Sari la conținut

Kali
 Share

Postări Recomandate

am gasit la SoLoGSX in Timisoara, multumesc pt raspunsuri.

hai sus cu caldurile! :cheers:e

stop am eu e perfect ... si cred ca e mai rezonabip pretu. asfalt uscat fara denivelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

rezolvata problema cu voblajul. Trebuia echilibrata roata.

Acum e boboc si nu il mai vand. In schimb vand kitul de rulmenti pentru jug care dupa cate am citit pe el merge la mai multe modele. Am sa scriu tot ce zice pe el. Pretul este de 140 ron pt. cine e interesat sa imi dea un tzrr pe pm si mai vb la pret.

Mersiez ASU11.

Editat de iiccee
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva becul de faza scurta? (daca da, e H1 sau H7)

din ce-am citit in Service Manual, tre' date jos carele fata....a reusit cineva sa schimbe becul fara toate nebunia cu carenele?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@d a n : am trimis o cerere pe FB pentru grupul iesiri de-o zi.

 

Pastram legatura! :)

 

Da domne, brici!...noi ne organizam iesirile si pe feisbuc dar si pe forumul vecin.

Vezi ca eu vara am prostul obicei sa scot atelajul prin Maramures, Bucovina, defilee si alte alea.

A dus lejer vechea mea Katana cate 800-900 km pe zi, asta noua sunt sigur ca nu ma va dezamagi...67.gif

 

 

 

Editat de d a n
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am eu toba -> 200 lei

 

salut, am si eu o problema cu pornirea gsxf-ului, am avut capacul de la electromotor (stanga) dat jos si din greseala mi-a dat cineva rotitele de a electromotor jos din locasul lor, le-am pus la loc, am vazut ca nu aveau vreun semn ceva...am pus capacul la loc, ulei... si am vrut s.l pornesc. Prima data a vrut sa porneasca apoi am ramas fara baterie, am incercat s.o pornesc cu ajutorul bateriei de la masina dar nu mai mergea...decat caraia....se aude ca si cand nu ar cupla rotile dintate....aveti idee ce si cum ar fii problema??? este sigur de acolo sau poate fii doar bateria dusa.???

mersi.

 

ai pus silicon in loc de garnitura si capacul preseaza pinionul ori ai pus saiba in spatele pinionului :D

Editat de ASU11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va cer un sfat ! ... nu neaparat in ale nestiintei in ale motociclismului, ci mai mult in ale GSXF-ului !

 

Am aceasta motocicleta din octombrie, anul trecut timp in care am parcurs putin peste 3000km, fara nici o problema tehnica.

Luna viitoare ma pregatesc pentru o tura de vre'o 3500-4000km prin Polonia si nu vreau sa ma arunc cu capul inainte, de aceea adresez ,,o intrebare" celor ce au de mai mult timp (si cu mai multa experienta) acest model de motocicleta - Suzuki GSX600/750F (dupa '98).

 

... si acum, intrebarea :

 

In afara de mentenanta normala ce se face oricarei motociclete (schimb ulei, filtru ulei, filtru aer, placute frana, kit lant, anvelope, ulei furca, semeringuri furca, gresat cabluri acceleratie+ambreiaj, rulmenti, ... ), ... ce alte lucruri si reglaje mai trebuie sa am in vedere inainte sa plec la drum ?

 

Prin asta ma refer strict la modelul acesta de motocicleta, in sensul ca poate exista niste chichitze de care nu afli dupa doar 3000km. Mentionez ca motocicleta functioneaza in paramentri normali si nu am avut probleme cu ea de cand am cumparat-o.

 

Va multumesc anticicpat si as aprecia orice sfat sau indrumare cat mai la obiect si nu lucruri genereale, valabile pentru toate motocicletele ... chestiuni care de altfel le stiu si eu !

 

Cu deosebit respect ! :cheers:

petrica

 

 

Eu nu stiu ce sa iti zic de chichitze....iti spun doar ca anul trecut am facut 12.000 de km cu atelajul si nu am avut NICI o problema.

Mobra mea, ca idee, afisa 41.000 de km cand am cumparat-o, din 1999 fiind.

Eu zic ca daca este in stare buna, nu ai treaba.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu sincer am facut un drum (excursie) de 6000 de km intr'o saptamana fara nici un fel de probleme. tot ce am facut, se incadreaza la "ingrijirea generala" a trotinetei, nimic special... din cate am observat, la motoru meu, merge ca un tractor, la modul ca nu are nevoi deosebite, atata timp cat faci ce trebuie facut la timp, poate chiar putin mai devreme... (ulei, filtre, placute, etc)

drum bun si fara batai de cap :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva.

Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD.

As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz...

Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM.

Sau poate imi spune cum sa il contactez:)

 

Multumesc anticipat!

Editat de sergon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Sergiu ma numesc si sunt din Constanta. Am un GSX-f de 650 de anul trecut. Deocamdata e inca standard, dar ma gandeam sa ii mai adaug inca ceva.

Azi am vazut la SMAEB in parcare un motor negru (sa fiu sincer nu mai stiu sigur daca era bandit sau gsxf) cu nr B 08 XOD.

As vrea sa il intreb pe proprietar cate ceva despre topcase, prinderi si parbriz...

Daca proprietarul are timp si chef ma poate gasi la 0752211817 sau PM.

Sau poate imi spune cum sa il contactez:)

 

Multumesc anticipat!

 

 

 

 

 

 

Salut

 

 

Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

 

Al meu este motorul , e un GSXF K9 . Daca te pot ajuta cu ceva , cu mare placere .

 

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

 

Ma bag si io in seama :D am acelasi suport. Este un sw-motech alurack ,codul pe louis este 10025794 ,din ce vad l-au scumpit nemtii astia (sunt in criza)la 124.95 euro e cam scump . In schimb vad ca este la oferta pe motomike 69.76 euro http://www.motomike.eu/mike/category/10200000000/vehicle/59633/article/150568?show=gallery

 

Pe langa asta mai este o placa de fixare in functie de modelul de prindere al topcase-ului (monolock,monokey,shad etc) asta ar mai costa 30 de euro http://www.louis.de/_2014b421c2e2db9b3b4c54d2c7fd0ecda8/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10025853&anzeige=0&ADTRACTIONSLOT=detail_xsord

 

Avantajul placii este prinderea pe suport quick-lock ,adica 3 suruburi care se scot imediat .

 

http://shop.sw-motech.com/cgi-bin/cosmoshop/lshop.cgi?action=showdetail&wkid=13353046444071&ls=en&nc=1335304663-4323&rubnum=products.1252674507.1256051975.0102000&artnum=GPT.00.152.405&id=4&gesamt_zeilen=Tshowrub--products.1252674507.1256051975.0102000&typid=61551668

 

Eu nu am placa ,am prins placa care a venit cu topcase-ul si a ramas fixa acolo.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Al meu e din 2010 dar presupun ca e tot K9, Sa fiu sincer, afara de culori nu cred ca au schimbat multe...

 

Voiam sa te intreb:

1. daca pentru suportul de la topcase a mai trebuit sa dai vreo gaura sau sa faci vreo modificare. Daca nu, imi dai te rog codul de comanda de la suportul de topcase si daca au fost si alte accesorii comandate odata cu el.

2. Parbrizul l-ai schimbat cu totul sau i-ai pus numai extensia? E vreo diferenta notabila fata de parbrizul original? Merita investitia? Intreb pt ca la inaltimea mea daca nu stau culcat pe motor imi cam suiera vantul cu parbrizul original...

 

Multumesc anticipat

 

Salutare

 

 

1. La intrebarea asta , a fost mai rapid Claman cu raspunsul :))

 

2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare :) Eu am 1.89 inaltime .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2. In afara faptului ca schimba ceva la estetica motocicletei , nu ma ajuta asa cum speram . Imi da voie sa merg cu viziera ridicata pana pe la 70km daca nu bate vantul prea tare :) Eu am 1.89 inaltime .

 

Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca?

Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu.

 

Multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zi-mi te rog cum e pe la 130 km/h. Iti directioneaza vantul altfel?...sau tot iti vajaie casca?

Pe mine ma intereseaza strict confortul pe care il ofera la viteza, ca sa stiu daca merita investitia sau nu.

 

Multam!

 

Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus .

 

De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi .

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc Claman si AllenC pentru raspunsurile prompte.

 

Cu topcase-ul si prinderea m-am lamurit - merci.

 

In legatura cu parbrizul am intrebat pentru ca am gasit pe diverse site-uri si deflector de vant si parbriz touring care e cu 10 cm mai inalt decat cel original. O parere de la cineva care a experimentat asa ceva m-ar ajuta sa ma decid.

 

Referitor la casca: a mea e un Nolan 84 - alta nu am avut asa ca mi-e greu sa fac comparatii. Inainte am avut un chopper si pe el nu auzeam decat motorul - oricum cu el nu puteam sa merg mai mult de 140.

De cand cu gixxeful daca trec de 70-80 la ora si motorul nu e turat nu aud decat vantul asa ca in ultima vreme am inceput sa merg cu dopuri de urechi.

Vajaielile nu dispar daca nu ma culc pe motor si la drum lung nu e chiar cea mai confortabila pozitie.

Nu contest chestiunea castilor de calitate dar cred ca are mai mult de a face cu modul in care parbrizul afecteaza circulatia curentilor de aer.

 

Are cineva montat parbriz touring? Eventual cu deflector?

Astept opinii :cheers:

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate pentru cineva de pana in 1.80 este ok, pentru mine nu . Dar nu imi pare rau de banii dati pe el . Prin oras , la viteze mici e ok cu viziera ridicata . Pana una alta, este o motocicleta la care confortul nu este un plus .

 

De curiozitate ce casca ai ? Eu am un Schuberth S1Pro , printre cele mai silentioase , si nu e ca in sala Ateneului , asa cum cred unii ca ar fi .

 

 

 

Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat.

Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi.

Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei.

 

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am Schuberth C3, nu te gandi ca am mari vijelii in casca. Insa la 1.87 cat am ca inaltime, simt ca parbrizul stock imi trimite cel mai mare curent de aer fix in gat.

Intrebarea ar fi....aripioara pe care o ai tu sau un parbriz touring?....ca banii sunt fix aceeasi.

Ma gandesc ca la parbrizul touring poti sa iei unul nitel mai inchis la culoare, ceea ce ar da un plus la design-ul mobrei.

 

Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant.

 

Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai perfecta dreptate,eu la 1.80 il luam in piept si gat. Am schimbat cu puig racing si acum imi arunca curentul dreptul vizierei.E mult mai bine insa pana la anumite viteze,120-130 apoi devine mai deranjant.

 

Cand ne-om vedea cu totii iti dau sa mergi sa vezi cum e.

 

friday.gif

 

 

 

 

Va bagati vreunu la o plimbare pe Siriu Sambata asta?...detalii pe feisbuc...link in semnatura mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...