pepsi Postat Ianuarie 17, 2006 Share Postat Ianuarie 17, 2006 parerea mea ca nici suzuki sv nici hornet nici fz6 nici acest kawasaki er-6 nus streetfightere, is naked bike-uri, sau sport touring (kawasaki er6n/f) dupa parerea mea un streetfigter cere: roti ff late, mai ales pe spate, lipsa carenelor, motor la vedere, fara carena la far... ce as incadra aici: sped tripel-ul, ktm duke, bmw k1200 r, si multe alte motoare "preparate" Parerea mea proprie & personala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 17, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 17, 2006 @edi - Te-ai prins ca faza cu GS500 e o gluma!!! Chiar daca nu as avea bani de Hornet, tot nu mi-as lua GS. @ducati - Topicul priveste doar cele 3 modele aparute in primul post. Am observat la toate modele Suzuki proasta finisare. E doar parerea mea??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Offtopic: nui adevarat ce zici despre suzi, nush de unde iti vine ideea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Offtopic: nui adevarat ce zici despre suzi, nush de unde iti vine ideea asta? Probabil de la poze Multe din modelele dateca exemplu nu sunt streetfightere, nu stiu de unde atata neintelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Multe din modelele dateca exemplu nu sunt streetfightere, nu stiu de unde atata neintelegere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arunescu Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Am observat la toate modele Suzuki proasta finisare. E doar parerea mea??? am crezut ca-s eu nebun. si eu cand le-am vazut in carne si oase ma intrebam daca nu-s machete - toata gama, inclusiv Hayabusa aveau plastice cu defecte de turnare, imbinari defectuoase sau finisaje urate probabil depinde in ce fabrica sunt construite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 18, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2006 Deja am obosit... Unul zice ca streetfighterul este numai acea moto naked ras-modificata, altul ca V2 mare face din naked SF, ia altul vede un amarat de monocilindru (KTM Duke) ce nu depaseste 180 km/h ca fiin SF. Ma bucur ca am ajuns la un acord cu arunescu: Suzuki-urile stau prost la capitolul finisaje. Fiindca sfaturile voastre au fost aproape inexistente, am luat in final decizia de unul singur: Honda Hornet600. Ne vedem pe strazi in primavara!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 18, 2006 Share Postat Ianuarie 18, 2006 Deja am obosit... Unul zice ca streetfighterul este numai acea moto naked ras-modificata, altul ca V2 mare face din naked SF, ia altul vede un amarat de monocilindru (KTM Duke) ce nu depaseste 180 km/h ca fiin SF. Felicitari ptr alegere (te-a ajutat testul din UM?) Dar te inseli amarnic si dai cu stangu'-n dreptu' cand ai afirmat mai sus asa ceva de SuperDUKE. Motor: doi cilindri V 75 grade, 4 timpi Citeste AICI si te lamureste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 19, 2006 Share Postat Ianuarie 19, 2006 (editat) , am luat in final decizia de unul singur: Honda Hornet600. Ne vedem pe strazi in primavara!!!!! Bine ai venit in club! Singurul lucru pe care l-as schimba la Hornet ar fi capacitatea rezervorului; la 230-maxim 280 de km tb sa pui benzina. Am schimbat totusi toba cu una Arrow; nu fuge mai tare ,dar se aude mai bine. Si de la anul astept sa apara Hornetul de 1000 . ps. In spate puteti admira o roata de Speed Triple; probabil dupa rodaj o sa treaca in fata. Editat Ianuarie 19, 2006 de edi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Ianuarie 19, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2006 @MVTarts - nu am zis asa ceva despre SuperDuke, ci despre Duke. Cu SuperDuke-ul e alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 @MVTarts - nu am zis asa ceva despre SuperDuke, ci despre Duke. Cu SuperDuke-ul e alta poveste. Bun, atunci inteleg Buna alegere, bv. Daca vrei sa il faci streetfighter, revin cu niste poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ducati Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 @edi - Te-ai prins ca faza cu GS500 e o gluma!!! Chiar daca nu as avea bani de Hornet, tot nu mi-as lua GS. @ducati - Topicul priveste doar cele 3 modele aparute in primul post. Am observat la toate modele Suzuki proasta finisare. E doar parerea mea??? Imi pare rau sa iti spun, dar nu cred ca ai facut o alegere fericita...si spun asta din experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Ianuarie 21, 2006 Share Postat Ianuarie 21, 2006 Pai povesteste ce experienta negativa ai avut! Eu l-am felicitat pt ca sunt multumit de Hornet. Tu ce neplaceri ai avut ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwhite Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 - felicitari welcome to za club ca sa zic asa.... super alegere - pt pepsi - tu ai idee ce e aia cauciuc lat? adica cat de lat vrei sa fie la un SF (poate nu ai idee dar de ex Hornetu are tren de rulare de Fireblade de 900 adica un superb cauciuc de 180 (ca majoritatea SS de 600)) MULTA BAFTA SI ALTELE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 I-a sunat ceasu' Hornet-ului..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Ce chestie au scos astia de la Suzuki! Doar ca trebuiau sa-i zica Suzuki Hornet-FZ6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Sincer GSR 600 ma unge cel mai tare; si Hornetul e beton, e prinul care a aparut si la vremea lui a dat cu toti concurentii de pamant. FZ6 nu prea ma incanta (ca Yamaha in general de altfel). Oricum nivelul tuturor 3 este foarte ridicat si noi, ca muritori de rand, nici macar un 600 din asta nu o sa l ducem tot la potentialul lui max, cu atat mai putin in viata de zi cu zi. Deci nu mai conteaza 5 cai in plus sau minus. Io zic ca factorul FUN oferit de astfel de naked-uri e cel putin la nivelul unei supersportive de cilindree comparabila. Oricum toate iti rup bratele. Pana la urma ramane o chestiune de gusturi. Io ma gandesc serios la un urmas pt Suzi a mea (GS 500, model de care v-ati legat in mod inutil, dar sa nu intram in polenici...). Dar asta doar la anu in primavara si ma gandesc la un Hornet 600 din 98 ca e in jur de 3000 de iepuroi si avand in vedere ca se face in Italia te scoti cu taxele vamale). go naked... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Vezi ca desi Hornetul este facut in Italia ,tot se plateste vama la el. Motorul este facut in Japonia si din cauza asta nu cred ca o sa reusesti sa faci rost de certificat EUR1 pt el . Intermotorcycle Bucuresti nu are certificat EUR1 pt Hornet dar Actionland Sibiu are. Trebuie sa studiezi treaba asta cu certificate EUR1 pt motociclete japoneze facute in Italia sau Spania. Sa stii ca acu vreo doi ani admiram si eu GS-ul ,dar acum cei 97 de cai ai Hornetului nu prea ma mai satisfac daramite 44 ai GS-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 (editat) certificatul EUR 1 este ptr. mijloace de transp. indiferent de provenienta ce zici tu este "Lieferantenerklärung" în caz ca obektu' se cumpara din Jermania si ar însemna provenienta draciei... si asta numa daca nu ma-nsel ?!?!? Editat Februarie 2, 2006 de RO-shu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 (editat) Vezi ca desi Hornetul este facut in Italia ,tot se plateste vama la el. Motorul este facut in Japonia si din cauza asta nu cred ca o sa reusesti sa faci rost de certificat EUR1 pt el . Intermotorcycle Bucuresti nu are certificat EUR1 pt Hornet dar Actionland Sibiu are. Trebuie sa studiezi treaba asta cu certificate EUR1 pt motociclete japoneze facute in Italia sau Spania. Sa stii ca acu vreo doi ani admiram si eu GS-ul ,dar acum cei 97 de cai ai Hornetului nu prea ma mai satisfac daramite 44 ai GS-ului. Mi se pare ca daca peste 50% din piese sunt EU moto primeste EUR1. Din cate stiu eu vama pt un Hornet 600 mai vechi de 5 ani cu EUR1 ar fi max 600 de euro, unde io am platit pt Suzi de 500 cmc vreo 800. Certificatul nu l elibereaza actionland sau intermotorcycle sau mai stiu eu cine... Asta pt ca eu daca il iau, il iau din Germania si atunci il elibereaza orice reprezentant Honda la care ma duc. Mai exact il elibereaza Honda Deutschland prin deversi dealeri. Costa cam 50 de euro. Multa lume (mai ales unii cu moto care mai de care mai jupane care uita de unde au plecat) iau la mishto GSul si se lanseaza in niste comparatii de te doare mintea. Dar uita sa ia in considerare clasa la care GSul se afla si pretul ei sau raportul prestatie/pret care zic ca nu are concurenta. certificatul EUR 1 este ptr. mijloace de transp. indiferent de provenienta ce zici tu este "Lieferantenerklärung" în caz ca obektu' se cumpara din Jermania si ar însemna provenienta draciei... si asta numa daca nu ma-nsel ?!?!? De "Lieferantenerklärung" nu am auzit. Certificatul EUR1 se numeste "Herstellerbescheinigung" (daca imi aduc bine aminte). Cumperi moto de unde vrei (nou, SH, de la Handler sau pers fizica), te duci la reprezentanta Honda sau Suzi sau ce vrei (ce moto ai), le dai nr de cadru si ei iti zic daca moto poate obtine hartiuta respectiva. Daca da in intre 2-3 zile si pana la 3 saptamani!!! (asa mi au zis aia de la Honda Munchen) ai putea primi hartia. Editat Februarie 2, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Februarie 2, 2006 Share Postat Februarie 2, 2006 Herstellerbescheinigung este "certificat de fabricant" si atesta unde este executata mobra: Exportatorul produselor ce fac obiectul acestui document (autorizatia vamalā nr. ................ (1)) declarā cā, exceptând cazul în care în mod expres este indicat altfel, aceste produse sunt de origine preferențialā ..................... functie de provenienta, platesi mai mult sau mai putin TVA sau chiar deloc (iar depinde de ce introduci în tara) EUR1 îl gasesti aici: http://www.zoll.de/z1_bilder/a1_zoll/eur1.jpeg si este completat de un concesionar (parca asa-i spune) care te taxeaza de bani ptr. documentele de export (EUR1) si magaria de la fabricant care o capata în cîteva minute sau ore ... dar nu am mai auzit de "zile, saptamîni" ?!?! Eu trimit, cel putin o data pe saptamîna, marfa în tara si NU FOLOSESC EUR1 De ce, la masini si mobre se folseste EUR1, NU STIU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nec+ultra Postat Februarie 3, 2006 Autor Share Postat Februarie 3, 2006 Am avut ocazia sa citesc un test comparativ in care FZ6 este considerat o motocicleta foarte slaba. Test-ul era Hornet vs. FZ6 vs. Monster800 vs. ER6. O sa incerc sa fac un scan zilele astea...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RO-shu Postat Februarie 3, 2006 Share Postat Februarie 3, 2006 ER6 poti s-o uiti ... n-are ce cauta în clasa Hornet 600/FZ6/GSR 600/Z750 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
edi Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 Ca sa nu platesti vama trebuie sa ai cerificat EUR1 pt motocicletea. Certificatul EUR1 il elibereaza vama din tara de unde cumperi motocicleta doar daca te prezinti la ei cu un alt certificat pe seria de sasiu a motocicletei tale ,eliberat de producatorul motocicletei ,in care scrie ca e fabricata in Europa. Certificatul asta il ceri la un dealer autorizat al marcii respective in zona. Nu cunosc pe nimeni (persoana fizica) care sa fi obtinut certificat EUR1 pentru Honda Hornet,Transalp sau alte japoneze fabricate in Europa. Vama cu TVA cu tot pentru Hornet de 600 sau 900 este aceeasi si nu mai mica de 1122 de euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MVTarts Postat Februarie 4, 2006 Share Postat Februarie 4, 2006 edi Multumesc de precizari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.