Sari la conținut

BMW F650/ST FUNDURO 1993-2000


Postări Recomandate

Subscriu la "botezul" subtitlului cu Enduristu'... :lol:

Suna frumos si in "garaju' cu de toate" se pot face si spune multe...iar daca sintem intrebati,nu-i frumos sa nu raspundem! :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

gabitza_bv, asa am luat mobra, gasisem parca la wunderlich, dar e in jur de 150E, si eu as vrea altu ca asta e zgariat tare.

kev77, nu stiu sa filmez si n-am cu ce, daaaar crede-ma d-aia ii zic BALAUR !

tot d-aia in fiecare dimineata o imping 100m din fata blocului inainte s-o pornesc !

 

bafta !

 

 

 

de acord !

 

mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ?

am senzatia ca sunt ciupite,

o merge cu ceva gen polish ?

 

 

multam'

Cam asa s si jantele mele ma gandesc sa le vopsesc negre

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca imi raspund si singur :lol: pt ca nu stau cu mana in san :D

 

o sa iau (eventual diseara) bateria in casa sa incerc sa o reformatez.

 

Daca nu am gasit asa ceva aici la un pret de pana in 50 Eur (sau asa se pare). Ce parere aveti de Yuasa? Gasesc ceva cu intretinere mai usoara? Vad ca astea cu gel sunt mai pretentioase la intretinere si eu cu capra ies random de tot si as vrea ceva care sa necesite minima bataie de cap....

eu am cu gel,si nu am avut probleme deloc.am incarcat-o o data la inceput de iarna apoi,jup in casa cu ea..excelenta sunt multumit..cu pornirile impecabile

in schim,unul din prietenii mei ,(pe acid)dupa aceeasi tratament,acuma cam de rateuri,dar si ea poate fii mai batranica ca a mea..

am avut si VICTOR,la fostul motor,luata de noua cam 180ron,si mi se parea K,DAR NU A APUCAT PREA MULT TIMP LA MINE SA VAD CAT TINE.BAFTA IN ALEGERE.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci gata,nu o mai lungim.Cu trei voturi pentru ,contra doua propuneri diferite si ...milioane de abtineri se voteaza subtitlul:

 

"garaju' cu de toate"

 

Rugam pe dl. Raul sau Soso sa ne inlocuiasca subtitlul actual.

Multumim

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am cu gel,si nu am avut probleme deloc.am incarcat-o o data la inceput de iarna apoi,jup in casa cu ea..excelenta sunt multumit..cu pornirile impecabile

in schim,unul din prietenii mei ,(pe acid)dupa aceeasi tratament,acuma cam de rateuri,dar si ea poate fii mai batranica ca a mea..

am avut si VICTOR,la fostul motor,luata de noua cam 180ron,si mi se parea K,DAR NU A APUCAT PREA MULT TIMP LA MINE SA VAD CAT TINE.BAFTA IN ALEGERE.

 

 

De unde ai luat cu gel?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
Si acum poate dom' Raul va ridica in rang o treapta, acolo, langa nepotii cu gs-uri. Cred ca meritati, mosilor :D

 

De cand am inceput lucrul la proiectul asta am stiut clar ca il voi ridica, fiindca va contine f. multe posturi si fiindca este/va fi activ. Cand il veti vedea sus, inseamna ca mi-am terminat munca. Cam pe saptamana viitoare. Mai am aprox. 220 pagini de periat :) :D :lol: .

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde ai luat cu gel?

cand am luat mobra,de la voi din Bucuresti,mi-au montat-o cei de acolo..nu-stiu exact cum-i mai zice ceva..DYNO...BLA,BLA..albastra.

pare-mi ca am vazut mai demult si la noi pe forum ceva gel-uri..

rob rob cre ka

"Rob Rob" <romaniatransport@hotmail.com>

Editat de akruno
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De cand am inceput lucrul la proiectul asta am stiut clar ca il voi ridica, fiindca va contine f. multe posturi si fiindca este/va fi activ. Cand il veti vedea sus, inseamna ca mi-am terminat munca. Cam pe saptamana viitoare. Mai am aprox. 220 pagini de periat :) :D :lol: .

 

Spor la treaba :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cand am luat mobra,de la voi din Bucuresti,mi-au montat-o cei de acolo..nu-stiu exact cum-i mai zice ceva..DYNO...BLA,BLA..albastra.

pare-mi ca am vazut mai demult si la noi pe forum ceva gel-uri..

rob rob cre ka

"Rob Rob" <romaniatransport@hotmail.com>

 

Multumesc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru ivan_pedala si kevin77,v-am trimis imail

iar pt. cine intereseaza si este pe aproape,baterii pt. mobrele noastre am vazut in deva la un magazin pe centru aproape de ulpia,care comercializeaza scutere,la un pret de 130 lei si avea mai multe bucati,ceva nemtesti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moama ati spart topicurile: pe noi aia saracii cu carburatii ne-ati mutat in alta parte, intr-un colt mai prafuit :lol:

 

nu-i nimik! ne facem noi mari! :D

 

pacat ca nu mi-am dat seama... imi poate muta cineva posturile acolo?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_
mi-am adus aminte, stie cineva ce as putea sa fac la jante sa arate ok ?

am senzatia ca sunt ciupite,

post-3763-1236634481_thumb.jpg

o merge cu ceva gen polish ?

 

La fel a inceput sa apara si la mine.

Avem doua variante:

1 - Jeg de pe lant, intarit serios in timp. Se verifica prin curatare cu benzina/detergent puternic.

2 - Mult mai plauzibil, avem de-a face cu fenomenul descris in posturile de mai jos, numai ca intr-o faza incipienta. Rotile mele (dural) au 19 ani, asa ca este destul de plauzibil.

 

 

Am schimbat recent gumele pe Afrikana, si am constatat ca la roata de fatza, inelul e varza. Aluminiul e oxidat puternic, si in unele locuri lipseste mult din grosimea inelului. Draku stie de la ce, probabil de la apa sarata, sau de la detergentul folosit pentru a aseza guma pe janta mai usor. Ideea e ca din cand in cand sa verificatzi si portziunea de sub banda de cauciuc ce acopera piuletzele de la spitze, sa nu va trezitzi ca mine. Acum sunt nevoit sa imi caut o roata de fatza...

post-3763-1236635215_thumb.jpgpost-3763-1236635223_thumb.jpgpost-3763-1236635231_thumb.jpgpost-3763-1236635239_thumb.jpg

 

Ce-ai patit tu se numeste coroziune galvanica, si a aparut din cauza ca spitele sunt probabil din otel si janta din aluminiu. Reactia galvanica se declanseaza in prezenta apei, care are rolul de conductor electric.

 

In prezent, tocmai am demontat ambele roti pentru centrat spite si schimbat anvelopele.

Voi face poze initiale, voi incerca cu benzina/diluant (nu ma astept la vreun rezultat notabil), dupa care vor urma :

- curatat cu perie de sarma interiorul + aplicat strat subtire de silicon transparent peste piulitele spitelor (voi mai intreba pentru a nu face vreo prostie)

- polishat exteriorul.

 

La final voi reveni cu detalii.

Editat de Popescu_ MihailRaul
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La fel a inceput sa apara si la mine.

Avem doua variante:

1 - Jeg de pe lant, intarit serios in timp. Se verifica prin curatare cu benzina/detergent puternic.

2 - Mult mai plauzibil, avem de-a face cu fenomenul descris in posturile de mai jos, numai ca intr-o faza incipienta. Rotile mele (dural) au 19 ani, asa ca este destul de plauzibil.

 

 

 

 

 

 

In prezent, tocmai am demontat ambele roti pentru centrat spite si schimbat anvelopele.

Voi face poze initiale, voi incerca cu benzina/diluant (nu ma astept la vreun rezultat notabil), dupa care vor urma :

- curatat cu perie de sarma interiorul + aplicat strat subtire de silicon transparent peste piulitele spitelor (voi mai intreba pentru a nu face vreo prostie)

- polishat exteriorul.

 

La final voi reveni cu detalii.

 

 

la mine e clar ca nu iese cu diluant, am incercat, doar se curata ca si aspect dar raman "ciupiturile"

ma intereseaza in schimb partea cu polishatu', spune-mi cum iese dupa ec incerci.

 

mutlumesc, :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

moama ati spart topicurile: pe noi aia saracii cu carburatii ne-ati mutat in alta parte, intr-un colt mai prafuit :lol:

 

Initiativa a fost a voastra, iar, cum dragoste cu forta nu se poate, noi n-am zis nimic :D .

Editat de invictus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bre, deci am postat si pe topicu cu injectii :lol: da creca baietii nu ma mai ajuta. Am doua probleme:

 

1. bateria: nu mai vrea. O sa o iau sus sa incerc o reformatare dar as vrea si de la voi recomandari cu ce baterii recomandati pe principiul: minima intretinere pret bun! asta pentru cazul in care nu o mai pot resuscita pasta mica.

 

2. relantiul la cald, fara soc urca la 2000 de ture. Fazele sunt asa:

- tras socul pornit mobra: relanti cam 2000 ture

- incalzit motor, soc la jumatate: relanti scade un pic

- incalzit mai mult motor, soc scos, plecat de pe loc: relanti pe la 1400-1500

- mers, mers, mers. mobra se incalzeste si relantiul imi sta undeva pe la 2000 de ture

 

Nu cred ca e normal si nu prea stiu ce sa ii fac...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Surubul de dozaj la relanti. E in stanga carburatoarelor. Mergi cativa km prin oras sa se incalzeasca bine de tot si-ti reglezi atunci, din surub, turatia la care vrei sa-ti stea, recte 1500rpm.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, dar la rece ai socul care iti tine motorul sa nu moara. Pe tine te intereseaza sa ai relanti normal in conditii normale :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.youtube.com/watch?v=UgWxFxV9hj8 am facut si un mic filmulet cu problema lu moto... mai sap pe net si daca nu gasesc nimic o duc pana la urma la doctor... :)

parerea mea e ca ai amestecul prea bogat.Bine,nu sunt specialist si nici nu mai stiu de unde stiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

Am un F650 '98 si vreau sa-i schimb uleiul in curand. Am achizitionat uleiul si filtrul, insa imi mai sunt necesare garniturile/saibele. Filtrul (champion parca) a venit fara garnitura, dar presupun ca merge refolosita cea pe care o am deja. Insa pentru surubul de la baia de ulei mi-ar trebui o saiba, pentru ca acum am mici scurgeri de ulei (surubul e strans bine).

 

INTREBAREA

Unde gasesc o saiba din aia si ce dimensiuni are? pe viitor unde pot gasi garnitura pentru filtru?

Am citit pe F650.com ca ar exista kit-uri complete ptr schimbul de ulei, stiti vreun site de unde se pot cumpara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a mea a comis-o din nou.

am stat pana acu' juma de ora sa fac poze, plec in sfarsit fericit, pornesc mobra, o las sa se incalzeasca si o iau usor usor spre casa.

dupa nici 200m incepe sa-mi dea in nas tare si cand incercam s-o turez, dadea sa moara,ca si cum n-ar mai fi avut benzina.

am tras pe dreapta, am lasat-o la relanti cit am fumat o tigare si dupa aia si-a revenit.

desigur e a doua oara cind face d-astea.

pe de alta parte cind tot dadea in nas, auzeam de sub sha cum tacane releu de incarcare, acum ma intreb, poate fi vreo legatura intre una si alta ?

oricum mi s-a acrit si de bmw si de F si de motociclism si de toate :)

parca-i blestemata pocitania asta..

ptiu drace,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...