Sari la conținut

Aprilia Caponord 1000 si 1200


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 635
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Multumesc, baieti!

La Bucuresti e greu tare de ajuns.... Mi-e teama ca nu ajung nici pana la Arad... De mers, merge dar nu cum trebuie si nici nu vreau s-o fortez.

@MirceaB, e vorba despre Ovidiu cu care ai vorbit la telefon cand ne-am vazut?

Cred ca o sa-l sun, sa vad ce zice si el...

Poate gasim o solutie sau sa ma indrume undeva...(sper ca nu spre..."Dezmembrari")

Editat de Kapo di cAprilia
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...

Caponord 2014 sau mai nou, inseamna Caponord 1200. Pentru acest model exista un topic separat. (asta nu inseamna ca este o problema ca ai postat aici)

Eu l-am vazut, l-am testat .... :love: . Am pus si niste poze cu el pe celalalt topic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exact acela :)

Multumesc pentru raspuns. Nu am vazut acel topic, mea culpa. Si nici acum nu.. un link ar fi util..

Daca nu te deranjeaza, poti lasa un tel pe PM . sun eu :-)

Editat de Choixalacreme
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut tuturor!

 

Pe cand era sa-i dau foc cApriliei, am aflat de un meserias. Era sub nasul meu dar habar n-aveam de existenta lui! Si cand ma gandesc ca am pierdut un sezon doar din cauza asta!!! Si nici nu mai zic de bani!

Pe scurt: filtrul de benzina era crapat si se pierdea presiunea de benzina... de aici beleaua. Plus dereglarea sincronizarii dintre cilindri, facuta de un alt mare meserias...

Acum capra merge exact ca atunci cand am luat-o. Smuceste putin la turatii sub 3000, dar trage de rupe pamantul. 220km/h pe autostrada, si mai putea (eu nu). Asta s-a intamplat duminica, dupa ce am reusit s-o reasamblez. Abia dupa 100 km am realizat ca am uitat sa conectez semnalizarea pe dreapta si sa strang oglinda stanga -se misca dupa ce luam viteza.

In alta ordine de idei... duminica, dupa ce am fost plouat cale de 50 km, fara sa imi fi pus costumul de ploaie, am ajuns acasa cu un zambet larg si cu o satisfactie pe care numai un motorist poate s-o inteleaga. Si a fost doar un drum de proba (250 km).

Mircea, am pierdut momentul? (La cat de stresat eram, nici nu am retinut data...)

 

Cam asta a fost!

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Cristi, pai tocmai asta era chestiunea: filtrul era nou, abia montat si d-asta nu ne gandeam ca acolo e buba. Tot asa am schimbat si bujiile iridium.. care erau aproape noi <1500km si mergeau de fapt foarte bine.

cAprilia abia implineste acum 27000 km. Mecanicul zice ca astia sunt reali, chiar daca a mai fost cosmetizata si inlocuite 2-3 piese.

Si da, poate ca nu trebuia sa plec anul asta la Nordkapp... si sa stau pe tusa aproape tot sezonul.

Dar la anul....musai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Pe cand era sa-i dau foc cApriliei, am aflat de un meserias. Era sub nasul meu dar habar n-aveam de existenta lui! Si cand ma gandesc ca am pierdut un sezon doar din cauza asta!!! Si nici nu mai zic de bani!

Pe scurt: filtrul de benzina era crapat si se pierdea presiunea de benzina... de aici beleaua. Plus dereglarea sincronizarii dintre cilindri, facuta de un alt mare meserias...

Acum capra merge exact ca atunci cand am luat-o. Smuceste putin la turatii sub 3000, dar trage de rupe pamantul. 220km/h pe autostrada, si mai putea (eu nu). Asta s-a intamplat duminica, dupa ce am reusit s-o reasamblez. Abia dupa 100 km am realizat ca am uitat sa conectez semnalizarea pe dreapta si sa strang oglinda stanga -se misca dupa ce luam viteza.

In alta ordine de idei... duminica, dupa ce am fost plouat cale de 50 km, fara sa imi fi pus costumul de ploaie, am ajuns acasa cu un zambet larg si cu o satisfactie pe care numai un motorist poate s-o inteleaga. Si a fost doar un drum de proba (250 km).

Mircea, am pierdut momentul? (La cat de stresat eram, nici nu am retinut data...)

 

Cam asta a fost!

Bafta maxima si asfalt uscat!

Salutari,

1. ma bucur tare mult ca s-a rezolvat problema.

2. da, ai ratat pe putin. cam asa a fost:

post-9065-0-95592700-1474579221_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Mircea 》 Sa fie intr-un ceas bun! Chiar imi pare rau ca nu am rezolvat sa pot ajunge...

Azi am facut ITP-ul. Maine cred ca dau o tura. Mi-e dor de Transfagarasan... Cred cao tura pe final de sezon ar fi binevenita. Dupa aia, mai vedem. Daca e vremea buna in octombrie, vreau sa dau ofuga cateva zile pana la Viena, sa trec pe la Louis, pt pregatirea noului sezon.

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut tuturor!

 

Pe cand era sa-i dau foc cApriliei, am aflat de un meserias. Era sub nasul meu dar habar n-aveam de existenta lui! Si cand ma gandesc ca am pierdut un sezon doar din cauza asta!!! Si nici nu mai zic de bani!

Pe scurt: filtrul de benzina era crapat si se pierdea presiunea de benzina... de aici beleaua. Plus dereglarea sincronizarii dintre cilindri, facuta de un alt mare meserias...

Acum capra merge exact ca atunci cand am luat-o. Smuceste putin la turatii sub 3000, dar trage de rupe pamantul. 220km/h pe autostrada, si mai putea (eu nu). Asta s-a intamplat duminica, dupa ce am reusit s-o reasamblez. Abia dupa 100 km am realizat ca am uitat sa conectez semnalizarea pe dreapta si sa strang oglinda stanga -se misca dupa ce luam viteza.

In alta ordine de idei... duminica, dupa ce am fost plouat cale de 50 km, fara sa imi fi pus costumul de ploaie, am ajuns acasa cu un zambet larg si cu o satisfactie pe care numai un motorist poate s-o inteleaga. Si a fost doar un drum de proba (250 km).

Mircea, am pierdut momentul? (La cat de stresat eram, nici nu am retinut data...)

 

Cam asta a fost!

Bafta maxima si asfalt uscat!

Salut!

Am urmarit cu interes posturile tale si cum vrei sa dai foc Aprilicii, ba te-am si citat de cateva ori, la o bere cu maestrul Cristi. Ma bucur nespus ca i-ai dat de cap si ca a ramas necarbonizata. Insa nu m-am lamurit cum merge cu 220 km/h cand din fabricatie constructorul ii da 214 km/h, viteza maxima.

Respect!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Madalin》acuma ce sa zic si eu... acul vitezometrului cam asta indica... 220, cand eu am considerat ca nu vreau mai mult si aveam impresia ca mai era pana la capatul cursei acceleratiei. Poate italienii au gresit.... voit, sa ni se para noua ca mergem cu viteza gandului. LOL

Oricum, cAprilia a functionat ireprosabil sambata 24.09.2016. 586 km parcursi, in care au intrat Transalpina si Transfagarasanul. Prima data cand ajung la Balea Lac pe noapte, frig (3°C) si ceata, de s-o tai cu cutitul. Pe coborare am strans din craci de am facut febra. Dadusera cu nisip ... Cand am oprit in Sibiu, mai ca nu ne venea sa ramanem pe-acolo. Dar a meritat aventura. Vremea a fost minunata, am intalnit oameni faini, adrenalina cat cuprinde..

Il salut pe aceasta cale pe Paul din Oradea!

Cel mai tare biker incepator din cati am vazut vreodata. Are permis de mai putin de o luna si a plecat singur pe acelasi traseu ca noi, cu BMW-ul lui RR nou nout, care era si prima lui mobra... In fine, sper ca a ajuns cu bine acasa, ca nu vroia sa se opreasca pe undeva. L-am pierdut intre Vidraru si Balea. L-am asteptat o vreme, timp de doua tigari si nu ne-a ajuns.... Oricum, ma bucur ca isi cunoaste posibilitatile si mergea incet dar sigur. Nu ca alti vitezomani... si nici ca tipul ala din Mures cu Moto Guzzi Norge, care ne-a facut praf pe curbe, el fiind cu piciorul stang blocat aproape intins, cu pasagera si bagaje.... Macar a zis ca e fost pilot de cross si viteza, cu ceva ani de participari la competitii. Imi pare rau ca nu l-am intrebat cum il cheama! Tot respectul!

Per total am avut o excursie faina! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Va scriu in vederea unei achizitii moto in urmatorul sezon.Pana ieri eram 100% hotarat pe un Vstrom 650:testat,o minunatie de motor.Am vazut in schimb topicul asta si ce sa spun...Caponordul pare (pe foaie,ca nu am testat) o achizitie mai buna pentru mine.Am roti cu spite,suspensii mai bune,motor mai puternic,consum nu cu mult mai mare,motorul la vstrom mi s-a parut foarte "smooth" si am auzit ca cel de Capo e si mai,protectie la vant,saua pare mai confortabila si e mai frumoasa fata de vstrom.

Toate par prea bune ca sa nu existe un "catch",plus numarul scazut de utilizatori,in comparatie.Am citit de problema regulatorului de tensiune si rezolvarea lui si nu mi se pare un "sfarsit de lume".Alte probleme cunoscute cu acest Caponord care retin oamenii de la a le cumpara,sau doar pentru ca "Aprilia"?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hmmmm..... Cred ca eu sunt cel mai napastuit aprilist. La cate probleme am avut... dar, totusi, problemele erau minore. De fapt nu gaseam oamenii potriviti sa le rezolve.

Pana nu demult imi placea la nebunie sa surubaresc. Acum nu prea ma mai ajuta sanatatea si timpul pe care il am la dispozitie e tot mai putin. Prin concluzie: cAprilia e ceva aparte. Are frumusete, are putere, confort, capabilitati on si offroad, ciclistica, etc. Dar are....paraziti! E naravasa, iti da bataie de cap cu mici chestii enervante, cum e instalatia electrica, prost proiectata (firele trec pe unde e mai cald, materiale proaste la cuplele rapide de la rezervor (plastic ce devine casant), la fel si mufele electrice...

In fine, daca ai un mecanic bun, nu ai treaba. Trece lejer si de 200000 km...

Datorita renumelui prost cauzat de problemele uzuale, pretul de vanzare e mult sub potential. In Romania eu nu as putea sa cer mai mult de 3000 euroi pe capra mea. In Germania si chiar in Italia s-ar vinde cu 4000 sau chiar 4500.

Deci .... tu decizi. Si daca ai minim 3000 euroi, putem discuta. Eu incerc sa imi iau un Tiger Explorer nou... mi s-a pus pata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc pentru raspuns ! si pentru oferta dar nu cred ca m-ai interpretat corect,nu-mi doresc un Caponord momentan;abia ieri am aflat ca exista :)

Am sa mai caut informatii pe forumuri specializate si daca voi avea ocazia,sa merg pe una.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu placere!

Daca ai ceva peste 4000, iti recomand totusi o japoneza. Desi s-ar putea sa nu ai satisfactia unei Aprilii care merge bine! Cand merge bine, Aprilia este peste japonezele din clasa asta a dualelor (enduro stradale). Mie mi-au placut capabilitatile si designul. De-aia m-am ales cu cAprilia. Si, daca nu primesc pe ea banii ceruti, prefer s-o pastrez ca pe a doua motocicleta, pentru plimbari mai scurte (max. 1000 km). Pentru cele de 10000 e BMW GS sau Triumph Tiger Explorer....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Sanatate si visuri implinite in noul an!

....Nu m-am putut abtine sa nu scriu.

....deci anul trecut cand vedeam un Caponord.... intorceam capul ca dupa un motor frumos, apoi a inceput. Motorul lui @MirceaB... l-am vazut de aproape in iunie, cred....apoi din august s-a pus pata. Si nu iasa la spalat! Acum pot spune ca mi-a luat capra mintile....iar jumatatea mea buna, sotia, ma aproba (si pentru comfortul ei, nu doar moftul meu)

Sper ca in max 3-4 saptamani sa apar si eu ca posesor de Caponord.

Suzuki SV 650 pe care il am e un motor extra, imi aduce zambetul pe toata fata...dar fara pasager. Vroiam o trecere la V-Strom....dar capra asta are ceva.... si acel ceva ma face sa cumpar una .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

 

si nici ca tipul ala din Mures cu Moto Guzzi Norge, care ne-a facut praf pe curbe, el fiind cu piciorul stang blocat aproape intins, cu pasagera si bagaje.... Macar a zis ca e fost pilot de cross si viteza, cu ceva ani de participari la competitii. Imi pare rau ca nu l-am intrebat cum il cheama! Tot respectul!

Per total am avut o excursie faina! :)

 

Probabil Gagyi Peter sau Florian Pop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ha ha... si a fost de bine sau de rau ce ai vazut?

Nu motorul tau are pete, eu am ! Aratarea da, imi place, no coment ( si motorul tau a pus un pic osul sa ma intoarca din directia V-strom). Zilele astea poate vom reusi o discutie. 55km intre noi...si aia pe GPL.

» Post actualizat in 23 Jan 2017 08:20

inca un APRILOI printre voi ! .... incape cam greu in locul fostului motor.

post-15613-0-02325900-1485159533_thumb.jpg

post-15613-0-20526700-1485159589_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...
  • Vizitator changed the title to Aprilia Caponord 1000 si 1200

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...