Alex_83 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 cu saua montata nu ai cum sa pacalesti firul Ba da! Cu un patent ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
buzoianu Postat Iulie 30, 2011 Share Postat Iulie 30, 2011 (editat) Salut, ala nu e un dispozitiv pt. Romania. Ala se foloseste intr-o tzara civilizata Asfalt uscat, daca se poate azi Editat Iulie 30, 2011 de buzoianu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 (editat) Am un F650 ST din '98. Si o problema cu gasitul unor cauciucuri orientate catre enduro pe fata. Ma gandeam sa schimb roata cu totul si sa pun una de 19 (fata de 18 cat e acum), a facut cineva operatiunea asta? Editat August 1, 2011 de rayman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Roata de la BMW-ul F650 model 1993-1996 este pe 19", asa ca poti pune fara modificari una de acest tip, pentru care gasesti si cauciuc adecvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Nu vor fi probleme cu aripa? Fata de roata de 18 ar fi cam 1.25 cm mai mare raza, deci mai aproape de aripa cu ~1.25cm. Verific cum ajung acasa care'i distanta. Hmm. Are cineva o roata de 19 de vanzare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Daca vrei sa-ti montezi un cauciuc cramponat, sigur ca va atinge de aripa! Daca pui un cauciuc de enduro, normal, ajunge aproape de aripa dar nu atinge. Si-acum, daca vrei sa faci motocross cu BMW-u', sfatul este sa renunti la aripa si sa pui una fixa sub jug, care sa nu se incarce cu noroi si sa blocheze roata. Si in acest caz pune o roata pe 21", ca sa stii ca faci o treaba buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rayman Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Nu vreau cauciuc cu crampoane, doar ceva care sa se preteze mai bine pe drumuri cu piatra/pamant/ud decat cauciucurile de asfalt. Pe fata am un BT45 care inca mai are "carne" (desi mie mi se pare ca e cam ezitanta directia la viteze mici), insa pe spate e aproape jale - si e de strada. Ar fi nasol daca as lua ceva enduro doar pe spate pana gasesc roata sau cauciuc cum vreau pe fata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 Nu-i nici-un bai, poti pune slik pe-o roata si crampoane pe cealalalta, doar ca trebuie sa mergi atent si sa nu te hazardezi. Se stie ca pe asfalt cauciucul slik se comporta normal, pe cind cel de enduro are o aderenta mai redusa... si invers pe teren neasfaltat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 (editat) spuneam anul trecut ca mi-am facut niste protectii pentru furca, dar nu am pus si poze. acum am avut ocazia sa fac cateva poze, pentru cei interesati (la fel am facut si pentru amortizorul spate). Editat August 3, 2011 de andro_cd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) BMW F650 de vanzare: 46000 km din care 6000 km efectuati acum o luna. Consumabile schimbate recent: Cauciuc fata, camera fata, kit de lant, pompa de ulei, baterie noua, ulei(cadru si furca), filtre, simeringuri, reglat carburatoare, antigel, lichid frana, . Ambreiaj nou (garantie 2 ani la orice service BMW) Optionale: Side-case-uri aluminiu, top case Givi 48 K, manere incalzite, priza 12 V. Pret 2200 euro; pentru cine doreste negociere sa considere pretul 2500 euro. Stare estetica 7 / 10. Prezinta mici zgarieturi, nederanjante din punctul meu de vedere. O vand pentru ca imi doresc un tourer mai mare, sper sa fie tot BMW Editat August 4, 2011 de flor!n Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 4, 2011 Share Postat August 4, 2011 (editat) Consumabile schimbate recent: Cauciuc fata, camera fata, kit de lant, pompa de ulei, baterie noua, ulei(cadru si furca), filtre, simeringuri, reglat carburatoare, antigel, lichid frana, . Ambreiaj nou (garantie 2 ani la orice service BMW) salutare! am 2 intrebari, daca se poate.. care din pompele de ulei le-ai schimbat? motivul? ai schimbat si discurile de la ambreiaj? sau doar placile de frictiune? multumesc! Editat August 4, 2011 de Alexey04 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 5, 2011 Share Postat August 5, 2011 salutare! am 2 intrebari, daca se poate.. care din pompele de ulei le-ai schimbat? motivul? ai schimbat si discurile de la ambreiaj? sau doar placile de frictiune? multumesc! Salut, 1.Pompa de ulei situata langa pompa de apa.La o revizie mai amanuntita am vazut ca prezenta semne de uzura. 2.Placile de frictiune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Salutare tuturor Saptamana viitoare trebuie sa merg cu un prieten incepator pentru a vedea un ST '95 pentru ca vrea sa isi ia mobra. Eu am CBR deci sunt un pic cam necunoscator cu acest model si as vrea sa stiu daca sunt probleme comune pentru acest ST,adica daca este ceva la ce trebuie sa ma uit in special in afara de chestiile generale,motor fara pierderi ulei,fara batai prea mari si etc. tin sa precizez ca mobra are cam 50 000 km(reali sper) va multumesc si va astept cu pareri am uitat sa zic pretul ca ar fi cam 1300 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 primul lucru la care e bine sa fii atent e faptul ca varianta ST s a fabricat intre 1996-2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 7, 2011 Share Postat August 7, 2011 Un lucru important la care sa te uiti este telescopul spate. El are un robinet de care intorci si iti scrie langa el, pe cadru, cate click-uri trebuie pt diferite setari. Iti recomand sa il rotesti pe 0 pana "e deschis de tot" si dupa sa incepi sa numeri 10 sau 11 click-uri si cam pe acolo ar trebui "sa se intareasca" telescopul. Daca merge mult in gol, respectiv mult peste 10...sa iei in calcul si un telescop pe viitor. In rest, urme de motor desfacut si alte chestii uzuale. Bafta si wellcome Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Salut, 1.Pompa de ulei situata langa pompa de apa.La o revizie mai amanuntita am vazut ca prezenta semne de uzura. 2.Placile de frictiune Si regulatorul de tensiune, ar trebui luat in considerare. Ii destul de scumpisor (500 lei), deci mai scazi din pret daca-i ceva neinregula cu incarcarea... Reply-ul era ptr. Neutral... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Consumul la capra mea, mers decent,~4,5 litri/100 km, singur fara bagaje (asta insemnind viteze de 90-140 km/h), iar incarcat cu bagaje si pasager, viteza cam in aceleasi limite, ~6 litri/100 km. In oras n-am facut o medie, dar niciodata nu am sarit de 6 litri consum, nici atunci macar cind aveam carburatia zapacita. Ma minunez cind vad ce consumuri aveti, si cred ca pe linga carburatie mai sint si alte probleme la caprele voastre (bujii, filtru aer, pneuri, frine si lant defectuos reglate...etc.). Sa-ti zic cat am eu consumul dupa ce am dat mobra la AB sa-mi curete carbelitoarele ? Eu (96 Kg) cu nevasta (55) un topcase de 33 plin si un tankbag,extraurban 80% (intre Odorhei si Brasov) , forja la depasiri si 120 Km/h croaziera..............5,2% Pam Pam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute: partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc) nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul in rest arata acceptabil,nu extraordinar tin sa va amintesc ca: 50 mii km, an '95,pret 1300 euro astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor? multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute: partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc) nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul in rest arata acceptabil,nu extraordinar tin sa va amintesc ca: 50 mii km, an '95,pret 1300 euro astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor? multumesc anticipat stii tu vorba aia... cat dai atata face? daca incepi sa schimbi chestii pe la ea, o sa coste destul de mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 8, 2011 Share Postat August 8, 2011 Toba cred ca-i tare scumpa, e din inox...iar restul deja devin maruntis! Pretul nu mi se pare extrem de bun avind in vedere bubele sesizate. Pierderile de ulei pot ascunde multe, asa ca nu m-as incurca cu un astfel de motor. La acei kilometri ar trebui sa arate boboc, doar e un motor Rotax, care nu crapa asa usor. Problema cu treapta de viteza si iesitul pe liber poate fi si de la un ambreiaj uzat, care nu decupleaza corect, sau de la uzura baladorului treptei respective. Parerea mea, zic sa mai cautati si sa va mai ginditi inainte de a lua-o! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flor!n Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Uita-te la motorul din semnatura. Are facuta o revizie generala in vara asta, cu multe consumabile schimbate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neutral Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Uita-te la motorul din semnatura. Are facuta o revizie generala in vara asta, cu multe consumabile schimbate. motorul tau e ok doar ca prietenul meu nu are mai mult de 1200-1300 de euro Astazi am fost sa vad acea motocicleta pentru prietenul meu si am constatat urmatoarele chestii neplacute: partea frontala a motorului inclusiv toate furtunele care le mai are pe acolo pline de ulei ,semn ca ar pierde undeva pe la garniturile motorului toba stoc fiind pe deccelerare zornaia foarte tare semn ca ar fi rupte sitele inauntru schimba destul de bine vitezele doar ca din 1 la neutral iesea foarte greu( sau deloc) nu functioneaza turometrul ,doar vitezometrul in rest arata acceptabil,nu extraordinar tin sa va amintesc ca: 50 mii km, an '95,pret 1300 euro astept va rog si parerile voastre despre aceste inconveniente ale mele si cat de grave(scumpe)vi se par remedierea acestor lucruri cam cat costa o toba stoc,set garnituri motor? multumesc anticipat astept inca pareri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Mobra pe cricul central, in treapta 1 la un momentdat smuceste dupa care merge rotund si iar smuceste. e normal? Se mai aude un usor clantanit, nu tot timpul, in mers atunci cand accelerez, dupa ce am trecut de ~3000rpm nu se mai aude. Banuiesc ca ar fi din zona "Cam Chain" (imi scapa acum denumirea autohtona). Editat August 9, 2011 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Schimba lantul...sau eventual tot kit-ul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bobocel007 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 (editat) Lantul de distributie? kit? cat de urgent? Editat August 9, 2011 de bobocel007 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.