Sari la conținut

Honda Vfr 750/800/1200


rmg

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am schimbat si eu azi placutele de frana pe spate la VFR-ul meu si de curiozitate am vrut sa vad cum functioneaza sistemul asta CBS, motocicleta fiind urcata pe cricul central. In timp ce invarteam roata spate am apasat frana de fata si pe spate nu a franat absolut deloc? Nu trebuia sa o infraneze putin si pe cea de spate? Care sa fie oare problema?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat si eu azi placutele de frana pe spate la VFR-ul meu si de curiozitate am vrut sa vad cum functioneaza sistemul asta CBS, motocicleta fiind urcata pe cricul central. In timp ce invarteam roata spate am apasat frana de fata si pe spate nu a franat absolut deloc? Nu trebuia sa o infraneze putin si pe cea de spate? Care sa fie oare problema?

Nop, nu e nici o pb man. Am facut si eu acelasi test si la fel, mi-am pus tot felul de intrebari.Cel mai bine e sa mergi cu moto si franezi cu fata dupa care pui mana pe discul spate si de e cald inseamna ca sistemul functioneaza.Asta-i sfatul meu. Sper sa testezi si sa anunti dc e un sfat bun :D

Numai bine!

 

 

--- Mesaj completat în 04 Feb 2008 00:16 -------------
:kiss:

Am reusit sa fac ce-mi propusesem:schimbat lichid de frana, lichid de ambreiaj, antigel, placute de frana. :hug:

Incet incet Bird-uta se pregateste de marea Tura :D

Numai bine domnilor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta este motivul pentru care se poate face burnout Âşi cu un VFR.:D

Dacă motorul stă pe loc Âşi tragi frâna față, roata din spate se miÂşcă liber.

Pentru stunt riding trebuie ales un alt model tip. polizor, cum le numeÂşte un amic.

 

Off Topic.

 

BagsterMinea.jpg

 

Petrica, deocamdata doar poza. Ramâne cum ne-am înțeles.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am dat o tura de vreo 2ore din care o jumatate de ora cu farurile aprinse si apare surpriza se opreste motorul la semafor dau automat nici gand bateria moarta se auzea decat starterul de la electromotor clantanind am aprins farurile lumina foarte slaba am vazut ca este groasa am pornit motorul impins de vreo 3 binevoitori plec mai departe cu farurile stinse( ca doar frica pazeste pepeni)si am ajuns la garaj unde am pus redresorul pe baterie vreo 25 minute surpriza a pornit fara probleme dupa care am oprit si am plecat spre casa si spre voi sa va intreb bateria este pe duca sau releul de incarcare face fite

asfalt uscat si fara probleme ca ale mele >multumesc pentru raspuns

si inca o intrebare VFR800 an 1998 baterie de 10A SAU 11A :D :kiss:

Pai masoara si tu cat incarca(poate sa fie de vina releul(cum e la 99% in cazuri) sau vreo bobina de la generator)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

A pornit regulamentar, nu am ce sa zic !

 

:D

 

.....

 

Da urât sună hornul tău!!!

:kiss:

 

Petrică, dacă mai treci pe la motor, fă-mi Âşi mie o poză cu prinderea topcase-ului.

Mulțumesc.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar suna urat ??? :kiss: ... cred ca este de la telefon, dar in realitate suna foarte fain !

 

Poze cu suportul de bagaje ..... AICI !

 

Bafta ! :what:

<small>--- Mesaj completat în 08 Feb 2008 11:49 -------------</small><br/>Trebuie sa schimb kitul de lant ! Am facut deja comanda ... D.I.D. ! Vine saptamana viitoare !

Am optat pentru un lant inchis, ca e' mai sfant ! Oricum nu aveam dispozitiv din ala de nituit !

Ideea este ca la VFR, multumita basculei monobrat, poti schimba lantul fara sa dai jos bascula !

 

Iata un linck ... AICI ... in care este prezentata operatiunea de schimbare a kitului de lant, in cele doua variante: lant inchis si lant deschis !

 

Deci ... sa vina kitul si ma apuc de traba !

 

Bafta ! :kiss:

 

 

 

 

ca veni vorba de lanturi: eu am incercat sa strang un pic lantu la mine ocazie cu care am constatat ca felul in care e strans in functie de pozitia rotii e variabila - adica daca se invarte roata ,intr-o anumita pozitie lantu e strans cum trebe si daca mai invart un pic lantu e mai larg....e normal??ce-i drept m-a speriat ole si am facut verificari - bascula n-are joc si rulmentii rotii sun beton dar variatia asta nu mi-o pot explica....sa fie ceva in neregula?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine se intampla, exact acelasi lucru ! Ai lantul ,,dus", cum de altfel il am si eu !

Ce se intampla ? Ai cateva zale gripate, iar cand ajunge pe pinionul mic, din cauza acestor zale, lantul nu se curbeaza complet pe pinion si de aia ,,se intinde" lantul, apoi cand trece se sectorul de lant gripat ,, se largeste" !

Care este leacul ? Kit de lant nou !

 

Bafta ! :wink:

 

 

multam multam

 

alea de louis le recomandati?

 

--- Mesaj completat în 12 Feb 2008 21:02 -------------
pe baetu ista l-ati vazut?

Editat de dominte_lucian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare fratilor, sunt interesat de vfr si de curand am gasit un vfr 750 f din 1989 si am nevoie de niste pareri de la niste cunoscatori. Motocicleta este adusa din austria unde a stat 3 ani pe dreapta si cred ca din aceasta cauza are si acceleratia blocata si nu porneste.

Problema este ca omul a plecat inapoi in austria si singura sansa ca eu sa pun mana pe ea este sa o cumpar de la parintii lui asa cum este adica nepornita. Are 50 000 km si vrea pe ea 1000 euro. Acum va intreb pe voi care sunt riscurile sa o iau nepornita si daca merita. Multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai schimbat lantul cu unul inchis,fara sa dai bascula jos,sau cum?

 

 

 

 

 

 

Deci ... pentru toata lumea ! Puteti sa montati lant inchis, fara sa da-ti jos bascula ! Probat pe propria motocicleta ! :kiss:

 

Bafta ! :wink:

Editat de mihaisarghe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da ! O sa incerc sa formulez un raspuns, insa este foarte greu sa dai un sfat cuiva de aici din fata calculatorului ! :lol:

 

Ce sa zic, pretul este atractiv ! 1000 euro, mi se pare destul de bine pentru VFR-ul care l-ai gasit, insa eu personal nu m-as risca sa cumpar o motocicleta care nu porneste motorul ! Nu ar fi numai asta, motorul poate porni, dar tot mai trebuie sa faci o plimbare scurta sa vezi cum se comporta ciclistica, franele, cutia de viteze, ambreiajul, joc in bascula, joc in jug, suspensiile in ce fel lucreaza...,etc. !

Este posibil sa te atraga pretul, dar este si mai posibil ca dupa un timp sa ,,enumeri" lucrurile ce trebuie schimbate la motocicleta si, crede-ma, la un VFR ... costa !

 

Un raspuns ,,la obiect", as putea sa-l dau dupa ce vad respectiva motocicleta, dar asa ... nu stiu ce sa zic !? Repet, chiar si cu 1000 de euro, nu mi-as dorii sa am probleme tehnice atat de mari incat sa surubaresc mai mult decat sa ma plimb!

Ce e drept, motoarele de VFR sunt foarte trainice, insa nu inseamna ca sunt indestructibile ! Daca nu porneste, cum poti ascula o eventuala ,,clantaneala" ???

 

Eu cam ata as avea de spus ! Poate mai te sfatuieste si altcineva !

Un lucru este cert ...... mare prudenta !

 

Bafta! :wink:

 

P.S. Inca ceva ! Spui ca motorul este din 1989 si are 50000km si a stat 3 ani pe dreapta ! Sa avem iertare, eu am VFR din martie 2007 si pana acum am ~20000km. Deci in mai putin de un an am facut acest kilometraj, ma intreb acest VFR din '89, cum a reuzit sa acumuleze doar 50000km ??? Este doar o intrebare ... gandeste-te bine !

 

Succes ! :)

Nu stiu ce sa zic..... eu am incercat sa pornesc motorul dar iti dai seama avea plinu cu benzina de 3 ani nu avea cum sa porneasca. De km nu ma tem pt ca omu care a aduso e total necunascator si mai e student la teologie in Austria :lol: Motocicleta arata super bine si mai are si cauciucuri noi, lant, placute care nu sunt foarte ieftine mai ales pt un student :lol: Multumesc pt sfaturi si mai vorbim, oricum ma maninca tare sa o iau.

 

 

--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 22:30 -------------

daca esti de prin zona moldovei poate fac eu o plimbare sa te sprijin....

Sunt din Suceava. Ai putea sa ma ajuti doar dupa ce o iau (daca o iau), pt ca acum parinti lui nu ma lasa sa o desfac :kiss: ,se tem. Sti cumva cat ma ajunge inmatricularea? mersi pt sprijin. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu vrea nimeni sa ma lumineze??

 

Ar fi păcat să-ţi iei ceva lucios pe dinafară şi putred în interior.

Încearcă măcar să porneşti. Pune benzină, încarcă bateria, verifică bujiile.....fă ceva.

Nu miza pe poveşti, că motorul nu a fost pornit 3 ani etc.

Dar faci ce vrei, sunt bani tăi!

 

Eu personal fără să pornească motorul n-aş da nici 100 eur. Dar probabil 100 eur ai scoate dezmembrând.

Editat de kpax
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi păcat să-ți iei ceva lucios pe dinafară Âşi putred în interior.

Încearcă măcar să porneÂşti. Pune benzină, încarcă bateria, verifică bujiile.....fă ceva.

Nu miza pe poveÂşti, că motorul nu a fost pornit 3 ani etc.

Dar faci ce vrei, sunt bani tăi!

 

Eu personal fără să pornească motorul n-aÂş da nici 100 eur. Dar probabil 100 eur ai scoate dezmembrând.

incerc sa-i conving pe ai lui sa ma lase sa o pornesc si sa vad care e treba cu ea. Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Macar pune si tu niste poze cu respectivul VFR, sa ne facem si noi o idee ! Cateva imagini de ansamblu (fata, spate, dreapta, stanga) si cateva imagini mai de detaliu ! Asta ar fi metoda ce-a mai buna sa ne dam cu parerea !

 

Inca cava ... daca benzina din rezervor are 3 ani, aia nu mai este benzina ! Este buna doar sa aprinzi focul la gratar cu ea ! Faza nasoala este ca si in carburatoare este tot benzina de 3 ani ! In cazul asta trebuiesc desfacute carburatoarele si curatate jicloarele cu solutie DECARBUSOL, apoi suflat cu jet de aer pana se usuca, daca tot faci asta schimba si bujiile !

De ce trebuie sa cureti carburatoarele ? Iata explicatia ---> benzina care ,,stationeaza" foarte mult timp, are tendinta de a se ,,coagula" ! Este putin impropriu spus ,,coagulare", insa rezultatul chiar asta e' ! In timp benzina care ,,nu circula", tinde sa-si lase niste ,,mucozitati" maronii, care infunda sigur orificiile jicloarelor din carburatoare ! Asta este un motiv principal pentru care nu porneste motorul !

 

Alta chestie ... !!! mare atentie la lantul de tractiune, daca nu a fost uns inaite de stationarea asta de 3 ani, cu siguranta O-ringurile ,,sunt duse", deci va trebuii sa te gandesti la un kit de lant, daca schimbi lantul, e logic ca o sa faci o inspectie si la pinioane si daca e cazul le schimbi si pe astea !

 

Uleiul din motor ! Ar fi o imprudenta sa pornesti motorul cu un ulei statut de 3 ani ! Eventualele impuritati ce s-au acumulat in timp, pompa de ulei le poate absorbii si le imprastie in tot motorul, existand pericolul infundarii unor canale de ungere ! Cel mai sigur se procedeaza asa: dezbraci motorul de carene, faci rost de o aeroterma puternica si o pui sa bata spre motor ! Dupa ce sa incalzit suficient (adica cand te arde la mana), desfaci busonul de ulei si dai drumul la ,,scarba" aia de ulei vechi, apoi bagi unul nou ! Bineanteles, filtrul de ulei ..... altul nou !

 

Lichidul de frana ..... sa nu te astepti ca acesta sa mai aiba concentratia optima ! In general asta se schimba din 2 in 2 ani ! Nu poti stii cand a fost schimbat ultima oara !

 

Acelasi lucru si cu lichidul de racire ! Antigelul se cam ,,duce" in timp !

 

Anvelopele ... cauciucul ,,imbatraneste" in timp, isi pierde elasticitatea si pot crapa ! Or fi ele aprape noi, dar daca le tii 3 ani ,,pe bara", ala nu mai este o guma sigura ! Deci ... altele noi !

 

Ok...ma opresc ! Astea sunt doar cateva din operartiunile ce trebuiesc facute pentru un viitor ,,ride safe", altfel ristii pe pielea ta ........ integritatea corporala si banii !

 

Ca sa poti face toate operatiunile astea, este clar ca parintii proprietarului trebuie sa iti dea voie sa sa le faci pentru a pornii motorul ! Sau il cumperii asa (,,la risc", insa !) si te apuci ,,de cosmetizat" acasa !

Daca este adevarata ,,faza" cu 50000km, nu ai de ce sa-ti faci probleme ! 50000km este nimic, pentru un VFR !

 

Daca eram mai arpape de tine, te insoteam bucuros pana la motor pentru o vizionare, dar de la Alexandria si pana la tine e cale lunga ! Dar cum am zis, pune si tu niste poze, sa ne luminam si noi, cat de cat !

 

Un lucru e cert ! Dai 1000 euro, dar nu ,,ai terminat" ... trebuie sa mai cotizezi ca sa-l aduci ,,pe linia de plutire" !

 

Bafta mare ! :wink:

 

P.S. Iti inteleg perfect, entuziasmul ! De aceea te sustin pentru achizitionarea VFR-ului, insa nu ti-as dorii sa faci ,,o imprudenta", care mai tarziu iti va scoate multi, mai multi, bani din buzunar ! M-as simti oarecum vinovat ! :lol:

Inca o data ....... BAFTA ! :)

Inteleg perfect ce spui si apreciez sfaturile dar mai este o problema care ne doare pe toti, mai ales pe cei incepatori. Eu unu nu dispun de 2000 , 2000 si ceva pentru un vfr perfect, asa ca prefer o motocicleta cu mici defecte pe care le voi rezolva in timp. Iportant este ca motorul sa fie bun, ca restu usor, usor le rezolv eu. Sunt niste etape orin care au trecut toti motociclistii adevarati :kiss: . Nimeni nu a inceput pe hayabusa. Mersi inca o data. Bafta :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta va mai stresez odata:

 

 

 

cumpar tripla spate pentru honda vfr din 98' - 2001!!!!!

 

 

 

 

 

 

--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 17:53 -------------

Eu am luat de la Louis ! Kit D.I.D. = 164 euro + taxe de transport ! Mi le-a adus @ROMI3, de aici de pe forum !

 

Cat despre filmuletul de pe youtube .............. sa vazut de mult ! :huh:

 

Bafta ! :cheers:

<small>--- Mesaj completat în 14 Feb 2008 08:17 -------------</small><br/>Gata ! Aseara, am schimbat kitul de lant ! Lant si pinioane ! Saracele ... erau originale de la japonez, a tot tinut peste 30000km !

 

Deci ... pentru toata lumea ! Puteti sa montati lant inchis, fara sa da-ti jos bascula ! Probat pe propria motocicleta ! ;)

 

Bafta ! :huh:

 

 

 

 

m-am uitat atent la ale mele si pinioanele nu prezinta deloc semne de uzura.....lant separat si inchis se gaseste?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maaaaai! ;) cati sunteti! :cheers:

de mult nu mai sunt VFRist dar mai tin minte clar cand a pornit topicul asta si abia am fost vreo 10 prin toata tara!

ASTA DA fratilor! felicitari tuturor! :huh:

 

am trecut putin mai "incolo" si am facut un topic de VTRisti....sunt curios oare cat timp o sa treaca pana ce devine si ala asa de popular decat asta! :ok:

 

toate cele bune la toata lumea si asfalt uscat, fara evenimente!

 

:huh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu pana una alta va mai stresez odata:

cumpar tripla spate pentru honda vfr din 98' - 2001!!!!!

<small>--- Mesaj completat în 21 Feb 2008 17:53 -------------</small><br/>

m-am uitat atent la ale mele si pinioanele nu prezinta deloc semne de uzura.....lant separat si inchis se gaseste?

Asa ceva nu exista;adica lantul se uzeaza,si pinioanele raman la fel(aia e alta treaba ca nu e vizibil cu ochiul liber)!Totdeauna se schimba in set,ca daca nu,peste 2 luni tot acolo ajungi!

Editat de cbrxx
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...