mikail Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 tks, mi-a dat cineva un parbriz de Burgman(spart la un colt) incerc sa-l adaptez,,, daca nu merge voi incerca totusi cu un plexiglas... De ceva vreme zic ca-mi cumpar o bucata de plexiglas pentru a-mi prelungi parbrizul. Azi am reusit. Am gasit intr-un magazin de bricolaj bucati mici. Dimensiune 25x50cm, grosime 2 mm ceea ce a facut sa se muleze f usor sub parbrizul vechi, fara a fi incalzit... Va mai trebui taiat in lungime si adus la rotund, dar momentan n-am avut nimic la indemana. Sincer nu prea vad cu ce ar fi mai ineficient decat cele mai jos enumerate. M-am plimbat putin dar inca nu pot spune prea multe caci ii vremea destul de nasoala si batea vantul din toate partile (abia tineam eu mobra). Dezavantaje (pt. cei mai pretentiosi): se zgarie f usor (dupa cum se vede si in poze), nu-i kappa, ermax, givi etc. Pret: 8 lei Timp de lucru: 10 minute Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 19, 2013 Share Postat Aprilie 19, 2013 Va fi distractiv cu turbulentele create de noul parbriz. Trebuie sa ai in vedere si lucrul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Aprilie 19, 2013 Admin Share Postat Aprilie 19, 2013 Ne face o deosebita placere sa va confirmam participarea, la prima editie a M.A.N. Romania, a importatorului marcii BMW in Romania, cu un stand de prezentare motociclete si sesiuni de ride test. Motocicletele expuse F700GS, F800GS, F800GT, R1200 GS noul model, K1300 R, f posibil inca doua-trei modele. Dintre acestea, noul R1200GS, impreuna cu F800GS si K1300R vor fi disponibile la ride-test. Vom reveni cu noutati pe masura ce acestea apar. Echipa M.A.N. Romania Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan! Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 mi se blocheaza frana spate, Dupa ce am dus-o la service si a curatat etrierul, reumplut instalatia cu alt lichid de frana, curatat curatat si verificat pompa de frana tot se bl schimbat in cazul ocheaza. Exista kit de garnituri pentru reparatia etrierului? Clymer spune ca nu se poate interveni ci doar schimbat in cazul in care apar defectiuni... Mecanicul spune totusi ca nu are nicio problema etrierul. Stie cineva de posibilitatea ca discul sau placutele sa isi fi pierdut din propietati si sa se dilate mai mult decat e cazul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Am mai auzit la un bmw de etrier blocay dar el avea praf la pistonas. Ar trebui dat jos si scos pistonasul, verificate sa stea bine placutele, arcul care tine placutele sa fie bun. Am Mai vazut probleme cauzate de pozitionare placutelor. Si toate le poti face singur cu un set de chei si bere. Pas ca pas trebuie luate toate si verificate sa fie stas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Azi am constatat ca BMW nu mai vinde ulei 20W50 pt motociclete!!!...au standardizat oferta de uleiuri, si exista doar doua feluri de uleiuri pt moto..sau asa am inteles eu.. idea e..ca nu pot cumpara de la BMW doar 15w50 si la pret dublu de pana acum peste 80 lei litrul... Voi ce ulei ati bagat anul acesta? stiu ca e intrebare "stupida" intr-un topic de 210 pagini.... anul acesta poate e alta oferta la uleiuri fata de alti ani..:-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerXX Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Azi am constatat ca BMW nu mai vinde ulei 20W50 pt motociclete!!!...au standardizat oferta de uleiuri, si exista doar doua feluri de uleiuri pt moto..sau asa am inteles eu.. idea e..ca nu pot cumpara de la BMW doar 15w50 si la pret dublu de pana acum peste 80 lei litrul... Voi ce ulei ati bagat anul acesta? stiu ca e intrebare "stupida" intr-un topic de 210 pagini.... anul acesta poate e alta oferta la uleiuri fata de alti ani..:-) Poti incerca un Fuchs Silkolene 20W50, e destul de ok la pret (pe la vreo 30-35 ron litrul) si e de calitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 29, 2013 Share Postat Aprilie 29, 2013 Cu Fuchs sau cu Delikat ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 30, 2013 Share Postat Aprilie 30, 2013 Tocmai ce am cumparat castrol 15-50. Tot din asta am avut si motorul se comporta bine cu semi. Am folosit 2 ani si 10-40 si la fel de bun a fost. De la anul, locul de unde cumparam castrol nu mai aduce, deci o sa trec pe motul, ca asta il au. Oricum schimb uleiul la sezon nou, indiferent de km. spor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 8, 2013 Share Postat Mai 8, 2013 Am de vanzare un set de roti cu discuri de frana si cauciucuri aproape noi,le-am folosit cand nu aveam si motor de coclauri.Pe rotile originale am pus cauciucuri cu crampoane iar pe astea cauciucuri de strada.Cand aveam o iesire pe soasea mergeam cu ele,cand era de endureala foloseam setul cu crampoane.In toamna anului trecut le-am incaltat cu Pirelli Scorpion MT 90 cu care am mers cam 1300 Km. Acum mi-am luat motor de coclau iar F-ul il pastrez doar pentru strada.Vand rotile ca sa-mi iau cauciucuri pt amandoua. Scorpionul spate l-as putea pastra ca e tot pe 17" dar fata e pe 18" iar roata mea originala e pe 19".Asadar pot vinde si separat jantele de anvelope. http://www.bikeshop.ro/accesorii/anunturi-vanzare-accesorii-echipament-motociclete-second-hand-jante+discuri+de+franaroti+complete+sau+doar+anvelope+pirelli+scorpion+aproape+-190537.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 (editat) Am inceput cateva lucrari de intretinere la motocicleta.Este dezmembrata in proportie de 50%. Curatat carburatoare. Schimbat rulmenti conici jug. Service telescoape fata (simeringuri, ulei). Prima problema intampinata a fost la carburatoare .Membrana din carburatorul stanga are 3 fisuri iar cea din dreapta o fisura . Fisurile le-am lipit (umplut) cu adeziv Bison ,un amestec din doua seringi foarte rezistent ,special pt plastic si cauciuc. Nu prea ma pricep cum lucreaza aceste membrane .Credeti ca va rezista o perioada .Am facut proba fara motorul pornit si se aude cum face presiune (vacum). Ciudat ca motorul functiona bine (sau asa credeam eu),pornea ok se tura fara probleme . Editat Mai 9, 2013 de Ninu 2000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
madapribu Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Salutare! Azi era sa dau de dracu, bine ca n-am dat! Dupa ce am mers cu ea pe niste coclauri, am constatat ca boltul de prindere al amortizorului spate, ala de jos, era sectionat. Partea din stanga nu mai era, era in dreapta se mai tinea in doi cm de bolt. Asta am vazut dupa ce am bagat o surubelnita in gaura aia care, in mod normal, era astupata de surub. Bun! Am incercat sa-l scot normal, cu dornul si ciocanul, nu voia. Am constat dupa ca nici nu avea cum sa iasa pentru ca pe dreapta avea filet in urechile amortizorui. Cum la suprafata mai erau cam 2 mm de filet, nu aveam cum sa-l prind. Asa ca m-am dus la un service, sa sudeze un surub pe el ca sa-l desfacem ulterior, eu nefiind posesor de aparat de sudura la bloc. Cu chiu cu vai, a iesit dupa trei ore. S-a inlocuit cu altul. Pana aici e bine. Daca tot era semidesfacuta pe dedesupt mi-am adus aminte de surubul de reglare din amortizor, tot ala de jos, si m-am gandit sa vad cum functioneaza. Nu a functionat! Dupa cateva reprize de fortat surubelnita, s-a rotit, timid. Amcontinuat cateva ture si am zis ca-i destul, sa-l strang la log. Pauza! Nu se mai strangea deloc. Am iesit cu ea pe strada si am constat ca e un fel de barca. Nu bun. Dupa aia am vazut ca daca surubelul ala e bagat in amortizor, sta tare. Am improvizat un colier zdravan si l-am strans ca sa stea bagat, plus o saiba groasa. Acum, intrebarea este urmatoarea: se mai poate rezolva ceva cu surubelul ala sau imi trebuie un nou amortizor? In cazul al doilea, stie care ceva de un amortizor in toate apele lui, daca se poate de Dakar? Multumesc anticipat pentru rabdare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Prima problema intampinata a fost la carburatoare .Membrana din carburatorul stanga are 3 fisuri iar cea din dreapta o fisura . Daca membranele sunt cele din imagine (cod: 13 11 2 343 392) mai bine le schimbi, daca tot ai dat jos carburatoarele. Eu am dat aproximativ 60 lei pe ele. LE: cred ca am facut o confuzie intre garnitura si membrana :-? Editat Mai 10, 2013 de petrilacocuz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 (editat) sigur le-ai incurcat. membranele sunt o idee mai scumpe 100 bucata. de la bavaria. vin cu o intrebare... stie cineva daca se potriveste senzorul de presiune ulei de la pegaso la f650? am pus si o poza a senzorului de presiune ulei de la pegaso. cap de 13 zice tipul care il vinde Editat Mai 10, 2013 de lwiq Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Decat unul second, mai bine mergi cu cel vechi la un magazin de piese auto si gasesti unul corespunzator. Stiu pe cineva care a pus pe un 650 dakar un senzor de golf 3 parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
melciu Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 mi se blocheaza frana spate, Dupa ce am dus-o la service si a curatat etrierul, reumplut instalatia cu alt lichid de frana, curatat curatat si verificat pompa de frana tot se bl schimbat in cazul ocheaza. Exista kit de garnituri pentru reparatia etrierului? Clymer spune ca nu se poate interveni ci doar schimbat in cazul in care apar defectiuni... Mecanicul spune totusi ca nu are nicio problema etrierul. Stie cineva de posibilitatea ca discul sau placutele sa isi fi pierdut din propietati si sa se dilate mai mult decat e cazul? Este posibil, insa poti avea broblem chiar la pompa spate. Mi-am schimbat placutele singurel si doar am dat un pic praful la o parte, in 2 saptamani a inceput sa se blocheze. Mergea prima frana insa nu si a doua. Si daca era o franare de urgenta ma opream de tot, scoteam surubeltina si ii desfaceam placutele manual. Dupa o vreme, oarecum plictisit de frana mea cu comanda manuala, am fost la mecanic care a desfacut submolecular si subatomic etrierul si l-a spalat, samponat, curatat piesa cu piesa. Si tot asa facea. Am schimbat pompa si mere de n-ai aer. Buba e ca mergea foarte bine pe frana insa nu mai revedea lichidul in cilindru. Now it's fixed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Enduristul Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 e de la o supapa care ramane lipita (o amarata de saiba) ,eu am curatat pompa si am rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristibmw Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 stie cineva valorile corecte pentru alternator, cat ar trebui sa bage in baterie? eu am masurat la f650gs din 2006 si astea sunt valorile citite: 17 V motor pornit, la ralanti; 14,3 V motor pornit, faza lunga ON, turatie 3000rpm; 12 V cu motorul oprit. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 pare ok voltajul, in afara de 17v la relanti care dupa parerea mea e cam mare. in alta ordine de idei, sa va spun patania mea : am venit ieri acasa pe seara si am gasit sub motor o mare balta de benzina (cam tot rezervorul, care era full ). se pare ca furtunul meu era despicat 1cm la capatul care intra in carburator. o sa cobor azi, o sa tai putin din el si sa il bag la loc. problema e ca nu am mai desfcaut un F650 pana acum (model 98). orientativ asa, ca la prosti, unde anume pe carb e teava unde intra furtunul ?? aseara m-am uitat putin si am zarit doar cele 2 tevi mici de scurgere a benzinei din carburatoare. merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Daca furtunul e doar despicat, ii urmaresti traseul si vezi unde anume intra in carburator. Daca se scurteaza prea mult taindu-l, cumpara o conducta de benzina de la magazinele auto (de ex pt Dacia 1300). Important e ca furtunul sa fie dintr-un cauciuc rezistent la benzina. Daca inchideai robinetul cand ai parcat mobra, nu mai pierdeai un rezervor intreg de benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 http://faq.f650.com/FAQs/Photos/CarbnJetPhotos/service%20008.jpg in stutul ala dintre carburatoare intra furtunul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 va multumesc. l-am gasit. era ascuns bine intr-adevar acum am problema numarul 2 : furtunul are aceeasi dimensiune cu shtutzul. Ma chinui de juma ora si nimic, poate dau cu ceva vaselina, dar nu cred ca am sanse. S-a mai lovit cineva de astefel de probleme ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Iei un dorn cam de diametrul stutului, il incalzesti la flacara de la aragaz si dupa ce il introduci atent in furtun, acesta se va largi corespunzator...iar daca te grabesti si il bagi iute in stut (furtunul, fara dorn!), pina nu se raceste si isi revine la forma initiala, vei avea furtun bagat in stut pe vecie! Atentie la manute, foloseste manusile de protectie, fiindca arde la degete! Editat Mai 12, 2013 de ivan_pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Seb Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 (editat) Iei un dorn cam de diametrul stutului, il incalzesti la flacara de la aragaz si dupa ce il introduci atent in furtun, acesta se va largi corespunzator...iar daca te grabesti si il bagi iute in stut (furtunul, fara dorn!), pina nu se raceste si isi revine la forma initiala, vei avea furtun bagat in stut pe vecie! Atentie la manute, foloseste manusile de protectie, fiindca arde la degete! multumesc pentru raspuns. coincidenta face ca si tata tocmai mi-a dat acest sfat. Bucuros, am incercat. parea sa functioneze, pana am observat ca incepe sa se destrame furtunul cand il ating. e copt tot, nu e mai e cauciuc, e deja carton. si cand l-am scos din celalalt capat de la pompa, capatul futunului s-a rupt si a ramas pe shtutz ma duc acum sa fac rost de un furtun de aceleasi dimensiuni... probabil in targ. Aventuri de duminica Editat Mai 12, 2013 de Seb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Carburatorul modelului f650(1996-1997) este identic cu cel de pe Aprilia Cube (1999)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.