claman Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Discuri Sunstar Japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 Mersi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexhonda Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salutare....cine ma poate ajuta cu niste date/informații despre suzuki gsf400...stiu ca nu e in categoria topicului. .dar poate e cineva amabil si cunoscător al acestui motor. Va multumesc si asfalt uscat cand vine timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Nu a scos nimeni vaca? Cam liniste pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Salutare Care aveți sidecaseuri montate pe moto? Puneți o poza sa vad și eu cum arată. Mulțumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Salut..as avea nevoie de un suport ptr topcase compatibil cu un gsx f 750 din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut, Stie cineva unde sa merg sa schimb uleiul de la furca? preturi/pareri... Mersi, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. » Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 Cred ca gasesti mai degraba pe la dezmembrari - daca sunt dispusi sa dezasambleze motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Salut am o 750 F din 2004 și am încercat sa o pornesc după 3 ani . A pornit dar nu mai sta la relanti. Ce este de făcut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Cam mort topicul asta ... eu de cand am schimbat utilajul nu am mai intrat pe aici. Postez o poza cu motorul meu de acum doi ani, am facut Italia-Romania cu ea, cu nevasta, cu bagaje ... tine bine la drum. Nu am vandut-o de rea sau de veche, ci pentru ca am trecut la o cilindrata mai mare. Cat despre capacul spart, se gasesc pe e bay sau pe subito.it. la preturi destul de ok. Exemplu : http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-DEL-MOTORE-DX-COPERTURA-PER-SUZUKI-GSF-600-GSX-750-GSXR-GSX-R-750-/232390717617?hash=item361b90f0b1:g:UyAAAOSwPWRZU7nU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Salutare ! Vreau sa schimb gumele pe 650F-ul meu. Am momentan PR4 dar as vrea sa incerc PR4 GT. Problema e ca aparent, cei de la Michelin nu fabrica modelul asta de guma pe 160, cat mi-ar trebui mie. Cea mai mica marime pe care am gasit-o este de 170. Intrebarea mea : a mai pus cineva pe F650 (2008 and newer) guma spate mai mare de 160 ( cat e de la mama lui ) ? Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Nu încerca, rămâi la dimensiunea corectă. Gt-urile sunt pentru modele de touring, cele mari și grele, Fjr Rt . Nu are sens să mergi pe GT, o fi ea grea dar nu cât un grand touring . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Multumesc pentru raspuns. Stiu pentru ce tip de motocicleta sunt facute. Am vazut destule review-uri incat sa-mi formez o parere. Totusi, nimeni care sa-mi raspunda la intrebarea legata de 170 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Un prieten a pus pe bandit 600 cauciuc de 160, de fabrică fiind 150. Se poate monta, nu stă cum trebuie, are o formă de ciupercă. Pentru un cauciuc mai lat trebuie o jantă mai lată de la 5j la 5.5 sau 6j ,hai că la mașină mai merge dar nu te juca, în caz de ceva vei rămâne fără talon plus că nu o să mai fie la fel debl manevrabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 (editat) Am avut guma de 170 pe GSX ul meu, insa am revenit la 160 cand a trebuit sa o schimb. Daca faci un accident pot sa iti faca probleme chiar daca nu e vina ta din cauza cauciucului. Nu ti-as recomanda modelul PR4 GT, eu l-am montat pentru drumul dus-intors la Nordkapp, insa pe mijloc a ramas tare si pe laturi s-a consumat binisor, diferenta de durime a cauciucului e notabila. Mai bine PR4 , care oricum te tin intre 12-15 mii de km. Editat Septembrie 22, 2017 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Salut! Fix aia m-ar interesa, anume sa fie mai tare pe centru, dar la fel de moale pe laterale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 24, 2017 Share Postat Septembrie 24, 2017 Salut! Fix aia m-ar interesa, anume sa fie mai tare pe centru, dar la fel de moale pe laterale. Consumul nu e unform, si undeva pe la 10k km diferenta e notabila. Al meu PR4 GT are acum in jur de 14k km, mai are carne pe el dar e cam de schimbat datorita diferentei mari intre mijloc si laterale. Si 14k km oricum ii faceam cu PR4 normale, insa cu un consum uniform pe tot cauciucul. Eu unul nu o sa mai imi iau cauciuc GT, probabil e mai bun pentru RT, FJR, etc. Vreau sa incerc Metzelr Roadtec 01, am citit chestii bune despre ele. Dupa 4 trenuri de PR3 si PR4 imi ajunge ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Am dus setul curent de PR4 la 38 k , atins martorul pus de producator pe guma fata, deci sunt gata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Și vrei pr4 GT să le duci în 48k Glumeam, am avut și pr2 apoi roadtec z8 ,sportec m5 și acum pr4. Roadtec z8 mi-au plăcut cel mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 26, 2017 Share Postat Septembrie 26, 2017 Ma interesau GT-urile ca sa nu mai stau cu teama ca mi se patratesc dupa un drum pe autostrada ( nu prea ma impac cu autostrada, dar in unele cazuri e singura varianta ok ). Cu PR4 normale nu am avut probleme. La stilul meu de mers nu am simtit niciodata ca aluneca, am putut sa si inchid spatele. Roadtec 01 ar fi a2a varianta luata in calcul de mine, dar din ce review-uri am vazut, nu ar rezista asa mult ca PR4. » Post actualizat in 29 Sep 2017 11:21Salut ! Revin cu o intrebare legata de lumini. Tocmai ce am observat ca mi s-a ars becul pe faza scurta (noroc cu proiectoarele ca altfel trebuia sa merg cu lunga). De ceva vreme ma bate un gand sa pun LED. Am vazut ca pe faza scurta la 650'ul meu, trebuie H7. Intrebarea mea e : a mai pus cineva pe modelul asta LED? daca da, ce model? Stiu ca becurile pe LED au si niste fante care sa faciliteze racirea (nu dati cu pietre, nu sunt expert) si am auzit discutii la alti oameni cum ca au avut probleme cu spatiul din far cand au incercat sa monteze asa ceva in locul becurilor obisnuite. PS : Daca stiti si un magazin fizic in Bucuresti unde as putea sa gasesc eventualele voastre recomandari, ar fi perfect. Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 14, 2018 Share Postat Ianuarie 14, 2018 Salutare! Sunt pe cale sa achizitionez o Katana 600 din '98, am vazuto si am observat ca are suspensia fata destul de moale. De exemplu, pe loc cand ma apas pe ghidoane se comprima relativ usor si revine cam repede. Am mai incercat lucrul asta la o Katana 750 din 2002 si la un bandit din 2002, ambele raspunzand diferit fata de prima ( se comprima ceva mai greu si revine la fel de greu). Din ce am mai citit, am inteles ca la modelele fabricate pana in 2000 ar fi un model de furca mai slab, iar dupa 2000 a fost pusa una imbunatatita. Intrebarea e: credeti ca e normal ca furca sa reactioneze asa, sau are probleme si ii trebuie revizie? Mentionez ca nu am mers cu ea pentru ca era cam ud pe jos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Ianuarie 25, 2018 Share Postat Ianuarie 25, 2018 Suspensia fata are si niste reglaje, cat de "tare" sa fie. Poate ca la cea testata de tine suspensia era setata pe moale. Dar poate fi si din cauze de ulei prea putin, sau cu vascozitate nepotrivita . Oricum e recomandat sa revizuiesti tot ce tine de siguranta dupa ce cumperi moto SH - si aici incluzi si furca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
valentin.urda Postat Ianuarie 27, 2018 Share Postat Ianuarie 27, 2018 Nu m-am uitat la reglaje, dar ar fi bine daca s-ar rezolva doar cu o revizie.. Motocicleta pare ok din toate punctele de vedere, mai putin anvelopele si furca. Astept vreme ceva mai buna pentru a o proba. Las anuntul aici, poate o cunoaste cineva si stie mai multe despre istoricul ei.. https://www.olx.ro/oferta/vand-urgent-suzuki-gsx-f-ID9dCZN.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Februarie 1, 2018 Share Postat Februarie 1, 2018 Daca elementele furcii nu au alte probleme (tuburi strambe, ciobite pe suprafata de contact cu semeringurile, joc intre tuburi si pahare...) atunci nu prea are ce sa fie defect la furca. O revizie completa ar trebui sa te coste pana in 400 ron, incluzand cuzinetii, semeringurile, uleiul.... Anvelope noi e recomandat sa pui la orice moto SH daca cele de pe ea au peste 3 ani vechime, indiferent cat de bine arata. Deci ia-ti o rezerva de vreo....400-500 eur pentru anvelope, placute, revizie furca, revizie motor.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.