cbrxx Postat Octombrie 5, 2007 Share Postat Octombrie 5, 2007 Eu am incercat si vtec,si iti zic ca n-am fost impresionat de cum se comporta sistemul,ii lipsete cuplul la turatii joase,si la trecere de la 2 supape la 4 e deranjant cum se comporta in curbe,de parca te-ar impinge cineva prin spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 Salut tocmai am achizitionat un vfr 750 din 95 intretinut destul de bine:) ..am si eu o intrebare pentru cei care ati mai schimbat lichidu de racire...exista vreun aerisitor pentru instalatia lichidului de racire?...ma bate gandu sa schimb lichidul ca nu stiu de cat timp e in ea si nu stiu pe unde se aeriseste. Orice informatie e bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator DARK-RIDER-82 Postat Octombrie 6, 2007 Share Postat Octombrie 6, 2007 chiar asa...ca vine iarna... si nu stii cate grade vor fi cu minus... ar avea si amicul meu nevoie de cateva indicatii , cu privire la schimbarea lichidului de racire pentru VFR-ul lui de 750 cmc si F! si nici el nu stie de cand este lichidul ala de racire in motor... deci: altul!(eventual de unde poate fi cumparat si cam pe la ce preturi!) ciao! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 se demonteaza carena dreapta, ca sa ai acces la radiator, desurubezi capacul la radiator, si golesti instalatia pe unde vrei, dar sa fie cel mai jos punct. eventual scoti furtunele ce intra in vasul de completare. dupa ce se goleste tot, cuplezi la loc furtunele(sau ce desfaci) si umpli NUMAI pe la busonul radiatorului, el fiind in cel mai inalt punct. dupa ce este radiatorul "ochi", insurubezi busonul, pornesti mobra, si verifici nivelul din "borcan".( il umpli si p-ala dinainte). daca scade completezi pana la nivel. succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 Gata, am inmatriculat-o pe numele meu ! Am renentat la numere preferentiale, ca trebuia sa mai astept 2 saptamani, asa ca am luat la rand - TR 90 AYO <--- asta e' numarul meu ! Bafta ! Sa fie intr un ceas bun! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rosso Postat Octombrie 8, 2007 Share Postat Octombrie 8, 2007 multumesc pentru raspunsuri stiam de suruburi credeam ca are si aerisitor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Am si io o problema, nu foarte grava... Dimineata cand e motorul rece nu imi merg semnalizarile calumea. Dupa o tura scurta prin oras incep mearga cum trebuie, dar in primele 10-15 minute dureaza cam 3-4 secunde de cand dau de buton pana incep sa clipeasca. Aveti idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 9, 2007 Share Postat Octombrie 9, 2007 Nu il tin afara, il tin in garaj, dar nu este diferenta mare de temperatura. Semnalizarile au o intarziere destul de mare (2,3 sau chiar mai multe) secunde la inceput, dar dupa 10-15 minute isi revin si functioneaza normal. Cand a fost mai frig afara si chiar s-a facut condens parca s-au manifestat si mai rau. Astazi de exemplu si-au dat drumul mai repede. O sa vorbesc cu un mecanic, sper sa rezolv. In afara de semnalizari toata partea electrica se comporta ok. Care sunt primele indicii cand ti se duce releul de incarcare (am inteles ca releul este o problema la modelele astea). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spartacus Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Masoara-l ! Mergi la orice magazin ce vinde acumulatori auto ca este acelasi drac ca si la masini ! Toti au aparat de masurat voltajul la baterii, ca daca-ti vinde o baterie trebuie sa-ti masoare si releul, altfel nu are cum sa-ti dea garantie ! Bafta ! nu-i loc de joaca cu astea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdrianP Postat Octombrie 11, 2007 Share Postat Octombrie 11, 2007 Tudore, daca dupa 15 min merge corect si eu banuiesc ca e vorba de condens...daca s-a stricat releul, pai s-a stricat si nu mai merge Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 13, 2007 Share Postat Octombrie 13, 2007 Nu il tin afara, il tin in garaj, dar nu este diferenta mare de temperatura. Semnalizarile au o intarziere destul de mare (2,3 sau chiar mai multe) secunde la inceput, dar dupa 10-15 minute isi revin si functioneaza normal. Cand a fost mai frig afara si chiar s-a facut condens parca s-au manifestat si mai rau. Astazi de exemplu si-au dat drumul mai repede. O sa vorbesc cu un mecanic, sper sa rezolv. In afara de semnalizari toata partea electrica se comporta ok. Care sunt primele indicii cand ti se duce releul de incarcare (am inteles ca releul este o problema la modelele astea). e chestie de contact la o mufa de ground nu-mi mai amintesc dar cred ca rosie(intra si ies mai multe fire verzi) care se afla sub codita pe partea stanga langa releul de incarcare(desfa si curata contactele da cu spray de contact si vezi ca se rezolva).Pana acum am rezolvat vreo 3-4 vfr-uri cu aceasta problema(printre,si motorul meu),de aia cred ca si la tine de acolo porneste problema(dar poate gresesc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 e chestie de contact la o mufa de ground nu-mi mai amintesc dar cred ca rosie(intra si ies mai multe fire verzi) care se afla sub codita pe partea stanga langa releul de incarcare(desfa si curata contactele da cu spray de contact si vezi ca se rezolva).Pana acum am rezolvat vreo 3-4 vfr-uri cu aceasta problema(printre,si motorul meu),de aia cred ca si la tine de acolo porneste problema(dar poate gresesc) Merci mult, o sa incerc astazi Tudore, daca dupa 15 min merge corect si eu banuiesc ca e vorba de condens...daca s-a stricat releul, pai s-a stricat si nu mai merge Asa m-am gandit si eu, in afara de semnalizari totul merge ceas, deci nu are cum sa fie releul. Astazi o sa incerc sa curat contactele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adrian Tanc Postat Octombrie 15, 2007 Share Postat Octombrie 15, 2007 am fost si eu la RAR... is niste imbecili. Din pacate nu am stiut unde e seria de pe bloc asa ca am dat jos carenele laterale... nimica. Intr-un final era necesara doar sa dau jos saua... era undeva in partea dreapta sub rezervor, mascat de cablaje... ei habar nu aveau, numa se agitau ca le rapesc timpu' si sa scot motoru din hala. I-am pus apoi la punct cu atitudinea lor... is figuranti ca-s dependenti oamenii de ei. pe curand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 Si eu am fost la identificare acum cateva zile, nici la mine nu au stiut unde e seria, nici eu nu stiam , dar au gasit-o pana la urma. Nici acum nu stiu unde e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Octombrie 16, 2007 Share Postat Octombrie 16, 2007 la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit ,deja erau disperati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madcox Postat Octombrie 17, 2007 Share Postat Octombrie 17, 2007 la vfr 800 e foarte usor, seria motor e chiar inaintea amortizorului central,pe parte posterioara a blocului(oricum trebuie curatat de mizerie ca sa se vada k lumea,si se vede mai bine dp partea stanga a motorului),iar la rc36,daca dai jos saua si te uiti jos langa cadru la baza cilindrului din spate(partea dreapta)am vazut personal la RAR ,inginerii au cautat cam 2 ore si n-au gasit ,deja erau disperati la fel am patit cu un prieten la rar. am cautat de ne-au sarit ochii. da jos carene, caca.turi...pana la urma se vedea daca bagai camera aia intre sa si rezervor. scria si in manual, dar cine s-a uitat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Octombrie 21, 2007 Share Postat Octombrie 21, 2007 Cu ,,invelitoarea" pentru rezervor, astept un semn de viata de la @kpax ! Nici o veste ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 24, 2007 Share Postat Octombrie 24, 2007 salutare! aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi??? multumesc numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 (editat) schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine! salutare! aveti idee cat costa reglarea injectiei??am observat de ceva vreme ca motoru nu mai toarce cum trebe. filtrul de aer este murdar, si bujiile nu le-am skimbat de cand mi-am luat moto. sa fie oare asta cauza si nu injectia?n-am gasit decat filtru k&n pt vfr800 si BMC parca care-i mai scump decat k&n-ul.aaa, si delo insa n-am o parere prea buna despre el. voi ce filtre de aer folositi??? multumesc numai bine Editat Octombrie 25, 2007 de mihaisarghe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 schimba filtru(eu am k&n) si bujiile,lasa injectia in pace ca nu are nimic!numai bine! Multumesc mult domnu'.Azi am comandat filtrul, sapt viitoare Bird-uta va avea plaman nou. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat Octombrie 25, 2007 Share Postat Octombrie 25, 2007 De unde ai comandat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 De unde ai comandat? Wee, ieri am ajuns la service-ul Honda, de pe bd-ul TIMISOARA.Mi-am luat de la ei filtrul de aer K&N cu 212ron. Asta in conditiile in care pe louis este 61,45euro. Asa ca ayi Bird+uta va primi bujii si filtru nou. Numai bine Domnilor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 (editat) Salutare. Vreau sa-mi cumpar un VFR 800. Care an credeti ca a fost cel mai bun pt ele? Ma refer la cele din 98 pana in 2001 sau 2002 cand a aparut modelul nou. Si pentru care sa optez: pt injectie sau carburatie? Va multumesc, si astept parerile voastre. Editat Octombrie 26, 2007 de alyn_kgb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 citeste tot topicul si SIGUR ai sa ajungi la concluzia alimentare pe injectie(e buna si carburatia , DAR , motorul pe injectie are cateva avantaje fatza de motorul alimentat cu carburatoare ) P.S. (nu am VFR, dar are un amic si , cam face figuri la pornirea la rece ...si e pe carburatoare...+ ca pornirea o face CA LA CARTE...cu socul tras la maxim +neaccelerata cat timp se incalzeste motorul...DUPA INCALZIRE... ... "BLANA" TOTALA) CIAO! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 26, 2007 Share Postat Octombrie 26, 2007 ma gandeam ca ar fi posibil totusi sa se faca o recapitulare cu plusuri si minusuri la cele din 98 si cele din 2000 de exemplu. Ca am incercat sa citesc tot topicul dar sincer sunt 77 de pagini si nu am avut timp sa le citesc pe toate. Chestia asta cu recapitularea cred ca este bine sa mai fie facuta din cand in cand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.