ivan pedala Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 (editat) Nu ma surexcit pentru simplul fapt ca uneori chiar asa este, adica is la limita cu banii si trebuie sa rezolv cite o problema la motor cu orice chip, pentru a circula. Asta e, nu toti care si-au luat Bembeleu ating acel statut social incit sa-si permita sa-l duca la reprezentanta de cite ori stranuta! Io-s unu' dintre cei care inca mai consider aceasta motocicleta o "comunista" nitel mai evoluata, la care un compromis privind unele reparatii poate fi facut cu bani putini si rezultate bune. Si chiar nu stiu ce m-as face daca n-as avea nimic de surubarit la capre, fiindca statul doar in sa mi-ar termina definitiv coloana, si-asa destul de greu incercata in ultima vreme! Novicii care cer sfaturi cred ca pot discerne intre a face o improvizatie fatala si alta doar mai putin paguboasa, asa ca sa lasam pe fiecare sa-si rezolve problemele ivite dupa gust, punga si talent! Pe la mine esti binevenit oricind, is prieten cu multi ziaristi si oameni de presa, dovada o vei vedea afisata in parbizul masinii mele sau pe una din legitimatiile din torpedoul acesteia! Si nu-i o gluma! Editat Iulie 6, 2011 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Eliadar Postat Iulie 8, 2011 Share Postat Iulie 8, 2011 @madapribu sunt total de acord ca BMW este o marca scumpa (care nu face banii evident). reiterez opinia intalnita adesea pe multe forumuri si anume ca motocicletele bmw sunt destinate cu preponderenta oamenilor de afaceri trecuti de prima tinerete (targetul BMW). eu mi-a reparat bicicleta (adica aceasta "motocicleta de marca") cu un prieten in garajul lui. am schimbat toti rulmentii, inclusiv cei de jug, construit kit de inaltare cu 5 cm, amortizorul central, reglat carburatoare la un amic, montat radiator etc. tot ce zici tu ca trebuia sa fac in service am facut in garajul amicului meu. si ca orice roman am trimis mail la bavaria la noi si am cerut deviz estimativ pentru ceea ce am facut eu. (rulmenti si piese noi luate din depozite si fabrici de la noi, iar ce nu am gasit nou am luat sh ebay - amortizorul) guess what?... ma costa cel putin triplu. deci cred cu tarie ca ti-ar fi stat si mai bine cu 3000 euro in buzunar pe un tarm de mare in grecia cu aceeasi motocicleta langa tine (aceleasi piese schimbate etc...) p.s. - si vreau sa mai adaug ca nu am o parere prea buna despre aceasta bicicleta cu motor. o folosesc sa-mi fac treaba prin oras si atat. pentru placerea mea am o honda vfr 750 (o si mai vechitura) care este MOTOCICLETA. (punct) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 de unde as putea sa-mi comand 2 semnalizari de spate (stanga dreapta) de bmw f650 din 95 mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 Daca nu te stringe deloc punga, ia de la Auto Bavaria! Daca esti mai "rupt" asa nitel, ca astia multi de pe-aici, mergi la orice magazin cu piese moto-scutere si cauta ceva asemanator, fiindca orice semnalizator se poate adapta, nu-i musai sa scrie pe el "BMW" ca sa semnalizeze! Iarasi mai poti gasi unele bunicele si foarte ieftine la pietele "rusilor", care fac acelasi lucru, semnalizeaza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iulie 10, 2011 Share Postat Iulie 10, 2011 ok si mersi mult.sigur am sa incerc a 2-a varianta nu prea e buget de bavaria Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Iulie 11, 2011 Share Postat Iulie 11, 2011 uleiuri pe stoc: Silkolene, Repsol, BelRay - service furca normala 200 lei - la schimb ulei (manopera + consumabile) manopera este gratuita avem pe stoc semeringuri, oglinzi, semnale, filtre aer si ulei, alarme cu pager si trackere GPS, piese BWm F650 ST din dezmembrari www.servicemotociclete.ro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 (editat) bogdan! upgrade Domnu' Ivan, cum ati montat acele proiectoare? Releu si intrerupator? Editat Iulie 13, 2011 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Da, proiectoarele au un releu de Dacia, cu vreo 3 lei, intrerupator de la magazinele Dioda, cu 1 leu si instalatia cu fire sanatoase multifilar de alama de 2,5 mm trasa separat direct de la baterie, dar prin contact. Schema este postata undeva in paginile acestui topic, mult mai in spate. Nu prea am timp si chef sa stau sa caut... si caldura asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 13, 2011 Share Postat Iulie 13, 2011 Daca are cineva un electromotor bun si piesa nr.16 din imagine ar fi interesat un coleg de suferinta (Adi) .Tel de contact 0744224933. Multam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dimas Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 Salut ... am nevoie de o sa pentru un BMW f650 st din 2000 ....are cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bodyca Postat Iulie 14, 2011 Share Postat Iulie 14, 2011 sal. as vrea sa imi reglez carburatoarele la u f 650 din 95 poate cineva sa ma ajute sa imi spuna cum ar trebui sa fac reglajul. pt ca imi parea ca consuma cam mult 5,5-6 la o viteza 100-120, si vreau sa reglez ,desigur mam uitat si la membrane sa nu fie fisurate mersi mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
albanezu Postat Iulie 17, 2011 Share Postat Iulie 17, 2011 Daca are cineva un electromotor bun si piesa nr.16 din imagine ar fi interesat un coleg de suferinta (Adi) .Tel de contact 0744224933. Multam! Electromotorul s-a facut rost.Multumim! Mai ramane pinionul din poza (piesa 16). Daca il are cineva si vrea sa-l vanda asteptam, cu multumirile de rigoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psk-and Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 sal. as vrea sa imi reglez carburatoarele la u f 650 din 95 poate cineva sa ma ajute sa imi spuna cum ar trebui sa fac reglajul. pt ca imi parea ca consuma cam mult 5,5-6 la o viteza 100-120, si vreau sa reglez ,desigur mam uitat si la membrane sa nu fie fisurate mersi mult Salut, si mie tot cam atat imi ia, poate ca ar trebui sa le reglez si eu. In alta ordine de idei, mie creapat un simering de la un telescop si as vrea sa-l schimb. Gasesc simeringuri cam la orice magazin dedicat pt asa ceva, si imi trebuie doar marimea sau le gasesc doar la magazine moto? Cat de complicat ar fi sa-l schimb eu. Ccred ca trebuie si uleiul din telescoape schimbat dar la asta nu m-as baga inca, doar daca schimbarea uleiului nu necesita proceduri in plus fata de schimbarea simeringurilor. banuiesc ca trebuie sa dau jos telescoapele? Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Mai cititi in urma ca veti gasi informatii despre ce ati intrebat. In legatura cu consumul credeti ca dupa reglarea carburilor veti consuma 2 sau 3 la suta ? Un singur raspuns valabil . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
psk-and Postat Iulie 18, 2011 Share Postat Iulie 18, 2011 Mai cititi in urma ca veti gasi informatii despre ce ati intrebat. In legatura cu consumul credeti ca dupa reglarea carburilor veti consuma 2 sau 3 la suta ? Un singur raspuns valabil . Mersi de info, nu am stat sa iau ultimele 50 de pagini sa citesc despre simeringuri, cat despre consum da, chiar credeam ca ajung la 1l/100 consum dupa ce reglam caburatoarele, hai maxim 1.5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
remu1 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 @psk-and raspuns korect Cit despre conspectarea topicului acesta sa stii ca o sa-ti foloseasca mai tarziu , poti afla informatii si despre alte probleme ce pot apare la motocicleta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Inainte de a se modifica interfata forumului era un buton care iti permitea sa salvezi paginile in format Word astfel aveai posibilitatea sa vizualizezi posturile mai rapid. In interfata noua nu am mai gasit butonul si a trebuit sa recitesc toate posturile incet incet. Apropo de consum si pe mine un plin ma tine aproximativ 285 km (extraurban si fara a trece pe rezerva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Consumul la capra mea, mers decent,~4,5 litri/100 km, singur fara bagaje (asta insemnind viteze de 90-140 km/h), iar incarcat cu bagaje si pasager, viteza cam in aceleasi limite, ~6 litri/100 km. In oras n-am facut o medie, dar niciodata nu am sarit de 6 litri consum, nici atunci macar cind aveam carburatia zapacita. Ma minunez cind vad ce consumuri aveti, si cred ca pe linga carburatie mai sint si alte probleme la caprele voastre (bujii, filtru aer, pneuri, frine si lant defectuos reglate...etc.). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Eu am facut Duminica 280 km pana sa intre rezerva. Serpentine si drum drept (max 120). Daca rezervorul are 14.5 fara rezerva vine cam 5 si ceva. Acum o saptamana imi iesise 10% consumul, dar facut altfel, alimentand din nou dupa 50-100 km si facand calculul. Am o banuiala ca astia ne fura grav la pompa cand punem cu tzaraita, stiti cand ne uitam sa nu dea pe dinafara. Cred ca pompele atunci inregistreaza mult mai mult decat cand e strans de tot "tragaciul". In alta ordine de idei, trebuie neaparat sa schimb lantul si cauciucurile. Imi puteti spune codul pentru lant? Asta e ok? Lantul pe care il are acum mobra nu mai sta drept, zalele stau in unghi unele fata de celelalte. De cauciucuri n-am habar, tre' sa mai sap pana ma hotarasc; oricum nu mai vreau doar pentru asfalt. Deci si aici orice sfat e binevenit. Si mai am o intrebare cam prosteasca voua va miroase a fum de esapament cand stati la semafor? Fum de la propria motocicleta, nu altfel. Ca pe mine m-a disperat aspectul asta, simt ca ma sufoc cand stau pe loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Eu am facut Duminica 280 km pana sa intre rezerva. Serpentine si drum drept (max 120). Daca rezervorul are 14.5 fara rezerva vine cam 5 si ceva. Acum o saptamana imi iesise 10% consumul, dar facut altfel, alimentand din nou dupa 50-100 km si facand calculul. Am o banuiala ca astia ne fura grav la pompa cand punem cu tzaraita, stiti cand ne uitam sa nu dea pe dinafara. Cred ca pompele atunci inregistreaza mult mai mult decat cand e strans de tot "tragaciul". In alta ordine de idei, trebuie neaparat sa schimb lantul si cauciucurile. Imi puteti spune codul pentru lant? Asta e ok? Lantul pe care il are acum mobra nu mai sta drept, zalele stau in unghi unele fata de celelalte. De cauciucuri n-am habar, tre' sa mai sap pana ma hotarasc; oricum nu mai vreau doar pentru asfalt. Deci si aici orice sfat e binevenit. Si mai am o intrebare cam prosteasca voua va miroase a fum de esapament cand stati la semafor? Fum de la propria motocicleta, nu altfel. Ca pe mine m-a disperat aspectul asta, simt ca ma sufoc cand stau pe loc. Mie nu imi miroase a fum. Dar la cat spui ca iti consuma, nu-i de mirare ca miroase. Sau poate iti iese fum pe la garnitura de la evacuarea gazelor din motor. Legat de carburatoare, daca stie cineva si recomanda un service de incredere, care sa curete (sau reconditioneze dupa caz) si sa sincronizeze/regleze carburatoarele (inclusiv masurarea nivelului CO2), il rog sa ne dea un semn. (preferabil in bucuresti/brasov/iasi) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Iulie 20, 2011 Share Postat Iulie 20, 2011 Electromotorul s-a facut rost.Multumim! Mai ramane pinionul din poza (piesa 16). Daca il are cineva si vrea sa-l vanda asteptam, cu multumirile de rigoare. S-a rezolvat si pinionul cu tot cu ax. L-am trimis eu Ziua buna, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Iulie 21, 2011 Share Postat Iulie 21, 2011 Salut! Are cineva idee daca bateria poate in vreun fel sa scurteze 'durata de viata' a regulatorului de tensiune, sau nu are nicio legatura? Tin sa specific ca dupa aproximativ 1 luna (1.000km) mi-a picat noul releu (nu era original). Am dat bani pe unul de la Bmw si n-as vrea sa se repete istoria. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Are cineva idee daca bateria poate in vreun fel sa scurteze 'durata de viata' a regulatorului de tensiune, sau nu are nicio legatura? Tin sa specific ca dupa aproximativ 1 luna (1.000km) mi-a picat noul releu (nu era original). Am dat bani pe unul de la Bmw si n-as vrea sa se repete istoria. Da, o baterie "dusa" poate scurta dramatic viata releului in cazul acestui model de motocicleta. O baterie buna poate face ca un releu ieftin, care se potriveste ca si cel original, sa lucreze mult si bine fara probleme. Si problemele instalatiei electrice (scurtcircuite sau legaturi slabe...) pot duce la arderea releului de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ekosekthor Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 Am si eu o intrebare de incepator. Am observat ca anumite modele de motocicleta au o gheara pentru prinderea castii sub butucul unde intra cheia ca sa desfaci saua. La f650 in schimb nu am vazut acea gheara ca sa pot lasa casca acolo... Poate cineva sa ma lamureasca si pe mine cum sta treaba legat de acest subiect? Sau f650-ul e facut in asa fel icat nu poti lasa casca legata la motor? multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 vezi ca sub sa ai un fir metalic otelit imbracat care are in capat un inel. cu acel fir iti asiguri casca, treci firul pe unde iti vine bine si inelul din capat il pui pe carligul de pe cadru. cu saua montata nu ai cum sa pacalesti firul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.