Jump to content
Sign in to follow this  
altrixkk

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000

Recommended Posts

compresia , smompresie. Urca pe el, mergi cu macar viteza a 2-a la maxim de turatie care o poate 7000 si daca merge fara probleme, nu te apuci sa faci teste de compresie. Il probezi pana se incalzeste si merge si termocupla, il pornesti cald, rece in toate ipostazele. asa macar stii ca si carburatorul merge bine si motorul la fel.



Te uti daca scoate fum albastru la pornire, la acceleratie puternica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ca sa ii faci compresia trebuie sa dai jos capacul din partea de sus a motorului. adica o gramada de lucru. nu cred ca o sa te lase vanzatorul sa ii desfaci jumatate de motor ca sa ii faci tu compresia (eu nu te-as lasa).

Share this post


Link to post
Share on other sites

@SergiuG.Foarte important sa mergi pe zi ,eu am fost pe inserate si nu am observat bine umezeala de sub motor (poma de apa dusa),chitul de lant a mai tinut 5k km +am cumparat cauciucuri noi(bine astea le-am vazut ca erau duse) .Nu i-am facut test de compresie ,am fost cu un amic care ''a tras' 'putin de ea ,cu toate astea sunt multumit de ce am cumparat,pot sa spun ca am negociat la sange am taiat din pret 300 euro la prima strigare ,am aratat cu degetul la tot ce am gasit defect ,plus ca la proba s-a defectat releul ,care a fost schimbat pe cheltuiala propietarului.Foarte important sa nu te jenezi si sa arati tot ce ti se pare ca nu este la locul lui sau defecte optice .Poate ai norocul si motoreta sa fie chiar ok din toate punctele de vedere .

 

P,S,La ce pret se vinde (poti sa-mi trimiti PM daca nu vrei sa divulgi pe site)?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Probabil s-a mai intrebat dar...se poate pune roata fata de 21 pe f 650 clasic 94-97? Stiu ca furca de gs dakar nu merge pe funduro clasic dar ma intrebam daca si-a pus cineva roata de 21.

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

In principiu orice se poate, dar merita investitia? De curand Rul@ posesor de Africana incearca s-o treaca pe 19 dupa ce a fost din fabrica pe 21 si a trecut-o initial pe 17-18. Roata originala pe 19 este cea mai potrivita pt toate situatiile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Sunt incepator si am pus ochii pe un BMW F650, dar cum nu ma pricep la partea mecanica si electronica as vrea sa rog (sa platesc) pe cineva (un mecanic) sa mearga cu mine sa vad motocicleta si sa ma ajute sa o verific: presiune carburator, electronica, urme de accident si tot ce ar mai trebui verificat inainte sa ma gandesc sa o cumpar. As fi foarte recunoscator. Multumesc.

Poti arunca o privire si aici: /index.php?/topic/699554-vand-bmw-f650-funduro-%E2%80%93-1600-euro/

Sunt dispus sa o transport oriunde in tara. Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?



stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?

de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah

Share this post


Link to post
Share on other sites

stie cineva daca este ok sa reincarc bateria de la motocicleta (care imi arata in momentul de fata 10.7v) cu un incarcator de baterii pt masina? (scrie pe el 11ah). a facut cineva asta?

 

de fapt scrie: 11 amp, 25-120ah

E recomandat sa o incarci cu un incarcator specializat (de vreo 2 amp) dar in caz de urgenta poti folosi si unul de masina. Sa scoti dopurile de la baterie si sa o urmaresti sa nu se incalzeasca prea tare, daca se incalzeste mai faci pauze.

Edited by razwww

Share this post


Link to post
Share on other sites

nu as vrea sa risc punand unul de masina. safety first. ai incercat sa folosesti un incarcator de masina pe baterie moto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, eu am incarcat bateria mea de 12 cu unul de masina de 6, am lasat-o vreo 4 ore si a fost ok. Eu am avut o problema cu lichidul din elementi, in unii disparuse aproape de tot :) Daca e si la tine asa completeaza cu apa distilata inainte sa o pui la incarcat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca incarcatorul auto nu are vreun buton de reglat amperajul, merge sa folosesti si incarcatoare de 1000 amperi. Bateria va suge atat cat va avea ea nevoie. Va fi o incarcare rapida care e recomandat sa se faca cel mult o ora. Cu un incarcator cu reglaj de curent trebuie sa reglezi curentul cat mai mic (scrie pe baterie cat) si sa o lasi 24 ore la incarcat. Aceasta e incarcarea cea mai buna.

asa arata. nu se poate regla amperajul

http://aprod.hu/hirdetes/absaar-11amp-auto-akkumulator-tolto-IDLICl.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pune bateria moto la incarcat pe el dar tine-o doar o ora. De fapt, trebuie sa ai procedurile de incarcare scrise pe baterie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Daca tot se discuta subiectul baterii, am si eu o intrebare la ce mai cunoscatori ca mine.

 

De curand mi s-a bulit releul de incarcare ( tipic ) si am mers asa cu ea pana m-a lasat bateria, ca nu mi-am dat seama ca nu mai incarca. In fine, nu a mai pornit, ba mai rau facea ca toti dracii, imi intrerupea si nu-mi trecea de 3000 de ture ( nu mai era baterie + releul dus, deci scanteia era pe "terminate).

 

Azi am gasit la cineva care dezmembreaza un F650 ( apropo daca vrea cineva piese sa-mi zica si va dau numarul baiatului) un releu, l-am pus, am pornit-o cu bateria de la masina si am mers cu ea vreo 20 de min prin cartier turand-o mai tarisor sa se incarce bateria. De mers merge perfect, nu mai intrerupe, releul pare sa mearga foarte bine, dar nu-mi mai tine deloc curent bateria.

 

Intrebarea e daca are rost sa mai pun bateria pe redresor sa incerc sa o mai vitalizez sau daca e sa-mi iau direct alta. Ma gandesc ca daca nu mai tine deloc curent dupa ce am mers 20 de min cu motorul, nu cred ca va avea efect nici redresorul.

 

Mersi,

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! :nono: Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. :peace:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Releul schimbat nu rezolva bateria moarta in doar 20 minute de mers! :nono: Pune bateria pe redresor dupa ce-i verifici nivelul lichidului si chiar densitatea! Abia dupa o astfel de resuscitare se incarca bateria. :peace:

 

Am inteles, mersi frumos.

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa).

 

Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator.

 

Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. :)

 

Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon.

 

Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta".

Share this post


Link to post
Share on other sites

cand am patit ceva similar am incercat o improvizatie care a tinut. dar nu o pot recomanda pentru ca nu sunt vreun specialist. (intrase metrorex in greva prin 2008 si nu aveam bani de baterie pana la prima leafa).

 

Am luat din targ un kil de lichid de baterie cu concentratia corecta. Am scurs tot ce era in baterie, si am umplut-o cu apa distilata simpla. Am pus-o la "incarcat" cred ca vreo ora pana s-au mai curatat elementii. Am golit-o din nou si am pus lichidul cumparat cu 10 lei din Vitan si am incarcat-o. M-a tinut toata iarna respectiva acea baterie, primavara, vara si si-a dat obstescul sfarsit la prima bruma din anul urmator.

 

Pe de alta parte nu cred ca as mai face aceeasi carpeala inca o data. :)

 

Releul busit e posibil sa nu fi dat prea putin curent ci mult prea mult. De regula cand pica piesa asta se duce dracu regulatorul de tensiune care ar trebui sa incerce conform cu ce consum ai. Adica incarca normal dar pe drum dai un claxon si iti creste consumul. El nu mai revine la 13 ci ramane la 17 -18 v. Mie imi incarca 24 daca dadeam un flash si-un claxon.

 

Deci ce ai tu acolo nu e o baterie descarcata ci una "fripta".

 

Da, exact asta s-a intamplat si la mine. Am masurat releul si cand imi baga 18v cand 6v. Cand l-am dat jos, am observat ca era si crapat dedesubt.

 

Am scos aseara bateria si am dus-o la incarcat. In momentul cand am scos-o am ramas uimit ca nu mai avea pic de lichid in ea, deci clar ca a fiert de la prea mult curent bagat.

Oricum acum am schimbat releul si motorul merge bine. Ramane de vazut bateria daca mai tine curentul ( am pus doar apa distilata in ea) si din cate am vorbit cu baiatul care ma ajuta sa o incarc, pare a fi ok. Vad diseara cand ma duc sa o iau.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salutare. Am postat urmatorul anunt in sectiunea potrivita dar il mai repet aici in speranta ca cineva ma poate ajuta: cumpar scarita dreapta pasager cu tot cu suport/prindere. Daca aveti de vanzare, va rog sa nu ezitati sa ma contactati. Daca nu aveti, puteti va rog sa imi sugerati macar unde sa mai caut. Ceva site-uri din strainatate unde as putea sa gasesc? Mersi mult.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma mai bag si eu in seama: cumpar URGENT releu de incarcare BMW F 650 1995! 0730.660.418 - Madalin. Ma lasa nervii. Am mers cateva zile cu unul de pe o chinezarie de scuter, s-a parlit in doua zile, dar era gratis. Comand unul de aici, de pe site, SH, si imi trimite unul de Aprilia 125 RS, care e de doua ori mai mic decat asta si mufa e din alt film. Deci vreau si eu unul normal, ca sa nu mai arunc cu milioanele in dreapta si in stanga, Daca colegul de mai sus refuza sa imi inapoieze banii, ii spun si numele. Pana atunci sper sa fie vorba doar de necunostinta de cauza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Un pret normal gasesti tot pe motorworks. Eu mi-am luat din Italia acum 2 sapt si tot 100 de euro a fost. Am gasit pe Ebay.it pt ca eram cu releul ars in italia in vacanta. Dar ca asta este pretul minim pt unul nou. Succes

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eu mi-am luat de la un baiat care dezmembreaza un F650 acum 2 zile. Pretul 200 ron ( dar sh repet)

 

PS: pune anuntul la cumparari, sigur il vede mai multa lume ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...