Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

Si eu am tot Motul 5100. Cloncane cutia pe coborare, ceva de vis.

Anul trecut, din joi in Paste, asa, cam o data pe luna, scotea niste sunete ciudate si pe la axul cu came.

Am citit despre modificarea prinderilor de la axele cu came, le-am dus la gaurit (prin anii `90 era modificare ce se facea la service-urile autorizate, pentru ungere suplimentara) si vad ca nu am mai auzit-o de atunci.

De week-end-ul trecut am inceput sa aud clantanit din zona supapelor. Nu stiu daca este de la ulei sau ba, dar am inceput sa iau deja consumabilele si am programat-o la mecanic si pentru o eventuala reglare a supapelor. In privinta uleiului, eu am sa trec pe BelRay. Sunt curios cum va suna motorul.

 

Da, era un buletin de service pe vremea aia. Asta e nu ?post-33938-0-72346700-1369323047_thumb.jpg

 

Cand am luat motorul nu l-am auzit, pe urma cand am schimbat uleiul, parca Repsol 15w50 am pus, a inceput sa ticaie. I-am pus mobil 1 4t 10w40 iar acum nu mai ticaie. Poate trece cu un schimb de ulei.

Eu verificat si jocul la supape, dar doar una de evacuare era deviata de la valoarea din manual, dar totusi in limita tolerantei.

Ma mir ca ai ales direct varianta cu gauritul, inainte sa schimbi doar uleiul, ca ii destul de multa munca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O intrebare de natura tehnica am la voi. Are un tovaras un VFR800 de prin 99 2000 parca. Cand e vorba de sincronizat, numai starter valves se pot face? Alea pentru relanti? Nu se poate regla nimic pentru mersul in sarcina la sa zicem 2500 3000 rpm??

 

Sper ca pentru buna reputatie Honda sa se poata... :D

Pe premonitia clientilor ca injectia bate carburatia nu am avut niciodata o interventie de genu la un vfr. Pentru turatie ar trebui sa poti regla ca la carburatie unghiul clapetelor, doar ca aici e citit de TPS care transmite catre ECU si acesta interpreteaza compensand cu benzina.

Am sa ma uit un pic mai tarziu in manual ca acum sunt pe fuga ...

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Da, era un buletin de service pe vremea aia. Asta e nu ?attachicon.gifVFRCamKnockFix.jpg

 

Cand am luat motorul nu l-am auzit, pe urma cand am schimbat uleiul, parca Repsol 15w50 am pus, a inceput sa ticaie. I-am pus mobil 1 4t 10w40 iar acum nu mai ticaie. Poate trece cu un schimb de ulei.

Eu verificat si jocul la supape, dar doar una de evacuare era deviata de la valoarea din manual, dar totusi in limita tolerantei.

Ma mir ca ai ales direct varianta cu gauritul, inainte sa schimbi doar uleiul, ca ii destul de multa munca...

Da, acesta este.

Venit de pe Yamaha, am avut "placerea" sa experimentez din plin personalitatea Honda.

Prima data a fost sunetul oalei de ambreiaj. Eram morcovit de-a dreptul sa nuse intample ceva in mers, etc.

Motocicleta am luat-o de la un prieten f. bun. Ii stiam istoricul de intretinere si kilometrii facuti de el si nu aveam nici un dubiu. Imi era frica de ce ar fi putut fi inaintea lui. Am inceput sa intreb in stanga si in dreapta si in cateva zile am gasit 5 cunoscuti care mi-au spus ca Hondele lor fac la fel, sa ma linistesc si sa nu schimb nimic fiindca sunt sanse mari sa faca la fel si dupa ce schimb tot ansamblul ambreiajului.

Nu am fost niciodata fan Motul. Si nu as fi pus asa ceva in ea daca prietenul/proprietarul anterior + un mecanic nu mi-ar fi zis ca asta au folosit si inainte si ca este ok pentru ea. Stiti treaba aceea cu 2 insi care iti spun ca esti beat...

Si cand a inceput uruitul acela discret si ciudat in zona axelor m-am gandit din start la print-ul de mai sus. Nu mi-a trecut deloc prin cap ca ar putea fi uleiul de vina.

Revenind la suportii axelor - Mecanicul care a facut operatia se tot plangea ca a rupt nu stiu cate burghie in momentul in care a dat gaurile dar, din cauza colaborarii noastre "atipice", am zis ca pune praf de copt ca sa creasca manopera.

 

Intrebare intrebareata:

Am parbriz aftermarket de la MRA pe Tenere. Este mult peste cel standard, dar nu pot sa spun ca este o revelatie.

MRA este putin inaltat si apoi curbat serios, ducand vantul in zona gatului. Nu vajaie nici casca si nu intampina nici rezistenta din plin a torsului. Dar... eu vroiam ceva inalt si curbat pe verticala, care sa duca curentul peste casca si sa nu creeze turbulente in spate/ceafa.

Concluzie - punct minus MRA.

Cu alte cuvinte - este pe aici vreun VFR-ist ce are peste 1.90? Daca da, ce a pus pe motocicleta lui. Ideal ar fi un posesor de RC 36 II, dar cred ca orice raspuns ar fi o baza buna de plecare.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am pus BelRay in batranica mea... Se aude mai infundat motorul, mai silentios, dar tot mai face galagie cateodata ambreiajul ala. Vitezele se schimba parca mai finut, insa nu prea mai nimeresc neutralul :) . Si arata uleiul asta intr-un fel... parca era miere, iti venea sa-l pui pe paine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc 15w50 motul , motorashu e foarte silentios sa nu mai vorbim de cutie se stie ca honda e printre putinele motorete cu o cutie dementiala daca nu cea mai cea vorba aceea , venind dupa un kawasaki care ziceai ca se rupe cand schimbai honda e peste , mult peste , in manualul de intretinere specificatia uleiului este 10w40 dar motorul nu sufera daca ii pui mai gros mai ales pe perioadele astea de vara in special prin orash unde tem la sol este de 35-40 de grade , uleiul asta se comporta belea cand mai da o leaca frigul e recomandat 10w40 il rupe mai repede la pornire si eviti unele uzuri premature

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@AlynG - Inseamna ca nu ai condus boxere BMW; sa auzi acolo cutii si sunete.

Ce este interesant este ca toate BelRay-urile ce ar merge ca cifre in VFR-ul meu din 96 sunt API SM.

Multe pareri pe net care spun ca trebuie verificate SM-urile la cumparare pentru a nu fi si Energy Conserving, calitate destul de raspandita la ele, fiind ultima clasa de uleiuri. EC nu este chiar ok pentru motocicletele vechi. Singurul SG/SJ semisintetic aflat pe piata la ora actuala pe care il stiu concret este Valvoline-ul 20w50 ce il bag in Tenere de ani de zile fara probleme. De unde am plecat si unde am ajuns. <_<

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu folosesc 15w50 motul , motorashu e foarte silentios sa nu mai vorbim de cutie se stie ca honda e printre putinele motorete cu o cutie dementiala daca nu cea mai cea vorba aceea , venind dupa un kawasaki care ziceai ca se rupe cand schimbai honda e peste , mult peste , in manualul de intretinere specificatia uleiului este 10w40 dar motorul nu sufera daca ii pui mai gros mai ales pe perioadele astea de vara in special prin orash unde tem la sol este de 35-40 de grade , uleiul asta se comporta belea cand mai da o leaca frigul e recomandat 10w40 il rupe mai repede la pornire si eviti unele uzuri premature

Culmea ca primul motor a fost kawasaki si desi ceva mai galagios, dar nu cu mult mi s-a parut destul de multisor peste Cb500 si Vfr750 ca precizie ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebareata:

Am parbriz aftermarket de la MRA pe Tenere. Este mult peste cel standard, dar nu pot sa spun ca este o revelatie.

MRA este putin inaltat si apoi curbat serios, ducand vantul in zona gatului. Nu vajaie nici casca si nu intampina nici rezistenta din plin a torsului. Dar... eu vroiam ceva inalt si curbat pe verticala, care sa duca curentul peste casca si sa nu creeze turbulente in spate/ceafa.

Concluzie - punct minus MRA.

Cu alte cuvinte - este pe aici vreun VFR-ist ce are peste 1.90? Daca da, ce a pus pe motocicleta lui. Ideal ar fi un posesor de RC 36 II, dar cred ca orice raspuns ar fi o baza buna de plecare.

Apeleaza la Dl Harea, e din Bucuresti si-ti poate face o alta bucata de parbriz, mai mare, cu care sa inlocuiesti partea mobila de la MRA. Ca aici: http://www.pro-bike.ro/forums/uploads/garage_images/image_url-20317-1352549754.jpg

De turbulente in spatele castii nu ai cum sa scapi - pozitia pe bicla nu-i tocmai aerodinamica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare intrebareata:

Am parbriz aftermarket de la MRA pe Tenere. Este mult peste cel standard, dar nu pot sa spun ca este o revelatie.

MRA este putin inaltat si apoi curbat serios, ducand vantul in zona gatului. Nu vajaie nici casca si nu intampina nici rezistenta din plin a torsului. Dar... eu vroiam ceva inalt si curbat pe verticala, care sa duca curentul peste casca si sa nu creeze turbulente in spate/ceafa.

Concluzie - punct minus MRA.

Cu alte cuvinte - este pe aici vreun VFR-ist ce are peste 1.90? Daca da, ce a pus pe motocicleta lui. Ideal ar fi un posesor de RC 36 II, dar cred ca orice raspuns ar fi o baza buna de plecare.

 

Eu nu prea inteleg ce intrebi, dar o sa incerc sa-ti raspund.

Eu am trecut de la Transalp la VFR si primul lucru care m-a deranjat a fost vantul care ma dadea jos in mers. Am 1.80 cu tot cu cizme. (1.78)

Am cautat parbriz mai inalt.. cel care imi placea din poze era Givi.. din pacate cand m-am dus sa-l comand am aflat ca nu se mai fabrica pt VFR750F, rc36.

Asa ca mi-am luat MRA touring si vreau sa spun ca sunt super multumit, este diferenta de la cer la pamant.

 

asa arata:

 

396941_107946629328287_1197535424_n.jpg

 

426354_140851142704502_1718798975_n.jpg

 

Acum motorul fiind din 98, desi are el doar 20.000 km, o sa-i schimb bujiile, curat injectoarele si facut starter valve sync (singurul sync de care am citit si eu ca se poate face). As mai putea face / investiga si altceva?

 

:lol:

 

La modul serior: motocicleta aia nu are 20.000km... ti-as sugera sa lasi sincronizatul si sa cureti injectoarele. Unul din el probabil curge.. (in loc sa dea spray curat, face un fel de pipi la anumite presiuni )- de aici si mirosul de benzina de care te plangeai. Ca sa investighezi care din ele face asa, arunca o privire atenta la toate bujiile si compara-le intre ele. Cea mai murdara/uda.. e cea cu pricina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu kilometrii nu pot baga mana in foc ca n-am luat-o eu de noua. Insa cand am cumparat-o anul trecut, am desfacut carenele si cercetat prin interior si era tzipla. Nimic umblat, praful era pe ea gros cat degetul de la stat atatia ani.

Galeriile de evacuare de jos, cricul central n-aveau nici o ciobitura la vopsea, scaunul era cel original si n-avea urme de folosire, manetele la fel. Eu o desfacusem sa vad de ce nu porneste ventilatorul la peste 100 grade insa nu stiam ca trebuie sa o las pana la 105-106.

 

In cartea de service era facut service-ul din 99 si 2000 parca, gumele aveau dot din 97. Proprietarul era nascut in 1963 si cica ar fi fost inchis din 2000 prin puscarie.

Discurile de frana erau si inca sunt aproape noi, placutele pe spate le-am schimbat acum 2 zile si cele date jos erau Nissin 2P-250 RS (discontinued din ce-am cautat pe net plus ca ar parea ca e echiparea de fabrica).

 

Cand am luat-o i-am schimbat toate lichidele ( ulei, frana, ambreiaj, racire). Cel de ambreiaj si frana era zaharisit, naiba stie de cand statea.

Acum na, toate astea m-au dus cu gandul c-ar fi reali kilometrii astia insa nu-mi pot pune gatul la bataie :lool:

Cel care a adus-o, c-am luat-o din Oradea de la granita, a curatat putin injectoarele insa nu profesional ci cu carpa si solutie. Mi-a si spus ca inainte sa le curete nici macar nu pornea, erau infundate de tot de la cat a stat abandonata.

Bujiile o sa le desfac si schimb direct deja le am cumparate, sigur au si ele ceva ani buni iar injectoarele le voi da la o curatare ca la carte. Dupa astea, vedem cum se comporta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, daca ai carte de service la ea si povestile sunt adevarate si daca zici ca arata cum arata e posibil sa fie real, adica cred ca sunt reali. Acuma mai sunt si cazuri de-astea.

Curata injectoarele.. poate stie DanCata unde si cum, te-ajuta el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

Eu nu prea inteleg ce intrebi, dar o sa incerc sa-ti raspund. Eu am trecut de la Transalp la VFR si primul lucru care m-a deranjat a fost vantul care ma dadea jos in mers. Am 1.80 cu tot cu cizme. (1.78). Am cautat parbriz mai inalt.. cel care imi placea din poze era Givi.. din pacate cand m-am dus sa-l comand am aflat ca nu se mai fabrica pt VFR750F, rc36. Asa ca mi-am luat MRA touring si vreau sa spun ca sunt super multumit, este diferenta de la cer la pamant. asa arata:

426354_140851142704502_1718798975_n.jpg

.

Am cautat anuntul tau de vanzare mai bine de 15 minute dupa care am renuntat. Eram curios ce parbriz ai, fiindca imi aduceam aminte ca era destul de inalt. Multumesc pentru lamurire!

Ce am vrut sa zic - ca MRA mi se par, ca filiosofie generala, nu foarte inalte si mai degraba curbate orizontal, cu scopul de a duce curentul in zona gatului. Si nu in sus, peste casca, cum as fi vrut eu. Am mai vazut MRA la cateva motociclete si cam la fel erau si ele - nu f. inalte. Al tau chiar arata f. ok.

 

 

@ciprinakos - Multumesc frumos! Stiu despre Bogdan de pe forum. Am sa vad daca gasesc parbriz aftermarket pe gustul meu. Daca nu, am sa apelez la dlui.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SPINU

Salut, sunt nou pe forum.

Am si eu o problema la vfr.ul meu.

Imi incarca 13,1V, cand aprin lumina sau semnalizarile se aprinde si becul rosu Fi.

Stie cineva care ii cauza?

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mi-am pus, in sfarsit, farurile pe pozitie. Am scos led strip-ul. Bataie de cap a fost cat de cat la alinierea aproximativa a proiectoarelor. Cele de sus au trebuit slefuite la baza pt a putea fi puse pe pozitie - bateau mult prea sus fata de cele inferioare. Acum, cam la 20m ar trebui sa aiba aprox aceeasi linie. Voi iesi intr-o seara sa le probez si sa le ajustez mai bine. Le pot folosi cate 2 sau tote odata (am un comutator pe ghidon), sunt bi xenon (adica au toate faza scurta si lunga) si, cele de pe partea stanga, se aprind defazat, la 7 si 12 secunde, pt a nu suprasolicita instalatia electrica la pornire.

post-41410-0-27446000-1369419380_thumb.jpg

post-41410-0-82746700-1369419381_thumb.jpg

post-41410-0-69308600-1369419378_thumb.jpg

 

Pun aici si cum arata prelungirea aripii spate - facuta pt a nu-mi mai umple topcase-ul cu noroi.

post-41410-0-21675300-1369419527_thumb.jpg

post-41410-0-79413400-1369419525_thumb.jpg

 

Salutari.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cautat anuntul tau de vanzare mai bine de 15 minute dupa care am renuntat. Eram curios ce parbriz ai, fiindca imi aduceam aminte ca era destul de inalt. Multumesc pentru lamurire!

Ce am vrut sa zic - ca MRA mi se par, ca filiosofie generala, nu foarte inalte si mai degraba curbate orizontal, cu scopul de a duce curentul in zona gatului. Si nu in sus, peste casca, cum as fi vrut eu. Am mai vazut MRA la cateva motociclete si cam la fel erau si ele - nu f. inalte. Al tau chiar arata f. ok.

 

 

@ciprinakos - Multumesc frumos! Stiu despre Bogdan de pe forum. Am sa vad daca gasesc parbriz aftermarket pe gustul meu. Daca nu, am sa apelez la dlui.

 

Anuntul nu mai exista, nu mai vand motocicleta.

 

Parbrizul e luat de la Louis, se cheama MRA Touring. - a costat cam 60e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai faina era cu led stripe si cu pleoape.

 

@SPINU - imprumuta un releu de incarcare de la cineva daca cunosti. Poate iti spun colegii de la ce alte motoare se potriveste, sau cauta tu pe google.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te referi la angel eyes, alea inca sunt dar nu le-am pornit la pozare - doar ce terminasem instalarea. LED-urile nu erau tocmai potrivite, sau asa mi s-a parut mie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, sunt nou pe forum.

Am si eu o problema la vfr.ul meu.

Imi incarca 13,1V, cand aprin lumina sau semnalizarile se aprinde si becul rosu Fi.

Stie cineva care ii cauza?

Multumesc

se aprinde doar becul de FI, fara sa se opreasca motorul ? daca da, atunci e un scurt pe undeva la martori.

13.1 la relanti ? cu ce consumatori porniti ?

 

Daca te referi la angel eyes, alea inca sunt dar nu le-am pornit la pozare - doar ce terminasem instalarea. LED-urile nu erau tocmai potrivite, sau asa mi s-a parut mie.

arata mult mai bine acum, parerea mea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator SPINU

Indiferent de consumatori, mai fluctueaza uneori pana la 13.4V.

Motorul nu se opreste , nu intrerupe doar ca daca aprind semnalizare becul ee la FI SE APRINDE intermitent ca si semnalizarea(simultan)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noa, mai zi ceva...Iti spune acolo cum sa faci mura in gura. Daca nu stii engleza, pune pe careva sa-ti traduca...

 

In 15 minute termini toata treaba.

 

LE. Acum ma gandesc ca poate n-ai dat click pe ce am scris eu, vezi ca te duce pe alt site.

Editat de almostcyborg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema este ca nimic din ce face nu corespunde cu defectele din carte ,

Am reseta si calculatorul.

Desfac bordul si vezi sa iti apa sau condens pe acolo si de asta sa iti face asa. daca chiar e o problema pe undeva trebuia sa iti arate pe diagnoza. Problema cu incarcatul cred ca nu are treaba cu problema legata de FI

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...