Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Cauta intr un manual ceva, si masoara firele de trifazic de la stator. Alea ar trebui sa dea ceva tensiuni. Nu as stii cat trebuie sa fie. Verifica apoi cu aparatul de masura cu motorul pornit tensiunea pe baterie. Tot ce e peste 14.4-14.7 as zice ca e mult.

Vezi ca sunt ceva baieti in cehia -- ignitech.cz -- gasesti la ei si stator si releu. Daca pui asa ceva...sigur nu mai crapa de ai da cu tunul!

 

si ca sa fiu si rautacios -- daca vrei motor la care sa nu auzi de asa ceva iti recomand un GS :)

Merci de sfaturi!

Am intrat si pe site-ul cehilor dar n-am gasit stator iar releul e cel de tip vechi cu shunt, deci nu e departe de cel pe care il am deja pe capra. Oricum, am gasit piesele respective, upgrad-ate la ultima tehnologie. Pe mine ma enerveaza doar ideea ca tre sa mai bag 300 de euro cand, cu banii aia puteam sa fac altceva.

Mobra are doar 22000 km, intretinuta ca la carte si totusi face nasoliile astea... Am inteles ca italienii de la Aprilia sunt cam idioti siau proiectat si realizat instalatia electrica, fara sa ia in calcul cele mai elementare reguli de electrotehnica.

Cat despre GS.... regret acum ca n-am trecut peste faza cu uratenia motorului boxer, ca aveam si eu unul. GS-ul e o mobra foarte reusita, exceleaza la multe capitole si despre defectiuni nu prea auzi. Poate pt ca toti fitosii cu bmwuri repara repede, fara sa se uite la bani si nu amintesc de incidentele neplacute.

Bafta maxima!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

releul ala de la ignitech l am folosit cu succes pe 2 motociclete a mele...plus pe multe altele ale altora. Nu as sta o secunda pe ganduri in a cumpara. Nu e nehnologie veche...e mult supradimensionat vis a vis de ce ai tu pe motor...-- asa ca mergi pe el cu incredere.

Cat despre bmw uri...se strica si ele...si au probleme lor...dar cred ca sunt mult peste medie la fiablitate -- calculand si rulajul.

adica da...eu am 100k cu el acum si cred ca va trebui sa schimb rulmentul in grup care costa 300 lei. dar inafara de asta si reglaje....nimic!...cel putin momentan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti inteleg furia, probabil si eu imi smulgeam nitel restul de fire de par din cap insa cred doar ca esti naiv daca iti imaginezi ca dupa un neamt si un ardelean motorul tau are doar 22.000 km si deja ai dat de belele. Motorul acela ascunde ceva si poate e mai indicat sa vezi care e istoricul lui real. Daca studiezi putin informatiile de pe afara (inclusiv ADVRIDER) ai sa constati cu stupoare ca ai in garaj o masina cat se poate de serioasa si buna. Sunt foarte multi care au trecut 100.000 km fara probleme la motor si cativa care au trecut chiar si pragul de 200.000. Statorul in discutie nu este o noutate...insa acesta nu cade la 22.000 km...
Iar ca bomboana iti recomand sa te uiti peste acest anunt (un Capo care se vinde la 300.000 Km):
http://www.motousate.it/annuncio/aprilia/caponord_rally_raid/188058
Eu iti mai recomand sa studiezi putin problema ta cu calm, sa vezi intai daca motorul tau este ceea ce pare sau daca nu cumva ai luat o teapa mare cu el intai sa ii dai foc sau sa-i faci farmece :)
P.S: sa nu ma intelegi te rog gresit, suntem de aceeasi parte a baricadei insa mi se pare ca din cauza nervilor te razbuni pe cine nu trebuie.

Capohighmileage.jpg

 

DSCF4293.jpg

Editat de Picasso_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am mai calmat putin... dar tot sunt nervos, mai ales ca nu pot inca sa ma ocup de ea.

De sambata e tot in garaj, am aruncat doar husa pe ea si am abandonat-o. Cred ca asa o sa o prinda luna iunie pt ca in mai sunt destul de ocupat.

Revenind insa la km parcursi de mobra, i-am verificat in toate modurile posibile. Am carnetul ei service din Germania si... ma pricep destul de bine sa ma uit la uzuri. Deci kilometrii sunt reali. Pun si niste poze, sa vedeti cum arata acum 10 zile, cand m-am plimbat fara evenimente neplacute.

» Post actualizat in 29 Apr 2015 15:09

 

» Post actualizat in 29 Apr 2015 15:11

Ultima poza e din octombrie anul trecut, pe Transalpina (in aceeasi zi cand am facut si Transfagarasanul). Deci capra poate, cand vrea.

» Post actualizat in 29 Apr 2015 15:26

@Picasso》bomboana e cam acrisoara! Lol Daca te uiti mai atent la anunt, vezi ca propitarul a pus un 0 in plus. Oricum, era destul de greu sa faca 60.000 km pe an.

Oare e cineva care ar putea? Poate un navetist, care sa faca 200 km zilnic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de o afirmatie gen ma pricep sa evaluez uzuri. Iti arat motocicleta de 90k km cu totul original pe ea -- si zici ca a stat tot timpul asta. Nu tu scarite tocite, zgariate, discuri de frana intacte, fara rugina samd

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti spun cu siguranta ca parbrizul nu este stock...asta insemnand ca cineva a investit in ea. Ori daca investesti intr-un parbriz ca sa faci touring adevarat nu cred ca faci cu ea doar 22.000 km in cativa ani. Ce zici ?
P.S: arata totusi extraordinar de bine, imi pare rau ca necazurile tale:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Picasso, se vede ca stii modelul. Intr-adevar, parbrizul e montat de tipul de la care am luat-o, care are peste 1,90 m si a incercat sa- l inlocuiasca pe cel original, sa-i fie mai comod. Eu chiar vroiam sa-l pun la loc pe celalalt, ca asta da niste turbulente enervante. Anyway, eu zic ca cei 22000 km sunt reali sau pe-aproape. La inceput am avut si eu suspiciuni, mai ales ca radiatoarele aratau impecabil, iar in prima faza am zis ca au fost inlocuite, nu aveau nici macar o urma de picior de musca. (Situatia s-a schimbat inca dupa prima mie de km facuti de mine... )

In fine, nu vreau sa-i fac reclama si asa nu o mai cumpara nimeni cu releul defect. O s-o repar si mai vedem. Din pacate nu prea mai am timp. Poate la sfarsitul lunii mai... E nasol. Asa cred ca a stat si la ceilalti proprietari, mai ales la tipul dinaintea mea. El a renuntat la moto doar pt ca i s-a nascut al doilea copil si avea un job f solicitant. (am apucat sa-l cunosc foarte bine, pana sa iau capra)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Datorita lui Adi (multumesc) in sfarsit am si eu la mobra o incarcare de 14 V.

Era sa uit....pot sa claxonez acu in timp ce merg. Ce chestie cool. :crack:

Musai sa mi-l prezinti si mie pe Adi! Sa faca o vraja, ceva, sa imi repar si eu capra ca sunt disperat. Cred ca nu am ajuns inca la Zam, doar pt ca sunt plecat din localitate si in plus, in ultima perioada ma chinuie sciatica. Numai asa a scapat cAprilia de dezmembrare....
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Salut! Ma intereseaza modelul asta. Are cineva spre vanzare vreun capo? :D Astept oferte pe PM. Mult'an fain!

Daca vrei capra mea.... citeste posturile mele anterioare.

E faina, are vana, foarte comoda pt touring, merge si pe light enduro, dar ma exaspereaza instalatia electrica. De-aia vreau s-o dau, ca eu sunt mai nevricos si ma inflamez repede.

Acum sunt in proces de reparare a caprei si upgradare a instalatiei electrice. Daca termin investitia, sub 3500 euro nu cobor...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Am ajuns si la faza cu schimbatul lantului. Banuiesc ca din cauza lui smuceste... Am observat ca are uzura inegala, unele zale avand joc mai mare.

In fine, mi-am procurat kit nou, un DID 525 ZVM-X si pinioane stoc. Am prins o oferta de ultim moment la motodiscount.ro, cel mai mic pret pe care l-am gasit (569 lei).

Problema e ca trebuie sa il montez si, in afara de faptul ca m-a cuprins lenea din cauza caldurii,imi lipseste acea presa de rupt si nituit lanturile.

Am vazut ca e cam scumpa si nu se merita, daca o tii doar pt uz propriu.

Intrebarea mea este: Poate sa imi imprumute cineva o astfel de presa?

Platesc inchirierea si dau si o bere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La service moto sau ia lant infinit, fara nituire.

Era mai bine daca imi spuneai ca nu mai e mult pana la Craciun si mosul o sa-mi rezolve problema...

In mirifica zona, unde vietuiesc momentan, nu exista service moto, iar lantul nou l-am cumparat deja... si nu e endless...

 

Dar ca si pana acum, gasesc eu solutia si va povestesc dupa....

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu de unde sa stiu unde locuiesti sau ca l-ai cumparat deja?

 

Daca iti este mai utila informatia asta, ei bine, afla ca eu nu am presa de lant si, da, mai e putin pana la Craciun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai eu de unde sa stiu unde locuiesti sau ca l-ai cumparat deja?

 

Daca iti este mai utila informatia asta, ei bine, afla ca eu nu am presa de lant si, da, mai e putin pana la Craciun.

Scuze, bro! O buna parte dintre detinatorii de Capo cam stiu de unde sunt si.... ziceam in topicul de mai sus ca mi-am procurat un DID 525.... ieftin rau (doar 569 lei, TVA inclus). Si inca nu am baut destule beri ca sa imi fac curaj sa iau la dorn si ciocane zaua de legatura....

Dar pe sambata imi aduce un amic o palinca trasnet si imi fac curaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu la transalp cu un dorn bun, un baros Cu care am tinut contra, si un coican am facut o treaba super, de calitate si chiar si estetic. Am 10 mii de km cu lantul asa si e perfect. Ai nevoie doar de a doua persoana care sa tina contra cu barosul. Bafta si curaj

Editat de johny77
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de suportul moral!

Nu ma ingrijora datul jos al lantului vechi. Flexul e de baza acolo!

 

Ma infricosa doar nituirea zalei de legatura a lantului nou. Pinii aia au o gaurica in cap si un sant pe exterior, fiind conceputi sa se deformeze lapresiunea aplicata cu o presa, cu varf semisferic, cu dimensiune stabilita infunctie de grosimea pinului si dimensiunea finala a capului nitului.

Trebuie finete, ca altfel se deformeaza aiurea sau se crapa, indoaie, etc. Sau se strange zaua prea tare, se blocheaza, se duc si o-ringurile...

Dar in lipsa de presa....tot ciocanul ramane solutia finala! Numai ca trebuie dat mai cu mila si la punct fix. Iar astea merg obligatoriu numai cu o palinca de peste 60°!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, un pic de off topic, dar are cineva cablu obd cu care a reusit sa faca conexiune la caponord? Mersi.

» Post actualizat in 23 Sep 2015 15:44

Salutare. Un pic de off topic. Are cineva cablu ce functioneaza cu tuneecu si nu e foarte departe de satu mare? Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...