madapribu Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Sa-ti zic cat am eu consumul dupa ce am dat mobra la AB sa-mi curete carbelitoarele ? Eu (96 Kg) cu nevasta (55) un topcase de 33 plin si un tankbag,extraurban 80% (intre Odorhei si Brasov) , forja la depasiri si 120 Km/h croaziera..............5,2% Pam Pam daca tot adusesi vorba de carbelitoare, cat a costat distractia la AB? Nu ma plang de ele, dar, asa, pe viitor. Si a mea tot pe acolo se-nvarte, 5,3 cu ea full, inclusiv coburi pline. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andro_cd Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Lantul de distributie? kit? cat de urgent? Lantul de Transmisie. E uzat inegal probabil. Ar fi bine sa il schimbi, decat sa ai vreun incident. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 9, 2011 Share Postat August 9, 2011 Mobra pe cricul central, in treapta 1 la un momentdat smuceste dupa care merge rotund si iar smuceste. e normal? Se mai aude un usor clantanit, nu tot timpul, in mers atunci cand accelerez, dupa ce am trecut de ~3000rpm nu se mai aude. Banuiesc ca ar fi din zona "Cam Chain" (imi scapa acum denumirea autohtona). nu e normal, dar nu trebuie sa te sperii. opreste motorul si verifica jocul lantului (aia 20-30mm)in timp ce invarti de roata(da-i o tura completa de lant) ar trebui sa ai acelasi joc in orice pozitie. daca nu ai, mai mult ca sigur exista zale care sunt aproape blocate. nu prea se pot debloca, dar se poate ameliora problema. wd40 + 2 patenti..poate are cineva o idee mai buna asupra degriparii zalelor. clantanitul...e posibil sa fie tot de la o za. daca ai za de legatura cu siguranta, verific-o, la nevoie schimb-o. azi m-am apucat sa gresez tot ce inseamna rulment in zona bascula / prinderea dintre bascula si amortizor. toate bune si frumoase pana am ajuns la surubul ce leaga acel "levier de deviere" de cadru. surubul se pare ca e sudat de bucsa ce sta pe rulment si se incapataneaza sa iasa...pozitia e urata si nu poti sa bati direct in surub. mangealacurile ce le-am facut nu mi-au permis sa bat tare fara sa-mi pun intrebari daca ft filetul surubului sau vreun rulment. vreo solutie? multumesc. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=0163&mospid=51727&btnr=33_0672&hg=33&fg=20 surubul de care vorbesc este cel din pozitia 10. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat August 11, 2011 Share Postat August 11, 2011 daca tot adusesi vorba de carbelitoare, cat a costat distractia la AB? Nu ma plang de ele, dar, asa, pe viitor. Si a mea tot pe acolo se-nvarte, 5,3 cu ea full, inclusiv coburi pline. 350 de lei azi m-am apucat sa gresez tot ce inseamna rulment in zona bascula / prinderea dintre bascula si amortizor. toate bune si frumoase pana am ajuns la surubul ce leaga acel "levier de deviere" de cadru. surubul se pare ca e sudat de bucsa ce sta pe rulment si se incapataneaza sa iasa...pozitia e urata si nu poti sa bati direct in surub. mangealacurile ce le-am facut nu mi-au permis sa bat tare fara sa-mi pun intrebari daca ft filetul surubului sau vreun rulment. vreo solutie? multumesc. http://www.realoem.c...672&hg=33&fg=20 surubul de care vorbesc este cel din pozitia 10. Surubul se invarte? Spala cu motorina locul,lasa piulita doua ganguri si forteaza in ea pana se desprinde surubul ,apoi apuci de el si il misti in sus/jos in timp ce tragi.La mine a functionat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Ieri dupa o tura de enduro, in drum spre casa, la o prima intersectie, am pornit cu viteza 1 si am sesizat ca daca am accelereat incet si liniar si am dat a 2-a, motorul a mers sacada (simptomul care il are cand ramane fara benzina in rezervor). Accelerata peste 3000 mergea normal si de stat la relanti sta normal. Cu ce sa incep verificarile? Benzina are doar am facut de la plin 100 de km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 La turatie mica, daca mai este si incarcat, motorul pare ca sughite, fiindca asa-i Rotaxu'... si asta se intimpla in orice treapta, daca-i subturat. Sfatul este sa tii motorul mereu peste 3000 ture si n-o sa mai ai aceste sincope. Daca face asa si la turatii mai mari, poate fi din alimentarea cu benzina (trebuie verificat tot circuitul, inclusiv carburatia), sau din lipsa de curent (baterie sau releu defecte), ori legaturi oxidate sau contacte imperfecte la instalatia electrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Amestecul infuneteaza? LA restul ma apuc de verificat ( baterie, incarcare, si eventual dau drumul la benzina din carb). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Surubul se invarte? Spala cu motorina locul,lasa piulita doua ganguri si forteaza in ea pana se desprinde surubul ,apoi apuci de el si il misti in sus/jos in timp ce tragi.La mine a functionat. am sa cumpar surub, piulita si rulmenti, dupa care voi trece la treaba. as mai avea o intrebare. in locul de care ziceam sunt 2 rulmenti. sunt lipiti sau nu? la bascula mi s-a parut ca exista o distanta (~5-10mm) intre ei si nu stiu daca exista o fanta in care sa se opreasca sau pur si simplu au fost presati de robot la micron. danke! Amestecul infuneteaza? LA restul ma apuc de verificat ( baterie, incarcare, si eventual dau drumul la benzina din carb). daca ai lasat acele de dozaj mai jos, asta e simptomul. la turatie mica da in nas. si da si mai rau cand e rece motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Nu s-a umblat niciodata la motor/carb. Are doar 37.000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Pai daca are doar 37.000 km, ar cam trebui umblat nitel la carburatoare (suflat, reglat...alea-alea), fiindca exista niste site fine (una in rezervor, alta la intrarea in carburatoare) care se pot infunda si fluxul de benzina are de suferit. Sa nu mai vorbim despre uzura normala care necesita alte reglaje functie de parametrii actuali ai motorului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 16, 2011 Share Postat August 16, 2011 Ok. ai dreptate, trebuie sa ma apuc de reglajele din manual. Dar spre sfarsitul sezonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 as mai avea o intrebare. in locul de care ziceam sunt 2 rulmenti. sunt lipiti sau nu? la bascula mi s-a parut ca exista o distanta (~5-10mm) intre ei si nu stiu daca exista o fanta in care sa se opreasca sau pur si simplu au fost presati de robot la micron. danke! nimeni? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Nu are cum sa fie lipiti. Daca vrei sa scoti rulmenti din orice "gaura", incalzesti zona cu un feon industrial sau ce ceva care sa nu iti topeasca materialul si ii scoti. Pe cei noi ii bagi in congelator sa se contracte putin si mai pui si niste "unguent". Spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat August 17, 2011 Share Postat August 17, 2011 Nu are cum sa fie lipiti. Daca vrei sa scoti rulmenti din orice "gaura", incalzesti zona cu un feon industrial sau ce ceva care sa nu iti topeasca materialul si ii scoti. Pe cei noi ii bagi in congelator sa se contracte putin si mai pui si niste "unguent". Spor stiu cum e cu scosu si bagatu...daca nu sunt lipiti (aproape sigur), problema acolo e ca daca nu au unde sa se opreasca cand ii bati (ca in cazul celor de la roti) trebuie sa fii atent sa nu-i bati prea mult...trebuie finete in ciocan dupa ce desfac va anunt care e treaba acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat August 21, 2011 Share Postat August 21, 2011 BMW Camp, mai facem una anul asta? http://bmw-camp.myforum.ro/hai-la-mare-2-4-septembrie-vt4.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius13 Postat August 23, 2011 Share Postat August 23, 2011 Prieteni, unde gasesc semnalizator fata stanga F650 din '95,preferabil second?precizez ca am intrebat (scris) la circa 10 magazine si nu m-au putut ajuta. rog beep 0744561964 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StefanLeonte Postat August 28, 2011 Share Postat August 28, 2011 Vand BMW-ul! http://bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=401862 Cauza: up-grade! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 Salutare! Stie cineva o alternativa mai ieftina a furtunului cu lichid de frana fata, sau vreo modalitate de a-l repara? Are o fisura si in momentul in care actionez frana imi tasneste lichid pe rezervor. Am incercat cu poxilina dar nu am avut succes. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raoulserban Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 (editat) pai...ori cumperi unul nou, ori sh , ori sunt cu insertie metalica la comanda in timisoara...marca hell sau ceva de genu pe la vreo 100ron /index.php?/topic/295649-furtune-frana-racing-la-pret-fara-concurenta/page__st__220 ps: termina cu prostiile pe la frane! Editat Septembrie 5, 2011 de raoulserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Septembrie 5, 2011 Share Postat Septembrie 5, 2011 pai...ori cumperi unul nou, ori sh , ori sunt cu insertie metalica la comanda in timisoara...marca hell sau ceva de genu pe la vreo 100ron /index.php?/topic/295649-furtune-frana-racing-la-pret-fara-concurenta/page__st__220 ps: termina cu prostiile pe la frane! Mersi. Mult mai ieftina alternativa asta. Sh nu ma intereseaza. Am trimis un mail baietilor sa vad ce spun. O seara faina! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Angi Postat Septembrie 6, 2011 Share Postat Septembrie 6, 2011 BMW Camp - hai la MARE! - ultimele detalii aici: http://bmw-camp.myforum.ro/-vp97.html#97 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Salut. Am un amic ce are un F din 98, la 45.000 km iar incarcarea se rezuma doar pe la 13 V in sarcina si scade sub 12 V cu luminile aprinse. Releul de incarcare a fost mutat in dreapta spate pt. o mai buna racire. Credeti ca e dus releul de incarcare sau... ? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 90% esta vorba despre releul care a sucombat! Rare cazuri de baterie slaba, de contacte imperfecte sau alternator defect care sa dea aceleasi simptome. Dar merita sa verifice totusi legaturile la borne, la mufele releului, la masa acestuia... si apoi pregatita o suma frumusica pentru achizitionarea altuia nou. La 250-300 lei aduce un amic unele noi, dar nu OEM... si ar mai fi varianta unora de scuter care cica se potrivesc. Altfel se poate procura cu 500 lei unul nou, OEM, de pe internet (asa am procedat io acum vreo citiva ani, asa ca mai am adresa si numarul de telefon ale celui care mi l-a trimis)! Spor... si sper sa fie vorba de cei 10% de care vorbeam! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat Septembrie 8, 2011 Share Postat Septembrie 8, 2011 Bateria a inlocuit-o, bornele le-a curatat, gresat, etc. Mufele toate sunt date cu WD40. In concluzie....alt releu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Septembrie 11, 2011 Share Postat Septembrie 11, 2011 90% esta vorba despre releul care a sucombat! Rare cazuri de baterie slaba, de contacte imperfecte sau alternator defect care sa dea aceleasi simptome. Dar merita sa verifice totusi legaturile la borne, la mufele releului, la masa acestuia... si apoi pregatita o suma frumusica pentru achizitionarea altuia nou. La 250-300 lei aduce un amic unele noi, dar nu OEM... si ar mai fi varianta unora de scuter care cica se potrivesc. Altfel se poate procura cu 500 lei unul nou, OEM, de pe internet (asa am procedat io acum vreo citiva ani, asa ca mai am adresa si numarul de telefon ale celui care mi l-a trimis)! Spor... si sper sa fie vorba de cei 10% de care vorbeam! Salutare Ivane! Ajuta-ma si pe mine cu o informatie logica, te rog! Vreau sa-i dau jos carburatoarele sa le spal, ca din 95, de cand a iesit pe poarta fabricii macaranonarilor, nu a mai umblat nimeni la micile japoneze. Nu are nimic, doar ca s-a strans praf pe la surubele, arcuri etc. Iti dai seama! Anyway... am stat eu, i-am dat o tarcoala, i-am mai dat o tarcoala, pe scurt i-am dat tarcoale si nu am vizualizat o varianta logica de a le scoate. Adica, prin fata, nu mi se par ca ies. Prin spate, pe la boxul de aer, nici atat. Pe sus, pe la rezervor, e cadrul. De aia te intrebam, care e procesul logic, tehnologic, de demontare. Cu ce sa incep? Ca intr-un fel, cineva le-a pus acolo si ma indoiesc ca trebuie sa demontezi juma de motorika pentru a le da jos. Sau, daca chiar trebuie, nu le mai scot si o duc la AB sa-si bata ei capul cu ea. Tu ce zici? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.