Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

cred ca orice sfat iti este de ajutor. upload-eaza pozele aici sa ne clatim si noi ochii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

interesante cauciucurile acelea pt un motor care luceste asa. In rest e frumos. Important e cum merge, suna, scurgeri, incarcare, chestii din astea.

 

P.S. pt cine intereseaza

mersi, intentionez sa ma duc sa o vad cu un mecanic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd..

Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei!

Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert......

BAFTĂ !!

Editat de MZRider18
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd..

Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei!

Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert......

BAFTĂ !!

multumesc mult, la astea ma gandeam si eu sa ma uit: racirea si electronica, dar si compresia la motor. am gasit cativa mecanici care ar putea sa mearga sa verifice astea. ramane sa ma decid cu care din ei plec la "vizionare" :)

 

masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune.

multumesc pentru sfat. bine de stiut ca tre sa fiu atent la telescop si la scurgeri. stiu ca releul poate da batai de cap si o sa fiu atent si o sa rog mecanicul sa verifice bine ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

compresia , smompresie. Urca pe el, mergi cu macar viteza a 2-a la maxim de turatie care o poate 7000 si daca merge fara probleme, nu te apuci sa faci teste de compresie. Il probezi pana se incalzeste si merge si termocupla, il pornesti cald, rece in toate ipostazele. asa macar stii ca si carburatorul merge bine si motorul la fel.



Te uti daca scoate fum albastru la pornire, la acceleratie puternica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ca sa ii faci compresia trebuie sa dai jos capacul din partea de sus a motorului. adica o gramada de lucru. nu cred ca o sa te lase vanzatorul sa ii desfaci jumatate de motor ca sa ii faci tu compresia (eu nu te-as lasa).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@SergiuG.Foarte important sa mergi pe zi ,eu am fost pe inserate si nu am observat bine umezeala de sub motor (poma de apa dusa),chitul de lant a mai tinut 5k km +am cumparat cauciucuri noi(bine astea le-am vazut ca erau duse) .Nu i-am facut test de compresie ,am fost cu un amic care ''a tras' 'putin de ea ,cu toate astea sunt multumit de ce am cumparat,pot sa spun ca am negociat la sange am taiat din pret 300 euro la prima strigare ,am aratat cu degetul la tot ce am gasit defect ,plus ca la proba s-a defectat releul ,care a fost schimbat pe cheltuiala propietarului.Foarte important sa nu te jenezi si sa arati tot ce ti se pare ca nu este la locul lui sau defecte optice .Poate ai norocul si motoreta sa fie chiar ok din toate punctele de vedere .

 

P,S,La ce pret se vinde (poti sa-mi trimiti PM daca nu vrei sa divulgi pe site)?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Probabil s-a mai intrebat dar...se poate pune roata fata de 21 pe f 650 clasic 94-97? Stiu ca furca de gs dakar nu merge pe funduro clasic dar ma intrebam daca si-a pus cineva roata de 21.

Multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In principiu orice se poate, dar merita investitia? De curand Rul@ posesor de Africana incearca s-o treaca pe 19 dupa ce a fost din fabrica pe 21 si a trecut-o initial pe 17-18. Roata originala pe 19 este cea mai potrivita pt toate situatiile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc.

Poti arunca o privire si aici: /index.php?/topic/699554-vand-bmw-f650-funduro-%E2%80%93-1600-euro/

Sunt dispus sa o transport oriunde in tara. Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?



stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?

de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?

 

de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah

E recomandat sa o incarci cu un incarcator specializat (de vreo 2 amp) dar in caz de urgenta poti folosi si unul de masina. Sa scoti dopurile de la baterie si sa o urmaresti sa nu se incalzeasca prea tare, daca se incalzeste mai faci pauze.

Editat de razwww
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, eu am incarcat bateria mea de 12 cu unul de masina de 6, am lasat-o vreo 4 ore si a fost ok. Eu am avut o problema cu lichidul din elementi, in unii disparuse aproape de tot :) Daca e si la tine asa completeaza cu apa distilata inainte sa o pui la incarcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna.

asa arata. nu se poate regla amperajul

http://aprod.hu/hirdetes/absaar-11amp-auto-akkumulator-tolto-IDLICl.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...