Jump to content
Cesar

Bucuresti - Gara Obor - GRANT RACING GARAGE - service general

Recommended Posts

Reparatii si intretinere pentru orice tip de motocicleta dupa cum urmeaza:

Curatare si gresare lant si pinion+foaie - curatare cu motorina, clatit cu spray, gresare cu spray de lant (Motorex, Motul, Bel-Ray) - 40 lei. Operatiunea dureaza aproximativ o ora. Reglajul lantului - intinderea - este bonus.
Schimb furtune de frana - 20 lei/furtun. In pret intra si lichidul de frana DOT4 (sau DOT5.1 dar ceva mai scump) si, evident, aerisirea instalatiei de frana.
Schimb lichid de frana - 20 lei/etrier. In pret intra si lichidul de frana DOT4 (sau DOT5.1 dar ceva mai scump) si, evident, aerisirea instalatiei de frana.
Servisare etrieri de frana - schimbul inelelor de etansare (praf si lichid de frana), curatarea de gudron a etrierului. Schimbul de lichid de frana in acest caz este obligatoriu. 50 lei/etrier. In pret intra materialele pentru cratare si lichidul de frana DOT4. Operatiunea dureaza 2 - 3 ore sau se rezolva de pe o zi pe alta in functie de gravitatea situatiei. Constatarea defectului este gratuita.
Schimb de placute de frana - 15 lei / etrier. In pret intra si curatarea etrierului de gudron si spray degripant pentru evitarea deteriorarii inelelor de etansare.
Schimbarea kit-ului de ambreiaj - discuri si arcuri (daca e nevoie si placi) - 100 lei. Operatiunea dureaza 1-1,5 ore.
Schimb de rulmenti de roata - 30 lei/roata fata si 40 lei/roata spate.
Schimb rulmenti de jugg - 100 lei.

Schimb de ulei si filtru - 30 lei. Operatiunea poate dura pana la o ora pentru a lasa sa se scurga bine uleiul vechi. In functie de uleiul pe care il folositi, vorbim inainte si este posibil sa am o oferta buna la respectivul producator. la fel si pentru filtru.
Motul si Motorex si daca esti bogat punem si Bel Ray :what:

Schimb de cauciucuri cu echilibrare - 80 lei.
Schimbarea kit-ului de lant - cu presa pentru lant ne-nituit - 50 lei. Cu demontarea basculei pentru lant nituit - 150 lei. In pret intra strangerea piulitei la pinionul de atac cu cheia dinamometrica asa cum scrie in manualul motoretei si ungerea lantului nou. La cerere se poate si curata motoreta de vaselina veche la pret redus.
Schimb de bujii - 5 lei/bujie pt. naked si 10 lei/bujie pt carenate. Inspectia electrodului si a culorii intra in pret.
Servisat furca - schimb semeringuri, curatat, inspectat, pus ulei, montat - demontat - 100 lei. Pentru lucruri mai complicate stabilim la fata locului. Operatiunea dureaza 1-1,5 ore.
Carburatie - 4 carburatoare: curatat + sincronizat - 100 + 50 lei. 2 carburatoare: curatat + sincronizat: 70 + 25. Reglaj amestec: 50 lei.
Test de compresie pentru orice motocicleta.
Sincronizare clapete - pentru motocicletele cu motor pe injectie: 100 lei/ operatiune.
Crestat manete de frana si ambreiaj - daca scapi motoreta si nu ai avarii, se rupe doar capatul manetei, nu toata - 5 lei/maneta.
Refacere filete - interioare si exterioare. Preturi in functie de lucrare.
Verificare discuri de frana pe masa de trasaj cu abatere de la planeitate +/- 0.01
Prelucrari mecanice complexe pe strung si freza.
Pentru reparatii si vopsire carene - se rezolva la cei mai buni dintre cei mai buni - Pic si Poc - fara compromisuri, fara tiganii. Se fac tot acolo si colantele pentru orice motoreta.

La operatiunile de servisare se folosesc doar scule profesionale DRAPER si materiale de cea mai buna calitate.

In "pachet" intra si mentoratul pentru novici si incepatori si toate sfaturile utile pe care le pot da.
Pentru cei care au operatiuni de mai lunga durata (o ora si peste), gratis masurarea voltajului bateriei si o incarcare rapida pe redresor daca e cazul.

Daca aveti nevoie de piese, se pot rezolva pentru aproape orice model - vorbim si va spun pretul la care se pot comanda.

Pot sa aduc si truse compacte de scule DRAPER (incap in spatiul limitat de sub saua motocicletei) - Tubulare si biti la preturi bune: 130 sau 150 de lei in functie de modelul de trusa pe care o alegetipost-14189-1275984679_thumb.jpg

 

Contact: Cesar - 0722 620 397 si YM bcesar16, FB: https://www.facebook...antRacingGarage

Locatia: Bulevardul Garii Obor nr. 1

Harta: https://www.google.c...ta=!4m2!4m1!3e0



Feedback si parerile motoristilor care si-au facut servisare si intretinere la mine Aici

post-7046-0-17884300-1309175711_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa luati simtul umorului dupa voi.

 

Client fidel, recomand!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tu esti deja un privilegiat al servisarilor la mine :D Acum ai invatat temeinic lectia: "verifica bine inainte sa cumperi componente pe care le crezi uzate". Concluzia: cu "putina" curatenie afli ca nu trebuie sa cheltuiesti bani (multi bani).

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

buna ziua,

am fost cu schimbul de ulei, ceva curatat pe la etrieri, plus spalat, tuns, coafat lant. (lantul care initial fusese declarat in moarte clinica de un mecanic care probabil nu stia ca lanturile de motor se pot si spala si unge.... probabil intamplator aveau un lant pe stoc exact pentru modelul meu...).

Cesar a lucrat cu simtul raspunderii, la fel ca inginerii nemti.

 

preturile sunt mai mult decat omenesti, stie sa puna si suruburile la locul lor, baiat salon. ma mai duc si alta data. :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
preturile sunt mai mult decat omenesti, stie sa puna si suruburile la locul lor, baiat salon. ma mai duc si alta data. :D

 

Bun, acum stiu cine nu stie sa puna la loc carene de Suzuki dar tin pentru mine ca asa e frumos. Orice mecanic greseste, mereu exista sansa "comita" o eroare - dar diferenta o face acel simt care ii spune celui ce a gresit sa recunoasca: "Am gresit"

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bun, acum stiu cine nu stie sa puna la loc carene de Suzuki dar tin pentru mine ca asa e frumos. Orice mecanic greseste, mereu exista sansa "comita" o eroare - dar diferenta o face acel simt care ii spune celui ce a gresit sa recunoasca: "Am gresit"

 

 

Daca nu ma insel si nu prea cred, eu i-am pus sus carenele dupa ce le-am vopsit. Montate Pe trotuar pe la 5 grade celsius asta iarna. Evident ca am avut si un surub pe la prinderea aripii care nu a vrut sa iasa, insa evident pe trotuar fara sculele potrivite nu am avut sansa. La garaj la caldura si cu o galeta de curent electric era cu totul atceva.

Daca asa a fost sa fie imi cer scuze si mai ales imi recunosc greseala.

Edited by Florin -v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut Florine - nu am mentionat nimic de cine ce unde :D Stim amandoi cat de multa nevoie este de mecanicosi pasionati, seriosi si de cuvant si pe tine lumea te vorbeste de bine Nu exista unul sa nu "produca" erori. Eu le povestesc motoristilor intamplari amuzante si nu numai cu erorile si belele mele.

Problemele reale nu le-a avut la tine, ci in alta parte dar deja Bogdan s-a descarcat nervos la un club de reisari (exclusiv de circuit) -_-

Azi a trecut un motorist cu o servisare completa de frana spate pe la mine si nu s-a mai taxat nimic pentru ca se taxase inainte (am avut eu impresia) ceva cam mult pentru alte operatiuni si omul nostru trebuie sa ajunga cu motoreta in Spein (deci consum de euroi). A ramas si el mirat ca l-am dat afara de la curte fara sa fi umblat la bordofel :lol:

 

Numai bine si Doamne ajuta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Florin:

aaa, surubul de la aripa l-am descoperit acolo, credeam ca l-am pierdut... suruburile de la sa erau cu povestea, multumesc ca m-ai scapat de cele ruginite. :lol:

intradevar, tot multumita tie, am descoperit si de ce e asa importanta aripa la roata din fata pe ploaie. -_-

nu a fost cu suparare :D mai ales ca ai gixer acum heheh

 

Racing, normal, n-ai vazut ca am rizoame? ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pentru o perioada limitata - promotie la schimbul de ulei MOTUL 300V 10W 40 - 290 lei. Pachet complet: Ulei + filtru + manopera

Mesaj completat

Gata s-a vandut uleiul "eftin" 300V :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut!

 

Mersi inca odata Cesar!

 

Eu am fost cu o situatie mai delicata si anume refacerea filetului la baia de ulei-buson, care a iesit super. Se vede mana de meserias.Acum am unde sa imi fac toate treburile la moto-super ok si ieftin ca bani.

 

Recomand cu caldura (cu ce e afara :cheers:) )

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lectie invatata azi de colegul Killer. Suruburile nu se strang birjareste. El nici macar nu a avut o vina in asta. A luat motoreta cu filetul din baia de ulei barbierit si cand sa schimbe uleiul - busonul il desfaceai cu mana goala. Naspa... daca pierzi busonul pe drum din cauza vibratiilor cazi pentru ca uleiul fix pe roata spate ajunge.

Refacut filet baie M14 pas 1,5, facut buson nou pe strung, verifcat. Saiba noua din aluminiu, montat, pus ulei la loc. Gata :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

De adaugat : Garantie in sezonul curent pentru carburatie. Daca nu este ok si inca sunt probleme fix de la carburatoare, se reface carburatia fara costuri, NUMAI in sezonul curent ori de cate ori este nevoie pentru a le aduce la o functionare cat mai perfecta a acestora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

De cand te astept sa-ti bagi dosarul. Stii ca la mine se plateste la timp salariul si nici nu fac reduceri :cheers:

Varu-meu e specialistul in carburatie, reglaje la sistemul de alimentare, injectie si nu numai. Se anunta pe la alte cluburi de reisari (exclusiv de circuit) ca face cursuri de reglat suspensii pro++ :10:

Mesaj completat

Oferta la Motul 300V 15W 50 - ulei plus filtru plus schimb 250 lei In limita stocului.

Mesaj completat

De astazi oferta si pentru lanturile EK - pentru orice motocicleta (cu lant :D ) cu montajul inclus. Contactati-ma pentru detalii.

Share this post


Link to post
Share on other sites

O problema simpla, dar greu de localizat.

Baietii au insistat pana totul a fost rezolvat ok.

 

Recomand.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ne-am scarpinat in cap de mai multe ori si eram si murdari de vaselina pe maini. S-a lucrat profesionist dar nu s-a ajuns la nici un rezultat :) Dupa care s-a trecut la munca de nivel aerospace si s-a resuscitat subansamblul care fusese declarat mort de catre proprietar si ne-rezolvat la alte curti ne-Imparatesti :)

Mesaj completat

Mai am un bidon de 300V cu tot cu filtru - pentru o motocicleta se vor potrivi la fix: pretul distractiei 250 de lei :D

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

nea Cesar, adica erati fix la 2 minute de mine si eu m-am dus tocmai pe la dristor sa`mi reglez/sincronizez carburatoarele? si tot ca dracu merge.. cred ca trec saptamana viitoare pe la dvs:D

deci, baterie de 2 carburatoare mikuni, curatate,sincronizate(sper ca bine) insa problema cred ca e de la amestec.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai stim noi oare sa reglam asa ceva? :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motocicleta ta este una dintre alea de la care am tras foarte multe invataturi. Poate suna ciudat dar din cand in cand, nu des, avem nevoie de asa ceva :smoke:

Ne vedem la plimbari si la niste exercitii de franare in parcare cu ceilalti incepatori de la programul de mentorat!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sincronizat si reglat amestec la un cbr f2 cat dureaza?

Edited by nik

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sincronizat si reglat amestec la un cbr f2 cat dureaza?

 

Fara curatare dureaza maxim o ora.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Again Honda - mama ce-i urasc pe japonezii aia care le-ai proiectat...gurile de vaccumetre sunt fix puse sub carburi - trebuie sa dai carburile jos sa le atasezi si apoi sa faci toata treaba. Dupa iarasi le dai jos sa scoti furtunele si sa pui dopurile sau ce mai au, dar se face nu-i bai. Oricum : mama lor de japonezi hondisti. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Este vorba despre compromisul care face motoreta compacta si performanta - greu de servisat :smoke: F2 a fost performanta la timpul ei. De atunci incoace au aparut motociclete tot mai greu de servisat. Partea buna este ca la noi se fac in aceiasi bani :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Reparatii si intretinere pentru orice tip de motocicleta dupa cum urmeaza:

 

Salut, vinzi si semeringuri cu ulei de furca separat sau tu te ocupi doar cu montajul?, mersi frumos si sa ai o zi cat se poate de buna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Se poate si separat si cu montajul inclus. Te intereseaza doar cele de ulei sau pachet complet - semeringuri de ulei si de praf? Diferenta de pret nu e deloc mare. Daca nu le-ai schimbat in ultimii 5-6 ani pe alea de praf (indiferent de motive) ar fi o idee buna sa le schimbi. Cauta-ma pe YM, tel sau PM.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...