Lolo_ID Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ...i-l faci bucati in 6-7 ore si-l asamblezi la loc in cel mult 2 zile! Punct.DKW-ul era renumit in simplitate! ...125 devenit IFA apoi MZ apoi K, etc a fost cea mai copiata motocicleta; 350 si 500 la fel de simple; 350-ul a devenit IJ 49(cifra indica: anul de fabricatie), difera doar la cadru si suspensii fata si spate(imbunatatiri facute de rusi). De ce trebe sa-ti faci singur probleme? Piesele, daca sunt noi si originale, sunt scumpe intradevar, dar cine te opreste sa cumperi un motor fara acte(doar pt piese). Apoi in general, cand faci ceva(orice), inainte de a te apuca de o treaba faci o evaluare! Vezi cat te tin baierele si daca te tin, (merita, nu merita)apoi treci la treaba. Daca era un bulgare de rugina dece ai mai dezgropato? 5-600 de euro si inca-ti mai trebe? ..la banii astia o gasesti functionala plus inca 1-2 de piese, fara flex si fara munca, te dadeai de mult cu ea! Daca stiam ca degeneram in astfel de discutii, plecand de la carburatoare... cred ca te vei descurca foarte bine si fara parerea altora! Succes in continuare. omule , fara nici un fel de suparare , ti-am mai zis ca "ruginitura" a apartinut bunicului meu sisincer , chiar m-a "fascianat" tehnologia folosita acum mai bine de juma de secol (chiar daca e vorba de un IVAN) - nu am avut ocazia sa vad cam cat dureaza sa reconditionezi un "fier" nemtesc -,vine vorba de posibilitati nu-mi permit sa dau cateva sute de euro la polac ca sa iau piese , ca sa nu mai vorbesc de cromat si vopsit - care la moldovean costa maxim 100 (insa nu am timp ca sa merg la moldovean) si "alta chestie"..... daca eu tin neaparat s-o aduc la starea ei cat mai originala - sa fim sinceri acum, daca am ajuns sa "ingrijesc" fiecare surub ar trebui sa-ti dai seama ca sunt "nebun" ca sa INCERC asa ceva - apropos nu cred ca gasesti piese pt motocicleta asta sau daca gasesti , chiar si intre hotarele noastre , nu sunt ieftine deloc - si , daca nu ma crezi , vorbeste cu danyoldmoto (omu' are 2 bucati incomplete tocmai din cauza faptului ca nu a gasit piese pt ele - nici la noi , nici peste hotare), o sa-ti confirme el. eu , chiar si in momentul asta , ma chinui sa gasesc un om de incredere care sa-mi sableze rotile care , de altfel sunt "rupte" - din punctul meu de vedere - de "timp". am pus intrebarile pe care le-am pus , in legatura cu carburatorul K-28 sau K-28Б , pt ca cu asta a fost echipata motocicleta si vreau s-o tin exact cum era pe vremea cand a fost scoasa din fabrica. daca nu ma poate ajuta nimeni in privinta asta o sa inteleg insa nu vreau sa mi se tina "morala" pt simplul fapt ca "lumea se crede experta" in toate modelele de "K" rusesti. nu vreau sa jignesc pe nimeni insa nu am vrut decat sa stiu la ce consum , in mare , sa ma astept de la "bunicutza".daca sunt oameni care sunt dispusi sa ma ajute in privinta asta le-as fi recunoscator (avand in vedere faptul ca , pana si primele modele de IJ-56 au fost echipate cu acelasi model de K). multzam anticipat celor care ma pot ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 12, 2009 Share Postat Iunie 12, 2009 ...nu vreau sa mi se tina "morala" pt simplul fapt ca "lumea se crede experta"... Eu am cumparat o nipra cu atas in stare perfecta(3500 km) si una solo demontata, ambele cu 1500 roni si fara acte, tocmai de la Vatra Dornei. Le-am luat ca sa am piese de schimb (originale), mai ieftine si mai bune decat i-mi putea oferii dany(cu care am vorbit inainte de a le cumpara). Apoi nu ma cred nici expert si nici nu-ti fac morala, sunt doar un tip practic(nici eu nu "ma lafai" in bani), ni-am spus doar parerea, e problema ta ce faci in final, sunt banii tai, placerea ta si nu intereseaza pe nimeni ce suruburi vrei tu sa folosesti... Intentia a fost de a ajuta un necunoscut sa puna in functiune un fier, o vechitura, crezand ca "stai in carburi"... Faptul ca de la carburatie, subiectul a degenerat in altceva e o greseala, eu ma voi oprii aici. Succes si uita tot ce am scris pana acum! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 15, 2009 Autor Share Postat Iunie 15, 2009 ...i-l faci bucati in 6-7 ore si-l asamblezi la loc in cel mult 2 zile! Punct.DKW-ul era renumit in simplitate! ...125 devenit IFA apoi MZ apoi K, etc a fost cea mai copiata motocicleta; 350 si 500 la fel de simple; 350-ul a devenit IJ 49(cifra indica: anul de fabricatie), difera doar la cadru si suspensii fata si spate(imbunatatiri facute de rusi). De ce trebe sa-ti faci singur probleme? Piesele, daca sunt noi si originale, sunt scumpe intradevar, dar cine te opreste sa cumperi un motor fara acte(doar pt piese). Apoi in general, cand faci ceva(orice), inainte de a te apuca de o treaba faci o evaluare! Vezi cat te tin baierele si daca te tin, (merita, nu merita)apoi treci la treaba. Daca era un bulgare de rugina dece ai mai dezgropato? 5-600 de euro si inca-ti mai trebe? ..la banii astia o gasesti functionala plus inca 1-2 de piese, fara flex si fara munca, te dadeai de mult cu ea! Daca stiam ca degeneram in astfel de discutii, plecand de la carburatoare... cred ca te vei descurca foarte bine si fara parerea altora! Succes in continuare. PERFECT SPUS! Eu am demontat ij-ul lui @elm in...aproximati 4-5 ore!!!!Dar,ma tine in loc rahatul ala de motor,ca daca erau doar "brobleme" de "caroserie"...auaaaa le rezolvam in MAXIMUM 2 zile! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Iunie 18, 2009 Share Postat Iunie 18, 2009 Dilema! ..in cazul acesta carburatorul este bun! Minsk-ul are 125... trebe umblat la jiglorul de sarcina. na ca dilema a fost rezolvata, carburatoru nu are nevoie de niciun reglaj, aprinderea e super, a fost din toba problema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niprist Postat Iunie 19, 2009 Share Postat Iunie 19, 2009 incep cu RESPECT pentru drobu, cristi 57 si toti veterani in ale motoarelor si in ale soselelor. nu e frumos sa va bateti joc de cei icepatori si mai ales de cei care sa dedica cate unei comuniste scoase din pamant. ,,bulgarul" ala de rugina le manaca timp,bani si mai ales nervi dar at cand incep sa il inchege la loc le creste inima si nu mai spun de senzatia pe care o au atunci cand ruleaza pe motorul refacut de ei. Eu am urmarit cu atentie toate postarile voastre si am invatat din ele,asa ca dak aveti de invatat ceva pe cineva datii drumu daca nu, nu mai ,,dati in cap'' la altii. salve Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Iunie 20, 2009 Share Postat Iunie 20, 2009 ...cristi 57 si toti veterani... nu e frumos sa va bateti joc ...nu mai ,,dati in cap'' la altii... D-le niprist, atunci cand i-mi spun parerea, nu iseamna ca “dau in cap”... Nu am jignit pe nimeni si nici nu o sa o fac. Raspund cand cred ca-i cazul din punctual meu de vedere, daca merita, in ideea de a ajuta "motoare bolnave" sa ajunga iar pe sosele. Altfel de ce crezi c-as pierde timpul? Raspunsurile sunt mai tot timpul tehnice, lucruri cunoscute, lucruri testate... E drept ca poate uneori sunt mai "acide", reactii de moment, replici la ineptii. Accept mai greu aberatiile, inducerea in eroare, hai sa scriem ca sa scriem, afirmatii netestate, etc . Apoi cand am gresit, o neintelegere sau in alta situatie mi-am cerut scuze. Sunt si cazuri in care initial primesti la inceput informatii gresite, apar erori, interpretari confuze… Daca tu ai inteles si ti-au fost de folos cele scrise, (zic eu ca) este bine, n-au fost scrise degeaba, poate au fost utile si altora. Si ca venii vorba: cate “lovituri in cap” ai primit? ..si daca totusi ai primit(eu nu cred), erau nemeritate? Spui ca citesti ce scriu? Ok!!! …mai citeste o data, poate n-ai citit tot! Am explicat deja ce am avut de zis in cazul lui Lolo_ID, considera-l inchis. Sa faci din rahat bici, sa si trosneasca este visul omenirii, care pana in prezent a ramas in acelasi stadiu… de mii de ani. Respectele mele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SPASMO Postat Octombrie 3, 2012 Share Postat Octombrie 3, 2012 buna mai oameni buni1 Am si eu o intrebare: Am un Minsk de 125 si are un carburator k65 C. Dar cand il desfac, pe jiglor scrie K 63. Intrebarea mea este...daca e bun carburatorul asta pentru Minsk, sau e mai bun ala Paco?. Si pe jiglor nu trebuia sa scrie tot K 65? Va intreb, si va rog sa nu radeti...am luat un Minsk , iar cand am crapat motorul si restul, e plin de ''lipituri, umpluturi...de nu va puteti imagina. Multam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.