??? Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Cauta intr un manual ceva, si masoara firele de trifazic de la stator. Alea ar trebui sa dea ceva tensiuni. Nu as stii cat trebuie sa fie. Verifica apoi cu aparatul de masura cu motorul pornit tensiunea pe baterie. Tot ce e peste 14.4-14.7 as zice ca e mult. Vezi ca sunt ceva baieti in cehia -- ignitech.cz -- gasesti la ei si stator si releu. Daca pui asa ceva...sigur nu mai crapa de ai da cu tunul! si ca sa fiu si rautacios -- daca vrei motor la care sa nu auzi de asa ceva iti recomand un GS Merci de sfaturi!Am intrat si pe site-ul cehilor dar n-am gasit stator iar releul e cel de tip vechi cu shunt, deci nu e departe de cel pe care il am deja pe capra. Oricum, am gasit piesele respective, upgrad-ate la ultima tehnologie. Pe mine ma enerveaza doar ideea ca tre sa mai bag 300 de euro cand, cu banii aia puteam sa fac altceva. Mobra are doar 22000 km, intretinuta ca la carte si totusi face nasoliile astea... Am inteles ca italienii de la Aprilia sunt cam idioti siau proiectat si realizat instalatia electrica, fara sa ia in calcul cele mai elementare reguli de electrotehnica. Cat despre GS.... regret acum ca n-am trecut peste faza cu uratenia motorului boxer, ca aveam si eu unul. GS-ul e o mobra foarte reusita, exceleaza la multe capitole si despre defectiuni nu prea auzi. Poate pt ca toti fitosii cu bmwuri repara repede, fara sa se uite la bani si nu amintesc de incidentele neplacute. Bafta maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 releul ala de la ignitech l am folosit cu succes pe 2 motociclete a mele...plus pe multe altele ale altora. Nu as sta o secunda pe ganduri in a cumpara. Nu e nehnologie veche...e mult supradimensionat vis a vis de ce ai tu pe motor...-- asa ca mergi pe el cu incredere. Cat despre bmw uri...se strica si ele...si au probleme lor...dar cred ca sunt mult peste medie la fiablitate -- calculand si rulajul. adica da...eu am 100k cu el acum si cred ca va trebui sa schimb rulmentul in grup care costa 300 lei. dar inafara de asta si reglaje....nimic!...cel putin momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 (editat) Iti inteleg furia, probabil si eu imi smulgeam nitel restul de fire de par din cap insa cred doar ca esti naiv daca iti imaginezi ca dupa un neamt si un ardelean motorul tau are doar 22.000 km si deja ai dat de belele. Motorul acela ascunde ceva si poate e mai indicat sa vezi care e istoricul lui real. Daca studiezi putin informatiile de pe afara (inclusiv ADVRIDER) ai sa constati cu stupoare ca ai in garaj o masina cat se poate de serioasa si buna. Sunt foarte multi care au trecut 100.000 km fara probleme la motor si cativa care au trecut chiar si pragul de 200.000. Statorul in discutie nu este o noutate...insa acesta nu cade la 22.000 km...Iar ca bomboana iti recomand sa te uiti peste acest anunt (un Capo care se vinde la 300.000 Km):http://www.motousate.it/annuncio/aprilia/caponord_rally_raid/188058Eu iti mai recomand sa studiezi putin problema ta cu calm, sa vezi intai daca motorul tau este ceea ce pare sau daca nu cumva ai luat o teapa mare cu el intai sa ii dai foc sau sa-i faci farmece P.S: sa nu ma intelegi te rog gresit, suntem de aceeasi parte a baricadei insa mi se pare ca din cauza nervilor te razbuni pe cine nu trebuie. Editat Aprilie 28, 2015 de Picasso_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 M-am mai calmat putin... dar tot sunt nervos, mai ales ca nu pot inca sa ma ocup de ea. De sambata e tot in garaj, am aruncat doar husa pe ea si am abandonat-o. Cred ca asa o sa o prinda luna iunie pt ca in mai sunt destul de ocupat. Revenind insa la km parcursi de mobra, i-am verificat in toate modurile posibile. Am carnetul ei service din Germania si... ma pricep destul de bine sa ma uit la uzuri. Deci kilometrii sunt reali. Pun si niste poze, sa vedeti cum arata acum 10 zile, cand m-am plimbat fara evenimente neplacute. » Post actualizat in 29 Apr 2015 15:09 » Post actualizat in 29 Apr 2015 15:11 Ultima poza e din octombrie anul trecut, pe Transalpina (in aceeasi zi cand am facut si Transfagarasanul). Deci capra poate, cand vrea. » Post actualizat in 29 Apr 2015 15:26 @Picasso》bomboana e cam acrisoara! Lol Daca te uiti mai atent la anunt, vezi ca propitarul a pus un 0 in plus. Oricum, era destul de greu sa faca 60.000 km pe an. Oare e cineva care ar putea? Poate un navetist, care sa faca 200 km zilnic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Nu stiu ce sa zic de o afirmatie gen ma pricep sa evaluez uzuri. Iti arat motocicleta de 90k km cu totul original pe ea -- si zici ca a stat tot timpul asta. Nu tu scarite tocite, zgariate, discuri de frana intacte, fara rugina samd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Picasso_ss Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Iti spun cu siguranta ca parbrizul nu este stock...asta insemnand ca cineva a investit in ea. Ori daca investesti intr-un parbriz ca sa faci touring adevarat nu cred ca faci cu ea doar 22.000 km in cativa ani. Ce zici ?P.S: arata totusi extraordinar de bine, imi pare rau ca necazurile tale:( Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Picasso, se vede ca stii modelul. Intr-adevar, parbrizul e montat de tipul de la care am luat-o, care are peste 1,90 m si a incercat sa- l inlocuiasca pe cel original, sa-i fie mai comod. Eu chiar vroiam sa-l pun la loc pe celalalt, ca asta da niste turbulente enervante. Anyway, eu zic ca cei 22000 km sunt reali sau pe-aproape. La inceput am avut si eu suspiciuni, mai ales ca radiatoarele aratau impecabil, iar in prima faza am zis ca au fost inlocuite, nu aveau nici macar o urma de picior de musca. (Situatia s-a schimbat inca dupa prima mie de km facuti de mine... ) In fine, nu vreau sa-i fac reclama si asa nu o mai cumpara nimeni cu releul defect. O s-o repar si mai vedem. Din pacate nu prea mai am timp. Poate la sfarsitul lunii mai... E nasol. Asa cred ca a stat si la ceilalti proprietari, mai ales la tipul dinaintea mea. El a renuntat la moto doar pt ca i s-a nascut al doilea copil si avea un job f solicitant. (am apucat sa-l cunosc foarte bine, pana sa iau capra) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Datorita lui Adi (multumesc) in sfarsit am si eu la mobra o incarcare de 14 V. Era sa uit....pot sa claxonez acu in timp ce merg. Ce chestie cool. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Mai 10, 2015 Share Postat Mai 10, 2015 Datorita lui Adi (multumesc) in sfarsit am si eu la mobra o incarcare de 14 V. Era sa uit....pot sa claxonez acu in timp ce merg. Ce chestie cool. Musai sa mi-l prezinti si mie pe Adi! Sa faca o vraja, ceva, sa imi repar si eu capra ca sunt disperat. Cred ca nu am ajuns inca la Zam, doar pt ca sunt plecat din localitate si in plus, in ultima perioada ma chinuie sciatica. Numai asa a scapat cAprilia de dezmembrare.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motan Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut! Ma intereseaza modelul asta. Are cineva spre vanzare vreun capo? Astept oferte pe PM. Mult'an fain! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Mai 26, 2015 Share Postat Mai 26, 2015 Salut! Ma intereseaza modelul asta. Are cineva spre vanzare vreun capo? Astept oferte pe PM. Mult'an fain! Daca vrei capra mea.... citeste posturile mele anterioare. E faina, are vana, foarte comoda pt touring, merge si pe light enduro, dar ma exaspereaza instalatia electrica. De-aia vreau s-o dau, ca eu sunt mai nevricos si ma inflamez repede. Acum sunt in proces de reparare a caprei si upgradare a instalatiei electrice. Daca termin investitia, sub 3500 euro nu cobor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 27, 2015 Share Postat Mai 27, 2015 (editat) Salutari, cum faci upgrade la instalatia electrica? Editat Mai 27, 2015 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 cu alt releu de incarcare si stator -- poate mufe noi la trifazic sau cositorit direct Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 cu alt releu de incarcare si stator -- poate mufe noi la trifazic sau cositorit direct Exact! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Mai 28, 2015 Share Postat Mai 28, 2015 Ok, esti pe drumul cel bun. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Mai 29, 2015 Share Postat Mai 29, 2015 Multumesc tuturor pt. suportul moral. Ne mai vedem in trafic, de mediul virtual sunt satul ... Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Septembrie 19, 2015 Share Postat Septembrie 19, 2015 Am ajuns si la faza cu schimbatul lantului. Banuiesc ca din cauza lui smuceste... Am observat ca are uzura inegala, unele zale avand joc mai mare. In fine, mi-am procurat kit nou, un DID 525 ZVM-X si pinioane stoc. Am prins o oferta de ultim moment la motodiscount.ro, cel mai mic pret pe care l-am gasit (569 lei). Problema e ca trebuie sa il montez si, in afara de faptul ca m-a cuprins lenea din cauza caldurii,imi lipseste acea presa de rupt si nituit lanturile. Am vazut ca e cam scumpa si nu se merita, daca o tii doar pt uz propriu. Intrebarea mea este: Poate sa imi imprumute cineva o astfel de presa? Platesc inchirierea si dau si o bere! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 20, 2015 Share Postat Septembrie 20, 2015 La service moto sau ia lant infinit, fara nituire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 La service moto sau ia lant infinit, fara nituire.Era mai bine daca imi spuneai ca nu mai e mult pana la Craciun si mosul o sa-mi rezolve problema...In mirifica zona, unde vietuiesc momentan, nu exista service moto, iar lantul nou l-am cumparat deja... si nu e endless... Dar ca si pana acum, gasesc eu solutia si va povestesc dupa.... Bafta maxima si asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Doctor X Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Solutia ieftina consta intr-un dorn si doua ciocane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Septembrie 21, 2015 Share Postat Septembrie 21, 2015 Pai eu de unde sa stiu unde locuiesti sau ca l-ai cumparat deja? Daca iti este mai utila informatia asta, ei bine, afla ca eu nu am presa de lant si, da, mai e putin pana la Craciun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 Pai eu de unde sa stiu unde locuiesti sau ca l-ai cumparat deja? Daca iti este mai utila informatia asta, ei bine, afla ca eu nu am presa de lant si, da, mai e putin pana la Craciun. Scuze, bro! O buna parte dintre detinatorii de Capo cam stiu de unde sunt si.... ziceam in topicul de mai sus ca mi-am procurat un DID 525.... ieftin rau (doar 569 lei, TVA inclus). Si inca nu am baut destule beri ca sa imi fac curaj sa iau la dorn si ciocane zaua de legatura.... Dar pe sambata imi aduce un amic o palinca trasnet si imi fac curaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
johny77 Postat Septembrie 22, 2015 Share Postat Septembrie 22, 2015 (editat) Eu la transalp cu un dorn bun, un baros Cu care am tinut contra, si un coican am facut o treaba super, de calitate si chiar si estetic. Am 10 mii de km cu lantul asa si e perfect. Ai nevoie doar de a doua persoana care sa tina contra cu barosul. Bafta si curaj Editat Septembrie 22, 2015 de johny77 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
??? Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Multam de suportul moral! Nu ma ingrijora datul jos al lantului vechi. Flexul e de baza acolo! Ma infricosa doar nituirea zalei de legatura a lantului nou. Pinii aia au o gaurica in cap si un sant pe exterior, fiind conceputi sa se deformeze lapresiunea aplicata cu o presa, cu varf semisferic, cu dimensiune stabilita infunctie de grosimea pinului si dimensiunea finala a capului nitului. Trebuie finete, ca altfel se deformeaza aiurea sau se crapa, indoaie, etc. Sau se strange zaua prea tare, se blocheaza, se duc si o-ringurile... Dar in lipsa de presa....tot ciocanul ramane solutia finala! Numai ca trebuie dat mai cu mila si la punct fix. Iar astea merg obligatoriu numai cu o palinca de peste 60°! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
attici89 Postat Septembrie 23, 2015 Share Postat Septembrie 23, 2015 Salut, un pic de off topic, dar are cineva cablu obd cu care a reusit sa faca conexiune la caponord? Mersi. » Post actualizat in 23 Sep 2015 15:44 Salutare. Un pic de off topic. Are cineva cablu ce functioneaza cu tuneecu si nu e foarte departe de satu mare? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.