danny_nt Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Salut. Ma dusesem si eu intr-o zi sa schimb filtrul de aer. Ii pun un Champion si pe asta dau sa-l arunc. Cand ma uit mai bine la el e un filtru K&N Noroc ca citisem cate ceva despre filtrele astea si chiar voiam sa-mi iau unul. Intrebare pentru cei care mai aveti din astea la cati kilometri le curatati? am citit pe undeva ca prima oara s-ar face la 80k km si motorul meu abia are jumatate. Ce parere aveti? se merita pretul mai mare comparativ cu altele pe care sa le schimbi des? Din cate m-am uitat nu avea mult praf pe el, dar ar merge curatat inainte sa-l pun la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RENEGADE Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Mergi la United Motors pe soseaua Pipera si in spate au service. Acolo curata filtre K&N si pot sa-ti spuna ce vrei sa afli. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mjollnir Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Iti cumperi un kit care e vreo 50 de lei si-l cureti cu ala. Nu mai da bani la service-uri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 16, 2009 Autor Share Postat Martie 16, 2009 Pai tocmai asa o sa fac. De obicei imi schimb filtrele si uleiul singur. Nu ma duc la service decat pentru reparatii complexe sau pentru care nu am eu scule. Dar scopul acestui topic era sa lansez o discutie despre aceste filtre pentru ca nu am gasit ceva asemanator pe forum. Adica cine are la cati km le spala de ce si-au luat , cum li se pare ca se comporta, etc. Din cate am vazut kitul costa la louis 18eur adica vreo 70 ron. daca ati vazut undeva mai ieftin completati aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Operatiile de curatare a filtrului poti sa le faci la aprox 5000 km sau mai repede, in functie de cat de prafuite sunt drumurile pe care mergi. Operatiunile sunt explicate aici - /index.php?...t&p=1664627 , la fel si preturile la produsele de intretinere. (combinatia buna pentru strada este Air Filter Oil 655 - spray - 750 ml - 52 RON + Air Filter Cleaner - air filter cleaner - 1 ltr - 38 RON) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 16, 2009 Autor Share Postat Martie 16, 2009 (editat) Multumesc. Dupa ce ai pus linkul ala m-a traznit sa caut si eu instructiunile de folosire pentru filtru . http://www.knfilters.com/cleaning.htm si produsele recomandate http://www.knfilters.com/clningacc.htm pe louis se pot gasi cu urmatorul cod 10004249 kitul. Ce voiam sa aflu am aflat..deci la 5k de km. Astept in continuare parerile voastre despre filtrele astea. Editat Martie 16, 2009 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Martie 16, 2009 Admin Share Postat Martie 16, 2009 (editat) ..Un sfat pertinent de la un baiat destept ..asculta-l! La ce praf este la noi in mod sigur n-ai vrea sa ai in admisie pulberea aia abraziva din aer.. Luigi Vicol Editat Martie 16, 2009 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emylyo Postat Martie 16, 2009 Share Postat Martie 16, 2009 Cu adevarat pertinent sfat!Kn-ul este just for race-sistem race,pcm,pista,turbo,nos.Sau pentru terasa-doar stickerele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Se pare ca aveti dreptate: http://www.totalmotorcycle.com/downloads/a...-Airfilters.htm Intradevar K&N-ul lasa mai mult aer in motor, dar asta inseamna ca si filtreaza mai putin chiar daca diferenta e de 1% http://www.bobistheoilguy.com/airfilter/airtest1.htm http://duramax-diesel.com/spicer/index.htm Hmm totusi conteaza si cam ce economie poti face folosind un singur filtru 50000-100.000 km, daca iti poti reface motorul cu acei bani Ceva ce tocmai demonteaza acest mit: http://home.mindspring.com/~ed_white/id5.html Chiar daca acest calcul nu a fost facut la un motor ci la un ford eu zic ca e destul de concludent. 1. A good air filter is key to maximizing the life of your engine. Nothing can wear out an engine faster than dust entering the engine through the air intake. The incoming air is the major source of oil contamination. Stopping this contamination at the air filter will go a long way towards protecting your engine against wear. 2. If you devise the right test you can "demonstrate" that a properly oiled and installed K&N Filter will flow more air than a similarly sized paper filter. Whether or not the difference in flow restriction is great enough to make a noticeable difference is debatable (endlessly). At best you will only see a difference at WOT. I even doubt this, but it is hard to prove it is not true. 3. Claims of greatly improved fuel mileage for K&N Filters are bogus. 4. Over oiling a K&N Filter can screw-up your MAF sensor. 5. K&N Filters pass more dirt than paper filters, particularly fine particles. You can debate whether the amount is significant or whether it is bad for your engine. I can't see how it could be good. 6. "Savings" based on reusing the K&N Filters are highly exaggerated. A new K&N Filter for a 2003 Ford Expedition costs $47.50 from Performance Products. The cleaning/oiling kit, good for 3 cleanings, is $10.50. K&N claims you only need to clean the filter every 50,000 miles. For normal conditions, Ford specifies a 30,000 mile replacement interval for paper filters. In order to compare costs, I am going to assume you change/clean the filters at the manufacturer's recommended interval (replace the Ford filter at 30,000 miles or clean and re-oil the K&N every 50,000 miles). A new paper filter will cost you $9.49 at CarParts.Com (sometimes less at Wal*Mart). So in 150,000 miles you will spend 5 x $9.49 = $47.45 on paper filters or $47.50 + $10.50 = $58.00 on K&N Filters. So if you follow the manufacturer's recommended replacement/cleaning intervals, using a K&N will cost you over $11 more than simply changing the standard paper filter. This does not even include the extra time you are spending cleaning the K&N or make an allowance for the possibility of damaging a MAF sensor becasue excessive oil was applied to the K&N filter (I know we would all be careful). In summary: For K&N * possible minor improvement in WOT performance (little independently verified proof available, but lots of seat of the pants feel reported). * possible good feeling because you are not throwing 5 paper filters in the trash over 150,000 miles. Against K&N * increased filter cost * increased maintenance time * lets more dirt through. As propune daca se poate sa fie facut topicul asta sticky sa nu se piarda, ca am adunat cateva chestii interesante pe aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 17, 2009 Autor Share Postat Martie 17, 2009 Da chestia asta am auzit-o si eu la foarte multa lume ca daca producatorul spune sa schimb filtrul la 50 si eu schimb la 30 inseamna ca e motorul mai protejat. Eu unul n-am facut asa pina acum..fie din comoditate fie din alte motive..Si nici nu agreez ideea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ridersowg Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 si eu vrau sa-mi iau un filtru stock(delo,hiflo) in schimbul unui k&n...in carte scrie ca se schimba la 18 mii km si la fiecare 6mii si inspecteaza si curata... pt filtrele stock curatatul se face doar cu jet de aer?am inteles totusi ca daca se face prea des, poate deterioara filtrul..de aceea vreau sa schimb si eu filtrul al 12mii in loc de 18 mii,dupa ce a "suferit" o curatare cu jet de aer la 10 mii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator stress_L&P Postat Martie 17, 2009 Share Postat Martie 17, 2009 iti recomand hiflo, cauta pe net despre firma hiflo si ai sa intelegi de ce. da, se curata doar cu aer comprimat. eu unul prefer sa le schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.