kpax Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Cel mai nou e cel mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 27, 2007 Share Postat Octombrie 27, 2007 Am reusit sa citesc toate paginile din acest topic si se pare ca din acest moment nu mai exista nici o indoiala. Viitorul motor pe care o sa mi-l iau este Honda VFR 800. Sper ca prin noiembrie - decembrie sa-l am acasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 28, 2007 Share Postat Octombrie 28, 2007 Salut! Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800. Unde sa fie buba??? Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor. Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator gabrielradulescu Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 (editat) kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/ Editat Octombrie 29, 2007 de gabrielradulescu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 kgb-istule vezi ca mai este si Aprilia RST-1000 FUTURA! e "un pic" mai performanta http://www.motorcyclistonline.com/escape/m...rst1000_futura/ Sincer sa sti ca nu ma incanta italienele. Nu cred eu sa faca aprilia un motor mai fiabil decat cel de la honda. Mai performanta nu stiu ce ai vazut tu la ea: Ca e de 1000 cc? Nu ma intereseaza aspectul asta atata timp cat se pot face multe alte comparatii care duc la ideea ca honda e honda. Ms oricum pt sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
norway_gl Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Terminati cu prostiile ! ... sunteti pe taramul VFR ! Futura este o copie nereusita a VFR-ului ! Un ,,pic mai performanta" ??? Din ce punct de vedere ??? Cand sa inventat VFR-ul, Aprilia facea scutere ! Bafta ! <small>--- Mesaj completat în 29 Oct 2007 07:47 -------------</small><br/> Da are ! Reglajul relantiului se face pe partea dreapta a motocicletei, pe cadrul din aluminiu, in dreptul rezervorului se afla o gaurica de vreo 5-6mm diametru, care are un cauciuc bagat in ea. Se scoate cauciucul si se introduce o surubelnita stea mai lunga ! Ochesti surubul de reglaj al relantiului si te apuci de treaba ! Daca nu reusesti sa nimeresti acel surub (cu toate ca ma indoiesc !) desfaci cele doua suruburi ale rezervorului din partea din fata si il basculezi spre spate (in spate nu desfaci!) si atunci o sa vezi acel surub ! La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria ! Bafta ! Respect man! multumesc mult! Raman dator Weekendul asta am bagat un drum Buc-Bran. Plecat pe DN1(prin statiuni1), intors pe Cheia. Vfr-ica s-a comportat exemplar, in conditiile in care am prins de toate: ceata pe cheia si ploaie(noaptea pe la 20.00), drum prost asfaltat, cazut dintr-un camion un mare brat de iarba ce m-a lovit in bostan, asta pe la 90km/h(am mers o portiune cu iarba la gat;)) ), carute nesemnalizate( noroc cu farurile impecabile). Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul Salutare domnilor si s-auzim numai de bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alyn_kgb Postat Octombrie 29, 2007 Share Postat Octombrie 29, 2007 Asa ca Domnule KGB, nu mai sta pe ganduri si achizitioneza-ti un Vfr. Nu vei regreta. Asta dc nu cumva te astepti sa aiba demaraj precum RR-ul Salutare domnilor si s-auzim numai de bine Dupa cum am scris mai sus nu mai exista nici o alta varianta. Le-am eliminat pe toate. Si nu ma astept sa aibe demaraj precum RR-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 pai cum la rece la 2000 si la cald 1200?eu stiam ca pe masura ce se incalzeste motorul,cresc si turtiile acestuia! La rece trebuie sa stea undeva la 2000rot/min, iar cand este cald 1200rot/min ! Sub aceste valori ai tensiunea slaba la releu si nu iti incarca bateria ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XXXL! Postat Octombrie 30, 2007 Share Postat Octombrie 30, 2007 pai da,2000 de ture cu socul tras! Pai sigur, cand abia ai pornit motorul, este activ socul automat care tine si relantiul sus, la ~2000rot/min, apoi pe masura ce se incalzeste (apare temperatura la apa 35 gC), turele scad treptat pana la 1200rot/min <--- turatia normala de relanti ! A ta din ce an este ? Din '98 ? Este pe carburatie ? A mea este din 2001 pe injectie si functioneaza exact cum zice la carte, adica in manual ! Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mr.magic Postat Noiembrie 7, 2007 Share Postat Noiembrie 7, 2007 off topic: e al tau strungul? si eu am avut un incident in care mobra a suferit mai mult decat mine si pe mie m-au durut mai tare ranile ei, important e ca esti bine altii nu au fost asa norocosi. bafta la reparat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 12, 2007 Share Postat Noiembrie 12, 2007 (editat) Strungul este al socrului meu, ca de altfel ... toata proprietatea ! De cand mi-au darmat astia de la primarie garajul (retrocedare de teren), nu am mai avut adapost pentru masina si motor. Masina sta afara, dar pentru motor era riscant sa-l tin in fata blocului, asa ca noul lui camin este in altelier la socrul meu, alaturi de LC4-ul lui cumnatu ! <small>--- Mesaj completat în 12 Nov 2007 15:51 -------------</small><br/>Ati amutit !? ... nu mai zice nimeni, nimic !? A venit frigu' si gata, ... v-ati pus mobrele'n cui ! Nici o intretinere de iarna, nici o revizie nimic ? Pur si simplu le-ati abandonat ? Am dat foc!!! Toți prietenii m-au sfătuit să nu cumpăr baterie anul acesta. Dar eu sunt ferm convins că Âşi la anul se vor vinde bateriile rămase în stoc. Vreau alarmă, vreau lacăt pe disc, vreau lanț, vreau cască Arai, vreau cizme noi... Vreau o bere ... mă Âşi duc la ABC. Editat Noiembrie 12, 2007 de kpax Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kpax Postat Noiembrie 13, 2007 Share Postat Noiembrie 13, 2007 Dacă-mi intră decontul de luna trecută, trimit banii Âşi fac comanda. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat Noiembrie 20, 2007 Share Postat Noiembrie 20, 2007 salutare, daca are cineva niste sfaturi si ma poate ajuta sa mi cumpar un amortizor de ghidon pentru vfr-ul meu 800 abs 2007. multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 22, 2007 Share Postat Noiembrie 22, 2007 salutare, daca are cineva niste sfaturi si ma poate ajuta sa mi cumpar un amortizor de ghidon pentru vfr-ul meu 800 abs 2007. multam La Honda ai incercat ? Si eu doresc sa-mi pun dar nici nu m-am ocupat de problema. Daca aflu ceva, las semn aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 (editat) ... dar la ce-ti trebuie amortizor de ghidon ? VFR-ul este foarte stabil, unghiul furcii este destul de avansat pentru a nu facilita voblajul ! Eu nu am avut nici o problema care sa ma determine sa imi montez un amortizor de ghidon si nici nu ma gandesc la asta ! Ai patit ceva mai deosebit ? Zi-ne si noua ! Bafta ! Sincer, am vrut sa intreb initial daca avut vreo problema in acest sens dar am tacut. M-am gandit ca daca mie nu mi s-a intamplat nu insemna ca nu exista pericolul de voblaj la VFR. Am mers in conditii diverse si niciodata nu am avut probleme din acest punct de vedere. Totusi, om prevazator si privind ce e in jur, m-am gandit ca poate nu ar strica un amortizor de ghidon Chiar sunt curios daca exista cineva aici care a avut probleme de voblaj cu VFR ul. Daca da, sa ne spuna si noua. Numai bine! Editat Noiembrie 23, 2007 de Tano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
staicu Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 buna la toti motociclistiii, .. as dori si eu cite mai multe informati despre moto vfr , mentionez ca am citit toate cele 79 pag. si tot ce am putut gasi despre aceasta super motocicl.. cit de curind intru in posesia unui vfr 800 din 1999 cu 20000 km. si 4000 euro ce ziceti am facut o alegere buna, astept cite mai multe sfaturi;;si acum sa incep cu itrebarile daca nu va scot din sarite..1.am gasit pe unele saituri ca vfr 800 din 99 este foarte brutal ca are consum foarte mare 7-8 l la suta. este chiar adevarat. 2. cum se conporta la schinbarea vitezelor cum trebuie mentinuta in treapta a 2 a 3 a 4 a 5 a 6 este un barem anumit care nu trebuie incalcat .. 3. cum se conporta la frinare ce trebuie si ce nu trebuie incalcat. cind intru in posesia ei pun si foto mio aduce din italia. as dori daca se poate posesori acestui model vfr atit de incintat 800 din 99 sa discutam cit mai mult ... va multumesc pentru intalegere si numai bine.. dan_staicu_siffu@ yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kemenes Postat Noiembrie 23, 2007 Share Postat Noiembrie 23, 2007 Salut! Spuneti-mi si mie, va rog, Vfr800 are reglaj al relantiului???Acul turometrului sta pe undeva pe la 1000, asta dupa ce se incalzeste motorul binisor.Iar de-l las sa se mai raceasca putin, cand pornesc e pe la 800. Unde sa fie buba??? Care esti din buc si ai vfr 800, penultimul model(an 98...2001)?Sunt curios cum suna alt motor. Multumesc mult Salut! Eu am vfr 800 din 1999. Inca ma plimb, asa ca daca vrei sa auzi un alt VFR putem sa ne vedem. --- Mesaj completat în 23 Nov 2007 22:18 ------------- Am si io o problema, nu foarte grava... Dimineata cand e motorul rece nu imi merg semnalizarile calumea. Dupa o tura scurta prin oras incep mearga cum trebuie, dar in primele 10-15 minute dureaza cam 3-4 secunde de cand dau de buton pana incep sa clipeasca. Aveti idee de la ce poate fi? Salut! Exact aceasta problema am si eu. La inceput intarzia doar cand semnalizam la stanga, dar rareori. Dupa aceea a inceput si la dreapta. Asa aveam si eu 3-4 secunde si dupa 10-15 min trecea. Acum ajunge si la 10 secunde, sau chiar deloc nu semnalizeaza si dupa 15 min nu trece. In weekwnd ma duc la unul care imi va rezolva, sper. Te anunt daca e OK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Salut! Eu am vfr 800 din 1999. Inca ma plimb, asa ca daca vrei sa auzi un alt VFR putem sa ne vedem. <small>--- Mesaj completat în 23 Nov 2007 22:18 -------------</small><br/> Salut! Exact aceasta problema am si eu. La inceput intarzia doar cand semnalizam la stanga, dar rareori. Dupa aceea a inceput si la dreapta. Asa aveam si eu 3-4 secunde si dupa 10-15 min trecea. Acum ajunge si la 10 secunde, sau chiar deloc nu semnalizeaza si dupa 15 min nu trece. In weekwnd ma duc la unul care imi va rezolva, sper. Te anunt daca e OK. Mai incolo am explicat cam pe unde trebuie cautat buba!Vezi poate ai noroc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 26, 2007 Share Postat Noiembrie 26, 2007 Revin ... cu un VFR din vitrina ! Weekend-ul asta am terminat revizia capitala ! Gresat tot ce era de gresat, schimbat bujii (NGK iridium), schimbat filtru aer (K&N), vopsit carene (au iesit super ), montat parbriz nou (MRA vario touringscreen), schimbat ulei motor, filtru ........ etc ! Si niste poze ....... bineanteles ! Impresionant! De unde ai saua aia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Impresionant! De unde ai saua aia ? de la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ValahBiker Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 caut amortizor de ghidon datorita faptului ca atunci cand am pasager, genti laterale si topcase, cand o accelerez mai puternic imi tremura ghidonul, mai ales pe denivelari.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
S3RJ Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 Ceea ce ti se intampla tie se numeste ,,sheemy",... nu stiu daca am scris corect, dar asta conteaza mai putin ! Mi sa intamplat si mie abia cand cumparasem motoreta, dar ... un telescop curegea si nu mai avea ulei, cauciucul fata era dus si nu era la presiunea optima (2.4bari) ! Dupa ce am remediat toate acestea nu a mai aparut fenomenul ! Ceea ce spui tu, de fapt apare nu la accelerare, ci la franare in frana de motor ! Cu bagaje multe si pasager, centrul de greutate se muta mult spre spate, iar masa inertiala creste ! In frana de motor roata fata nu se incarca ca si cum franezi cu fata ! Adica rezultantele franarii sunt diferite ! Daca la franarea cu fata, rezultanta tinde sa fie inclinata spre jos, acest lucru facand telescoapele sa se infunde, in frana de motor aceasta este oarecum paralela cu asfaltul, in directia de mers ! Din acest motiv roata fata nu este ,,in sarcina", centrul de greutate este mult spre spate si ghidonul incepe sa tremure ! Acest lucru se intampla daca iei mana de pe comenzi, insa daca te tii normal nu se intampla nimic ! Nu spun ca nu ar fi bun un amortizor de ghidon, insa trebuie sa fii constient ca dinamica unei motociclete se schimba radical, daca ai bagaje multe + pasager ! Eu iti sugerezi sa-ti revizuiesti un pic sistemul de rulare, adica reglajul telescoapelor, daca ai ulei in ele si daca ai presiunea corecta in anvelope! Bafta ! Salut, fenomenul l-am simtit pe un CBR 600 in momentul in care i-am pus un top-case. Fara top-case mergea impecabil, iar cu top-case (chiar si gol) aparea in frana de motor la o viteza aproximativa de 60 km/h. Daca sunt probleme si la sistemul de rulare.... cred ca amplifica fenomenul. Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 27, 2007 Share Postat Noiembrie 27, 2007 de la mine! Buuun..... Ma gandesc sa fac si eu rost de una.... Ma poti ajuta, la o adica? Petrica, pana la urma cu invelitoarea de rezervor cum a ramas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tano Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 (editat) Paiiiiiii .............. mi-am luat ! Mi-a comandat @kpax de la un dealer din Budapesta ! Insa problema sa pus altfel ! Era singura husa pentru VFR si imagineaza-ti ... am luat-o eu ! Nu te mint ! Poate sa-ti confirme @kpax ! Am montat-o, dar nu am apucat sa ii fac poze ! Sper sa nu te superi ! Cum am mai spus,...era singura ! Bafta! P.S. Nu te stresa ........ poate iti iei XX ! ........ sa fie ! Ma bucur sincer pentru tine si chiar nu am motiv sa ma supar. Sa fie intr un ceas bun! Da, sa fie, multumesc. Nu stiu daca XX sau altceva, dar sigur are sa fie... Ramane cum am stabilit! Numai bine! Editat Noiembrie 28, 2007 de Tano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Noiembrie 28, 2007 Share Postat Noiembrie 28, 2007 Buuun..... Ma gandesc sa fac si eu rost de una.... Ma poti ajuta, la o adica? Petrica, pana la urma cu invelitoarea de rezervor cum a ramas? Eu aveam saua pe un motor lovit,si i-am dat lui Petrica la pret bun,ma uit poate gasim ceva si pt tine,ca din pacate nou-nout e ff scump! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.