MirceaB Postat Ianuarie 8, 2012 Share Postat Ianuarie 8, 2012 Hmm... sunt curios daca o sa gasesti ceva intr-o stare care sa te multumeasca si la ce bani. Astept cu interes sa vad ce reusesti sa-ti cumperi. Oricum, bafta multa ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no name Postat Februarie 28, 2012 Share Postat Februarie 28, 2012 salut poate cineva sa-mi spuna ce cantitate de ulei se pune in telescoapele fata pentru modelul de 2002 ..sau un manual unde pot gasi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 salut poate cineva sa-mi spuna ce cantitate de ulei se pune in telescoapele fata pentru modelul de 2002 ..sau un manual unde pot gasi? Daca acum nu ai pierderi de ulei din telescoape, cea mai simpla varianta este sa desfaci un telescop si tot ce curge de acolo sa pui intr-un vas gradat. Asa poti sa-ti dai seama foarte usor de cat ulei ai nevoie. Am cautat prin baza mea de informatii despre Caponord, dar nu am gasit o valoare exacta. Mai scotocesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
no name Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 mersi, eu am schimbat cuzinetii in furca si nu am avut inspiratia sa masor lichidul..din ce am scotocit si eu pe net se pune 750 la Rally raid cred si 650 la cea de 2004..dar ceva concret pentru modelul de 2002 nu am gasit. sau poate este aceeasi furca ca pe 2004? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 1, 2012 Share Postat Martie 1, 2012 Cu siguranta modelul din 2002 are furca la fel cu modelul din 2004. Diferente sunt intre Caponord simplu si varianta Rally Ride. Din cate stiu eu la modelul simplu furca a fost aceeasi de la inceput si pana la ultimul exemplar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare oameni buni, Am luat si eu un Caponord pentru ca de 2 ani visez la acest motor. Inca nu am reusit sa-l inmatriculez (astept vremea buna) insa trebuie sa-i schimb becul de pozitie. M-am tot uitat ca prostul la vaca insa nu stiu de unde sa ma apuc pentru a-i putea schimba becul. Cine ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi? Poate e super tampita intrebarea...insa daca nu aveam nevoie de sfaturi nu puneam intrebari tampite:) Cum naiba fac sa am acces la becuri pt. ca mi se pare ca totul este inchis atat de perfect incat nici praful nu ajunge acolo. Merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Salutare oameni buni, Am luat si eu un Caponord pentru ca de 2 ani visez la acest motor. Inca nu am reusit sa-l inmatriculez (astept vremea buna) insa trebuie sa-i schimb becul de pozitie. M-am tot uitat ca prostul la vaca insa nu stiu de unde sa ma apuc pentru a-i putea schimba becul. Cine ma ajuta si pe mine cu niste sfaturi? Poate e super tampita intrebarea...insa daca nu aveam nevoie de sfaturi nu puneam intrebari tampite:) Cum naiba fac sa am acces la becuri pt. ca mi se pare ca totul este inchis atat de perfect incat nici praful nu ajunge acolo. Merci. Pozitie fata sau spate ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Pozitie fata sau spate ? Mda, scuze. Este vorba despre pozitia fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Poate asta te ajuta. Bafta si felicitari pentru achizitie. Capo electrical 1.doc Capo electrical 2.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Poate asta te ajuta. Bafta si felicitari pentru achizitie. Merci frumos Mircea. Am gasit si eu asta pe net, insa nu aici am eu probleme. E foarte clar cum se schimba becul, cum se scoate din soclu si cum se baga. Problema este CUM AJUNG LA BECURI: trebuie sa demontez bordul? Carena laterala? Windshieldul? In manual este explicata exact partea cunoscuta de toata lumea, dar nimeni nu stie pe unde ajung la bec:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 O sa butonez pe la mobra mea sa vedem ce si cum. Am de lucru putin pe la bord si o sa ma documentez cum sta treaba si cu becul buclucas. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Martie 7, 2012 Share Postat Martie 7, 2012 O sa butonez pe la mobra mea sa vedem ce si cum. Am de lucru putin pe la bord si o sa ma documentez cum sta treaba si cu becul buclucas. Ceau, Am reusit intr-un final sa schimb becul de pozitie fata:) Am incercat toate variantele si intr-un final, dupa ce am primit instructiuni pe apriliaforum am incercat varianta cea mai practica: am bagat mana pe sub carena si am scos becul fara a mai desface carenta. Cei de pe ApriliaForum au sugerat sa-l extrag pe sub din fata motocicletei, insa nu am reusit nici in ruptul capului. Asa ca m-am pozitionat in stanga motocicletei, am virat ghidonul spre mine si am bagat mana pana am dat de bec. M-am chinuit vreo 5 minute pana a iesit...dar e important ca am reusit:) Merci de advice. Poate la vara ne vedem la o tura cu CAPO. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Ma bucur ca ai reusit sa rezolvi problema. Daca " se alineaza planetele" sigur ca da...iesim la plimbare, cu cea mai mare placere. Salutari oameni buni ! Atunci cand se schimba uleiul, cartea spune ca pe langa busonul de golire, se demonteaza si al II-lea filtru de ulei din baie. Accesul pare sa fie foarte usor din ce m-am uitat eu pe motor. Am atasat un document pt. lamuriri suplimentare. L-a desfacut cineva pana acum? Azi vreau sa fac operatiunea asta si ma intreb daca nu ma complic de pomana... Ma poate ajuta cineva cu un sfat? Multam Oil Filter.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 Salutare! Nici eu nu l-am desfacut, asa ca astept si eu detalii dupa ce il cureti. Presupun ca iti trebuiesc colier nou si probabil garnitura dintre filtru si baia de ulei. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Martie 29, 2012 Share Postat Martie 29, 2012 colier nou trebuie 100 %...de garnitura nu stiu... Asadar....mult zgomot pentru nimic. Reperul care trebuia desfacut de la baia de ulei, nu am reusit sa-l dau jos asa ca a fost un simplu schimb de ulei. Am desfacut doar furtunul si am schimbat colierul, Asta-i viata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 8, 2012 Share Postat Aprilie 8, 2012 (editat) Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri. Editat Aprilie 8, 2012 de Picasso_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 9, 2012 Share Postat Aprilie 9, 2012 Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri. Sa dai detalii si aici. Sunt cred multi posesori interesati de subiect si curiosi ca mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 11, 2012 Share Postat Aprilie 11, 2012 Salutare frati Caponordisti. Mi-am comandat recent un cablu de diagnoza care trebuie sa apara cat de curand prin curier. Vreau sa folosesc cablul atat pentru diagnoza cat si pentru ECU upgrade. Si-a facut cineva de aici ECU tune pe Capo? Pe forumurile de afara se vorbeste foarte mult despre acest aspect si toata lumea sustine ca acest motor "are si mai multe surprize sub carena dupa ECU tune" si noi performante se nasc odata cu upgradarea ECU. Eu oricum sunt hotarat sa-mi fac si eu un ECU tune pentru ca am impresia ca bestia mea este cam "sugativa de benzina" si cu preturile astea nu ma prea pot juca. Astept pareri. Salutari si tie...te rog lasa-mi un nr de telefon unde te pot gasi. Sunt interesat de "un schimb de experienta". Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 17, 2012 Share Postat Aprilie 17, 2012 (editat) Dupa mult studiu pe subiectul PC->Caponord si incercari esuate am reusit sa ma conectez la Capo. Conexiunea se realizeaza cu un CABLU OBDII->USB cu chip FTDI (foarte important acest aspect)+adaptor OBDII (minim 4 pini)+mufa tata Molex 6 pini (Molex Aprilia:3 pini pe un rand). Cred ca realizarea cablului este punctul cel mai greu deoarece exista foarte multe tipuri de cabluri OBDII pe piata si s-ar putea sa aveti ghinionul meu sa nu nimeriti din prima modelul cu chip FTDI sau e posibil sa ardeti interfata de pe cablul OBDII daca nu faceti bine legaturile. Important este ca motorul este in siguranta chiar daca legati PROST cablurile intrucat interfata cedeaza in cazul unui scurt sau inversari pe cablu:) Care sunt avantajele aduse de posibilitatea conectarii PC-ului la ECU-ul (Engine Control Unit) de pe Caponord? 1. Se poate face diagnostic computerizat: a. Diagnostic SENZORI: pe toti senzorii instalati pe motor (acesti senzori variaza in functie de model/an) b. Teste FUNCTIONARE COMPONENTE: tahometru, ventilator racire,pompa benzina,etc 2. Se poate face reprogramarea ECU (upgrade soft/MAP UPGRADE) prin modificarea parametrilor de mai jos: - A/B1: amestec AER/BENZINA corelat cu SOLICITAREA MOTORULUI (procentual) raportata la TURATIA MOTORULUI(RPM) - A/B2: amestec AER/BENZINA corelat la TURATIA MOTORULUI (RPM). - turatie la relanti raportata la temperatura motorului - A/B3: amestec AER/BENZINA cu temperatura motorului Odata cu reprogramarea ECU acest motor isi poate schimba radical personalitatea cu influenta directa atat asupra consumului (ceea ce m-a interesat in primul rand) dar si asupra felului in care ruleaza motorul: redistributia cuplului si a puterii. Deoarece doar astazi am facut UPGRADE, am sa revin cu detalii despre punctul 2 dupa ce voi testa si eu putin motorul. Editat Aprilie 17, 2012 de Picasso_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 19, 2012 Share Postat Aprilie 19, 2012 Salutare! De ceva vreme tot caut suporti de genti laterale pentru Capo, la un pret decent... Ieri, a aparut un topic, exista cineva, in Mures care face de toate din tevi, inclusiv suporti bagaje. Din cauza ca sunt destul de rare Capo pe la noi, este nevoie de motocicleta, ca sa se poata realiza suportii. Buun...cum eu sunt din Ploiesti, si e destul de greu cu timpul liber, imi este aproape imposibil sa ajung la Mures cu motorul pentru 2 zile. Asadar, ma poate ajuta cineva , sa imi imprumute pentru 3-4 zile, un set de suporti de genti laterale pentru Capo, chiar si contracost? Am vorbit cu cel din Mures, si daca ar avea suportii ca model, ii poate copia fara probleme. Pretul de executie, din ce am discutat cu cel de la Mures, este de aprox 250 lei, in functie de complexitatea lucrarii, deci eu zic ca se merita...Poate mai sunt amatori .... Multumesc anticipat ! Toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Hello, Trebuie sa te gandesti bine la ce vrei sa faci. Suportii de genti laterale din fabrica sunt intr-un fel (vin mult mai aproape de motor, pozitionati pentru gentile originale, cu o forma mai aerodinamica) iar cei after-market sunt mai departati (cel putin cei de la Hepcko-Becker) si parca porti 2 caramizi dupa tine ! Atentie la ce side-case-uri ai de gand sa cumperi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Incearca eventual sa vorbesti cu cei de la Konvoi Am vazut ca au facut genti laterale si pentru Caponord si din cate am inteles baietii fac acum si suporti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scara_211084 Postat Aprilie 20, 2012 Share Postat Aprilie 20, 2012 Salutare! Multumesc pentru raspunsuri, Mircea, am sa tin cont de sfatul tau..ideea e ca suporti originali si genti originale, momentan , nu se incadreaza in buget.M-ar incanta niste genti originale, dar, na...mai asteptam... Pe cei de la Konvoi, i-am contactat acum ceva timp, si ei au nevoie de motocicleta ca nu si-au facut matrita atunci cand au facut suportii pentru Caponord...O sa le mai dau un mail, pentru ca vad ca au mai facut cateceva pentru Caponord.... Momentan mai astept, poate fac rost de niste suporti sa ii "copiez" la baietii din Mures... Oricum nu ma grabesc, ca anul asta nu am planificat nicio excursie mai lunga, si cu topcase-ul si cu un tankbag ma descurc momentan... Toate bune ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 25, 2012 Share Postat Aprilie 25, 2012 Bagati si voi un ochi peste acest post: ACIM ROMANIA 2013 - Aprilia Caponord International Meeting Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lidi_moto Postat Aprilie 29, 2012 Share Postat Aprilie 29, 2012 o sa de vanzare.pret 90 lei.tel:0762 679 952 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.