Sari la conținut

Fazer FZS 600 2002 problema ciudata la alimentarea cu benzina.


Postări Recomandate

Salut.

Cine ma poate ajuta in aceasta problema ciudata ?

O scurta descriere a problemei:

Motorul pleaca la sfert.Merg cam 10 km cu viteza cuprinsa intre 120-150.......la un moment dat, raman fara benzina.

Ciclul benzinei este astfel: rezervor, filtru de benzina, pompa electrica de benzina, carburatoare.

Dupa ce se opreste motorul, am verificat intregul ciclu de circulatie a benzinei.Pana in pompa de benzina totul e OK .Filtru nou, debit din rezervor ok'

Oricat as incerca sa pornesc motorul fara sa fac nimic nu reusesc.

Dar daca scot furtunele, si le pun la loc,totul revine la normal.Motocicleta pleaca la sfert, merge impecabil alti 10 km dupa care patesc acelasi lucru si trebuie s-o iau de la cap.

Are cineva idee ce se intampla ?

mentionez ca motocicleta are o revizie facuta la un mecanic bun, curatat carburatoare, schimbate filtre, echilibrat carburatoare,ulei...etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Cine ma poate ajuta in aceasta problema ciudata ?

O scurta descriere a problemei:

Motorul pleaca la sfert.Merg cam 10 km cu viteza cuprinsa intre 120-150.......la un moment dat, raman fara benzina.

Ciclul benzinei este astfel: rezervor, filtru de benzina, pompa electrica de benzina, carburatoare.

Dupa ce se opreste motorul, am verificat intregul ciclu de circulatie a benzinei.Pana in pompa de benzina totul e OK .Filtru nou, debit din rezervor ok'

Oricat as incerca sa pornesc motorul fara sa fac nimic nu reusesc.

Dar daca scot furtunele, si le pun la loc,totul revine la normal.Motocicleta pleaca la sfert, merge impecabil alti 10 km dupa care patesc acelasi lucru si trebuie s-o iau de la cap.

Are cineva idee ce se intampla ?

mentionez ca motocicleta are o revizie facuta la un mecanic bun, curatat carburatoare, schimbate filtre, echilibrat carburatoare,ulei...etc.

 

:cheers: Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta :rolleyes:

 

Editat de kato_arad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta :rolleyes:

 

 

Uite inca cineva care iti spune ce ti-am zis eu..........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:cheers: Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta :rolleyes:

 

si eu tot asa cred incearca sa mergi cu busonul desfacut si antunci vezi dak e asa sau nu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu cred ca e o problema de vacuum.O sa incerc sa merg cu busonul deschis

.Daca se confirma teoria asta, e clar ca este vorba de obturarea valvei de aerisire a rezervorului.

 

P.S.

 

TNG, un om deosebit.Stie ce face, meticulos, recomand oricarui motociclist cu mobra bolnava.

Editat de costinradu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu este problema de vacuum.

Am verificat. Benzina se opreste undeva intre pompa de benzina si carburatoare.

Adica am benzina de la pompa la carburatoare, dar daca suflu pe acel furtun care uneste carburatoarele de pompa ceva e obturat atunci cand motorul se opreste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din pacate nu este problema de vacuum.

Am verificat. Benzina se opreste undeva intre pompa de benzina si carburatoare.

Adica am benzina de la pompa la carburatoare, dar daca suflu pe acel furtun care uneste carburatoarele de pompa ceva e obturat atunci cand motorul se opreste.

:cheers: ciudata chestie...filtrul de benzina zici ca e ok,pompa ok?Incearca sa-i dai alimentare directa fara sa treaca prin pompa,fara grija.S-ar putea ca pompa sa-ti faca figuri...(intreruperi,etc)vezi asa,nu ai frica ca nu se intampla nimica.Mai verifica si contactele(pot fi oxidate)de la pompa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema asemanatoare am intalnit si eu ... Cat mi-am bagat si scos eu ... pana sa imi dau seama ca un furtun era strangulat, chestia e ca se optura numai in momentul cand era rezervorul pus, cu el dat jos nu avea nici o treaba si mi-a luat o vreme sa ma prind de faza

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ?

 

Nu, nu e sita, e pur si simplu o bifurcatie pentru distrubuirea benzinei in carburatoare ... desfa carburatoarele de pe sinele alea, dar ai grija la soc, e destul de complicat de scos si pus la loc, apoi dupa ce ai curatat tevile alea si ai montat totul la loc tre sa ii faci neaparat o sincronizare ... cel mai bine daca nu te descurci cu desfacutul/facutul ar fi sa vizitezi un service si sa le explici care e problema

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut si eu aceeasi problema la suzuki gsx de 750 ca se tot oprea dupa cativa km, si problema a fost la robinetul de la rezervor, era coapta membrana si nu lasa sa curga destula benzina, intrerupea foarte des

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ?

pai sigur ca nu merge,daca carburatoarele sunt pline cu benzina plutitoarele din ele inchid cuiele si nu mai poti sufla ,daca vrei totusi sa vezi daca e infundat sau nu da drumul la benzina din carburatoare (au in partea de jos a paharelor niste suruburi pt chestia asta)ai sa vezi ca poti sufla apoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Poate te ajuta ce s-a discutat si pe-aici.

Simptomele sunt similare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai sigur ca nu merge,daca carburatoarele sunt pline cu benzina plutitoarele din ele inchid cuiele si nu mai poti sufla ,daca vrei totusi sa vezi daca e infundat sau nu da drumul la benzina din carburatoare (au in partea de jos a paharelor niste suruburi pt chestia asta)ai sa vezi ca poti sufla apoi

 

Am dat drumul la la suruburile de sub carburatoare.Suflu pe furtunul care intra in distribuitorul dintre carburatoare si degeaba.Nu pot sa suflu.Cred ca distribuitorul e infundat.Oricum, ma las pagubas si-l duc la un doctor priceput marti.Nu stiu cum s-a putut infunda prin filtre. Banuiesc o benzina de proasta calitate.M-am trezit in filtru cu un fel de gelatina.L-am schimbat dar cred ca a trecut de el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dat drumul la la suruburile de sub carburatoare.Suflu pe furtunul care intra in distribuitorul dintre carburatoare si degeaba.Nu pot sa suflu.Cred ca distribuitorul e infundat.Oricum, ma las pagubas si-l duc la un doctor priceput marti.Nu stiu cum s-a putut infunda prin filtre. Banuiesc o benzina de proasta calitate.M-am trezit in filtru cu un fel de gelatina.L-am schimbat dar cred ca a trecut de el.

in cazul asta e clar ca e infundat,trebuie curatat tot traseul inclusiv carburatoarele ,cel mai ingust loc este intrarea in carburatoare ,probabil acolo e infundat dar trebuie curatate si toate jiglerele ca sa nu ai din nou probleme mai tarziu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ups. Eu am postat mai sus, si am zis de "aici" . Dar nu am pus si linkul - scuzele aferente.

Voila: /index.php?showtopic=46768

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ?

nu ii ceva regulator de presiune ce ai tu acolo iesind din pompa? in manual te-ai uitat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Problema rezolvata la George (TNG). M-am dat in weekend 150 km fara probleme.Motorul merge perfect acum.

Pe scurt, cuie pontou cocsate.

Pentru detalii puteti sa-l contactati pe George.

revin cu detalii.

problema mea nu s-a rezolvat inca.

cuiele pontou se blocheaza.aleator.cand pe deschis cand pe inchis.frustrant.

sper s-o rezolv saptamana asta in alta parte.va tin la curent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Problema s-a rezolvat.

M-am ferit sa postez inainte de a testa de cateva ori motocicleta la drumuri lungi.

Multumesc pe aceasta cale unui adevarat profesionist, Tery de la Cornu, care si-a facut treaba impecabil.

In sfarsit ma pot bucura de motocicleta mea care functioneaza ireprosabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Problema s-a rezolvat.

M-am ferit sa postez inainte de a testa de cateva ori motocicleta la drumuri lungi.

Multumesc pe aceasta cale unui adevarat profesionist, Tery de la Cornu, care si-a facut treaba impecabil.

In sfarsit ma pot bucura de motocicleta mea care functioneaza ireprosabil.

Si care a fost problema ,suntem curiosi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si eu tot asa cred incearca sa mergi cu busonul desfacut si antunci vezi dak e asa sau nu

 

In cazul asta , cand deschizi capacul de la rezervor ar trebui sa sune cum trage aer , ca si cand desfaci o sticla de suc care a stat la soare si s-a tras, am patit si eu dar aveam furtunul de aerisire strangulat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...