Patrick_M Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) pune un link cu anuntul Editat August 15, 2013 de Patrick_M Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 pune un link cu anuntul de ce?o sa gasesc mecanic in dependenta de anunt sau cum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Ti-e frica ca ti-l salta nu? ) Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta... Editat August 15, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Ti-e frica ca ti-l salta nu? ) Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta... anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze. cred ca orice sfat iti este de ajutor. upload-eaza pozele aici sa ne clatim si noi ochii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 cred ca orice sfat iti este de ajutor. upload-eaza pozele aici sa ne clatim si noi ochii ok, m-ai convins e bmw f650 st din 2000, 36 mii km. http://s23.postimg.org/hmjtaxy0b/image_2.jpg http://s23.postimg.org/pgkewc5t7/image_3.jpg http://s23.postimg.org/w9pd6cm0b/image_7.jpg http://s23.postimg.org/f7rxqihrf/image_8.jpg http://s23.postimg.org/c65quau0b/IMG_0148.jpg http://s23.postimg.org/j83oghxm3/IMG_0150.jpg http://s23.postimg.org/d9pv69enf/IMG_0151.jpg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 interesante cauciucurile acelea pt un motor care luceste asa. In rest e frumos. Important e cum merge, suna, scurgeri, incarcare, chestii din astea. P.S. pt cine intereseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 interesante cauciucurile acelea pt un motor care luceste asa. In rest e frumos. Important e cum merge, suna, scurgeri, incarcare, chestii din astea. P.S. pt cine intereseaza mersi, intentionez sa ma duc sa o vad cu un mecanic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MZRider18 Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 (editat) Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd.. Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei! Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert...... BAFTĂ !! Editat August 15, 2013 de MZRider18 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd.. Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei! Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert...... BAFTĂ !! multumesc mult, la astea ma gandeam si eu sa ma uit: racirea si electronica, dar si compresia la motor. am gasit cativa mecanici care ar putea sa mearga sa verifice astea. ramane sa ma decid cu care din ei plec la "vizionare" masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune. multumesc pentru sfat. bine de stiut ca tre sa fiu atent la telescop si la scurgeri. stiu ca releul poate da batai de cap si o sa fiu atent si o sa rog mecanicul sa verifice bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 compresia , smompresie. Urca pe el, mergi cu macar viteza a 2-a la maxim de turatie care o poate 7000 si daca merge fara probleme, nu te apuci sa faci teste de compresie. Il probezi pana se incalzeste si merge si termocupla, il pornesti cald, rece in toate ipostazele. asa macar stii ca si carburatorul merge bine si motorul la fel. Te uti daca scoate fum albastru la pornire, la acceleratie puternica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 15, 2013 Share Postat August 15, 2013 ca sa ii faci compresia trebuie sa dai jos capacul din partea de sus a motorului. adica o gramada de lucru. nu cred ca o sa te lase vanzatorul sa ii desfaci jumatate de motor ca sa ii faci tu compresia (eu nu te-as lasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ninu 2000 Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 @SergiuG.Foarte important sa mergi pe zi ,eu am fost pe inserate si nu am observat bine umezeala de sub motor (poma de apa dusa),chitul de lant a mai tinut 5k km +am cumparat cauciucuri noi(bine astea le-am vazut ca erau duse) .Nu i-am facut test de compresie ,am fost cu un amic care ''a tras' 'putin de ea ,cu toate astea sunt multumit de ce am cumparat,pot sa spun ca am negociat la sange am taiat din pret 300 euro la prima strigare ,am aratat cu degetul la tot ce am gasit defect ,plus ca la proba s-a defectat releul ,care a fost schimbat pe cheltuiala propietarului.Foarte important sa nu te jenezi si sa arati tot ce ti se pare ca nu este la locul lui sau defecte optice .Poate ai norocul si motoreta sa fie chiar ok din toate punctele de vedere . P,S,La ce pret se vinde (poti sa-mi trimiti PM daca nu vrei sa divulgi pe site)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateis Postat August 16, 2013 Share Postat August 16, 2013 Salut! Probabil s-a mai intrebat dar...se poate pune roata fata de 21 pe f 650 clasic 94-97? Stiu ca furca de gs dakar nu merge pe funduro clasic dar ma intrebam daca si-a pus cineva roata de 21. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 In principiu orice se poate, dar merita investitia? De curand Rul@ posesor de Africana incearca s-o treaca pe 19 dupa ce a fost din fabrica pe 21 si a trecut-o initial pe 17-18. Roata originala pe 19 este cea mai potrivita pt toate situatiile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrilacocuz Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc. Poti arunca o privire si aici: /index.php?/topic/699554-vand-bmw-f650-funduro-%E2%80%93-1600-euro/ Sunt dispus sa o transport oriunde in tara. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SergiuG Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 Poti arunca o privire si aici: /index.php?/topic/699554-vand-bmw-f650-funduro-%E2%80%93-1600-euro/ Sunt dispus sa o transport oriunde in tara. Bafta! multumesc mult. dar "tintesc" spre ceva mai nou (98-00) si pana in 45 mii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta? stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta? de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 (editat) stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta? de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah E recomandat sa o incarci cu un incarcator specializat (de vreo 2 amp) dar in caz de urgenta poti folosi si unul de masina. Sa scoti dopurile de la baterie si sa o urmaresti sa nu se incalzeasca prea tare, daca se incalzeste mai faci pauze. Editat August 19, 2013 de razwww Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 nu as vrea sa risc punand unul de masina. safety first. ai incercat sa folosesti un incarcator de masina pe baterie moto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razwww Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Da, eu am incarcat bateria mea de 12 cu unul de masina de 6, am lasat-o vreo 4 ore si a fost ok. Eu am avut o problema cu lichidul din elementi, in unii disparuse aproape de tot Daca e si la tine asa completeaza cu apa distilata inainte sa o pui la incarcat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 bine batrane, ms de raspuns Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lwiq Postat August 19, 2013 Share Postat August 19, 2013 Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna. asa arata. nu se poate regla amperajul http://aprod.hu/hirdetes/absaar-11amp-auto-akkumulator-tolto-IDLICl.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.