Patrick_M Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 care e furtunul ala? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Corect.. care e furtunu ăla? ÂŞi încă ceva..... lanțu de distribuție are întizătoru automat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Just_John Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Corect.. care e furtunu ăla?ÂŞi încă ceva..... lanțu de distribuție are întizătoru automat? Subscriu, si eu sunt curios.. Da, e pe baza de piston/arc.. Daca incepe sa bata, inseamna ca e lantul uzat (foarte probabil inegal).. ~110euroi cu tot cu intinzator (patinele se uzeaza foarte greu, deci nu e nevoie).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicozaurus Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Nu-mi dau seama dacă bate sau nu.... motoru merge excelent..... n-am nici o treabă cu el. Parcă m-ar mânca în poponeata să verific ce-i în el... adică distanța la supape, lanțu......... chestii dăstea. Motoru are 34 000 Âşi nu cred că a fost desfăcut niciodată. Consum 4.3 .......... trage bine 170km/h.... Âşi mai ducea..... Dar cred că doar mă mâncă-n dos.... (de nu-i stricat... nu-l repara!) Oricum... detalii.... cât timp merge fieru nu-mi fac griji .... ulei bun... benzină Âşi Âşosea (sau nu) să fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 (editat) Nu-mi dau seama dacă bate sau nu.... motoru merge excelent..... n-am nici o treabă cu el. Parcă m-ar mânca în poponeata să verific ce-i în el... adică distanța la supape, lanțu......... chestii dăstea.Motoru are 34 000 Âşi nu cred că a fost desfăcut niciodată. Consum 4.3 .......... trage bine 170km/h.... Âşi mai ducea..... Dar cred că doar mă mâncă-n dos.... (de nu-i stricat... nu-l repara!) Oricum... detalii.... cât timp merge fieru nu-mi fac griji .... ulei bun... benzină Âşi Âşosea (sau nu) să fie. intinzatorul e hidraulic ! la 34 000 verifica doar supapele 170 nu prea e viteza de F, are aproape 7000rpm din 8000 toate cat despre furtunu de scurgere din filtru de aer, se afla sub scarita din stanga ( cum stai pe motor), defapt acolo sunt doua furtune, cel in cauza are un dop lantul si intinzatorul se duc greu, a mea are pe bord 50 000 si sunt amandoua ca si noi bafta Editat Martie 13, 2009 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 Pune-l la loc. Acolo se strange de obicei ulei. E bine sa-l drenezi din cand in cand, mai ales dupa ce ai culcat mobra, voluntar sau involuntar io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Trumansky Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla? In principiu mai nimic...doar ca uleiul colectat curge liber si daca pica pe ceva incins o sa iasa ceva fum...sau pur si simplu murdareste zonele unde pica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 dar cum poate ajunge ulei in filtrul de aer? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 dar cum poate ajunge ulei in filtrul de aer? Nu "in filtrul de aer" ci in cutia filtrului de aer .E ceva legat de preaplinul de ulei .Tu daca pui mai mult ulei in motor decat ii trebuie il arunca in cutie. In plus,filtru de aer are si el uleiul lui care si asta dupa ce-l speli si-l ungi daca e prea mult tot acolo se aduna + condens si alte mizerii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 in filtrul de aer nu se aduna ulei,nu are cum,se aduna benzina cand o uiti deschisa si cuiul pontou nu inchide cum trebuie sau prinde vreo mizerie,benzina care spala filtrul de aer care e imbibat cu ulei si mizerie,de unde culoarea maronie a lichidului care curge,daca ai pierdut dopul,poti sa faci din"ceva"unul pentru ca aceasta "aerisire"este intre filtru si carburator si nu e pre bine sa stea deschisa.filtrul de ulei se imbiba cu un ulei special,eu am luat un sprei la 50 lei,special pentru imbibat filtre de aer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 una peste alta e un motor de (cuvant urat) care moare la ralanti de mai multe ori decata a murit ijul vreodata d-asta sunt eu fan carburatie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 13, 2009 Share Postat Martie 13, 2009 in filtrul de aer nu se aduna ulei,nu are cum,se aduna benzina cand o uiti deschisa si cuiul pontou nu inchide cum trebuie sau prinde vreo mizerie,benzina care spala filtrul de aer care e imbibat cu ulei si mizerie,de unde culoarea maronie a lichidului care curge,daca ai pierdut dopul,poti sa faci din"ceva"unul pentru ca aceasta "aerisire"este intre filtru si carburator si nu e pre bine sa stea deschisa.filtrul de ulei se imbiba cu un ulei special,eu am luat un sprei la 50 lei,special pentru imbibat filtre de aer Tu ce motocicleta conduci??Nu de alta dar nu am vazut sa scrie ceva la profilul tau. Daca se scurgea benzina aia s-ar fi evaporat conform legilor fizicii. Ia si citeste ce scrie la punctul 7 de pe pagina asta din manual(daca stii limba engleza binenteles) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 ce-am scurs de pe furtun a fost maroniu cacaniu, uleios si fara miros de benzina ! bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nyky Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 eu asa am patit cand am uitat benzina deschisa,ce am scris acolo e din experienta proprie,nu mam documentat de nicaieri pentru ca nu am avut de unde asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla? Baga un surub de 6 si stringe furtunul cu un colier oltenesc de sirma din alama musai de 1,05( ) si-o sa vezi ca nu mai curge nici-un strop! Editat Martie 14, 2009 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Baga un surub de 6 si stringe furtunul cu un colier oltenesc de sirma din alama musai de 1,05( ) si-o sa vezi ca nu mai curge nici-un strop! mai am inca clema lui originala.Cred ca am pierdut dopul cand am drenat uleiul de acolo si probabil am uitat sa-l mai pun.Buna ideea cu surubul.Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) In procesul de ardere o parte de gaze isi fac drum pe langa segmenti in "interiorul" motorului. Presiunea existenta in "interior" creste mai ales in momentele in care pistonul coboara. Cand se creeaza o presiune mult prea mare (gaze prea multe, datorita uzurii segmentilor, cilindrului, etc...) pe carterul motorului exista o supapa (la mine, o bila + arc) care la anumite valori se deschide si elimina, printr-un furtun, surplusul de presiune. Odata ce gazele sunt eliberate cu presiune antreneaza si o anumita cantitate de ulei (o parte din uleiul motorului este in stare de vapori in suspensie). In functie de tipul de motocicleta sunt colectate in diverse locatii. La motocicleta mea mixtura de gaz si ulei urca vertical, se loveste aproape perpendicular de un perete al filtrului de aer si coboara intr-o camera mica de drenaj. Aceasta are aplicat un dop de cauciuc cu colier. Este indicata verificarea acestui dop la anumite intervale. Cantitati infime de ulei in acel loc nu sunt o tragedie. Cantitatile mari, coroborate si cu alte indicii, pot reprezenta semne ale uzurii pronuntate a motorului. Editat Martie 14, 2009 de Popescu_ MihailRaul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 eu asa am patit cand am uitat benzina deschisa,ce am scris acolo e din experienta proprie,nu mam documentat de nicaieri pentru ca nu am avut de undeasfalt uscat cand inchizi benzina?de la robinet? si de ce faci asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 declar oficial abandonata lupta pentru recuperarea bateriei actuale. Se pare ca e o chinezarie a carei amperaj nu duce, sau cel putin nu duce pe vremurile astea mai reci. Asadar am inceput cautari si bateria originala sta asa: YB12AL-A 12V 12A 134mm x 80mm x 160mm Bateria e cu acid, deci cu intretinere, bla, bla, bla... asa ca m-am uitat si aici: http://faq.f650.com/FAQs/BatteryFAQ.htm#Sealed%20Batteries Se pare ca un candidat serios, fara intretinere ar fi: YTX12-BS 12V 10A 130mm x 87mm x 150mm Marile mele probleme ar fi: - amperajul un pic mai mic... dar din cate am citit pe f650.com lumea nu se plange de asta - dimensiunile: am aproape 1 cm in adancime in plus... nu stiu daca o sa pot fixa in locasul respectiv datorita acelor 7 mm.... - prinderea la borne... asta nu ar fi o problema prea mare pentru ca adaptari se pot face usor Voi ce mi-ati recomanda? O baterie care stiu ca mi se potriveste dar care are neajunsurile unei baterii cu intretinere sau pionieratul pe bateria asta la care s-ar putea sa am un pic de bataie de cap la inceput dar cu care voi avea mai putine batai de cap... Sincer eu as merge pe a doua varianta pentru ca asa cum am mai spus as vrea o baterie cu mai putine "batai de cap" si tind sa cred ca cei 7 mm in plus "au loc" pe acolo... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 De ce nu iei de la Louis o baterie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 (editat) sigur furtunasul ala de golire de la filtrul de aer e sub scarita din stanga?m am uitat azi si n am gasit nimic,dar am gasit in dreapta 2 furtunase negre legate unul de celalalt si niciunul n are dop Editat Martie 14, 2009 de kevin77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 Ala fara dop din dreapta s-ar putea sa fie cel de la supra plin. Daca umpli vasul de sub sa cu lichd de racire o sa curga excedentul prin furtunul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 sigur furtunasul ala de golire de la filtrul de aer e sub scarita din stanga?m am uitat azi si n am gasit nimic,dar am gasit in dreapta 2 furtunase negre legate unul de celalalt si niciunul n are dop carcasa filtrului de aer are doua furtune de drenaj,unul langa celalalt. carcasa e prevazuta din turnare cu doua orificii de drenaj,unul mai sus si unul pe fundul cutiei.Daca uiti sa drenezi prin furtunul cu dop(care e legat la orificiul de pe fundul cutiei),in momentul in care se aduna prea mult ulei curge pe al doi-lea furtun care nu are dop. La mine cele doua furtune ies pe partea stanga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
beje Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 De ce nu iei de la Louis o baterie ? pai pentru ca maine as putea sa ies sa ma plimb (daca la mymoto e deschis maine) si pentru ca saptamana viitoare vreau sa ajung la RAR sa imi fac identificarea si inmatricularea definitiva la motor... pentru ca faq.f650.com zice ca se poate... pentru ca pionieratul e unul din motivele pentru care m-am apucat de motociclism (si asta chiar nu e un mare lucru de pionierat) si nu in ultimul rand pentru ca nu vad ce mi-ar rezolva in plus o baterie de la louis... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat Martie 14, 2009 Share Postat Martie 14, 2009 pai pentru ca maine as putea sa ies sa ma plimb (daca la mymoto e deschis maine) si pentru ca saptamana viitoare vreau sa ajung la RAR sa imi fac identificarea si inmatricularea definitiva la motor... pentru ca faq.f650.com zice ca se poate... pentru ca pionieratul e unul din motivele pentru care m-am apucat de motociclism (si asta chiar nu e un mare lucru de pionierat) si nu in ultimul rand pentru ca nu vad ce mi-ar rezolva in plus o baterie de la louis... bateria mea e mai lata cu 2 cm, se rezolva ! e timpul sa devii pionier ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.