Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

Salutare! Dupa intense cautari si razgandiri si etc... cel mai probabil voi ajunge posesor de GSX in saptamanile urmatoare. Am gasit un GSX600F din 1999 si as dori niste tips vis-a-vis de lucrurile la care ar trebui sa fiu atent la cumparare. Care sunt problemele intalnite frecvent, urmele de uzura care n-ar fi asa de evidente pentru un necunoscator, etc. Va multumesc si sper sa ne vedem in curand calare :-D

Mesaj completat

P.S. Am gasit un manual pe net pentru GSX600F 98-2002 numai ca este format din multe jpeg-uri corespunzatoare fiecarei pagini. Exista la cineva o varianta pdf? Daca nu... voi incerca sa repaginez si sa fac un pdf din toate jpegurile astea. Merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,1k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare tuturor! cam bate vantul p-aici :laugh: . @diaboliqute: este manual si pdf imposibil sa nu gasesti..... postez aici ptr ca nu am idee de unde sa cumpar o-ringurile de la carburatoare. :D ....imi trebuie cele de la porturile de sincronizare, de la tuburile emulsoare si surubul de aer......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow.

Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau.

Ma bate gandul sa-mi iau un touring si nu stiu la ce sa ma hotarasc. As vrea sa stiu daca se merita sa fac un schimb.

Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea.

Vreau sa o schimb cu acest GSXF http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...h=1#entry363888, care de altfel arata bine, dupa parerea mea.

Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata.

Multumesc anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

Sunt fost posesor de Honda Hornet si Honda Shadow.

Anul trecut am renuntat la motor ca sa-mi iau masina si mi-a parut rau.

Ma bate gandul sa-mi iau un touring si nu stiu la ce sa ma hotarasc. As vrea sa stiu daca se merita sa fac un schimb.

Eu am o Alfa Romeo 156 de 2l, benizna, din 99. Arata si merge foarte foarte bine. E bine intretinuta si full de dotari pe ea.

Vreau sa o schimb cu acest GSXF http://www.pro-bike.ro/forums/index.php?sh...h=1#entry363888, care de altfel arata bine, dupa parerea mea.

Ideea e ca nu cunosc tipul asta de motocicleta si vreau sa stiu la ce ar trebui sa fiu atent si ce sa am in vedere, daca merita sa fac un asemenea schimb sau care este pretul ei real in momentul de fata.

Multumesc anticipat.

 

Sal,

Esti sigur ca ofeta cu motorul mai este valabila ? - anuntul este din 2009

O ,,piesa'' ca aia o iei in jur la 2000 de uro, f-ctie de an fabricatiei, km , stare tehnica, acte......

Am vazut pe net si la 1600 de ueuro

Mai bine pastrezi masina pana se ,,aseaza'' piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare vreau si io un touring asa mai mic pt mine imi dati ceva ponturi pentru un GsxF 98-2000 ? :lol:

 

Chiar si la schimb cu un ducati monster 1998 (al meu :what: )super intretinut ca sunt putin maniac, date despre el numai la cerere ca aici e numai cu giisxefuri :lol: si nu da bine sa scriu io despre bestiutza al meu asa din senin, nuhhh?

 

 

Va rog help ca vreu sa fiu si io printre voi!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

TDM din ce an ?

Cati km are ?

Banuiesc ca este inmatriculat.....

Pune si tu niste poze cu el

 

 

- an 91'

-inmatriculat

- merge foarte bine

- cu micile zgarieturi de rigoare

 

nu am poze acum, dar daca esti interesat o sa fac

 

numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor! nu am mai postat de ceva vreme pe aici si observ lipsa de activitate a katanistilor. zilele trecute am reusit sa termin si eu katana, mai putin partea cu vopsitul....am schimbat consumabilele mai putin uleiul(am primit gresit filtrul de ulei) :D si maine urmeaza si schimbul de ulei -_- . o sa postez si cateva poze in zilele ce vin. si daca are/stie careva de o scarita pilot-stanga rog sa posteze aici! asfalt uscat! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor! nu am mai postat de ceva vreme pe aici si observ lipsa de activitate a katanistilor. zilele trecute am reusit sa termin si eu katana, mai putin partea cu vopsitul....am schimbat consumabilele mai putin uleiul(am primit gresit filtrul de ulei) :ok: si maine urmeaza si schimbul de ulei :) . o sa postez si cateva poze in zilele ce vin. si daca are/stie careva de o scarita pilot-stanga rog sa posteze aici! asfalt uscat! :blbl:

 

daca nu gasesti ebay-ul e sfant!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

S-ar parea ca o sa-mi vand actuala mobra in curand si ma bate gandul sa fac "upgrade" la un GSX650FA K9 nou. Singurul aspect legat de aceasta mobra care ma nelinisteste un pic este cel legat de greutatea ei la plin. Si nu atat atunci cand esti pe ea in mers, cat mai ales cand mergi pe langa ea (de exemplu cand va trebui s-o scot/bag din garaj). Este greoaie in manevrare in astfel de cazuri? Ce alte hibe ati constatat in timp la acest model? Am citit ca ar avea ceva probleme cu amortizoarele...Este adevarat?

Si inca o intrebare : de noua, vine echipata cu cric central?

 

Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare tuturor,

 

S-ar parea ca o sa-mi vand actuala mobra in curand si ma bate gandul sa fac "upgrade" la un GSX650FA K9 nou. Singurul aspect legat de aceasta mobra care ma nelinisteste un pic este cel legat de greutatea ei la plin. Si nu atat atunci cand esti pe ea in mers, cat mai ales cand mergi pe langa ea (de exemplu cand va trebui s-o scot/bag din garaj). Este greoaie in manevrare in astfel de cazuri? Ce alte hibe ati constatat in timp la acest model? Am citit ca ar avea ceva probleme cu amortizoarele...Este adevarat?

Si inca o intrebare : de noua, vine echipata cu cric central?

 

Merci anticipat pentru eventualele raspunsuri.

 

Salut

 

Dar cam ce distanta parcurgi pe langa ea , la bagat si scos din garaj ? Ai intrarea/iesirea in rampa ? Da , poate ca este mai greoaie la astfel de manevre , dar vei reusi sa te obisnuiesti . Probleme la amortizoare, nu am auzit la nici unul dintre cei care au acest model , dar nu zic ca nu pot exista . Cricul central este optional , si costa destul de mult , parerea mea . Eu am K9 cu ABS , si pot spune ca sunt super multumit , raportul calitate pret este OK .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Dar cam ce distanta parcurgi pe langa ea , la bagat si scos din garaj ? Ai intrarea/iesirea in rampa ? Da , poate ca este mai greoaie la astfel de manevre , dar vei reusi sa te obisnuiesti . Probleme la amortizoare, nu am auzit la nici unul dintre cei care au acest model , dar nu zic ca nu pot exista . Cricul central este optional , si costa destul de mult , parerea mea . Eu am K9 cu ABS , si pot spune ca sunt super multumit , raportul calitate pret este OK .

 

Salut,

 

Merci fain pentru raspuns.

 

Nu e distanta mare, nu e nici rampa/panta. Problema e ca in garaj tin si masina si pentru a avea ambele loc, trebuie apropiata motocicleta de peretele lateral. Manevrele astea le fac acum cu GS-ul care la plin are 200 Kg. si sunt destul de greoaie. Ca si dimensiuni de gabarit, cele doua mobre nu difera mult. Problema ar fi doar greutatea. Sper insa ca GSXF-ul asta sa fie mai usor manevrabil de pe loc...Vom vedea...

 

Asa am auzit si eu de la dealer:ca vine fara cric central! :ok:

O sa comand separat si cricul central (este vreo 600 RON). M-am obisnuit de la GS cu el. E foarte util dupa parerea mea.

 

ABS-ul merita banii? Unii zic ca nu...

 

Off-topic: daca va fi sa iau un GSXF, va fi identica cu a ta. E singura combinatie de culori disponibila pe stoc la ora actuala, care sa aiba si ABS. As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea.

 

Off-topic din nou: exista vreun topic de intalniri ale comunitatii voastre?

 

Spor la kilometri! :blbl:

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o a mai caut ceva timp pana sa ajung la e-bay, sper sa gasesc. am bagat in motor motul 7100 10w40, inainte a avut motul 5100 15w40, dar motorul mi se pare cam zgomotos si in plus se aude si o bataie :blbl: , mai ales in fata motorului la evacuare, eu sper sa fie doar o galerie ce nu etansaza perfect. in rest merge bine, trage bine, amestecul este cam bogat, mai trebuie umblat la plutitoare!

Mesaj completat

si inca ceva! in manualul de intretinere scrie ca trebuie sa incarce la 5000 rot/min peste 13,5 v mie imi ajunge incacarea pe la 15-15,1, la voi cum este? pe katriders am inteles ca nu e problema (a mea e model ptr america, stau luminile aprinse non-stop, nu le pot stinge) si alta belea este ca uneori pe ON sau REZERVA nu face destul vacuum sa curga benzina cum trebuie si merge mai mult pe PRI. asta o rezolv repede dar cu incarcarea ma poate ajuta careva sa imi zica cat incarca a lui?! multumesc :ok:

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.vreau sa va intreb si eu daca e un motor bun pentru un incepator(care nu a mai avut treaba cu vreun motor).am citit pe moto.it ca ar fi buna pentru incepatorii italieni:)pentru astia ca mine,romani,n o fi?

mai ziceau ca e cam grea si la viteze mici,adica prin oras(sau nu?..),din cauza asta devide mai greu de manevrat.e adevarat?

daca ati fi in locul meu(incepator absolut) v ati lua una?cu cit pot aduce una in tara,d astea mai noi de prin 97/98??

merci fain pentru raspunsuri.

P.S. este cineva in dristor(rimnicu vilcea)care are unul negru fain.are cineva idee cine i?

e grea intradevar dar grea si atat sî eu tot pe gsxf 600 dn 94 am inceput si akum mi-am luat altu pentru ka celalalt am avut accident cu el. Ia-ti fara probleme..asfalt uscat

Mesaj completat

Salve am si eu unul defapt e al 2lea celalalt e zop dupa un accident nasol., asta kare lam luat acu se tureaza dar nare putere abia iam dat 190 blana nu gases explicatia dc nu fuge nare demaraj.,ajutati-ma cu sfaturi ,pareri sai gasesc buba.. Ma intereseaza cum ai montat dynojet si cat te-a ajuns . Id. Iustinian_1st vb pe messenger. asfalt uscat la poti si va astept parerile

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Merci fain pentru raspuns.

 

Nu e distanta mare, nu e nici rampa/panta. Problema e ca in garaj tin si masina si pentru a avea ambele loc, trebuie apropiata motocicleta de peretele lateral. Manevrele astea le fac acum cu GS-ul care la plin are 200 Kg. si sunt destul de greoaie. Ca si dimensiuni de gabarit, cele doua mobre nu difera mult. Problema ar fi doar greutatea. Sper insa ca GSXF-ul asta sa fie mai usor manevrabil de pe loc...Vom vedea...

 

Asa am auzit si eu de la dealer:ca vine fara cric central! :ok:

O sa comand separat si cricul central (este vreo 600 RON). M-am obisnuit de la GS cu el. E foarte util dupa parerea mea.

 

ABS-ul merita banii? Unii zic ca nu...

 

Off-topic: daca va fi sa iau un GSXF, va fi identica cu a ta. E singura combinatie de culori disponibila pe stoc la ora actuala, care sa aiba si ABS. As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea.

 

Off-topic din nou: exista vreun topic de intalniri ale comunitatii voastre?

 

Spor la kilometri! :blbl:

 

 

Exista culoare rosie la acest model ? Poate un portocaliu , rosu nicidecum . In privinta ABS-ului , daca se poate, ia-o cu , si lasa pe "unii" sa zica ce vor ei .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista culoare rosie la acest model ? Poate un portocaliu , rosu nicidecum . In privinta ABS-ului , daca se poate, ia-o cu , si lasa pe "unii" sa zica ce vor ei .

 

Cand zic rosu ma refer la culoarea rosu/portocaliul de pe GSR.

Iau cu ABS! Cum sa nu se poata, doar e pentru mine, nu?! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"As fi preferat una rosie...dar la reducerea de acum, nu mai doare atat de rau culoarea."

 

Cu cat se poate lua una noua acum, cat e reducerea ? Unde ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu cat se poate lua una noua acum, cat e reducerea ? Unde ?

 

La orice dealer Suzuki! De la 7.590 la 6.890 euro.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor, am si eu o mare problema, am rezervorul stramb si ma bate gandul sa il indrept, cateva sfaturi despre acest procedeu......se poate face ceva in legatura cu treaba asta sau numai sa achizitionez alt rezervor..........multumesc frumos tuturor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SUZUKI GSX 750 F AN 2000

Stie cineva unde se gaseste siguranta centrala ?

Nu este in cutie unde sunt celelalte mici langa releu - probabil pe fire undeva ?Nu stiu unde sa o caut...

Multumesc anticipat

vez ca aia centrala nu seamana a sigurantza normala cares restu

e prinsa pe suportu de la baterie in fata si arata rotund cun buton rosu in mijloc apesi pe la si se cupleaza treaba ...mama cat am cautato so eo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...