Jump to content
Sign in to follow this  
altrixkk

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000

Recommended Posts

E tare, ca fix acum 20 de min vorbeam cu cineva care incerca la fel sa ma convinga ca e de la mizerie in carburator :). Oricum acum daca stau sa ma gandesc bine, am facut niste teste mai demult si fix la fel facea cand ii scoteam ambele borne de la baterie. Exact la fel mergea cum merge a mea acum, deci clar ca e releul.

O sa-l dau jos sa vedem daca se mai poate face ceva cu el, daca am noroc sa fie ceva contacte imperfecte pe acolo, daca nu dillypoint.ro ma asteapta sa ma curete de 370 ron :).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu de frica sa nu se arda din nou,am anulat toate contactele(mufele), si am cositorit firele pe direct .Plus ca l-am mutat sub aripa dreapta sai i-am facut o ''fereastra''(inventie de a mea)sa primeasca un curent de aer rece.

Edited by Ninu 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim......

Edited by MZRider18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ce naiba n-au putut să le proiecteze din fabrică corect..ce ingineri sunt ăia...trebuie să stăm cu morcovu-n dos ca dacă si cu parcă si tot noi să le meşterim......

multe motociclete au probleme cu releele astea. din ce am avut eu si mz etz-ul a avut si cb-ul de 500.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare tuturor,


Are cineva o tija de actionare a axului ambreiaj, intre cablu si ax. Piesa nr.7 din poza. Zici ca e facuta din carton, asa e de sensibila :))

post-46696-0-09165000-1375597007_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

O baterie Rombat am avut io, pe o comunista...si parca si pe conserva am avut cindva...si n-am avut probleme, insa durata lor de viata n-a afost prea mare, adica a fost de vreo 3 sau 4 ani. Dar diferenta de pret nu-i asa mare cum crezi tu, intreaba-l pe @Mexicanul de pe forum si vezi la ce pret iti poate aduce o Yuasa (in iarna am cumparat io de la el si fara transport si fara electrolit m-a costat vreo 160 lei, daca mi-amintesc bine). :peace:

 

Noroc!

Pana la urma mi-am luat Yuasa. Nici acum nu-mi vine sa cred cat de usor porneste motoreta (parca mi-e frica sa apas pe buton :)))... Daca stiam, schimbam vechea baterie mai devreme. M-a ajuns 220lei (190 bateria + electrolit + transport)...

Bafta!

Edited by petrilacocuz

Share this post


Link to post
Share on other sites

A transformat cineva F650 in supermoto?Intreb deoarece parca as face o schimbare la motocicleta mea (excluzand cumpararea altui model)Treaba sta cam asa ..........o data sau de doua ori pe an fac un drum mai lung (ce depaseste 1k km),iar in rest ma fatai prin oras sau drumuri de max 40-60 km .As vrea sa o fac cat mai accesibila pt traficul de oras .Stiu ca suna putin stupid ,dar ar fi interesant (pt mine cel putin )ca sa o pot modifica dupa plac,ex la un drum mai lung o readuc la forma de enduro-touring ,iar la intoarcere o transform in supermoto.:)

 

Ar implica costuri mari o asemenea operatiune?P.S.''pasagera''nu stie ca am scris acest post ,crede ca am luat motocicleta in care nu o sa-mi bag nasul ani de zile (a ramas cu sechele de la masina pe care o detin):)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daia mi-am luat varianta ST si nu Funduro simplu.Mai "aproape" puţin de SM :D.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Exista mari diferente si cel din imaginea ta nu se potriveste-n veci pe modelul 1993-1997! :nono:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mra-ul de mai sus il am eu...este ok la viteze mari doar ca ar mai trebui inca un deflector.....tot vantul vine in cască,iar in oras la bracări maxime atinge putin de oglinzi parbrizul..

Edited by MZRider18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Referitor la relee. Acum 4 zile, Viena, 40 de grade, ambuteiaj. Am simtit miros de plastic ars, dar am continuat. A doua zi dimineata, am pornit si la 300 de ture a inceput sa taie gazul. Am verificat si nu stiu cum si ce, dar aveam un cablu de negativ legat de la cel al releului la un altul. Cel de legatura s-a ars. Eliminata problema, am pornit in Italia. Ajuns in ialia pe remorca, dat jos, pornit si dupa 1 km de mers normal, problema se repeta. Noroc ca am luat din viena un multimetru digital si am verificat. Incarca 18 cu toti consumatorii. ConcluIzia, am comandat un releu nou (merge si pe maxiscutere Aprilia si pe pegaso, deci am gasit cu 100 de euro). Deci atentie la canicula, mufe obosite si relocarea releului. Amin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mersi, am comandat pana la urma un GIVI D230S.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pune un link cu anuntul

de ce?o sa gasesc mecanic in dependenta de anunt sau cum?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

Edited by MZRider18

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ti-e frica ca ti-l salta nu? :))

Vrea sa vada anuntul pentru ca in functie de ce,felul cum posteaza si de poze isi da seama cat de cat la prima vedere despre mobra cum a fost intretinuta...

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

anuntul nu are poze si este expirat. pozele pe care mi le-a trimis proprietarul sunt ok, adica motocicleta pare intretinuta, oricum nu cred ca poti sa iti dai seama prea multe dintr-un anunt sau 3 poze.

cred ca orice sfat iti este de ajutor. upload-eaza pozele aici sa ne clatim si noi ochii

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesante cauciucurile acelea pt un motor care luceste asa. In rest e frumos. Important e cum merge, suna, scurgeri, incarcare, chestii din astea.



P.S. pt cine intereseaza

post-39072-0-95037500-1376558946_thumb.gif

Share this post


Link to post
Share on other sites

interesante cauciucurile acelea pt un motor care luceste asa. In rest e frumos. Important e cum merge, suna, scurgeri, incarcare, chestii din astea.

 

P.S. pt cine intereseaza

mersi, intentionez sa ma duc sa o vad cu un mecanic.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd..

Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei!

Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert......

BAFTĂ !!

Edited by MZRider18

Share this post


Link to post
Share on other sites

masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Din poze pare ok,subscriu referitor la gume...vezi ca cele cu crampoane se "duc" mai repede daca mergi cu ele pe stradă.STul este mai mult pentru asfalt...roata faţă de 18,ghidon mai ingust,ampatament mai mic 2 cm,şa ceva mai joasă.In fine,nu am pe cine sa recomand ca mecanic,eu cand mi-am luat dihania am fost cu o rudă să o văd..

Ia pe cineva cu tine care stie sa " asculte" un motor,si fara o proba mica de drum sa nu il iei!

Verifica sub şa releul de incarcare,contactele,siguranţele si afla cum sta motocicleta la capitolul racire(electroventilator,pompa de apa,antigel schimbat etc).De asemenea recomand sa fii atent la discuri/frane,si sa nu aiba moto ulei curgand pe undeva..sa o porneşti la rece,dar si la cald,atentie la şoc.In fine,vara ar trebui sa o ia orice motor pe benzină la sfert......

BAFTĂ !!

multumesc mult, la astea ma gandeam si eu sa ma uit: racirea si electronica, dar si compresia la motor. am gasit cativa mecanici care ar putea sa mearga sa verifice astea. ramane sa ma decid cu care din ei plec la "vizionare" :)

 

masoara si incarcarea cu un multimetru. Te scuteste de alte batai de cap (100 Euro minim releul si alte costuri pe langa). uita-te sa nu fie foarte slabit telescopul spate si sa nu curga si uita-te la cablaraie pe sub sa, conducte, furtune.

multumesc pentru sfat. bine de stiut ca tre sa fiu atent la telescop si la scurgeri. stiu ca releul poate da batai de cap si o sa fiu atent si o sa rog mecanicul sa verifice bine ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...