un RC36 ll? e de vanzare! sau eventual nu are nimeni un RC46 pe gratis? atunci i-l tin pt prietena Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 12, 2007 Share Postat Aprilie 12, 2007 stie careva ce are de-mi impusca contactele de la pompa de benzina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Mi-am luat si eu un VFR Rc 24 si am cateva intrebari: 1 Se incalzeste f greu , adica in afara orasului se ridica acul de temperatura doar un pic peste minim. Cand am traversat Brasovul stand la semafoare foarte lungi acul s-a ridicat cam la o treime ( noapte si destul de rece afara) . La iesirea din Brasov i-am pus un carton care acoperea cam 80% din radiatorul de apa iar pana la Bucuresti acul a stat un pic mai jos de o treime. Prin Bucuresti s-a ridicat la jumate ( noaptea cu carton in bot) E normal asa sau am termostatul defect/lipsa? 2 Cum aflu exact anul de fabricatie? Prima inmatriculare a fost in 90 da dupa cum arata bordul e model 88 , totusi nu sunt sigur.... 3 Trebuie sa-i schimb bujiile si ma gandeam sa bag cu iridiu . Are rost investitia, a mai pus cineva la vfr, cum se comporta? 4 Sunt f dezamagit de far. Mai am un Suzuki din 78 care are un far exceptional, becul e tot H4 ca la Vfr dar lumineaza mult mai bine. E o chestie obisnuita la modelul RC24 sau are al meu ceva? ( oglinda farului e buna,geamul e bun, becul e h4, incarcarea merge) . Daca la VFR merg noaptea cu faza lunga nu deranjez pe nimeni, n-am primit nici un flash si totusi faza lunga lumineaza mai prost decat faza scurta la Suzuki. Care ar putea fi motivul? 5 Are cineva un manual de service de rc 24? Eu am manualul utilizatorului pt rc 24 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Aprilie 15, 2007 Share Postat Aprilie 15, 2007 Mi-am luat si eu un VFR Rc 24 si am cateva intrebari: 1 Se incalzeste f greu , adica in afara orasului se ridica acul de temperatura doar un pic peste minim. Cand am traversat Brasovul stand la semafoare foarte lungi acul s-a ridicat cam la o treime ( noapte si destul de rece afara) . La iesirea din Brasov i-am pus un carton care acoperea cam 80% din radiatorul de apa iar pana la Bucuresti acul a stat un pic mai jos de o treime. Prin Bucuresti s-a ridicat la jumate ( noaptea cu carton in bot) E normal asa sau am termostatul defect/lipsa? 2 Cum aflu exact anul de fabricatie? Prima inmatriculare a fost in 90 da dupa cum arata bordul e model 88 , totusi nu sunt sigur.... 3 Trebuie sa-i schimb bujiile si ma gandeam sa bag cu iridiu . Are rost investitia, a mai pus cineva la vfr, cum se comporta? 4 Sunt f dezamagit de far. Mai am un Suzuki din 78 care are un far exceptional, becul e tot H4 ca la Vfr dar lumineaza mult mai bine. E o chestie obisnuita la modelul RC24 sau are al meu ceva? ( oglinda farului e buna,geamul e bun, becul e h4, incarcarea merge) . Daca la VFR merg noaptea cu faza lunga nu deranjez pe nimeni, n-am primit nici un flash si totusi faza lunga lumineaza mai prost decat faza scurta la Suzuki. Care ar putea fi motivul? 5 Are cineva un manual de service de rc 24? Eu am manualul utilizatorului pt rc 24 Salut E normal ca in oras sa se incalzeasca...e tipic de vfr. nu te speria asa s astea, iar afara normal ca nu se ridica acul pt ca are racire si de la vant. Cat despre carton, scoatel draqului de acolo!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 ma tot chinui sa-mi vand vfr ul..... de ce oare e asa de greu? raspundeti la asta :D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bh99mes Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 nu are lumea bani eu l-as cumpara daca a-s avea .... binox! scoate cartonul ala frate, asta nu-i RABA )) japonezul nu-i prost! l-a facut sa fie asa. daca spui ca nu ai primit nici un flash mergand cu faza lunga, problema e evidenta! nu-i reglat, bate prea jos. uite-te sub radiatorul de ulei , gasesti un fel de surub pe far cu care reglezu inaltimea luminii. eu am mers cu rc24 pana in elvetia in caldura de 30 de grade si nici la al meu nu s-a ridicat acul doar cam pana la otraime(sau cateodata nici atata). e normal cand primeste vant din fata. spartacus, si eu incerc sa-mi vand motorul, dar nu sta lumea la coada lumea mai repede da bani pe un suzuki sau r6 din '99-'00 sau poate si mai nou, decat sa deie bani pe un motor normal.asa ca client serios va fii doar un om care stie ce vrea si are nevoe de un motor in care poate sa aiba incredere si nu cu care merge 20 de mii de km si dupa aia se duce totul... "masinile aste de gaurit" nu prea au nici o fiabilitate, las` ca stiu ce vorbesc...am o gramada de prieteni cu "motoare" noi si fac navetamecanic-acasa... )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Da. Stiu . Din pacate asa e cu rasnitele... rabdare am, gaura in buzunar am, asa ca trecem cumva de hopuri . , ca doar si motor am . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat. De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 totusi, unde as putea sa ma interesez de problema mea? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 totusi, unde as putea sa ma interesez de problema mea? cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred. Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 ok, tnx Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 daca spui ca nu ai primit nici un flash mergand cu faza lunga, problema e evidenta! nu-i reglat, bate prea jos. uite-te sub radiatorul de ulei , gasesti un fel de surub pe far cu care reglezu inaltimea luminii. De batut jos bate, este adevarat ,dar totusi intensitatea luminii mi se pare prea slaba. Aseara am scos-o un pic la plimbare iar pe la 22.00 am dus-o inapoi la garaj de unde am luat batranul Gs ca sa ajung acasa. Diferenta de lumina de la una la alta e aproape de la simplu la dublu......in conditiile in care ambele faruri au becuri de aceiasi putere. Ce am observat eu e ca la vfr in fata becului are o piesa care reflecta lumina din bec in oglinda farului.La suzuki nu exista aceasta piesa, becul nu are nimic in fata lui decat geamul. Cred ca pana la urma incerc sa schimb becul si daca nu se observa nici o schimbare ori iau un bec mai mare ori demontez chestia aia din fata becului daca reusesc fara sa stric nimic( am vazut ca-i prinsa cu suruburi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 Farul e cu doar un singur bec H4 de 55/60w . Piesa aceea e separata de bec, becul are si el o metalizare in varf. O sa iau un bec de firma sa vad daca se cunoaste, asta care-i montat acum nu stiu ce marca e ca nu l-am demontat inca ( puterea am citit-o prin geam ca se vede) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 16, 2007 Share Postat Aprilie 16, 2007 poate becul nu e pus bine in lacasul sau poti verifica asta postandu-tte in fata portii si daca e clar delimitat zona luminata de cea neluminata (la faza scurta) atunci e bine de regula nu sunt atenti oamenii cand baga becul si e destul un pic sa fie stramb si nu mai da lumina cum trebe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moscku Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 (editat) Eu am halogene de 55w - Philips. Cu faza scurta se vede perfect, iar cu faza lunga ......... laser ! Ce becuri ai ? Piesa aia din fata becului, care reflecta lumina inapoi, face corp comun cu becul sau este separat ? Am vazut la farul unei masini o calota sferica care avea acelasi rol, insa folosea un bec normal, nu halogen ! Becurile halogen ai ele insele o piesa de difractie ce concentreaza lumina in oglinda farului, iar acesta o ,,arunca" in fata! Scoate un bec si verifica ce putere are ! Fostul proprietar, poate a pus ,,becuri de vanzare"?! De putere mult mai mica ?! Cu o pereche de halogene de 55w, nu ar trebuii sa ai nici o problema ! .........parerea mea ! Bafta! eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza..... si pe deasupra scade consumul de la 55w la 35 w montajul este extrem de simplu iar pentru cei care habar nu au cum arata un bec xenon poze: cu tobele... tre sa incerci ca nimeni nu a facut asa ceva, cred. Ca-ti pusca contactele, nu stiu de ce. In primu rand nu stiam ca are pompa de benzina,(daca t-i din 86) insa daca are inseamna ca e pe duca si de aceea tot iti pusca contactele ca forteaza prea tare reteaua electrica ... nu stiu ce sa zic...poate si oxidarea de vina la nivelul contactelor... contactele de platina de la pompa de benzina se duc datorita curentului prea slab sau ´din contra prea puternic care fac efectiv ca micul arc electric de la acel nivel sa topeasca contactele, eu am patzit asta cand am avut probleme cu incarcarea, releul de incarcare dus, .... sfatul meu, masoara incarcarea si pe alternator si pe baterie si pe releu, si pornita si la rece... succes.... Editat Aprilie 17, 2007 de moscku Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Clasic Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 tnx pt informatii...partea proasta e ca eu nu ma pricep la mecanica...mie mi se opreste motorul in timpul mersului, am carburile sincronizate, dar se impusca contactele de la pompa de benzina...le curat cu smirghel, merge 200-300 km si iar se opreste, mi-e teama sa nu dau 200 de euro pe o pompa noua si sa se impuste si aia... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 vreo jumatate de litru pe furca...asa ma auzit. Eu inca nu am schimbat. De unde ti-ai adus simeringurile, si cat a durat? eu i-am adus chiar astazi si au costat 15 eu(pret bun ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 eu am xenon, si nu mai am probleme cu luminile de cand l-am montat, este foarte tare, dai un ban da´stai in fatza..... Zi-mi te rog cat te-a costat instalatia de xenon, de unde ai procurat-o ? Tu ai piesa aia din far care este montata in fata becului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Aprilie 17, 2007 Share Postat Aprilie 17, 2007 eu i-am adus chiar astazi si au costat 15 eu(pret bun ) de unde? de unde? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.