Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Pretul la cele Saito normal e 25 de euro (doar acum sunt putin reduse), dar din auzite, cele Saito "scartaie" destul de tare si aveau o viata mai scurta decat Brembo. Nu e o sursa sigura, deci nu bag mana in foc pentru cele spuse. Eu personal am pe fata Brembo, al doilea set dupa cele originale si sunt multumit de cum franeaza. Bine-nteles pretul e mai buna, dar mai intreaba la cei cu Saito daca sunt multumiti de cum actioneaza in teren/asfalt. Sanatate

pune,Carbone loraine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu mai inchide cuiul (cuiele) pontou.Cumpara altele ,demonteaza carbelitoarele si le schimba.Cumpara si un robinet cu ocazia asta.

Bine...asta in cazul in care plutitoarele sunt OK...

 

 

salut/...am si eu probleme cu robinetul de benzina(on,off si rezerva) sti cumva de unde pot cumpara unul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand una bucata BMW F 650 Funduro, primul proprietar in Romania, rosie cu negru, an fabricatie 1995 (teoretic), 42.000 km, numar preferentia B – 650 - BMW. Adica teoretic e din 1995 pentru ca am facut-o noua-nouta. Adica am schimbat, cu piese originale, cam tot ce era mai vechi. Dar sa le luam pe rand, din fata in spate: Placute frana Brambo, far bi-xenon, parbriz touring fumuriu Kappa, manere incalzite (doua trepte), hand-guard BMW, sa facuta la comanda (de Darian, dupa modelul Corbin), priza 12 volti, cauciucuri Pirelli Scorpion noi, top-case 65 L plus side-case original BMW cu sistem de prindere cu tot, tank-rucsak Moto-Detail, ulei schimbat recent, lant nou, schimbat ulei furca plus simeringuri noi, baterie noua, rulmenti fata-spate noi, trusa scule originala BMW, cric central+lateral. In toamna s-au efectuat urmatoarele, la motor: schimbat galerie admisie (noua BMW), buji, fise bujii, reglat-curatat carburatoare, schimbat toate furtunele, tot ce era de cauciuc. Necazuta, nezgariata, perfecta stare atat tehnica (poate confirma domn’ profesor Nicu – care s-a ocupat de ea, de la un cap la altul), cat si estetica. Dupa cati bani am bagat in eaintr-un an, conform facturilor 4700 de euro, nu as da-o in ruptul capului, dar m-am trezit cu surioara ei mai mare, R 1150 GS in fata blocului si nu vrea sa fac expozitie.

Pret: 2.800 usor negociabil!

 

Madalin: 0730.660.418

madapribu@yahoo.com

post-60131-0-38457000-1329645489_thumb.jpg

post-60131-0-01214900-1329645539_thumb.jpg

post-60131-0-85105600-1329645579_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Nu am mai postat de ceva timp aici, ca nu am mai avut probleme cu mobra. Azi m-am decis sa fac o tura. Dupa ce am folosit semnalizarea de cateva ori, intensitatea becurilor a inceput sa scada, apoi au inceput sa cipoceasca foarte repede, apoi nu au mai facut nimic. E ciudat pentru ca anul trecut am refacut tot ce se putea pe partea electrica, schimbat releu de incarcare, repozitonare, baterie noua, recablare unde a fost nevoie, ect. acestea fiind facute de un mecanic destul de bun. Deci ce s-a intamplat cat a stat mobra iarna asta, ca eu nu am idee?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari.

 

Nu am mai postat de ceva timp aici, ca nu am mai avut probleme cu mobra. Azi m-am decis sa fac o tura. Dupa ce am folosit semnalizarea de cateva ori, intensitatea becurilor a inceput sa scada, apoi au inceput sa cipoceasca foarte repede, apoi nu au mai facut nimic. E ciudat pentru ca anul trecut am refacut tot ce se putea pe partea electrica, schimbat releu de incarcare, repozitonare, baterie noua, recablare unde a fost nevoie, ect. acestea fiind facute de un mecanic destul de bun. Deci ce s-a intamplat cat a stat mobra iarna asta, ca eu nu am idee?

Ai incarcat bateria macar o data iarna asta? Poate ai o sacapare de curet pe undeva si in timp se descarca bateria aproape complet.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se potrivesc scaritele pasagerilor (cu tot cu suport) de la pegaso din 96 la un funduro din 96?

 

poate cineva sa-mi confirme daca membrana vacuumetrica este urmatoarea?

 

 

03 Diaphragm 13112343379

 

realoem

 

eventual, de unde le pot cumpara?

Editat de lwiq
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai incarcat bateria macar o data iarna asta? Poate ai o sacapare de curet pe undeva si in timp se descarca bateria aproape complet.

 

BAteria am incarcat-o cu o zi inainte de a o pune pe mobra, si are decat vreo 8 luni

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

BAteria am incarcat-o cu o zi inainte de a o pune pe mobra, si are decat vreo 8 luni

Ceva probleme am avut si eu la F 650/99 inainte sa-l vand. Multe fire rigidizate de timp care crapau si faceau scurt sau masa. Un electrician a lucrat o zi la ele inlocuindu-le pe marea majoritate mai ales din zona ghidonului, dar nu pe toate si problema s-a continuat si la urmatorul proprietar care a mai schimbat ceva . La baterie am ramas fara apa si desi eu o socoteam incarcata defapt era aproape uscata si evident cu foarte putin curent in ea. Tot ca probleme la instalatia electrica mi s-a ars releul de incarcare. In perioada in care am mers cu el aproape ars, functiona dupa un program propriu cand prea mult cand prea putin, pana a decedat complet si l-am schimbat. Sunt doar cateva sugestii unde sa sapi avand in vedere problemele de care m-am lovit eu.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca se potrivesc scaritele pasagerilor (cu tot cu suport) de la pegaso din 96 la un funduro din 96?

 

poate cineva sa-mi confirme daca membrana vacuumetrica este urmatoarea?

 

 

03 Diaphragm 13112343379

 

realoem

 

eventual, de unde le pot cumpara?

 

si tot eu raspund:

1. Yep, scaritele se nimer de la aprilia pegaso la bmw.

2. in legatura cu membranele vacuumetrice, cel mai mic pret l-am gasit la AB (204ron ambele), fata de 270 - 250ron la alte magazine (5 magazine intrebate).

 

acu vine si o nelamurire. vorbind cu AB si stabilind sa le iau de la ei, intreb cum facem cu transportul? la care tipu imi zice ca mi le trimite prin curier (eu stau pe langa Timisoara) si ca acest curier o sa ma coste in jur de 20Ron. Se poate asa ceva (pretul imi pare nesimtit de mic)? a mai luat cineva si l-a ajuns aici (ca pret) curierul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(pretul imi pare nesimtit de mic)

 

trebuia sa-ti zica vreo 20 euro, sa ti se para normal?

probabil le vei primi in plic, caz in care pretul este destul de mare.

am primit plic din Marea Britanie si pretul a fost de 1 lira (o lira - 5 lei!)

taxa fan courierului de ex pt un plic in ro este de ~15 lei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am primit plic din Marea Britanie si pretul a fost de 1 lira (o lira - 5 lei!)

 

plicul a fost trimis cu un porumbel si 1 lira a costat mancarea pt el? o gluma, bineinteles. m-ai linistit. multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si tot eu raspund:

1. Yep, scaritele se nimer de la aprilia pegaso la bmw.

2. in legatura cu membranele vacuumetrice, cel mai mic pret l-am gasit la AB (204ron ambele), fata de 270 - 250ron la alte magazine (5 magazine intrebate).

 

acu vine si o nelamurire. vorbind cu AB si stabilind sa le iau de la ei, intreb cum facem cu transportul? la care tipu imi zice ca mi le trimite prin curier (eu stau pe langa Timisoara) si ca acest curier o sa ma coste in jur de 20Ron. Se poate asa ceva (pretul imi pare nesimtit de mic)? a mai luat cineva si l-a ajuns aici (ca pret) curierul?

daca nu esti departe de timisoara,spunele sa ajunga la sediul central al firmei care face transportul si te duci tu acolo si il ridici si te costa mai putin.eu asa fac.stau la 20 km de pitesti si le spun sa le aduca acolo.si trimit pe cineva sau eu daca am drum ,nu fac special drum decit daca e urgenta majora.mult noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

domnilor am avut si eu un funduro si la el am avut un tank-bag special pt modelul asta de moto. l-am folosit putin pe africana si acum am altul, deci acela special de F e de vanzare. se prinde cu chingi f f bine de motor, are compartiment de harta, se poate mari si micsora din fermuare si ce este fain la el e ca nu tre dat jos cand alimentezi, are gaura speciala care se nimereste la fix pe busonul rezervorului, se desface un fermuar si gata.

 

seamana un pic cu asta: http://www.romimoto.ro/Catalog-BAGAJ---ACCESORII--GIVI-Rucsacuri-rezervor-138/Geanta-pentru-rezervor-GIVI-EASY-LOCK-T480-52000081 si ca firma este Pharao. are buzunare maricele si pe lateralele care se fixeaza pe motor.

 

pret 270 ron

 

gabriel_clinciu@yahoo.com

sau

0766 572 581

 

mersi!... s-a vandut. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E o problema cunoscuta la F650. Pica simeringurile de la pompa de apa.

Trebuiesc schibate 2 simeringuri Âşi palete apata aia ce invar (cu tot cu ax). GaseÂşti detalii in linku de mai jos.

 

http://faq.f650.com/FAQs/Water_Pump_Seal_Repair_FAQ.htm#Miscellaneous Water Pump FAQs

 

 

De unde iau kit de reparatie pentru pompa de apa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...