Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vei reusi cu o cheie scurta, asta fara sa dai jos rezervorul. Daca nu ai decat cheie lunga, asta e. poti comanda si filtru si cheie de la romimoto sau pe original. Nu e o avere. Dar de ce vrei sa il schimbi? E rupt? Daca nu e deteriorat, nu are rost sa il schimbi. Il speli si il dai cu spray cu ulei si gata.

 

pai m-am uitat la capacul filtrului iar suruburile alea arata ca si cum nu s-a mai atins nimeni de ele de ani de zile. oricum e 30 ron, chiar nu e o avere. cat despre cheia de bujii, cred ca gasesc si in piata o tubulara de 16-18 pe care o invart cu o surubelnita (asta ca sa nu astept livrarea din Cluj de la Romimoto - filtru am gasit acum in Bucuresti, pentruca am vazut modelul pe site-ul recomandat de tine).

 

Am incercat mai devreme sa scot fisele de pe bujii, de curiozitate... se pare ca sunt tare intepenite :) o sa mai incerc maine cu ajutorul cuiva mai puternic.

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fa o parghir cu o surubelnita si vei reusi. La cheia de bujii va greu la bujia de mai sus fiind mic locul in sus. Eventual verifica pipele pentru functionalitate. Ele se dezsurubeaza si le verifici cu aparatul pentru conductivitate. Si sa le dai cu wd40 inainte de remontare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare scurta : mi-am cumaparat azi filtru de aer (burete negru) pentru al meu BMW si vreau sa il montez acum. dar am auzit ca ar trebui sa mai pun ulei pe el. E normal asa ceva ? asta mi-a zis tipul de la care l-am luat, dar eu nu am auzit de metoda asta.

 

http://www.motovip.ro/produse/Y316%20-%20filtru%20de%20aer%20Champion_892.htm#

 

Poza e in stanga sus,. sub Champion.

 

Merci :)

 

P.S. : ma ocup tot azi si de bujii :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, buretele se impregneaza cu ulei pentru filtre de aer...sau in lipsa, cu un ulei de motor curat.

Exista niste sprayuri speciale pentru aceasta operatiune, sau chiar set complet pentru spalat si uns filtre aer (vezi pe Louis sau in magazinele dedicate moto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am un spray de la Castrol parca, special de filtre de burete. De cand am motorul, de 5 ani il tot folosesc si inca mai este. Procedura e simpla. Speli filtrul( la prima folosire nu, doar cand incepe sa fie murdar) cu detergent lichid de vase, il lasi la uscat, dai cu spray, storci filtrul de excesul de ulei si gata. Daca vei merge mult in praf si off in coloana, vei repeta mai des actiunea decat la revzia clasica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

duc f multi km daca sunt ingrijite! din ce am studiat la vremea mea, si inca descopar pe alte site-uri mai toate duc 150-200.000km in conditiile in care sunte servisate ca la carte si nu mers pe rosu si off road puternic. dupa 150.000km cam trebuiesc piese schimbate pe la motor, aka trebuie desfacut in service si se ajunge la o reparatie de 100-1500euro sa-l scoti ca nou.

La noi in tara mai toate batranetile astea au 60-70k km. nu stiu cat e de adevarat motiv pentru care km sunt ultimul reper la care sa te uiti cand cumperi o motocicleta/masina

de fiabile sunt fiabile, piese sh se gasesc, manuale de reparatii idem...doar vointa trebuie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu 2 intrebari...

 

1. care este procedura/ordinea strangerii jugului? Am facut eu niste prostii si m-am dat pe o roata si de-atunci ghidonul se misca prea usor stanga-dreapta si lasat liber cateodata intra progresiv in voblaj. E vreo procedura anume? desfac jugul si de la telescoape? scot placa de care se prinde ghidonul? am neveoie de cheie speciala?

 

Rulmentul nu pare sa fie afectat pentru ca nu agata la viraj si nici nu are joc fata-spate sau sa-l aud ca bate la franare.

 

2. Cum imi dau seama daca trebuie sa schimb uleiul din furca?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Desfaci suruburile de la juguri. Toate. Si pe rand incepi: sus, le pui egale telescoapele si strangi cu roata suspendata. Coboara pe roti, scuturi roata, faci 2 frane inainte inapoi, o urci pe piciorul central si starngi si jos. Astfel, se vor alinia jugurile.

2. Teoretic schimbi la interval de timp specificat in manual, practic nu stiu ce sa zic. Eu am al 3 le sezon cu acelasi ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da! trebuie sa umbli. din ce gandesc eu la tine nu e strans bine jugul.

slabesti partea superioara(si la jambe), desfaci piulita mare, dai jos partea superioara.

cu mobra supendata pe cric si roata fata in aer cauti sa vezi pe acolo ce se intampla, cum si pe ce directii ai joc.

strangi piulita superioara de la rulmentul de sus de la jug, nu f tare ... cu simt . intratat incat sa se miste lejer roata stg-dr dar nu foarte lejer(batranii strang la mana f tare apoi dau juma de tura inapoi).

pui totul la loc si vezi que passa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare :) caut o piesa si nu o gasesc, poate aveti voi idei, sau sa incerc pe la dezmembrari, daca aveti recomandari : ciocul de jos de la ambreiaj (nu ii stiu denumirea in romana; in engleza este Clutch actuation arm

 

http://faq.f650.com/FAQs/Photos/ClutchPhotos/CrackClutchForkArm.jpg

 

Al meu este cam crapat/fisurat si mi-e teama ca intr-o zi o sa se rupa.

 

LE : cel din poza care e putin crapat nu e al meu... al meu e mult mai rau.

Editat de Seb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original.

Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot confectiona eu din vre-un material termorezistent garniturile de la evacuare(nu cele de pe blocul motor).Sau sunt obligat sa platesc 80 lei pt o bucata pe original.

 

nu. una a tinut din militari pana pe podul grant. Cealalta solutie a pocnit a doua zi. Din pacate iti recomand numai originalul in cazul asta.

 

Problema e ca nu prea tin garniturile alea, daca incerci sa le faci tu... cel mai bine e cu una originala (si aia e destul de fragila oricum, daca apesi pe ea se rupe instant, nu intreba de unde stiu :))

 

N-ai fi scris si aici. Ai lasat si pe altii sa invete tot din propria experienta. :)

 

Vestea buna e ca daca nu pierzi din bucati si doar se crapa azbestul ala... poti sa o pui si tine. Cel putin de 20.000 la mine tine inca.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...