Pintea Alexandru Postat Septembrie 8, 2016 Share Postat Septembrie 8, 2016 Salutare!Are cineva o oglinda stanga in plus de care se poate lipsi?Modelul arata cam asa...si banuiesc ca e cam comun desi nu stiu daca e cel original sau nu. https://www.facebook.com/photo.php?fbid=541549192589729&set=a.449306461814003.1073741825.100002039591612&type=3&theater Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Am ajuns la 99999 km și a rămas așa. Nici trip 1 sau 2 nu mai funcționează. Sunt blocate la valoarea care o aveau în momentul când am ajuns la 99999. A mai pățit careva? Se poate debloca? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 La asta de o am acum zice o chestie interesanta in manualul utilizatorului: ODOMETER The odometer registers the total distance that the motorcycle has been ridden. The odometer ranges from 0 to 999999. The odometer display locks at 999999 when the total distance exceeds 999999. Ma gandesc sa nu fie aceeasi chestie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Ideea era dacă se poate ceva, gen sa il fac sa o ia de la inceput Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Scuze de offtopic, nu stiu ce sa-i faci. Dar cine te-a pus sa mergi pana la 99999 cu ea? tu nu stii ca la o mobra intretinuta trebuie resetat periodic kilometrajul pe la 25-30K? Altfel cica se strica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Nici nu m-am gândit ca se blochează. Am fost convins ca o ia de la capăt. Ideea e dacă știe careva dacă se poate debloca. Ca dacă trebuie sa iau alte ceasuri, mai bine îmi iau alta :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Septembrie 26, 2016 Share Postat Septembrie 26, 2016 Da jos ceasul, ia o bormasina si invarte pe invers. Foloseste un cablu de kilometraj. Am vazut pe net pe cineva facand asta. Acum nu stiu in practica daca merita, dar poti incerca. » Post actualizat in 26 Sep 2016 10:14 Si de 3 zile sunt posesorul, pe langa gsx750f din 92 modificat, si al unui gsxf1100 din 89. E vorba de data asta de o motocicleta cam abandonata de vreo 10 ani sub o terasa, pe care vreau sa o salvez, restaurez fara modificari. » Post actualizat in 26 Sep 2016 10:21 La achizitie arata cam asa: » Post actualizat in 26 Sep 2016 10:25 Daca tot am intrat sa pun o poza cu cainele pe platoul Ciocanu. E un caine bun care ma plimba fara probleme :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Noiembrie 15, 2016 Share Postat Noiembrie 15, 2016 A venit si cadrul de 1100 de la sablat :-))) » Post actualizat in 15 Nov 2016 18:35 Pam, pam.. Ca la carte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Salutare ! Stie cineva sa-mi spuna, va rog, cu ce discuri de frana vine din fabrica GSX 650F-ul din 2008? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Ianuarie 28, 2017 Share Postat Ianuarie 28, 2017 Discuri Sunstar Japan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Ianuarie 29, 2017 Share Postat Ianuarie 29, 2017 Mersi frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexhonda Postat Martie 27, 2017 Share Postat Martie 27, 2017 Salutare....cine ma poate ajuta cu niste date/informații despre suzuki gsf400...stiu ca nu e in categoria topicului. .dar poate e cineva amabil si cunoscător al acestui motor. Va multumesc si asfalt uscat cand vine timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kar_ile Postat Aprilie 5, 2017 Share Postat Aprilie 5, 2017 Nu a scos nimeni vaca? Cam liniste pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
da_melk Postat Aprilie 19, 2017 Share Postat Aprilie 19, 2017 Salutare Care aveți sidecaseuri montate pe moto? Puneți o poza sa vad și eu cum arată. Mulțumesc mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Aprilie 28, 2017 Share Postat Aprilie 28, 2017 Salut..as avea nevoie de un suport ptr topcase compatibil cu un gsx f 750 din 2000. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
balaur_u Postat Iunie 26, 2017 Share Postat Iunie 26, 2017 Salut, Stie cineva unde sa merg sa schimb uleiul de la furca? preturi/pareri... Mersi, Laurentiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LinX Postat Iulie 9, 2017 Share Postat Iulie 9, 2017 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. » Post actualizat in 09 Jul 2017 15:53 Salutare! Am spart intr-o piatra capacul de la motor de jos, partea dreapta (nu stiu ce este, atasez poza). Stie cineva unde as putea gasi asa ceva cat mai repede posibil? Multumesc frumos. Si eventual daca stiti un service in Sibiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_Nx Postat Iulie 12, 2017 Share Postat Iulie 12, 2017 Cred ca gasesti mai degraba pe la dezmembrari - daca sunt dispusi sa dezasambleze motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aikidoro Postat Iulie 24, 2017 Share Postat Iulie 24, 2017 Salut am o 750 F din 2004 și am încercat sa o pornesc după 3 ani . A pornit dar nu mai sta la relanti. Ce este de făcut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat August 7, 2017 Share Postat August 7, 2017 Cam mort topicul asta ... eu de cand am schimbat utilajul nu am mai intrat pe aici. Postez o poza cu motorul meu de acum doi ani, am facut Italia-Romania cu ea, cu nevasta, cu bagaje ... tine bine la drum. Nu am vandut-o de rea sau de veche, ci pentru ca am trecut la o cilindrata mai mare. Cat despre capacul spart, se gasesc pe e bay sau pe subito.it. la preturi destul de ok. Exemplu : http://www.ebay.it/itm/COPERCHIO-DEL-MOTORE-DX-COPERTURA-PER-SUZUKI-GSF-600-GSX-750-GSXR-GSX-R-750-/232390717617?hash=item361b90f0b1:g:UyAAAOSwPWRZU7nU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Salutare ! Vreau sa schimb gumele pe 650F-ul meu. Am momentan PR4 dar as vrea sa incerc PR4 GT. Problema e ca aparent, cei de la Michelin nu fabrica modelul asta de guma pe 160, cat mi-ar trebui mie. Cea mai mica marime pe care am gasit-o este de 170. Intrebarea mea : a mai pus cineva pe F650 (2008 and newer) guma spate mai mare de 160 ( cat e de la mama lui ) ? Mersi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Nu încerca, rămâi la dimensiunea corectă. Gt-urile sunt pentru modele de touring, cele mari și grele, Fjr Rt . Nu are sens să mergi pe GT, o fi ea grea dar nu cât un grand touring . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciprian_B Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Multumesc pentru raspuns. Stiu pentru ce tip de motocicleta sunt facute. Am vazut destule review-uri incat sa-mi formez o parere. Totusi, nimeni care sa-mi raspunda la intrebarea legata de 170 pe spate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Septembrie 16, 2017 Share Postat Septembrie 16, 2017 Un prieten a pus pe bandit 600 cauciuc de 160, de fabrică fiind 150. Se poate monta, nu stă cum trebuie, are o formă de ciupercă. Pentru un cauciuc mai lat trebuie o jantă mai lată de la 5j la 5.5 sau 6j ,hai că la mașină mai merge dar nu te juca, în caz de ceva vei rămâne fără talon plus că nu o să mai fie la fel debl manevrabila Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mario MT 03 Postat Septembrie 22, 2017 Share Postat Septembrie 22, 2017 (editat) Am avut guma de 170 pe GSX ul meu, insa am revenit la 160 cand a trebuit sa o schimb. Daca faci un accident pot sa iti faca probleme chiar daca nu e vina ta din cauza cauciucului. Nu ti-as recomanda modelul PR4 GT, eu l-am montat pentru drumul dus-intors la Nordkapp, insa pe mijloc a ramas tare si pe laturi s-a consumat binisor, diferenta de durime a cauciucului e notabila. Mai bine PR4 , care oricum te tin intre 12-15 mii de km. Editat Septembrie 22, 2017 de Mario MT 03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.