Black Rider Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Em am luat-o anul trecut in februarie cu 39.000km, adusa din Italia si acum are 44.500km dar nu stiu daca sunt reali. Are o usoara oscilare la relanti dar nu am chef sa fac nici o sincronizare la carburatoare (daca nu am simptome in mers si nu am probleme de ce sa-i fac aiurea) si lantul are un joc usor lateral dar inca nu il schimb pentru ca mai am loc si dinti de reglat la el. Imi place ca motor si totusi ma oboseste la drum lung, chiar si cu pauze dese. Sunt lung in picioare (am 1.90m) si pana la urma ma apuca durerea de genunchi, cred ca anul asta il dau si ma orientez spre ceva unde sa pot sa imi intind picioarele. Anul asta am facut 2 drumuri Bacau-Bucuresti si nu m-am fugarit, nu m-am grabit si totusi am ajuns varza cu genunchii (sa nu ma intelegi gresit chiar nu am probleme cu articulatii, genunchi, picioare, etc). Anul trecut am facut Transalpina, nu iti descriu cum ajuns dupa o zi de mers Bacau-Ranca. Probabil un biker pana in 1.80m ar sta mai comod, chiar nu am citit nici un review sa se fi plans careva de pozitia pe GSX F si totusi eu nu sunt multumit. Cateva consideratii : de cand am bagat Motul 15w40 motorul merge mai bine, e mai fluid cand schimb vitezele si ... suna mai bine ! Valabil si pentru kitul de transmisie, are ceva mai multa putere, si se simte mai ales in depasiri. La 4.500 de ture sunt la 100 de km/h, asta cu pasager si setul de 3 genti in spate. Am tras azi pe o portiune dreapta pana la 160 de km/h fara sa vibreze sau sa faca urat, din nou, cu pasager si 3 valize in spate. Acum, cateva intrebari : cati km au motociclete voastre? si cat sunt de fiabile? Eu am ajuns la 62.100 km , la ce ar trebui sa incep sa ma uit si cati km ar tine fara probleme deosebite? As tine-o cat de mult posibil, imi place cum merge in 2, si imi place moto turismul - iar GSX F e numai buna pentru asa ceva . Poze din tura de 1,5 zile, ieri si azi. 562 km, de la munte la mare si iara la munte . DSC_0467.JPG DSC_0270.JPG DSC_0519.JPG DSC_0362.JPG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 Eu am 1.88 si nu m-a deranjat niciodata chiar si cu pasager cand nu prea mai ai loc sa te misti, in rest solo chiar merg lejer , nevasta cica amorteste in spate Ce nu-mi place este pe viraje.... dar este gsx f nu gsxr.... deci nu poate sa faca decat ce stie.... Totusi cred ca este special facuta ptr un 1.80 asa, aerodinamica si restul... » Post actualizat in 24 Aug 2015 19:03 Si ptr cineva prea scund este la fel de incomoda, daca ai 1.60 -1.70 sa zic nu o sa ajungi la pedale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 24, 2015 Share Postat August 24, 2015 (editat) Si eu sunt pe la 1,88 cm, dar sincer nu am asa probleme cu picioarele. Pozitia in sea e destul de comoda, si pana pe la 100-110 km/h nu simt aerul in casca. Pe curbe eu ma gasesc destul de bine cu motocicleta, cum am mai zis, am si atins cu geanta stanga soseaua intr-un viraj mai extrem. Gume Michelin Pilot Road 4, excelente pentru turing. Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis. Editat August 24, 2015 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal. Personal, daca ar fi sa aleg (in locul tau), m-as uita si la GSXF-ul mare, de 1250. La consum pierzi maxim 1 litru (la drum). Eu am acum 5.5 consum la drum intins, cu bagaje (3 case-uri mari) si sotie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Ma tot batea/bate gandul sa trec pe un ZX 9, imi place estetic si motorul, plus am citit cateva review uri scrise de tipi inalti care stateau bine in sea. Dar pe de alta parte stiu ca o sa pierd o motocicleta cu un consum decent, buna de touring si cu set de 3 genti ... de aia sunt inca indecis. dezavantajul e pentru pasagera un pic si incheieturile tale daca mergi cu pasagera mult si pe curbe. E mult mai user-friendly gsxf-ul pt. 2 persoane. consumul la mers decent 4.5 - 5.5, nu am depasit valorile astea, cu tot cu pasagera si bagaje. In rest sunt solutii si pt. bagaje. ZX-ul din ce-am citit mi se pare prea brutal. deloc. dar e drept ca eu aveam si un kit dyno jet sau ceva. GSXF-ul de 1250 e o solutie si mai ok, insa la ce bani sunt zx9r-urile pe la noi, la capitolul asta nu le bate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 Acum, fata de GSXF sigur e mai brutal , dar am inteles ce vrei sa spui. Cand vine vorba de bani .. asta e o alta discutie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 25, 2015 Share Postat August 25, 2015 (editat) Zx9 este din alt film Diferenta cea mai mare dintre ele este ca suzi e la fel din 80 si kawa in fiecare An are o modificare Editat August 25, 2015 de boaska Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Am observat si eu asta. Suzuki are o alta politica. Face motoare ieftinute, bunute, dar nu ies in evidenta cu ceva anume ... Suzuki e singura care nu are un tourer in adevaratul sens al cuvantului, ci a luat banditul mare si l-a convertit. Pana si Busa nu mai e ce-a fost, iar M1800-le e deja depasit. Dar vinde, si vinde binisor. Nu stiu cum e S1000-le asta nou, pare interesant .. dar foarte mic (fizic, ca marime). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 26, 2015 Share Postat August 26, 2015 Pfff .. ghinion azi dimineata. Mi-a ramas pe rezerva butonul de la rezervor (cand am facut ultimul plin am uitat sa il mut pe ON din nou), am lasat-o la soare azi cat timp am fost la munca si au curs cateva picaturi pe langa (sigur nu e etansat bine pe pozitia R). Din cauza soarelui, cred, mi s-a dat jos vopseaua de pe carena pe o portiune de 1 cm x 10 cm. O sa ii pun un abtibild ceva acolo ... sa vopsesc carenele nici gand, costa prea mult aici. :/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Roata iese usor pe spate? Ma refer daca este loc suficient cand o salti pe cricul central Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 la 1100 trebuie doar sa inclin un pic roata ca sa iasa din pricina aripii spate, mult mai proeminenta (spun eu). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 27, 2015 Share Postat August 27, 2015 Roata iese usor pe spate? Ma refer daca este loc suficient cand o salti pe cricul central Uhm .. da? Nu o ridic greu pe cricul central, dar ma ajuta si fizicul cei drept. Referitor la problema mea, am citit pe net ca s-ar putea sa fie dusa garnitura, daca mai picura va trebui sa dau jos rezervorul si sa ii schimb garnitura sau poate chiar tot robinetul. Dar am ramas cu o dunga neagra urata care e si mai lunga azi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat August 28, 2015 Share Postat August 28, 2015 Deci nu trebuie adaos sub cricul central pentru mai mult spatiu? Mario daca te lasi cu toata greutatea pe cric se ridica singura » Post actualizat in 02 Sep 2015 16:47 RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Salutare!o intrebare:gasesc in comert(pe net) kit de reparat robinetul la benzina pentru suzuki gsx 600 f din 99?si daca a gasit cineva imi poate spune unde?si daca e greu de reparat acasa robinetul?multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 (editat) RK X-Ring este firma ok? Intrebarea este oarecum retorica, e deja comandat Da e bun. Daca are parte de ingrijire o sa te tina peste 20000 km » Post actualizat in 03 Sep 2015 06:54 Salutare!o intrebare:gasesc in comert(pe net) kit de reparat robinetul la benzina pentru suzuki gsx 600 f din 99?si daca a gasit cineva imi poate spune unde?si daca e greu de reparat acasa robinetul?multumesc! Poti sa te apuci si acasa de el. Pe net gasesti,dar costa destul de mult. In interior cand il vei desface,mai intinzi un pic arcul si comanzi niste o-ringuri rezistente la benzina(sunt cateva firme care fac pe comanda asa ceva) Editat Septembrie 3, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Si mie mi-a picurat rezervorul de benzina, asa cum am zis mai sus . Am citit pe net ca se paote desface si se poate schimba garnitura de cauciuc, sa se lase frigul si ma apuc de ea ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pintea ioan alexandru Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Mersi de raspunsuri.G B V stii ceva cote si daca e doar un o-ring sau mai multe?ca daca tot desfac prefer sa cumpar intai.mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Mersi de raspunsuri.G B V stii ceva cote si daca e doar un o-ring sau mai multe?ca daca tot desfac prefer sa cumpar intai.mersi! Dimensiunile nu le stiu... Pai e unul mare care tine partea din fata si inca vreo 2 pe interior. L-am desfacut acum 6 ani,deci... Ideea e sa il desfaci intai ca sa vezi ce e afectat in interior. Cand o s-o bagi la hibernare ai timp toata iarna ca sa rezolvi problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend.... Pinioanele st tot japoneze JT 16/45 Sper sa rezolv cu presa asta de nituit Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Septembrie 3, 2015 Share Postat Septembrie 3, 2015 Azi am gasit acasa toate piesele sper sa rezolv macar partial in weekend.... Pinioanele st tot japoneze JT 16/45 Sper sa rezolv cu presa asta de nituit Il trec pe shell advance 15w50 ca tot am aproape 4500km Presa e luata din china? Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
boaska Postat Septembrie 5, 2015 Share Postat Septembrie 5, 2015 Presa e luata din china? Daca da,sunt curios cum se va descurca,pentru ca as vrea sa cumpar si eu una Chinezarie ieftina. Se indoaie tijele, am taiat un torx ca sa scot cu greu un nit... pe urma la nituit iara greu, piesele nu se pupa, trebuiesc slefuite polizate... Pe urma nu mai se invarte pinionul de 16, trebuie demontat capacul la ambreiaj si polizat sau decupat la un surub.... poate maine reusesc sa termin treaba » Post actualizat in 12 Sep 2015 11:50 Azi am iesit cu suzi, incredibil se comporta cu rapoartele astea lungi, motorul trage excelent cu ele si se aude mult mai bine, carburatoarele grohaie un pic dar per total zici ca te sui pe un tourer de 1000 La 4000rpm ai deja suta, treapta 1 acum este cam treapta 2 inainte, excelent, inainte facea prea mult zgomot ptr viteza dezvoltata Am schimbat si uleiul, am pus shell 15w50 advance, dar totusi te unge pe suflet cand accelerezi » Post actualizat in 16 Sep 2015 05:42 Cu 15w50 scoate fum la pornire din cauza vascozitatii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Octombrie 6, 2015 Share Postat Octombrie 6, 2015 Salutari. Poate auziti pe cineva interesat .. /index.php?/topic/732107-suzuki-gsx-1100-f-katana-1988/&do=findComment&comment=4064318 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Octombrie 7, 2015 Share Postat Octombrie 7, 2015 ...sau una ceva mai mica, aici: /index.php?/topic/732138-suzuki-gsxf-750-katana/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristianicolau Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 Salutare GIXEF-isti! Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f. Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin). Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator? E motorul prea mic raportat la greutate? Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Octombrie 27, 2015 Share Postat Octombrie 27, 2015 (editat) Salutare GIXEF-isti! Ma numar desigur printre cei care isi doresc modelul asta de motor pentru inceput. Ma tot invart de cateva luni printre anunturile de pe mai toate site-urile insa ceva ma face sa ma intorc mereu la gsx 650f. Printre viitorii mei "colegi" de drum pe care ii cunosc deja nu are nimeni modelul asta asadar poate reuseste cineva sa ma lamureasca si pe mine: De ce este atat de greu GSX 650F? Mi s-a spus ca la plin ar avea cam 265 - 270kg. Am prieteni cu motoare de 800 (vfr), 1000 (FZ1 GT), toate carenate care au cu 40, 50kg mai putin (tot la plin). Ce anume are in plus? Ar trebui sa ma feresc de greutatea asta ca incepator? E motorul prea mic raportat la greutate? Sunt la ABC-ul mersului pe motor, mai exact la litera A, deci foarte la inceput. Multumesc. Este grea dar nu chiar de 270 kg , are 216 gol si ajunge in cam in 230-240 la plin . Diferente fata de celelalte modele ..pai greutatea e din cadru in primul rand , otel la suzuki fata de aluminiu la vfr si fz1 Greutatea e un minus pt modelul asta ,ar fi singurul minus important (mai e saua care pt touring e crima) insa odata plecat de pe loc e destul de manevrabila . Franele sunt cam slabe dar isi fac treaba Motorul e suficient de puternic cu un raspuns docil ceea ce il face foarte ok pt un incepator , pentru mers cu pasager devine un pic mai subdimensionat dar trage si asa Motocicleta simpla si fiabila ( gen Suzuki) 92 mii km fara probleme majore Nu e la nivelul unui VFR sau a unui FZ1 Pt alte detalii iti stau la dispozitie LE . ca idee , dupa un we cu un fjr1300 (280kg) cand m-am urcat inapoi parca eram pe un supermoto Editat Octombrie 27, 2015 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.