Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

astazi am facut vreo 400 de km de cand am iesit cu ea pe strada :D .... pareri?! consum in jur de 7-8l, pozitie lejera, trage bine in ture joase, se aseaza bine pe asfalt, frane bunicele, suspensia cam moale, ma dispera ca 'zdrangane' un disc de fata, o intorc greu (e lunga dihania)..... alte pareri pe parcurs :)

 

 

Pai...sa fii fericit ca iti zdrangane doar un disc; mie imi zdrangane amandoua :(. 7-8 mi se pare un comsun bunicel si totusi un pic cam mare (ai cauciuc mai mare decat ce scrie in talon cumva?).Numai bine si asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

@radum- da am un cauciuc de 190 dunlop sportmax, si asta e o cauza dar si faptul ca nu am sincronizat motorul perfect(deh, lipsa de timp). despre discuri ce sa zic, si cand am fost prin 'afara' la toate gsx-f-urile discul de stanga fix si cel de dreapta avea joc, am zis ca e 'boala lor'. asfalt uscat sub roti! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ulei folositi pe timpul verii ptr modelele cuprinse intre 1990-1994 si cat ? Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. De curand sunt si eu posesor de GSX 600F din 2002 :)

 

Fiind incepator nu am cu ce sa o compar, dar din prima zi in care m-am urcat pe ea mi s-a parut comoda, rapida si usor de condus, in conditiile in care nu am mai mers decat pe motocicleta din scoala.

 

Potentiale probleme la ea: marimea si greutatea. E destul greu de intors pe loc si am scapat-o pe-o parte cand faceam asta (era oprita si o intorceam in panta in care sunt facute pozele). Am avut nevoie de ajutor sa o ridic la loc. Pe cric nu am reusit sa o ridic decat o data singur, ajutat de panta in care o parcasem, in rest am incercat dar n-am mai reusit fara ajutor.

 

Poze cu ea mai jos.

post-57575-1277233512_thumb.jpg

post-57575-1277233553_thumb.jpg

post-57575-1277233766_thumb.jpg

Editat de andreipr
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Frumos motorul si sa o stapanesti sanatos.De vina poate fi : lungimea si masa motocicletei, dar si greutatea si inaltimea ta.Nu te speria, las-o pe loc drept si mai incearca sa o ridici pe cric.Sa fii atent sa nu te lasi pe ea pe o parte, ca nu se stie :) Poate ne vedem la vreo intalnire..ca esti din apropiere :))

Bafta multa, grija mare si asfalt uscat.Numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Voi ce ulei folositi pe timpul verii ptr modelele cuprinse intre 1990-1994 si cat ? Multumesc.

eu am bagat acu' 2 saptamani motul 7100 10w40....si a avut in ea sezonul trecut motul 5100 15w50...3,8 litri fix! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum ti s-a parut sezonul trecut ca s-a miscat cu 15W50 ? asa, ca idee :cineva mi-a recomandat 20W50 mineral, dar in carte scrie clar 10W40.Si m-as orienta spre acesta din urma. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare. De curand sunt si eu posesor de GSX 600F din 2002 :)

 

Fiind incepator nu am cu ce sa o compar, dar din prima zi in care m-am urcat pe ea mi s-a parut comoda, rapida si usor de condus, in conditiile in care nu am mai mers decat pe motocicleta din scoala.

 

Potentiale probleme la ea: marimea si greutatea. E destul greu de intors pe loc si am scapat-o pe-o parte cand faceam asta (era oprita si o intorceam in panta in care sunt facute pozele). Am avut nevoie de ajutor sa o ridic la loc. Pe cric nu am reusit sa o ridic decat o data singur, ajutat de panta in care o parcasem, in rest am incercat dar n-am mai reusit fara ajutor.

 

Poze cu ea mai jos.

 

Arata ok, ai grija de ea si de tine.

Probabil nu stii cum sa o ridici de jos sau pe cric, cauta putin pe goagal despre astea si o sa vezi ca nu trebuie sa depui cine stie ce efort.

Incearca sa o mentii sub 8000rpm pt inceput si verifica suspensia fata poate trebuie schimbat ulei/simeringuri chiar si asa au o suspensie de tot rasul.

 

Mesaj completat

Cum ti s-a parut sezonul trecut ca s-a miscat cu 15W50 ? asa, ca idee :cineva mi-a recomandat 20W50 mineral, dar in carte scrie clar 10W40.Si m-as orienta spre acesta din urma. Voi ce ziceti?

 

10w40 cu cat mai bun cu atat mai bine. Ia sintetic daca poti, daca nu merge si semi. Doar mineral.. nus posibil sa nu crape nimic imediat, dar bine sigur nu-i face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Arata ok, ai grija de ea si de tine.

Probabil nu stii cum sa o ridici de jos sau pe cric, cauta putin pe goagal despre astea si o sa vezi ca nu trebuie sa depui cine stie ce efort.

Incearca sa o mentii sub 8000rpm pt inceput si verifica suspensia fata poate trebuie schimbat ulei/simeringuri chiar si asa au o suspensie de tot rasul.

 

Mesaj completat

 

 

10w40 cu cat mai bun cu atat mai bine. Ia sintetic daca poti, daca nu merge si semi. Doar mineral.. nus posibil sa nu crape nimic imediat, dar bine sigur nu-i face.

 

 

15w50 vara si mai ales in oras, nu te gandi la mineral ca plangi ca mine dupa cuzineti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare, baieti unde pot schimba si eu semeringurile si uleiul din furca, si de unde le pot achizitiona din Bucuresti? Motocicleta este un Suzuki Gsx-F 600 din 1999........multumesc frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi aici:

Service

Da, clar :):) am vazut ca omul are preturi mai mult decat decente.Daca te afli in zona respectiva, apeleaza cu incredere la el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intra 3,6 l fara schimb de filtru si 3,8l cu tot cu filtru...sa umpleti si filtrul de ulei inainte de montaj sa nu mearga motorul cateva secunde fara ulei.....si dat la automat fara fise la bujii pana se stinge becul de presiune la ulei....asta daca tineti la motor! @radum-nu am mers mult cu motul 5100 15w50 fiindca era f uzat, deci nu pot zice o parere...acum am bagat motul 7100 10w40....motorul e f silentios, am doar o problema cu inelele de etansare a evacuarii,necesita inlocuire. si in furca intra 460 ml de ulei....eu am bagat 10w de la motul. :)

Editat de s@rpe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Care dintre voi ma poate ajuta cu o informatie inscrisa in certificatul de inmatriculare, legata de GSX650FA K9 in regim de urgenta?

 

Mi-a venit mobra, este la dealer si vreau sa fac deja RCA-ul, dar trebuie sa stiu masa totala autorizata. Informatia asta apare la rubrica 11 din certificatul de inmatriculare.

 

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Care dintre voi ma poate ajuta cu o informatie inscrisa in certificatul de inmatriculare, legata de GSX650FA K9 in regim de urgenta?

 

Mi-a venit mobra, este la dealer si vreau sa fac deja RCA-ul, dar trebuie sa stiu masa totala autorizata. Informatia asta apare la rubrica 11 din certificatul de inmatriculare.

 

Merci anticipat.

 

 

455kg maxim , 245 proprie

 

dar unde este rubrica 11 , ca de cand o caut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

455kg maxim , 245 proprie

 

dar unde este rubrica 11 , ca de cand o caut ...

 

Multumesc frumos.

 

In certificatul de inmatriculare, pe prima pagina, in josul ei.

Pagina e impartita in dreptunghiuri, fiecare fiind numerotat de la 1 la 15.

Rubrica 11 se refera la MASE(kg).

 

Tu de unde ai luat cifra de mai sus (455 kg) ?

 

Merci anticipat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc frumos.

 

In certificatul de inmatriculare, pe prima pagina, in josul ei.

Pagina e impartita in dreptunghiuri, fiecare fiind numerotat de la 1 la 15.

Rubrica 11 se refera la MASE(kg).

 

Tu de unde ai luat cifra de mai sus (455 kg) ?

 

Merci anticipat.

 

 

Taloanele noi au alt "format"

 

245 este grteutatea motocicletei , 455 greutatea maxima admisa

 

200kg este incarcatura

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad si eu talonul nou cel mai curand probabil marti, dupa ce o inmatriculez.

 

Azi am verificat la dealer in fisa care insoteste motorul si conform careia se va completa CIV la RAR (modelul nu e omologat RAR din pacate...) si este exact cum ai zis tu :455 Kg.

 

Merci inca o data.

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trebuie sa schimb si eu bujiile ..care ti-ai pus Iridium , merita ?

 

 

Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...