Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Corect.. care e furtunu ăla?

ÂŞi încă ceva..... lanțu de distribuție are întizătoru automat?

Subscriu, si eu sunt curios..

Da, e pe baza de piston/arc.. Daca incepe sa bata, inseamna ca e lantul uzat (foarte probabil inegal).. ~110euroi cu tot cu intinzator (patinele se uzeaza foarte greu, deci nu e nevoie)..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama dacă bate sau nu.... motoru merge excelent..... n-am nici o treabă cu el. Parcă m-ar mânca în poponeata să verific ce-i în el... adică distanța la supape, lanțu......... chestii dăstea.

Motoru are 34 000 Âşi nu cred că a fost desfăcut niciodată.

Consum 4.3 .......... trage bine 170km/h.... Âşi mai ducea.....

 

Dar cred că doar mă mâncă-n dos.... (de nu-i stricat... nu-l repara!)

 

Oricum... detalii.... cât timp merge fieru nu-mi fac griji .... ulei bun... benzină Âşi Âşosea (sau nu) să fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi dau seama dacă bate sau nu.... motoru merge excelent..... n-am nici o treabă cu el. Parcă m-ar mânca în poponeata să verific ce-i în el... adică distanța la supape, lanțu......... chestii dăstea.

Motoru are 34 000 Âşi nu cred că a fost desfăcut niciodată.

Consum 4.3 .......... trage bine 170km/h.... Âşi mai ducea.....

 

Dar cred că doar mă mâncă-n dos.... (de nu-i stricat... nu-l repara!)

 

Oricum... detalii.... cât timp merge fieru nu-mi fac griji .... ulei bun... benzină Âşi Âşosea (sau nu) să fie.

 

intinzatorul e hidraulic !

la 34 000 verifica doar supapele

170 nu prea e viteza de F, are aproape 7000rpm din 8000 toate

 

cat despre furtunu de scurgere din filtru de aer, se afla sub scarita din stanga ( cum stai pe motor), defapt acolo sunt doua furtune, cel in cauza are un dop

lantul si intinzatorul se duc greu, a mea are pe bord 50 000 si sunt amandoua ca si noi

 

 

bafta

Editat de memyselfandI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pune-l la loc. Acolo se strange de obicei ulei. E bine sa-l drenezi din cand in cand, mai ales dupa ce ai culcat mobra, voluntar sau involuntar :friends:

io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla?

 

In principiu mai nimic...doar ca uleiul colectat curge liber si daca pica pe ceva incins o sa iasa ceva fum...sau pur si simplu murdareste zonele unde pica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dar cum poate ajunge ulei in filtrul de aer?

Nu "in filtrul de aer" ci in cutia filtrului de aer .E ceva legat de preaplinul de ulei .Tu daca pui mai mult ulei in motor decat ii trebuie il arunca in cutie.

In plus,filtru de aer are si el uleiul lui care si asta dupa ce-l speli si-l ungi daca e prea mult tot acolo se aduna + condens si alte mizerii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in filtrul de aer nu se aduna ulei,nu are cum,se aduna benzina cand o uiti deschisa si cuiul pontou nu inchide cum trebuie sau prinde vreo mizerie,benzina care spala filtrul de aer care e imbibat cu ulei si mizerie,de unde culoarea maronie a lichidului care curge,daca ai pierdut dopul,poti sa faci din"ceva"unul pentru ca aceasta "aerisire"este intre filtru si carburator si nu e pre bine sa stea deschisa.filtrul de ulei se imbiba cu un ulei special,eu am luat un sprei la 50 lei,special pentru imbibat filtre de aer

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in filtrul de aer nu se aduna ulei,nu are cum,se aduna benzina cand o uiti deschisa si cuiul pontou nu inchide cum trebuie sau prinde vreo mizerie,benzina care spala filtrul de aer care e imbibat cu ulei si mizerie,de unde culoarea maronie a lichidului care curge,daca ai pierdut dopul,poti sa faci din"ceva"unul pentru ca aceasta "aerisire"este intre filtru si carburator si nu e pre bine sa stea deschisa.filtrul de ulei se imbiba cu un ulei special,eu am luat un sprei la 50 lei,special pentru imbibat filtre de aer

Tu ce motocicleta conduci??Nu de alta dar nu am vazut sa scrie ceva la profilul tau.

Daca se scurgea benzina aia s-ar fi evaporat conform legilor fizicii.

Ia si citeste ce scrie la punctul 7 de pe pagina asta din manual(daca stii limba engleza binenteles)

post-16372-1236981596_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu asa am patit cand am uitat benzina deschisa,ce am scris acolo e din experienta proprie,nu mam documentat de nicaieri pentru ca nu am avut de unde

asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am pierdut dopul mai de demult si am mers asa.Oare ce se poate intampla?

Baga un surub de 6 si stringe furtunul cu un colier oltenesc de sirma din alama musai de 1,05( :cheers: ) si-o sa vezi ca nu mai curge nici-un strop! :friends:

Editat de ivan_pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Baga un surub de 6 si stringe furtunul cu un colier oltenesc de sirma din alama musai de 1,05( :cheers: ) si-o sa vezi ca nu mai curge nici-un strop! :friends:

mai am inca clema lui originala.Cred ca am pierdut dopul cand am drenat uleiul de acolo si probabil am uitat sa-l mai pun.Buna ideea cu surubul.Merci

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

In procesul de ardere o parte de gaze isi fac drum pe langa segmenti in "interiorul" motorului.

Presiunea existenta in "interior" creste mai ales in momentele in care pistonul coboara.

Cand se creeaza o presiune mult prea mare (gaze prea multe, datorita uzurii segmentilor, cilindrului, etc...) pe carterul motorului exista o supapa (la mine, o bila + arc) care la anumite valori se deschide si elimina, printr-un furtun, surplusul de presiune. Odata ce gazele sunt eliberate cu presiune antreneaza si o anumita cantitate de ulei (o parte din uleiul motorului este in stare de vapori in suspensie). In functie de tipul de motocicleta sunt colectate in diverse locatii.

La motocicleta mea mixtura de gaz si ulei urca vertical, se loveste aproape perpendicular de un perete al filtrului de aer si coboara intr-o camera mica de drenaj. Aceasta are aplicat un dop de cauciuc cu colier.

post-3763-1237044831_thumb.jpg post-3763-1237044824_thumb.jpg

Este indicata verificarea acestui dop la anumite intervale. Cantitati infime de ulei in acel loc nu sunt o tragedie. Cantitatile mari, coroborate si cu alte indicii, pot reprezenta semne ale uzurii pronuntate a motorului.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

declar oficial abandonata lupta pentru recuperarea bateriei actuale. Se pare ca e o chinezarie a carei amperaj nu duce, sau cel putin nu duce pe vremurile astea mai reci.

 

Asadar am inceput cautari si bateria originala sta asa:

YB12AL-A

12V

12A

134mm x 80mm x 160mm

 

Bateria e cu acid, deci cu intretinere, bla, bla, bla... asa ca m-am uitat si aici: http://faq.f650.com/FAQs/BatteryFAQ.htm#Sealed%20Batteries

Se pare ca un candidat serios, fara intretinere ar fi:

YTX12-BS

12V

10A

130mm x 87mm x 150mm

 

Marile mele probleme ar fi:

- amperajul un pic mai mic... dar din cate am citit pe f650.com lumea nu se plange de asta

- dimensiunile: am aproape 1 cm in adancime in plus... nu stiu daca o sa pot fixa in locasul respectiv datorita acelor 7 mm....

- prinderea la borne... asta nu ar fi o problema prea mare pentru ca adaptari se pot face usor

 

Voi ce mi-ati recomanda? O baterie care stiu ca mi se potriveste dar care are neajunsurile unei baterii cu intretinere sau pionieratul pe bateria asta la care s-ar putea sa am un pic de bataie de cap la inceput dar cu care voi avea mai putine batai de cap...

Sincer eu as merge pe a doua varianta pentru ca asa cum am mai spus as vrea o baterie cu mai putine "batai de cap" si tind sa cred ca cei 7 mm in plus "au loc" pe acolo...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur furtunasul ala de golire de la filtrul de aer e sub scarita din stanga?m am uitat azi si n am gasit nimic,dar am gasit in dreapta 2 furtunase negre legate unul de celalalt si niciunul n are dop

Editat de kevin77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ala fara dop din dreapta s-ar putea sa fie cel de la supra plin. Daca umpli vasul de sub sa cu lichd de racire o sa curga excedentul prin furtunul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sigur furtunasul ala de golire de la filtrul de aer e sub scarita din stanga?m am uitat azi si n am gasit nimic,dar am gasit in dreapta 2 furtunase negre legate unul de celalalt si niciunul n are dop

carcasa filtrului de aer are doua furtune de drenaj,unul langa celalalt.

carcasa e prevazuta din turnare cu doua orificii de drenaj,unul mai sus si unul pe fundul cutiei.Daca uiti sa drenezi prin furtunul cu dop(care e legat la orificiul de pe fundul cutiei),in momentul in care se aduna prea mult ulei curge pe al doi-lea furtun care nu are dop.

La mine cele doua furtune ies pe partea stanga

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu iei de la Louis o baterie ?

pai pentru ca maine as putea sa ies sa ma plimb (daca la mymoto e deschis maine) si pentru ca saptamana viitoare vreau sa ajung la RAR sa imi fac identificarea si inmatricularea definitiva la motor... pentru ca faq.f650.com zice ca se poate... pentru ca pionieratul e unul din motivele pentru care m-am apucat de motociclism :friends: (si asta chiar nu e un mare lucru de pionierat) si nu in ultimul rand pentru ca nu vad ce mi-ar rezolva in plus o baterie de la louis...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai pentru ca maine as putea sa ies sa ma plimb (daca la mymoto e deschis maine) si pentru ca saptamana viitoare vreau sa ajung la RAR sa imi fac identificarea si inmatricularea definitiva la motor... pentru ca faq.f650.com zice ca se poate... pentru ca pionieratul e unul din motivele pentru care m-am apucat de motociclism :cheers: (si asta chiar nu e un mare lucru de pionierat) si nu in ultimul rand pentru ca nu vad ce mi-ar rezolva in plus o baterie de la louis...

 

bateria mea e mai lata cu 2 cm, se rezolva !

e timpul sa devii pionier ! :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...