raoulserban Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 da...8500rpm si 750cc dar ai vazut ca schimba mai tot, cilindru, supape, galerie evacuare samd titan and co oricum...exagerat pretul luand in calcul faptul ca ai putea cumpara minim inca o mobra pe care sa o calaresti pana crapa pistonu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Mda, chiar si ala, cel mai ieftin... Nu justifica 1.500 de euro pentru 8 cai in plus, nu mai zic de munca si toate celelalte consumabile pe care esti obligat sa le schimbi cand dai motorul jos. Vorba aia, cu banii aia iti mai iei una perfecta, neinmatriculata, si ai toate piesele de schimb la dispozitie. Sunt interesante pentru cluburi care isi permit sa tuneze motoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ramirez Postat Mai 11, 2011 Share Postat Mai 11, 2011 Kit-urile astea sunt utile doar celor care vor sa castige raliul. Pt muritorii de rand nu au nici o relevanta. Se plange lumea ca la KTM trebuie sa-i schimbi uleiul la 15 ore de functionare. Dar cand trebuie sa schimbi tot motorul la 15 ore parca mai ieftin pare hard-enduro-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 17, 2011 Share Postat Mai 17, 2011 Ma bate gandul sa o vand si sa cumpar ceva in doi cilindrii.Care stiti motorul si credeti ca e OK puneti si voi o vorba buna aici /index.php?/topic/661960-bmw-f650-an-2000-gume-aproape-noi-mitas-e09/ Sa mai urce pe prima pagina.Dau o bere la BMW Camp Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 sal ma poate ajuta cineva cu ceva poze de crash-baruri ce sar potrivi pe f 650 am vazut la cineva pe motor un crash-bar simplu pe carena de pe rezervor pana aproape pe far tot pe f dar am plecat si nu iam facut nici o poza.ceva poze daca se pote mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 18, 2011 Share Postat Mai 18, 2011 Daca iei la rasfoit paginile de-aici, o sa gasesti cu siguranta mai multe modele. Chiar io am postat poze cu capra mea si detalii de crash-bar, cu proiectoare, etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupul Gri Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 ai aici poze cu al meu /index.php?/topic/661625-vand-bmw-f650-impecabil/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 sal ma poate ajuta cineva cu ceva poze de crash-baruri ce sar potrivi pe f 650 am vazut la cineva pe motor un crash-bar simplu pe carena de pe rezervor pana aproape pe far tot pe f dar am plecat si nu iam facut nici o poza.ceva poze daca se pote mersi http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=130580386322499&ls=en&nc=1305803909-22611&rubnum=brands.bmw.f650gs&artnum=SBL.07.556.100&id=64&gesamt_zeilen=50Tshowrub--brands.bmw.f650gs&typid=36132635 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 /index.php?/topic/326336-bmw-f650st-funduro-1993-2000/page__view__findpost__p__1857046 In sfirsit, dupa multe cautari am gasit citeva poze cu capra mea! Poate te ajuta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Mai 19, 2011 Share Postat Mai 19, 2011 mersi mult am sa ma uit peste ele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tm95for Postat Mai 20, 2011 Share Postat Mai 20, 2011 Super tare gratarul dual-purpose. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Curiozitate: se poate pune pe F650 motor de Aprilia Pegaso? (bineinteles fara modificari), de asemenea daca se potrivesc piese de la una la cealalta. Multam'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 Esti sigur ca nu invers vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat Mai 22, 2011 Share Postat Mai 22, 2011 nu e interesanta neaparat ordinea, ma intereseaza daca se poate. Pana la urma se poate ori ba?...e o curiozitate si nu am gasit pe nimeni care sa mi-o satisfaca pana acum, scurt si la obiect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 23, 2011 Share Postat Mai 23, 2011 Nu am auzit inca pe cineva sa faca asta..dar poti verifica: prinderile de cadru,bascula si cea de a 3-a prindere la motor sa fie identice. Apoi prinderea de subcadru si pozitia carburilor in noul motor instalat. Cu siguranta scrie si pe net in ceva coltisor de asa ceva. Vezi un f650.com. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duc Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 salut! caut si eu un cerc de roata pe 17 sa-l pun la un xt de 600, al meu nu mai merge recuperat, poate aveti de la vreo roata cu butucul defect, spart sau ceva de genul. rog pm multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 24, 2011 Share Postat Mai 24, 2011 Salut! Are careva idee daca se poate intari amortizorul spate? Ca am impresia ca se lasa destul de mult motorica cand ma sui pe el, respectiv coada de la numar ajunge la jumatatea nivelului curatatorului de noroi, asta in situatia in care la mine robinetul de tensiune la inaltare este la maximum... Nu cred ca e o problema dar as fi vrut sa stea mai inaltata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 daca se lasa atat de mult s-ar putea ca arcul central sa aiba probleme si nu amortizorul. ti-ai pus cumva kit de coborare sau are oasele originale? btw eu mi-am cam rezolvat problemele cu f650-ul meu. i-am adaptat un radiator pe ulei si nu mi se mai supraincinge motorul in oras Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 (editat) Careva interesat de un cauciuc heidenau k60 130/80-17 ca nou? Editat Mai 27, 2011 de enos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 27, 2011 Share Postat Mai 27, 2011 pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
enos Postat Mai 28, 2011 Share Postat Mai 28, 2011 120 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 daca se lasa atat de mult s-ar putea ca arcul central sa aiba probleme si nu amortizorul. ti-ai pus cumva kit de coborare sau are oasele originale? btw eu mi-am cam rezolvat problemele cu f650-ul meu. i-am adaptat un radiator pe ulei si nu mi se mai supraincinge motorul in oras Merci, nu stiu ce sa zic... Eu unul n-am schimbat nimic la el, e original. Poate cand ai timp ne vedem pe undeva sa ma uit si eu la altul, sa vad cum sta. Anyway... numarul ala cu 649 l-ai luat ca nu ai gasit B650 BMW? Nu te supara, e la mine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 29, 2011 Share Postat Mai 29, 2011 motorul nostru are 652 cc, deci mai este o sansa la originalitate daca o cautati Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 (editat) btw eu mi-am cam rezolvat problemele cu f650-ul meu. i-am adaptat un radiator pe ulei si nu mi se mai supraincinge motorul in oras Poti sa detaliezi cu niste poze... mai exact de la ce motor ai luat radiatorul de ulei, cu ce furtune ai prelungit..etc.. E o chestie interesanta pe care nu prea a facut nimeni pe F650... Felicitari pt. realizare! Editat Mai 30, 2011 de Nagy_Arpad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 30, 2011 Share Postat Mai 30, 2011 btw eu mi-am cam rezolvat problemele cu f650-ul meu. i-am adaptat un radiator pe ulei si nu mi se mai supraincinge motorul in oras ti se aprindea becul cand spui ca se supraincingea? sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.