Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

Buna,

 

Nu, nu glumeam... si da, sunt femeie. :)

 

Lighioana mea actuala are 220 kg plina deci destul de grea si ea dar m-am invatat cu greutatea si o manevrez foarte bine acum. Problema ei e ca am depasit-o ca putere, simt nevoia de altceva, in special pt long-distance touring. Ca diferenta de greutate nu mi se pare f mult.

 

Intrebarea ar fi daca se poate cobora din suspensii cat sa ajunga ceva mai jos... am gasit o Caponord dar nu am apucat sa o vad. Ma batea gandul destul de serios.

Daca ti s-a pus pata pe ea, ia-o! Sotia mea are 1,74 m, 65 kg si merge de cinci ani cu BMW 1200 GS. Inclusiv pe coclauri, cu top-case-ul si lateralele pline. O mai da pe jos, o mai ajut la ridicat.... :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ma bag si eu desi nu am CaPo. Nu poti compara CBF ul cu Caponord.

Eu am un 1150GSA si l am scapat in situatii de pe loc de vreo 2 ori....are 270kg cu benzina! -- si in locuri inguste, la manevrat pe loc mi se pare foarte grea. M am dat spre exemplu cu choper de greute similara si pare o gluma fata de asta!.

 

Incerca urmatoarea chestie -- du-te si incerca sa ridici de pe cric o motocicleta dintrasta incarcata cu bagaje. Daca poti, eu zic ca te vei descurca!

 

Daca vrei ceva mai jos usor -- incerca DL650.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Madaline,noi am mai avut discutia asta live.

Tu o ajuti pe Andreea sa-si ridice mobra,sunteti doi.Sabina calatoreste singura de regula,deci...

Dupa ce ai ridicat mobra consecutiv de cateva ori,te cam lasa balamalele,mai ales cand e incarcata cu bagaje.

Pai, da am discutat. Dar daca doamna/domnisoara are un vis, de ce sa i-l spulberam? I-am dat un exemplu de femeie care merge non-stop pe o chestie de 250 de kg, vara-iarna. Iar daca vrei sa te duci pe coclauri, nici pentru barbati nu recomand sa merga singuri. Se poate intampla orice. Poti sa te impiedici de o piatra cand pozezi ceva si sa-ti luxezi mana sau piciorul. Plus ca e mai fun in mai multi.

Vad ca e din Bucuresti, asa ca daca vrea, poate sa treaca pe aici, sa pun 1200-le pe jos si sa isi dea seama singura daca poate sa-l ridice sau nu.

Editat de Madalin Pribu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

@MirceB, deci nu te-ai despartit de italianca?

Poate ca asa v-a fost scris.... sa ramaneti impreuna pana la adanci batraneti... ;)

Atunci cred ca putem sa negociem pentru inchirierea valizelor pt luna august?

Si, apropo, poti sa-mi faci un rca sub 200 lei/6luni?

...si eu care aveam rca numai pe tot anul....

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

Ai numarul meu de telefon, da-mi un apel si incercam sa gasim ceva. Fac reducere pentru motociclisti ;) . In eventualitatea in care totusi nu ma dibuiesti prin agenda - 0744.529189 este numarul meu.

 

Sa auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mircea, imi pare rau ca n-am ajuns sa ne vedem. Am avut niscai probleme si, cand am fost pe-aproape de tine, am constatat ca nu aveam talonul caprei la mine. Ghinion.

Dar ghinionul si mai mare, dupa un weekend de surubarit la cAprilie, activitate lasata cu unghii rupte si degete vinete, am reusit sa schimb pinioanele si lantul... de unul singur. Apoi am schimbat uleiul si filtrul de ulei.

Apoi am dat o tura, de proba. Am intrat pe autostrada si am vrut sa vad cum merge la viteza. Totul a fost bine, pana pe la 160 km/h. Apoi abia urca, nu se mai tura motorul si mai mult de 200 n-a vrut. Am lasat-o mai moale o vreme si am incercat din nou maximul. Mai nasol: acum n-a mai trecut de 190... Ce naiba?

Pentru ca era tarziu, m-am decis sa ma intorc, dar pe DN, ca sa nu am surprize. Si... surpriza: la turatii sub 4000, smuceste si daca incercam s-o turez, raspundea greu. Am ajuns acasa pachet de nervi.

Ce dreaq mai are acum???

La cine sa mai apelez?

Dupa manual, cam alimentarea ar fi problema sau bujiile. Iar tre sa dau jos rezervorul?

Sau sa fie nesincronizarea cilindrilor?

Unde se poate face sincronizarea, stie cineva?

» Post actualizat in 09 Apr 2016 17:00

Azi am reusit sa dau o fuga pana la capra. Doar sa o vad si sa-i dau o cheie.

Am incercat sa vad ce cod de eroare da la caonecterea celor doua fire de diagnoza. Afisa doar cifra 1. Atat. Am incercat de doua ori. La fel.

Pe loc, pot s-o turez la maxim, nu face nicio figura. Desi mi se pare ca ralanti-ul e cam neregulat, dar fara sa se vada pe turometru. Totusi, am impresia ca e cam mare. Putin sub 1500... Acceleratia are un joc de 5 mm... Ce era sa mai verific?

Saptamana viitoare dau jos rezervorul, schimb filtrul de benzina, verific bujii, filtrul de aer, conducte de benzina, etc.

Apoi ..... la un mecanic priceput. Sa vedem ce zice.

Pacat ca azi nu am avut timp si de o tura, sa vad daca mai face figuri....

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

» Post actualizat in 24 Apr 2016 18:05

Cand e sa nu ai noroc.... tocmai scrisesem o gramada si... nu s-a postat, a disparut in neant.

Ideea era ca s-a repetat situatia si nu gasesc solutia. Ma poate ajuta cineva??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In continuare cAprilia este dezmembrata, in magaziade la tara... Am schimbat filtrul de benzina, desi celalalt e OK... Am constatat ca furtunele de la filtru nu prea erau stranse bine de coliere... Cele puse de mine sunt stranse, pacat ca m-am cam grabit si am uitat sa strang unul dintre cele ramase.... Sper sa nu se piarda presiune pe acolo.

In rest, e posibil sa fi gasit problema: suruburile de fixare ale cutiei filtrului de aer pe cilindri erau slabite, in plus si colierul uneia dintre flanse era slabit rau, fiindca rasufla pe acolo. Le-am strans bine, dar nu am apucat sa o asamblez la loc.

Bujiile Iridium aratau foarte bine, nu sunt strapunse, etc. Mi-a fost cumva sa le inlocuiesc, desi am luat un set nou de bujii standard.

Poate azi, dupa ce scap de sarcinile casnice, sa incerc sa vad cum se comporta dupa strangerea suruburilor si filtru nou...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari,

Eu am scos mobra un pic azi, desi doar una dintre cele trei conditii esentiale a fost indeplinita si anume sa fie Duminica. Pe drum cativa picuri, dupa care ploaie, dupa care rupere de nori dupa care sa puna capac...ghici ce?...din nou ploaie. Sa nu ai vreun regret ca nu ai iesit.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Astazi cAprilia o sa fie executata! Dupa chinuri imense, schimbat bujii, pus aditiv de curatare, schimbare benzina, etc., a inceput sa faca din ce in ce mai urat. Porneste f greu, motorul merge la ralanti de parca se rupe ceva in el si, daca nu moare, abia cand ajunge la 80°C pot s-o urnesc din loc, dar numai tinuta la peste 4000 rpm.

Si... ce sa vezi? Un meserias imi spune ca e din cauza jocului la supape. Nu a fost reglat niciodata si cam asta e beleaua!

Problema e ca dupa ce desfacem capra, de unde gasesc pastilele pentru supape? Stie cineva de unde as putea comanda? Si cam in cat timp vin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astazi cAprilia o sa fie executata! Dupa chinuri imense, schimbat bujii, pus aditiv de curatare, schimbare benzina, etc., a inceput sa faca din ce in ce mai urat. Porneste f greu, motorul merge la ralanti de parca se rupe ceva in el si, daca nu moare, abia cand ajunge la 80°C pot s-o urnesc din loc, dar numai tinuta la peste 4000 rpm.

Si... ce sa vezi? Un meserias imi spune ca e din cauza jocului la supape. Nu a fost reglat niciodata si cam asta e beleaua!

Problema e ca dupa ce desfacem capra, de unde gasesc pastilele pentru supape? Stie cineva de unde as putea comanda? Si cam in cat timp vin?

WTF is wrong with this bike? :huh: :blink: :wacko:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit ieri sa dezmembrez capra.... A ramas pe maine.

Motoreta asta mi-a adus satisfactii mari cand mergea impecabil dar ma si scoate din sarite cu figurile pe care le face. E o motocicleta care necesita intretinere constanta, la timp si cu mecanici cunoscatori ai modelului. E foarte pretentioasa. De-aia are pret de vanzare foarte mic dar piesele sunt enorm de scumpe!

In fine, sa vad cum e cu supapele si apoi ... GS sau Tiger, inca nu ma pot decide...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

WTF is wrong with this bike? :huh: :blink: :wacko:

 

Ma bag si eu in seama pe topicul asta, pentru ca ma atrage si pe mine Caponordu.

Cand iei o mobra veche, 10+ ani, trebuie sa investesti cat de cat in mentenanta, ca nu poti sti cata grija a avut vechiul proprietar de ea,

La mobra mea, XTZ 750, care are totusi o reputatie dpdv al fiabilitatii, am facut in primele ~18 luni:

- curatat + sincronizat carburatoare

- joc la supape

- schimb rulmenti + rulment jug

- semeringuri si ulei furca

[ - hibele modelului: furtune metalice, arcuri progresive, releu incarcare fusesera deja rezolvate de fostul proprietar]

 

As vrea ca intr-o zi sa prind un Caponord intretinut cum am intretinut eu mobra proprie. Daca auziti ceva, sa-mi spuneti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit ieri sa dezmembrez capra.... A ramas pe maine.

Motoreta asta mi-a adus satisfactii mari cand mergea impecabil dar ma si scoate din sarite cu figurile pe care le face. E o motocicleta care necesita intretinere constanta, la timp si cu mecanici cunoscatori ai modelului. E foarte pretentioasa. De-aia are pret de vanzare foarte mic dar piesele sunt enorm de scumpe!

In fine, sa vad cum e cu supapele si apoi ... GS sau Tiger, inca nu ma pot decide...

Tiger sau Explorer? ca e maaaare diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explorer, bineinteles!! Si pe mine ma atrage rau de tot varianta xcx... desi nu prea mai am ce cauta pe macadam....

 

Caprilia e inca in proces de diagnosticare. Maine e ziua cea mare. Sa vad care e necazul. Poate e doar din reglajul supapelor.... si atunci... sar iar in sea!

Si totusi, m

nu pot sa explic ce ma atrage inca la capra asta batrana.... Cand merge, merge.... bine!

Cu Tigeru', ramane de vazut... E un pic mai mult decat sunt eu dispus sa dau pe o motoreta.... si are cateva minusuri fata de GS ( pe care nu-l suport ca aspect, dar ma incanta ca performante...)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Explorer este Tiger. Ba mai mult: este Triumph.

 

PS Eu vreau sa-mi iau o masina. Ce sa aleg: Sandero sau Stepway? Sau mai bine iau Dacia?

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Of, of, of!

 

Sa ma fac inteles! Eu vorbeam doar de Triumph Tiger Explorer XCx sau... XCA.... restul ... nu ma intereseaza.

Sper sa fie clar acum. Iar GS- ul, numai din 2013 incoace.. .

@andrei belcic, ia-ti renault, ...koleos ;)

 

P.S. Am vrut sa zic... Renault Duster....

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buba e de negasit!

Surpriza! Nu e de la supape! Sau macar din reglajul lor, care era perfect! E o problema din admisie, nu se face arderea cum trebuie.... cica vreun senzor care da erori.

In fine, e musai de pus pe calculator si vazut ce erori se gasesc. Prin autodiagnoza mobrei nu se afiseaza niciun cod de eroare.

Acum vine intrebarea, cine are acea minunata scula care citeste erorile de la Aprilia Caponord??

Sau, exista in tara noastra mioritica vreun service autorizat Aprilia? Ca nu prea mai am timp si nervi sa merg la mecanici....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...