costinradu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Salut. Cine ma poate ajuta in aceasta problema ciudata ? O scurta descriere a problemei: Motorul pleaca la sfert.Merg cam 10 km cu viteza cuprinsa intre 120-150.......la un moment dat, raman fara benzina. Ciclul benzinei este astfel: rezervor, filtru de benzina, pompa electrica de benzina, carburatoare. Dupa ce se opreste motorul, am verificat intregul ciclu de circulatie a benzinei.Pana in pompa de benzina totul e OK .Filtru nou, debit din rezervor ok' Oricat as incerca sa pornesc motorul fara sa fac nimic nu reusesc. Dar daca scot furtunele, si le pun la loc,totul revine la normal.Motocicleta pleaca la sfert, merge impecabil alti 10 km dupa care patesc acelasi lucru si trebuie s-o iau de la cap. Are cineva idee ce se intampla ? mentionez ca motocicleta are o revizie facuta la un mecanic bun, curatat carburatoare, schimbate filtre, echilibrat carburatoare,ulei...etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpreotescu Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 pai ca idee, pompa de benzina intra la capitolul consumabile.... Daca ai posibilitatea schimb-o de proba. E foarte periculos pentru motor sa mearga cu amestec sarac.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 (editat) Salut.Cine ma poate ajuta in aceasta problema ciudata ? O scurta descriere a problemei: Motorul pleaca la sfert.Merg cam 10 km cu viteza cuprinsa intre 120-150.......la un moment dat, raman fara benzina. Ciclul benzinei este astfel: rezervor, filtru de benzina, pompa electrica de benzina, carburatoare. Dupa ce se opreste motorul, am verificat intregul ciclu de circulatie a benzinei.Pana in pompa de benzina totul e OK .Filtru nou, debit din rezervor ok' Oricat as incerca sa pornesc motorul fara sa fac nimic nu reusesc. Dar daca scot furtunele, si le pun la loc,totul revine la normal.Motocicleta pleaca la sfert, merge impecabil alti 10 km dupa care patesc acelasi lucru si trebuie s-o iau de la cap. Are cineva idee ce se intampla ? mentionez ca motocicleta are o revizie facuta la un mecanic bun, curatat carburatoare, schimbate filtre, echilibrat carburatoare,ulei...etc. Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta Editat Martie 2, 2009 de kato_arad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta Uite inca cineva care iti spune ce ti-am zis eu.......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 2, 2009 Share Postat Martie 2, 2009 Sa nu fi patit si tu ca mine...Benzina ca sa iasa din rezervor prin circuitul descris de tine are nevoie de aer.Ce se intampla:singura cale prin care vine aerul este busonul de benzina.Eu am avut ,,norocul,, sa se obtureze acesta.Porneam,mergeam cativa km,mobra se oprea.Stateam putin iar pornea,mergeam si iar se oprea...circuit verificat (la rece,la cald,putin).Deci apare acel vid in rezervor care la un moment dat nu mai lasa benzina sa iasa din cauza lipsei de aer.Dupa curatirea orificiilor de la buson nu am mai avut probleme.Asta am patit eu si ti-am adus la cunostinta si eu tot asa cred incearca sa mergi cu busonul desfacut si antunci vezi dak e asa sau nu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 2, 2009 Autor Share Postat Martie 2, 2009 (editat) Si eu cred ca e o problema de vacuum.O sa incerc sa merg cu busonul deschis .Daca se confirma teoria asta, e clar ca este vorba de obturarea valvei de aerisire a rezervorului. P.S. TNG, un om deosebit.Stie ce face, meticulos, recomand oricarui motociclist cu mobra bolnava. Editat Martie 2, 2009 de costinradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 4, 2009 Autor Share Postat Martie 4, 2009 Din pacate nu este problema de vacuum. Am verificat. Benzina se opreste undeva intre pompa de benzina si carburatoare. Adica am benzina de la pompa la carburatoare, dar daca suflu pe acel furtun care uneste carburatoarele de pompa ceva e obturat atunci cand motorul se opreste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Din pacate nu este problema de vacuum.Am verificat. Benzina se opreste undeva intre pompa de benzina si carburatoare. Adica am benzina de la pompa la carburatoare, dar daca suflu pe acel furtun care uneste carburatoarele de pompa ceva e obturat atunci cand motorul se opreste. ciudata chestie...filtrul de benzina zici ca e ok,pompa ok?Incearca sa-i dai alimentare directa fara sa treaca prin pompa,fara grija.S-ar putea ca pompa sa-ti faca figuri...(intreruperi,etc)vezi asa,nu ai frica ca nu se intampla nimica.Mai verifica si contactele(pot fi oxidate)de la pompa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tibipop Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 Schimba toate furtunele de benzina. Posibil sa se fi desprins o bucatica de guma dintr-un furtun, care sa actioneze ca o valva unisens, si sa-ti blocheze fluxul de benzina. (patanie proprie) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 4, 2009 Share Postat Martie 4, 2009 (editat) Problema asemanatoare am intalnit si eu ... Cat mi-am bagat si scos eu ... pana sa imi dau seama ca un furtun era strangulat, chestia e ca se optura numai in momentul cand era rezervorul pus, cu el dat jos nu avea nici o treaba si mi-a luat o vreme sa ma prind de faza Editat Martie 4, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 5, 2009 Autor Share Postat Martie 5, 2009 Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Martie 5, 2009 Share Postat Martie 5, 2009 (editat) Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ? Nu, nu e sita, e pur si simplu o bifurcatie pentru distrubuirea benzinei in carburatoare ... desfa carburatoarele de pe sinele alea, dar ai grija la soc, e destul de complicat de scos si pus la loc, apoi dupa ce ai curatat tevile alea si ai montat totul la loc tre sa ii faci neaparat o sincronizare ... cel mai bine daca nu te descurci cu desfacutul/facutul ar fi sa vizitezi un service si sa le explici care e problema Editat Martie 5, 2009 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kilohertz Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 am avut si eu aceeasi problema la suzuki gsx de 750 ca se tot oprea dupa cativa km, si problema a fost la robinetul de la rezervor, era coapta membrana si nu lasa sa curga destula benzina, intrerupea foarte des Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ? pai sigur ca nu merge,daca carburatoarele sunt pline cu benzina plutitoarele din ele inchid cuiele si nu mai poti sufla ,daca vrei totusi sa vezi daca e infundat sau nu da drumul la benzina din carburatoare (au in partea de jos a paharelor niste suruburi pt chestia asta)ai sa vezi ca poti sufla apoi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 8, 2009 Share Postat Martie 8, 2009 Salut. Poate te ajuta ce s-a discutat si pe-aici. Simptomele sunt similare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 8, 2009 Autor Share Postat Martie 8, 2009 pai sigur ca nu merge,daca carburatoarele sunt pline cu benzina plutitoarele din ele inchid cuiele si nu mai poti sufla ,daca vrei totusi sa vezi daca e infundat sau nu da drumul la benzina din carburatoare (au in partea de jos a paharelor niste suruburi pt chestia asta)ai sa vezi ca poti sufla apoi Am dat drumul la la suruburile de sub carburatoare.Suflu pe furtunul care intra in distribuitorul dintre carburatoare si degeaba.Nu pot sa suflu.Cred ca distribuitorul e infundat.Oricum, ma las pagubas si-l duc la un doctor priceput marti.Nu stiu cum s-a putut infunda prin filtre. Banuiesc o benzina de proasta calitate.M-am trezit in filtru cu un fel de gelatina.L-am schimbat dar cred ca a trecut de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
suzuki_pill Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Am dat drumul la la suruburile de sub carburatoare.Suflu pe furtunul care intra in distribuitorul dintre carburatoare si degeaba.Nu pot sa suflu.Cred ca distribuitorul e infundat.Oricum, ma las pagubas si-l duc la un doctor priceput marti.Nu stiu cum s-a putut infunda prin filtre. Banuiesc o benzina de proasta calitate.M-am trezit in filtru cu un fel de gelatina.L-am schimbat dar cred ca a trecut de el. in cazul asta e clar ca e infundat,trebuie curatat tot traseul inclusiv carburatoarele ,cel mai ingust loc este intrarea in carburatoare ,probabil acolo e infundat dar trebuie curatate si toate jiglerele ca sa nu ai din nou probleme mai tarziu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lt. Navarro Postat Martie 9, 2009 Share Postat Martie 9, 2009 Ups. Eu am postat mai sus, si am zis de "aici" . Dar nu am pus si linkul - scuzele aferente. Voila: /index.php?showtopic=46768 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Cata Postat Martie 10, 2009 Share Postat Martie 10, 2009 Nu e din pompa.Pompa baga cum trebuie. Am descoperit ca daca suflu pe furtunul de la pompa spre carburatoare, nu merge.Pare infundat.Furtunul se opreste intr-o piesa din plastic care uneste cele doua grupuri de cate 2 carburatoare.Ce rol are piesa aia ?Este o sita cumva ? nu ii ceva regulator de presiune ce ai tu acolo iesind din pompa? in manual te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Martie 16, 2009 Autor Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Problema rezolvata la George (TNG). M-am dat in weekend 150 km fara probleme.Motorul merge perfect acum. Pe scurt, cuie pontou cocsate. Pentru detalii puteti sa-l contactati pe George. Editat Martie 16, 2009 de costinradu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Aprilie 5, 2009 Autor Share Postat Aprilie 5, 2009 Problema rezolvata la George (TNG). M-am dat in weekend 150 km fara probleme.Motorul merge perfect acum.Pe scurt, cuie pontou cocsate. Pentru detalii puteti sa-l contactati pe George. revin cu detalii. problema mea nu s-a rezolvat inca. cuiele pontou se blocheaza.aleator.cand pe deschis cand pe inchis.frustrant. sper s-o rezolv saptamana asta in alta parte.va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costinradu Postat Aprilie 20, 2009 Autor Share Postat Aprilie 20, 2009 Problema s-a rezolvat. M-am ferit sa postez inainte de a testa de cateva ori motocicleta la drumuri lungi. Multumesc pe aceasta cale unui adevarat profesionist, Tery de la Cornu, care si-a facut treaba impecabil. In sfarsit ma pot bucura de motocicleta mea care functioneaza ireprosabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 Problema s-a rezolvat.M-am ferit sa postez inainte de a testa de cateva ori motocicleta la drumuri lungi. Multumesc pe aceasta cale unui adevarat profesionist, Tery de la Cornu, care si-a facut treaba impecabil. In sfarsit ma pot bucura de motocicleta mea care functioneaza ireprosabil. Si care a fost problema ,suntem curiosi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
netrox Postat Aprilie 20, 2009 Share Postat Aprilie 20, 2009 si eu tot asa cred incearca sa mergi cu busonul desfacut si antunci vezi dak e asa sau nu In cazul asta , cand deschizi capacul de la rezervor ar trebui sa sune cum trage aer , ca si cand desfaci o sticla de suc care a stat la soare si s-a tras, am patit si eu dar aveam furtunul de aerisire strangulat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.