Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Confirm si eu. Am luat de la el crashbarul. Tip de nota 10. Dar pentru piese noi pt rotaxuri, de unde le comandati voi? Cu Dillypoint a lucrat cineva?

 

 

Salut!in primavara anului care tocmai se termina am avut si eu problema asta de care te izbesti acum! nu stiam de unde sa cumpar acel nenorocit de bendix (starter)! am gasit pana la urma piesa la dilly pe stoc dar e prea complicat sistemul de cumparat piese de la ei daca nu esti din buc! pana la urma am facut comanda de piesa la autototal si a venit in 5 zile lucratoare direct din germania!

Presa extractoare de rotor (oala) facuta la strung si spor la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc! :cheers: Am notat. Presa am, moto desfacuta este, am zis sa nu mai imi bat capul cu scurtat arculete etc. pt. ca oricum bilele erau un pic tocite si am zis daca tot fac o treaba sa o fac bine macar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc! :cheers: Am notat. Presa am, moto desfacuta este, am zis sa nu mai imi bat capul cu scurtat arculete etc. pt. ca oricum bilele erau un pic tocite si am zis daca tot fac o treaba sa o fac bine macar.

Pai cam asa am gandit-o si eu cand am scos bendix-ul de acolo chiar daca se putea repara si cel vechi! Am luat piesa noua,garnitura noua, ulei nou si treaba a iesit ca la carte!

Cred ca o sa iti trebuiasca si codul de piesa OEM:12112343296 atunci cand o sa faci comanda!

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten are BMW F650 din 1995 si are o problema cu apa care-i intra in ulei.

 

A schimbat garnitura de chiuloasa si tot ii dispare apa din vas. Si uleiul este albicios.

 

Pe unde mai poate sa-i intre apa in ulei? Pe la garnitura de la cilindru cu carter? Acum caut cartea sa ma uit in ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un prieten are BMW F650 din 1995 si are o problema cu apa care-i intra in ulei.

 

A schimbat garnitura de chiuloasa si tot ii dispare apa din vas. Si uleiul este albicios.

 

Pe unde mai poate sa-i intre apa in ulei? Pe la garnitura de la cilindru cu carter? Acum caut cartea sa ma uit in ea.

 

 

E o problema cunoscuta la F650. Pica simeringurile de la pompa de apa.

Trebuiesc schibate 2 simeringuri Âşi paleta aia ce invarte apa (cu tot cu ax). GaseÂşti detalii in linku de mai jos.

 

http://faq.f650.com/FAQs/Water_Pump_Seal_Repair_FAQ.htm#Miscellaneous Water Pump FAQs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1.

@the black rider

Cat te-a costat o pastila pentru supape? Cred ca urmeaza sa fac si eu un reglaj acolo (ca am 50.000km) si parca nu m-as incumeta sa slefuiesc pastilele ca poate nu-mi ies asa cum trebuie.

____________________

 

 

14Lei bucata (fără TVA)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da, cam asa e, slaba activitate la noi in ograda!

Eu unu nu am mai iesit de 2 zile cu mobra din cauza zapezii asteia bruste, nuprea mai am ferodou pe spate si e cam "scary movie" doar cu frana fatza :huh:

De unde as putea sa imi procur placute frana spate la un pretz mai studentesc?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Fiindca nu am gasit informatii sigure si cartea tehnica e in germana (nu pricep o iota) as vrea sa impartasiti din experienta voastra, sa ma corectati si sa faceti completari. Care este intervalul de schimb/revizie pentru urmatoarele (in km si/sau in ani)?

 

 

lichid racire: odata la doi ani

lichid frana: odata la doi ani

bujii: odata la doi ani

lant: ???

pinioane lant: ???

ulei telescoape (cu/fara simeringuri??): odata la 3 ani

ulei + filtru: 5000 - 7000 Km

filtru aer: ???

carburatoare (curatat, reglase, etc): ???

baterie: 2-4 ani

(daca va vin si alte lucruri in minte, va rog lungiti lista biggrin.gif )

 

Sa presupunem ca este vorba de conditii de utilizare normala (mers aproape zilnic, ture si mai lungi, si pe sosea si pe langa). Desigur ca e importanta si calitatea produselor, dar sa zicem ca nu este vorba de cele mai proaste :)

 

Am cautat prin posturi dar nu am gasit sa se specifice la toate, si pana gasesc la una uit la cealalta :) Poate ar fi OK sa fie toate puse in acelasi post.

 

Caldura in garaje va urez!!! wink.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lant: cand distanta dintre 10 zale depaseste 15 cm (a se masura mai multe sectoare de lant)

pinioane lant: vezi poza

filtru aer: curatat la 6000 km si inlocuit o data pe an

carburatoare (curatat, reglase, etc): la 10000 km sau de cate ori motorul functioneaza anormal.

post-7680-0-06817300-1327638421_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer e de burete. Se spala de cate ori vrei tu ( cam la 3000 il spal eu, multumim administrarii drumurilor pentru praf) si il dau cu spray de filtre. Am luat si unul nou si nu e nici o diferenta. Bujiile le-am inlocuit o data la sezon, sunt ieftine si nu e greu. Lichidul de frana tot la sezon. In rest, daca merge normal, benzina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filtrul de aer e de burete. Se spala de cate ori vrei tu ( cam la 3000 il spal eu, multumim administrarii drumurilor pentru praf) si il dau cu spray de filtre. Am luat si unul nou si nu e nici o diferenta. Bujiile le-am inlocuit o data la sezon, sunt ieftine si nu e greu. Lichidul de frana tot la sezon. In rest, daca merge normal, benzina.

 

Explicati si mie, cum se spala un filtru de aer?

in apa? in benzina? in motorina? cum se curata de sprayul de filtu care practic este un fel de ulei? Cum se face ca mizeria de pe o parte sa nu se depuna pe partea cealalta?

 

:friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista substante speciale pt spalat filtrul de burete asa cum exista ulei special pt filtru de burete. Eu am incercat si cu benzina si detergent de vase. Spre multumirea mea benzina nu a atacat buretele (asta la KTM).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe multi enduristi, in special posesori KTM, i-am vazut spalandu'l in benzina.

Eu l-am spalat in apa calduta, cu un mix de dtergenti...apa, sapun lichid, detergent vase, si putin detergent de haine.

Cel mai bine s-a curatat in schimb, cu solutie de la Castrol, la 1.5 L, la cca 70 lei parca.

Editat de yzulyka
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Incep sa fac proviziile pentru urmatorul sezon si ma intrebam daca a avut cineva: http://www.louis.de/_20e6c652532f7a45b7c62a01b3be4dcb21/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=220&wgr=510&origin=bikedb&typ_id=F650&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10044350 ?

Franeaza bine sau 'mananca' din disc?

Multumesc!

Editat de petrilacocuz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Incep sa fac proviziile pentru urmatorul sezon si ma intrebam daca a avut cineva: http://www.louis.de/_20e6c652532f7a45b7c62a01b3be4dcb21/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=220&wgr=510&origin=bikedb&typ_id=F650&list_total=4&anzeige=0&artnr_gr=10044350 ?

Franeaza bine sau 'mananca' din disc?

Multumesc!

Vorbeste cu cei de la Romimoto si la acelasi pret parca, primesti Brembo/ Am luat pe fata acum o vreme si diferenta era de 1 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare,

domnilor am avut si eu un funduro si la el am avut un tank-bag special pt modelul asta de moto. l-am folosit putin pe africana si acum am altul, deci acela special de F e de vanzare. se prinde cu chingi f f bine de motor, are compartiment de harta, se poate mari si micsora din fermuare si ce este fain la el e ca nu tre dat jos cand alimentezi, are gaura speciala care se nimereste la fix pe busonul rezervorului, se desface un fermuar si gata.

 

seamana un pic cu asta: http://www.romimoto.ro/Catalog-BAGAJ---ACCESORII--GIVI-Rucsacuri-rezervor-138/Geanta-pentru-rezervor-GIVI-EASY-LOCK-T480-52000081 si ca firma este Pharao. are buzunare maricele si pe lateralele care se fixeaza pe motor.

 

pret 270 ron

 

gabriel_clinciu@yahoo.com

sau

0766 572 581

post-45861-0-23112600-1328169782_thumb.jpg

post-45861-0-64908300-1328170178_thumb.jpg

post-45861-0-60865400-1328170233_thumb.jpg

Editat de Gabitza_Bv
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul la cele Saito normal e 25 de euro (doar acum sunt putin reduse), dar din auzite, cele Saito "scartaie" destul de tare si aveau o viata mai scurta decat Brembo. Nu e o sursa sigura, deci nu bag mana in foc pentru cele spuse. Eu personal am pe fata Brembo, al doilea set dupa cele originale si sunt multumit de cum franeaza. Bine-nteles pretul e mai buna, dar mai intreaba la cei cu Saito daca sunt multumiti de cum actioneaza in teren/asfalt. Sanatate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Bmw-ul de mai sus e inca de vanzare, a fost al meu iar acum e al unui prieten mutat definitiv in mexic.

 

anuntul: http://bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--bmw-f%20650-din-1996-429320.html

 

pt info tel sau mail,

numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...