Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Am cumparat de la cineva o roata si are petele astea.Se curata oare cu ceva? Cu Dero nu a vrut,nici cu Pur sau benzina.Iese oare cu ceva sau e compromisa si trebuie sa o cromez?

post-16372-1268160816_thumb.jpgpost-16372-1268160830_thumb.jpg

Suna cam aiurea dar ai putea incerca cu coca cola. Nu radeti,eu cu asa ceva am curatat gentile la masina! Merita incercat \

 

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

O altă soluție ar fii să mergi la o spălătorie auto Âşi să dea băiatu de acolo cu un degresant puternic Âşi cu peria să frece puțin la ea. Am văzut că iese bine. Atenție în schimb la frecat. La mine a fost atât de îndârjit pe roțile ălea încât mi-au dat jos Âşi plumbu de echilibrat.

 

HCMM

Editat de sebicozaurus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat de la cineva o roata si are petele astea.Se curata oare cu ceva? Cu Dero nu a vrut,nici cu Pur sau benzina.Iese oare cu ceva sau e compromisa si trebuie sa o cromez?

post-16372-1268160816_thumb.jpgpost-16372-1268160830_thumb.jpg

Am aceleasi fel de pete doar pe roata din fata. Nu erau cand am cumparat motoreta, si mi-am pus problema cum au aparut. Raspunsul banal. Un vecin are un catel care de fiecare data cand iese din scara se urineaza pe roata din fata. Am incercat diverse modalitati de a le indeparta, am frecat cu degresant de la spalatorie, cu degresant de lant, cu pur, cu dero, nimic. Am gandit strategic apoi, las ca dau cu o solutie cu piper ca macar cainele sa nu se mai urineza, fara rezultat insa si in aceasta directie. Cand merg cu mobra roata se invarte asa de tare ca nu mai vad petele, deci ca sa nu port pica cainelui trebuie sa tin roata in miscare, ceea ce imi convine de minune.

Bafta,

MM

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut azi electromotorul! o bijuterie. stima si respect celor ce l-au facut. arata foarte solid, 4 perii, 2 rulmenti!

deci electromotorul e stas, am avut ceva pulbere de la perii dar in rest ok. deci...zgomotul ala metalic a venit din alta parte(mai mult ca zigur de la flywheel). am descoperit si cauza din care nu a pornit nici data trecuta si nici acum de dimineata(urmaresc ca moto sa porneasca cand mi se scoala, am ramas cu sechele de la dacia 1300) era de la cablu de acc, cum am inginerit pe acolo l-am scurtat si carb era semi accelerat ca sa ma exprim asa!

ofofofoofff, sa vina caldura sa o ia din prima ca sa nu trebuiasca sa inlocuiesc flywheelu decat la iarna!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat de la cineva o roata si are petele astea.Se curata oare cu ceva? Cu Dero nu a vrut,nici cu Pur sau benzina.Iese oare cu ceva sau e compromisa si trebuie sa o cromez?

post-16372-1268160816_thumb.jpgpost-16372-1268160830_thumb.jpg

sfatul meu: asevi pentru vase, dai cu el, lasi un pic, curata de rupe! freci cu un burete de vase din ala ami aspru. doar sa nu il lasi prea mult ca e destul de coroziv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si Shaft seal 12X18X4,5 doar ca am pus cu 5. l-am schimbat pe dedeasupra fara zgarieturi sau lovituri. am mai dat si cu curril t pt etanseizare. acolo sus e doar simeringul asta nu si 4-le din poza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10

mobra a pornit la a 2 "cheie" desi cred ca o lua dupa prima mai lunga. demontarea, montarea electromotorului a fost usoara cu o mica relocare a furtunului de antigel(a si plans dupa ce am pornit-o, din fericire cateva picaturi(e trecut pe lista neagra)). uleiul...era ceva peste max(de la 2,2 sub min la plus 0,2)

problema: am reparat filetul de la piesa in L prin care trece cablul acc(era rupt filetul si nu piesa lunga cu filet pe int ce are rol de reglaj) si a trebuit sa schimb si cablul de acc. Acum ramane accelerata in caz ca nu duc manual acc la poz initiala(am dat si cu ulei pe int). aveti idee de ce? cablul de acc e cel de la louis!

Mesaj completat

moi again! mobra mea nu porneste decat la neutru, initial am zis ca asa or fi ele gandite(desi e o gandire cam cas) dar dupa cateva impresii cu un alt posesor de offizier am aflat ca se poate si cu ambreiajul tras. imi poate spune cineva despre ce senzor e vorba? legatura, schema electrica ca sa o pot da la electricianu de serviciu

multumesc anticipat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

enduristule, inceaca cu smirghel, dar e de munca nu gluma.

nu e problema cu munca ca pot sa bag smirghelul la bormasina dar se duce pelicula aia de lac care protejaza si la prima ploaie e la loc.O sa incerc cu d'astea de uz casnic si daca nu vrea,le sablez pe amandoua si le vopsesc albastre...electrostatic. :lol:

 

 

de departe cel mai bun răspuns a fost cel cu învârtitul roții!!! AÂş mai adăuga ceva noroi.... eventual necurățat ... Âşi n-o să mai vezi nici urmă de pată neagră! Garantat!

:) aveti dreptate pe undeva dar ce te faci cu pipitele care se uita dupa mine cand opresc la semafor?Sau cu scuteristii care ma privesc admirativ? Pot eu sa-i dezamagesc? :)

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am schimbat si Shaft seal 12X18X4,5 doar ca am pus cu 5. l-am schimbat pe dedeasupra fara zgarieturi sau lovituri. am mai dat si cu curril t pt etanseizare. acolo sus e doar simeringul asta nu si 4-le din poza http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=21&fg=10

Piesa nr.4 nu e cumva un rulment cu ace?!? ..Daca lipseste nu o sa tina semeringul mult timp...

Editat de Nagy_Arpad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4-le am avut impresia ca e un simering extrem de lung. nu mi-am dat seama ca e rulment cu ace, cert e ca este acolo si e capsat sau are un capacel pe care scrie tare frumos bmw si nu mai stiu ce

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am cumparat de la cineva o roata si are petele astea.Se curata oare cu ceva? Cu Dero nu a vrut,nici cu Pur sau benzina.Iese oare cu ceva sau e compromisa si trebuie sa o cromez?

post-16372-1268160816_thumb.jpgpost-16372-1268160830_thumb.jpg

 

Maestre, am eu solutia pentru tine.

Se numeste polish metal cod 10004015 de pe louis .

Contine o crema abraziva.

Cu asta curatam galeriile la Hornet..... imi faceam freza in ele.

Aplici solutia "metal polish" pe suprafata cu pete si freci cu o carpa moale si uscata pana luceste.... spor la treaba.... garantez ca iese.

Sanatate, numai bine. :)

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e problema cu munca ca pot sa bag smirghelul la bormasina dar se duce pelicula aia de lac care protejaza si la prima ploaie e la loc.O sa incerc cu d'astea de uz casnic si daca nu vrea,le sablez pe amandoua si le vopsesc albastre...electrostatic. :)

 

 

 

;) aveti dreptate pe undeva dar ce te faci cu pipitele care se uita dupa mine cand opresc la semafor?Sau cu scuteristii care ma privesc admirativ? Pot eu sa-i dezamagesc? :wacko:

 

Ai mare dreptate cu pipițele! Dar nu cred că cu o asemenea caprină impresionezi prea tare gagicele dar..... dar .... merge suficient de bine să le iei la o tură cum Âştii tu mai bine :) ...... nu ca cei cu vitezane! Plimbă gagica cu 200+, gagica se udă toată Âşi este dusă înapoi Âşi GATA! Nu-i corect.... Un endurist tre să plimbe gagica puțin prin lanu de porumb s-o mai ia Âşi pe arătură.

ÂŞi dacă tot ai o gagică ...... ai mai putea să-i dai să frece roata Âşi cu niÂşte CIF.... cică face multe minuni.

 

Deci gagicile le iei la o tură.... că nu se impresionează ele destul de bine doar excitându-le vizual cu roți ''Âşaini''.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai mare dreptate cu pipițele! Dar nu cred că cu o asemenea caprină impresionezi prea tare gagicele dar.....

Mai...trebuie sa le impresionez ca scrie BMW pe rezervor.Ai vazut poate in cazul masinilor ca o pitzipoanca se uita mai lung dupa un BMW decat dupa o Honda (scuze ca am scris honda cu litera mare) iar dintre doua BMW-uri ar alege mai degraba sa se suie intr-un X6 decat intr-un "seria 5" :wacko:

Prin analogie deducem ca e mai impresionata de un offroader decat de un street.

Editat de Enduristul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moi again! mobra mea nu porneste decat la neutru, initial am zis ca asa or fi ele gandite(desi e o gandire cam cas) dar dupa cateva impresii cu un alt posesor de offizier am aflat ca se poate si cu ambreiajul tras. imi poate spune cineva despre ce senzor e vorba? legatura, schema electrica ca sa o pot da la electricianu de serviciu

multumesc anticipat!

 

asa sunt gandite, sa nu o pornesti si sa iti fuga. in stanga, la ambreiaj e un contact pe care il actioneaza maneta, pe ala poti sa il suntezi sa creada mobra ca e apasat. eu, schimbandu-mi tot ansamblul cu unul de fireblade polizat l-am lipit provizoriu cu banda adeziva, nu e elegant dar merge deocamdata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa sunt gandite, sa nu o pornesti si sa iti fuga. in stanga, la ambreiaj e un contact pe care il actioneaza maneta, pe ala poti sa il suntezi sa creada mobra ca e apasat. eu, schimbandu-mi tot ansamblul cu unul de fireblade polizat l-am lipit provizoriu cu banda adeziva, nu e elegant dar merge deocamdata

 

Si eu ma confrunt cu o problema.... chiar daca e pe Neutral, mi se opreste motorul cand pun motocicleta pe cricul lateral.

La motocicleta detinuta inainte Honda Hornet nu facea treaba asta decat daca era in viteza si as vrea sa stiu daca e normal sa faca asa.

Sanatate, numai bine. :wacko:

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu ma confrunt cu o problema.... chiar daca e pe Neutral, mi se opreste motorul cand pun motocicleta pe cricul lateral.

...si as vrea sa stiu daca e normal sa faca asa.

E normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca jos la cricul lateral mai exista un intrerupator micut, care taie contactul atunci cind cricul este lasat (coborit). Asta este valabil doar pentru modelele BMW F650 fabricate dupa anul 1996 incoace. :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca jos la cricul lateral mai exista un intrerupator micut, care taie contactul atunci cind cricul este lasat (coborit). Asta este valabil doar pentru modelele BMW F650 fabricate dupa anul 1996 incoace. :wacko:

 

Nu prea as vrea sa-l anulez, dar vreau sa intrerupa doar cand e in viteza.... nu si pe neutral.

Ca sa o incalzesc inainte de plecare terbuie neaparat sa fie pe cricul central.... si e putin enervant sa o ridic mereu.

 

P.S. Haideti sa incurajam primavara macar pe forum.

A facut careva schimbul de ulei si filtre? Am cumparat in iarna ulei si filtre, dar inca nu a venit vremea buna sa ma apuc de treaba.

Abia astept sa fac o tura, mai ales ca nu prea am apucat.... o am din decembrie.

Prima drumetie va fi Focsani - Bucuresti (SMAEB), mai vine cineva?

Editat de stel_ice
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea as vrea sa-l anulez, dar vreau sa intrerupa doar cand e in viteza.... nu si pe neutral.

Ca sa o incalzesc inainte de plecare terbuie neaparat sa fie pe cricul central.... si e putin enervant sa o ridic mereu.

Nu se poate.Dar poti sa o incalzesti stand pe ea,sau poti sa-i adaugi un butonel case sa strapeze cricul lateral.Ideea e sa nu-l uiti cand pleci

P.S. Haideti sa incurajam primavara macar pe forum.

Prima drumetie va fi Focsani - Bucuresti (SMAEB), mai vine cineva?

 

o sa vina multi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Treaba cu cricu este exact cum ați observat... aÂşa este gândită mobra dacă nu este modificată.

 

Condiții de pronire

~~~~~~~~~~~~

1. să nu fie pe cricul lateral (pentru modelele mai noi de 96-97). Cricul central nu contează. La alte motorete dacă este pe neutru Âşi e pe cricul lateral o poți pornii să o laÂşi să se incălzească. La F..... nu porneÂşte deloc nicicum dacă cricul lateral e lăsat. La F-urile mai vechi nu contează cricu.

Senzorul de la cric se poate Âşunta (ceea ce am făcut Âşi eu). Motivul a fost că mai dădea bălării din când în când Âşi mi se oprea motorul din mers sau nu pornea nici cu cricul ridicat.

Ca sa Âşuntezi senzorul de la cric te uiți pe langă baterie Âşi vezi un fir ce vine de jos în sus sau de sus în jos încă nu m-am prins... :wacko: Firele sunt ceva roÂşu cu negru. Âşi acolo e o mufă pentru 2 fire. Desfaci mufa Âşi bagi o sârmă (să faci scurt) între pini care merg în sus către motor (NU în firu ce vine de jos) Âşi ai scăpat de treaba cu cricu deci poți să pleci de pe loc liniÂştit cu cricu lăsat.

 

2. treaba cu neutru Âşi ambreiaju (in cazul când senzorul de cric e Âşuntat, e pe cricu lateral sau îl ții tu la verticală)

- dacă e pe neutru porneÂşte

- dacă nu... nu ar trebuie să pornească. PorneÂşte doar dacă senzoru de la ambreiaj e fecundat sau e Âşuntat Âşi ăla

- dacă tragi ambreiaju Âşi e in viteză porneÂşte.

Ca să verifici funcționalitatea senzorului de ambreiaj pui contactele fără să porneÂşti motorul. Îl laÂşi în viteză Âşi strângi ambreiaju. Ar trebui să se audă un clic-clac de la un releu care e poziționat tot prin fața motorului. De asemenea poți să încerci să porneÂşti mobra lăsată în viteză Âşi vezi dacă învârte motoru dar nu e indicat din motivul că poate să plece. Trebuie să iei măsuri înpotriva acestui fenomen: îl ții pe cricul central Âşi ai grijă să nu cadă de pe el sau stai tu pe motor Âşi o să te zmucească puțin înainte fără să se întâmple nicimc nasol dacă nu dai mult la automat.

 

 

Spor maxim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi...eu vreu ca la mine sa porneasca cu ambreiaju tras si in viteza...ca acuma nu vree!

cineva cu timp liber poa sa-mi deseneze cha dhesii am facut mobra bucatele(relativ) in electrica is noob

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poi...eu vreu ca la mine sa porneasca cu ambreiaju tras si in viteza...ca acuma nu vree!

cineva cu timp liber poa sa-mi deseneze cha dhesii am facut mobra bucatele(relativ) in electrica is noob

 

Inseamnă că ai senzoru de la cricu lateral la locul lui Âşi-Âşi face treaba cum Âştie el.... adică aÂşa cum e proiectat. Dacă vrei să scapi de treaba asta ... check this out -> http://faq.f650.com/FAQs/SidestandKillSwitchFAQ.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

Sa va spun povestea:

Am mers un sezon cu un scuter de 80cc

Am dat examenul anul trecit si gata vreau motor acum,din iarna tot m-am documentat ce sa-mi iau

La Yamaha diversion am renuntat,pana azi vroiam honda transalp,m-am urcat pe unul mi-a placut,apropos era lasat din amortizor la ultima treapta,putem pune toata talpa pe jos

Am 172cm 60 kg

La f650 cum este?

Se poate lasa jos l;a fel ca la transalp?

Ceva motive in plus sa-mi iau un funduro?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...