Gogule Postat Mai 21, 2010 Share Postat Mai 21, 2010 salutare tuturor! cam bate vantul p-aici . @diaboliqute: este manual si pdf imposibil sa nu gasesti..... postez aici ptr ca nu am idee de unde sa cumpar o-ringurile de la carburatoare. ....imi trebuie cele de la porturile de sincronizare, de la tuburile emulsoare si surubul de aer...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
omunegru22 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Salut baieti, Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Ma bate gandul sa-mi iau un touring si nu stiu la ce sa ma hotarasc. As vrea sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXF http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...h=1#entry363888, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius45jml Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Am eu manual de service printat si indosariat.....il dau moca la primu' venit....repede pana nu il arunc ca ma tot impiedic de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Salut baieti,Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow. Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau. Ma bate gandul sa-mi iau un touring si nu stiu la ce sa ma hotarasc. As vrea sa stiu daca se merita sa fac un schimb. Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea. Vreau sa o schimb cu acest GSXF http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...h=1#entry363888, care de altfel arata bine, dupa parerea mea. Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata. Multumesc anticipat. Sal, Esti sigur ca ofeta cu motorul mai este valabila ? - anuntul este din 2009 O ,,piesa'' ca aia o iei in jur la 2000 de uro, f-ctie de an fabricatiei, km , stare tehnica, acte...... Am vazut pe net si la 1600 de ueuro Mai bine pastrezi masina pana se ,,aseaza'' piata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Iunie 3, 2010 Share Postat Iunie 3, 2010 salut, stie careva de vanzare un gsx750f an 98'-2000? s-au schimb cu un tdm 850 plus diferenta? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ALINPAPA2000 Postat Iunie 4, 2010 Share Postat Iunie 4, 2010 salut, stie careva de vanzare un gsx750f an 98'-2000? s-au schimb cu un tdm 850 plus diferenta? asfalt uscat! TDM din ce an ? Cati km are ? Banuiesc ca este inmatriculat..... Pune si tu niste poze cu el Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iiccee Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Salutare vreau si io un touring asa mai mic pt mine imi dati ceva ponturi pentru un GsxF 98-2000 ? Chiar si la schimb cu un ducati monster 1998 (al meu )super intretinut ca sunt putin maniac, date despre el numai la cerere ca aici e numai cu giisxefuri si nu da bine sa scriu io despre bestiutza al meu asa din senin, nuhhh? Va rog help ca vreu sa fiu si io printre voi!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tdm_mihai Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 TDM din ce an ?Cati km are ? Banuiesc ca este inmatriculat..... Pune si tu niste poze cu el - an 91' -inmatriculat - merge foarte bine - cu micile zgarieturi de rigoare nu am poze acum, dar daca esti interesat o sa fac numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 10, 2010 Share Postat Iunie 10, 2010 salutare tuturor! nu am mai postat de ceva vreme pe aici si observ lipsa de activitate a katanistilor. zilele trecute am reusit sa termin si eu katana, mai putin partea cu vopsitul....am schimbat consumabilele mai putin uleiul(am primit gresit filtrul de ulei) si maine urmeaza si schimbul de ulei . o sa postez si cateva poze in zilele ce vin. si daca are/stie careva de o scarita pilot-stanga rog sa posteze aici! asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Iunie 11, 2010 Share Postat Iunie 11, 2010 salutare tuturor! nu am mai postat de ceva vreme pe aici si observ lipsa de activitate a katanistilor. zilele trecute am reusit sa termin si eu katana, mai putin partea cu vopsitul....am schimbat consumabilele mai putin uleiul(am primit gresit filtrul de ulei) si maine urmeaza si schimbul de ulei . o sa postez si cateva poze in zilele ce vin. si daca are/stie careva de o scarita pilot-stanga rog sa posteze aici! asfalt uscat! daca nu gasesti ebay-ul e sfant! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Salutare tuturor, S-ar parea ca o sa-mi vand actuala mobra in curand si ma bate gandul sa fac "upgrade" la un GSX650FA K9 nou. Singurul aspect legat de aceasta mobra care ma nelinisteste un pic este cel legat de greutatea ei la plin. Si nu atat atunci cand esti pe ea in mers, cat mai ales cand mergi pe langa ea (de exemplu cand va trebui s-o scot/bag din garaj). Este greoaie in manevrare in astfel de cazuri? Ce alte hibe ati constatat in timp la acest model? Am citit ca ar avea ceva probleme cu amortizoarele...Este adevarat? Si inca o intrebare : de noua, vine echipata cu cric central? Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Salutare tuturor, S-ar parea ca o sa-mi vand actuala mobra in curand si ma bate gandul sa fac "upgrade" la un GSX650FA K9 nou. Singurul aspect legat de aceasta mobra care ma nelinisteste un pic este cel legat de greutatea ei la plin. Si nu atat atunci cand esti pe ea in mers, cat mai ales cand mergi pe langa ea (de exemplu cand va trebui s-o scot/bag din garaj). Este greoaie in manevrare in astfel de cazuri? Ce alte hibe ati constatat in timp la acest model? Am citit ca ar avea ceva probleme cu amortizoarele...Este adevarat? Si inca o intrebare : de noua, vine echipata cu cric central? Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri. Salut Dar cam ce distanta parcurgi pe langa ea , la bagat si scos din garaj ? Ai intrarea/iesirea in rampa ? Da , poate ca este mai greoaie la astfel de manevre , dar vei reusi sa te obisnuiesti . Probleme la amortizoare, nu am auzit la nici unul dintre cei care au acest model , dar nu zic ca nu pot exista . Cricul central este optional , si costa destul de mult , parerea mea . Eu am K9 cu ABS , si pot spune ca sunt super multumit , raportul calitate pret este OK . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) Salut Dar cam ce distanta parcurgi pe langa ea , la bagat si scos din garaj ? Ai intrarea/iesirea in rampa ? Da , poate ca este mai greoaie la astfel de manevre , dar vei reusi sa te obisnuiesti . Probleme la amortizoare, nu am auzit la nici unul dintre cei care au acest model , dar nu zic ca nu pot exista . Cricul central este optional , si costa destul de mult , parerea mea . Eu am K9 cu ABS , si pot spune ca sunt super multumit , raportul calitate pret este OK . Salut, Merci fain pentru raspuns. Nu e distanta mare, nu e nici rampa/panta. Problema e ca in garaj tin si masina si pentru a avea ambele loc, trebuie apropiata motocicleta de peretele lateral. Manevrele astea le fac acum cu GS-ul care la plin are 200 Kg. si sunt destul de greoaie. Ca si dimensiuni de gabarit, cele doua mobre nu difera mult. Problema ar fi doar greutatea. Sper insa ca GSXF-ul asta sa fie mai usor manevrabil de pe loc...Vom vedea... Asa am auzit si eu de la dealer:ca vine fara cric central! O sa comand separat si cricul central (este vreo 600 RON). M-am obisnuit de la GS cu el. E foarte util dupa parerea mea. ABS-ul merita banii? Unii zic ca nu... Off-topic: daca va fi sa iau un GSXF, va fi identica cu a ta. E singura combinatie de culori disponibila pe stoc la ora actuala, care sa aiba si ABS. As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea. Off-topic din nou: exista vreun topic de intalniri ale comunitatii voastre? Spor la kilometri! Editat Iunie 12, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 (editat) o a mai caut ceva timp pana sa ajung la e-bay, sper sa gasesc. am bagat in motor motul 7100 10w40, inainte a avut motul 5100 15w40, dar motorul mi se pare cam zgomotos si in plus se aude si o bataie , mai ales in fata motorului la evacuare, eu sper sa fie doar o galerie ce nu etansaza perfect. in rest merge bine, trage bine, amestecul este cam bogat, mai trebuie umblat la plutitoare! Mesaj completat si inca ceva! in manualul de intretinere scrie ca trebuie sa incarce la 5000 rot/min peste 13,5 v mie imi ajunge incacarea pe la 15-15,1, la voi cum este? pe katriders am inteles ca nu e problema (a mea e model ptr america, stau luminile aprinse non-stop, nu le pot stinge) si alta belea este ca uneori pe ON sau REZERVA nu face destul vacuum sa curga benzina cum trebuie si merge mai mult pe PRI. asta o rezolv repede dar cu incarcarea ma poate ajuta careva sa imi zica cat incarca a lui?! multumesc Editat Iunie 13, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 13, 2010 Share Postat Iunie 13, 2010 salut.vreau sa va intreb si eu daca e un motor bun pentru un incepator(care nu a mai avut treaba cu vreun motor).am citit pe moto.it ca ar fi buna pentru incepatorii italieni:)pentru astia ca mine,romani,n o fi?mai ziceau ca e cam grea si la viteze mici,adica prin oras(sau nu?..),din cauza asta devide mai greu de manevrat.e adevarat? daca ati fi in locul meu(incepator absolut) v ati lua una?cu cit pot aduce una in tara,d astea mai noi de prin 97/98?? merci fain pentru raspunsuri. P.S. este cineva in dristor(rimnicu vilcea)care are unul negru fain.are cineva idee cine i? e grea intradevar dar grea si atat sî eu tot pe gsxf 600 dn 94 am inceput si akum mi-am luat altu pentru ka celalalt am avut accident cu el. Ia-ti fara probleme..asfalt uscat Mesaj completat Salve am si eu unul defapt e al 2lea celalalt e zop dupa un accident nasol., asta kare lam luat acu se tureaza dar nare putere abia iam dat 190 blana nu gases explicatia dc nu fuge nare demaraj.,ajutati-ma cu sfaturi ,pareri sai gasesc buba.. Ma intereseaza cum ai montat dynojet si cat te-a ajuns . Id. Iustinian_1st vb pe messenger. asfalt uscat la poti si va astept parerile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Salut, Merci fain pentru raspuns. Nu e distanta mare, nu e nici rampa/panta. Problema e ca in garaj tin si masina si pentru a avea ambele loc, trebuie apropiata motocicleta de peretele lateral. Manevrele astea le fac acum cu GS-ul care la plin are 200 Kg. si sunt destul de greoaie. Ca si dimensiuni de gabarit, cele doua mobre nu difera mult. Problema ar fi doar greutatea. Sper insa ca GSXF-ul asta sa fie mai usor manevrabil de pe loc...Vom vedea... Asa am auzit si eu de la dealer:ca vine fara cric central! O sa comand separat si cricul central (este vreo 600 RON). M-am obisnuit de la GS cu el. E foarte util dupa parerea mea. ABS-ul merita banii? Unii zic ca nu... Off-topic: daca va fi sa iau un GSXF, va fi identica cu a ta. E singura combinatie de culori disponibila pe stoc la ora actuala, care sa aiba si ABS. As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea. Off-topic din nou: exista vreun topic de intalniri ale comunitatii voastre? Spor la kilometri! Exista culoare rosie la acest model ? Poate un portocaliu , rosu nicidecum . In privinta ABS-ului , daca se poate, ia-o cu , si lasa pe "unii" sa zica ce vor ei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Exista culoare rosie la acest model ? Poate un portocaliu , rosu nicidecum . In privinta ABS-ului , daca se poate, ia-o cu , si lasa pe "unii" sa zica ce vor ei . Cand zic rosu ma refer la culoarea rosu/portocaliul de pe GSR. Iau cu ABS! Cum sa nu se poata, doar e pentru mine, nu?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 "As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea." Cu cat se poate lua una noua acum, cat e reducerea ? Unde ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Cu cat se poate lua una noua acum, cat e reducerea ? Unde ? La orice dealer Suzuki! De la 7.590 la 6.890 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
randysgby Postat Iunie 15, 2010 Share Postat Iunie 15, 2010 salutare tuturor, am si eu o mare problema, am rezervorul stramb si ma bate gandul sa il indrept, cateva sfaturi despre acest procedeu......se poate face ceva in legatura cu treaba asta sau numai sa achizitionez alt rezervor..........multumesc frumos tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cretzu_Dej Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 (editat) Buna, Nu stie nimeni ce cantitate de ulei trebuie pusa in fiecare furca la un Suzuki GSX 600 F model 1990? Numai bine. Editat Iunie 16, 2010 de Cretzu_Dej Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 O lista scurta! POate ajuta pe unu altu care nu se pricepe! Mercic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Iunie 17, 2010 Share Postat Iunie 17, 2010 Buna, Nu stie nimeni ce cantitate de ulei trebuie pusa in fiecare furca la un Suzuki GSX 600 F model 1990? Numai bine. 400 ml in fiecare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Panterra Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 SUZUKI GSX 750 F AN 2000Stie cineva unde se gaseste siguranta centrala ? Nu este in cutie unde sunt celelalte mici langa releu - probabil pe fire undeva ?Nu stiu unde sa o caut... Multumesc anticipat vez ca aia centrala nu seamana a sigurantza normala cares restu e prinsa pe suportu de la baterie in fata si arata rotund cun buton rosu in mijloc apesi pe la si se cupleaza treaba ...mama cat am cautato so eo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 20, 2010 Share Postat Iunie 20, 2010 astazi am facut vreo 400 de km de cand am iesit cu ea pe strada .... pareri?! consum in jur de 7-8l, pozitie lejera, trage bine in ture joase, se aseaza bine pe asfalt, frane bunicele, suspensia cam moale, ma dispera ca 'zdrangane' un disc de fata, o intorc greu (e lunga dihania)..... alte pareri pe parcurs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.