radum Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 astazi am facut vreo 400 de km de cand am iesit cu ea pe strada .... pareri?! consum in jur de 7-8l, pozitie lejera, trage bine in ture joase, se aseaza bine pe asfalt, frane bunicele, suspensia cam moale, ma dispera ca 'zdrangane' un disc de fata, o intorc greu (e lunga dihania)..... alte pareri pe parcurs Pai...sa fii fericit ca iti zdrangane doar un disc; mie imi zdrangane amandoua . 7-8 mi se pare un comsun bunicel si totusi un pic cam mare (ai cauciuc mai mare decat ce scrie in talon cumva?).Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 21, 2010 Share Postat Iunie 21, 2010 @radum- da am un cauciuc de 190 dunlop sportmax, si asta e o cauza dar si faptul ca nu am sincronizat motorul perfect(deh, lipsa de timp). despre discuri ce sa zic, si cand am fost prin 'afara' la toate gsx-f-urile discul de stanga fix si cel de dreapta avea joc, am zis ca e 'boala lor'. asfalt uscat sub roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Voi ce ulei folositi pe timpul verii ptr modelele cuprinse intre 1990-1994 si cat ? Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreipr Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 (editat) Salutare. De curand sunt si eu posesor de GSX 600F din 2002 Fiind incepator nu am cu ce sa o compar, dar din prima zi in care m-am urcat pe ea mi s-a parut comoda, rapida si usor de condus, in conditiile in care nu am mai mers decat pe motocicleta din scoala. Potentiale probleme la ea: marimea si greutatea. E destul greu de intors pe loc si am scapat-o pe-o parte cand faceam asta (era oprita si o intorceam in panta in care sunt facute pozele). Am avut nevoie de ajutor sa o ridic la loc. Pe cric nu am reusit sa o ridic decat o data singur, ajutat de panta in care o parcasem, in rest am incercat dar n-am mai reusit fara ajutor. Poze cu ea mai jos. Editat Iunie 22, 2010 de andreipr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Frumos motorul si sa o stapanesti sanatos.De vina poate fi : lungimea si masa motocicletei, dar si greutatea si inaltimea ta.Nu te speria, las-o pe loc drept si mai incearca sa o ridici pe cric.Sa fii atent sa nu te lasi pe ea pe o parte, ca nu se stie Poate ne vedem la vreo intalnire..ca esti din apropiere ) Bafta multa, grija mare si asfalt uscat.Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 22, 2010 Share Postat Iunie 22, 2010 Voi ce ulei folositi pe timpul verii ptr modelele cuprinse intre 1990-1994 si cat ? Multumesc. eu am bagat acu' 2 saptamani motul 7100 10w40....si a avut in ea sezonul trecut motul 5100 15w50...3,8 litri fix! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Cum ti s-a parut sezonul trecut ca s-a miscat cu 15W50 ? asa, ca idee :cineva mi-a recomandat 20W50 mineral, dar in carte scrie clar 10W40.Si m-as orienta spre acesta din urma. Voi ce ziceti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Salutare. De curand sunt si eu posesor de GSX 600F din 2002 Fiind incepator nu am cu ce sa o compar, dar din prima zi in care m-am urcat pe ea mi s-a parut comoda, rapida si usor de condus, in conditiile in care nu am mai mers decat pe motocicleta din scoala. Potentiale probleme la ea: marimea si greutatea. E destul greu de intors pe loc si am scapat-o pe-o parte cand faceam asta (era oprita si o intorceam in panta in care sunt facute pozele). Am avut nevoie de ajutor sa o ridic la loc. Pe cric nu am reusit sa o ridic decat o data singur, ajutat de panta in care o parcasem, in rest am incercat dar n-am mai reusit fara ajutor. Poze cu ea mai jos. Arata ok, ai grija de ea si de tine. Probabil nu stii cum sa o ridici de jos sau pe cric, cauta putin pe goagal despre astea si o sa vezi ca nu trebuie sa depui cine stie ce efort. Incearca sa o mentii sub 8000rpm pt inceput si verifica suspensia fata poate trebuie schimbat ulei/simeringuri chiar si asa au o suspensie de tot rasul. Mesaj completat Cum ti s-a parut sezonul trecut ca s-a miscat cu 15W50 ? asa, ca idee :cineva mi-a recomandat 20W50 mineral, dar in carte scrie clar 10W40.Si m-as orienta spre acesta din urma. Voi ce ziceti? 10w40 cu cat mai bun cu atat mai bine. Ia sintetic daca poti, daca nu merge si semi. Doar mineral.. nus posibil sa nu crape nimic imediat, dar bine sigur nu-i face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ASU11 Postat Iunie 23, 2010 Share Postat Iunie 23, 2010 Arata ok, ai grija de ea si de tine.Probabil nu stii cum sa o ridici de jos sau pe cric, cauta putin pe goagal despre astea si o sa vezi ca nu trebuie sa depui cine stie ce efort. Incearca sa o mentii sub 8000rpm pt inceput si verifica suspensia fata poate trebuie schimbat ulei/simeringuri chiar si asa au o suspensie de tot rasul. Mesaj completat 10w40 cu cat mai bun cu atat mai bine. Ia sintetic daca poti, daca nu merge si semi. Doar mineral.. nus posibil sa nu crape nimic imediat, dar bine sigur nu-i face. 15w50 vara si mai ales in oras, nu te gandi la mineral ca plangi ca mine dupa cuzineti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafiotu_vale2000 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 pute-ti sa-mi spuneti cat ulei intra in motor daca schimb si filtrul. ms. ASFALT USCAT !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
randysgby Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutare, baieti unde pot schimba si eu semeringurile si uleiul din furca, si de unde le pot achizitiona din Bucuresti? Motocicleta este un Suzuki Gsx-F 600 din 1999........multumesc frumos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) Uite ce scrie aici: http://www.louis.de/_406108ca282bfd5c1b9ca...mp;typ_id=GN72B asta ptr un motor fabricat din 1988 pana in 1997. Editat Iunie 24, 2010 de radum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafiotu_vale2000 Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Uite ce scrie aici: http://www.louis.de/_406108ca282bfd5c1b9ca...mp;typ_id=GN72B asta ptr un motor fabricat din 1988 pana in 1997. ms. asa ma gandeam si me, intre 3-4 l da nu eram sigur. ms. asfalt uscat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Caron Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 salutare, baieti unde pot schimba si eu semeringurile si uleiul din furca, si de unde le pot achizitiona din Bucuresti? Motocicleta este un Suzuki Gsx-F 600 din 1999........multumesc frumos Vezi aici: Service Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 Vezi aici:Service Da, clar :) am vazut ca omul are preturi mai mult decat decente.Daca te afli in zona respectiva, apeleaza cu incredere la el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 24, 2010 Share Postat Iunie 24, 2010 (editat) intra 3,6 l fara schimb de filtru si 3,8l cu tot cu filtru...sa umpleti si filtrul de ulei inainte de montaj sa nu mearga motorul cateva secunde fara ulei.....si dat la automat fara fise la bujii pana se stinge becul de presiune la ulei....asta daca tineti la motor! @radum-nu am mers mult cu motul 5100 15w50 fiindca era f uzat, deci nu pot zice o parere...acum am bagat motul 7100 10w40....motorul e f silentios, am doar o problema cu inelele de etansare a evacuarii,necesita inlocuire. si in furca intra 460 ml de ulei....eu am bagat 10w de la motul. Editat Iunie 24, 2010 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
randysgby Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Vezi aici:Service iti multumesc mult caron, am de dat o bere.......asfalt uscat si sa ne "flashuim" cu bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salut, Care dintre voi ma poate ajuta cu o informatie inscrisa in certificatul de inmatriculare, legata de GSX650FA K9 in regim de urgenta? Mi-a venit mobra, este la dealer si vreau sa fac deja RCA-ul, dar trebuie sa stiu masa totala autorizata. Informatia asta apare la rubrica 11 din certificatul de inmatriculare. Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 Salut, Care dintre voi ma poate ajuta cu o informatie inscrisa in certificatul de inmatriculare, legata de GSX650FA K9 in regim de urgenta? Mi-a venit mobra, este la dealer si vreau sa fac deja RCA-ul, dar trebuie sa stiu masa totala autorizata. Informatia asta apare la rubrica 11 din certificatul de inmatriculare. Merci anticipat. 455kg maxim , 245 proprie dar unde este rubrica 11 , ca de cand o caut ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2010 Share Postat Iunie 25, 2010 455kg maxim , 245 proprie dar unde este rubrica 11 , ca de cand o caut ... Multumesc frumos. In certificatul de inmatriculare, pe prima pagina, in josul ei. Pagina e impartita in dreptunghiuri, fiecare fiind numerotat de la 1 la 15. Rubrica 11 se refera la MASE(kg). Tu de unde ai luat cifra de mai sus (455 kg) ? Merci anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 Multumesc frumos. In certificatul de inmatriculare, pe prima pagina, in josul ei. Pagina e impartita in dreptunghiuri, fiecare fiind numerotat de la 1 la 15. Rubrica 11 se refera la MASE(kg). Tu de unde ai luat cifra de mai sus (455 kg) ? Merci anticipat. Taloanele noi au alt "format" 245 este grteutatea motocicletei , 455 greutatea maxima admisa 200kg este incarcatura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 O sa vad si eu talonul nou cel mai curand probabil marti, dupa ce o inmatriculez. Azi am verificat la dealer in fisa care insoteste motorul si conform careia se va completa CIV la RAR (modelul nu e omologat RAR din pacate...) si este exact cum ai zis tu :455 Kg. Merci inca o data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Iunie 26, 2010 Share Postat Iunie 26, 2010 poate are careva nevoie de o scarita+suport stanga pilot ptr un gsx-f 750 model 90-97 din cate stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Iunie 27, 2010 Share Postat Iunie 27, 2010 Trebuie sa schimb si eu bujiile ..care ti-ai pus Iridium , merita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AllenC Postat Iunie 28, 2010 Share Postat Iunie 28, 2010 Trebuie sa schimb si eu bujiile ..care ti-ai pus Iridium , merita ? Eu le-am schimbat la 12000 km, dar nu as sti sa iti spun ce bujii mi-au pus , dar nu cred ca Iridium Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.