Sari la conținut

Off-topic


gn77b
 Share

Postări Recomandate

Sau aia cu scuterele in 2T "modificate". Se aud din departare, dupa 1 minut tot se mai aud si inca nu au trecut in dreptul geamului tau. Macar la motociclete le auzi pentru cateva secunde nu minute inainte si dupa ce au trecut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

it's called sarcasm mah, nu cred ca purice are probleme cu schimbatu vitezelor :lol:

Apoi stiu, doar nu-ti imaginezi ca as fi crezut asa ceva despre Purice. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva asa ceva de vanzare SH?

pot fi si alt model, ma intereseaza sa fie in stare buna si cat mai ieftine

http://www.louis.de/_3070ae4040d09a8d51e649881c53d5eecf/index.php?topic=artnr_gr&article_context=detail&grwgr=525&wgr=221&list_total=14&anzeige=0&artnr_gr=10025335

 

 

Salutare,

Am luat anul trecut de la Orestte cele aratate de el. Sunt noi noutze....sigilate.

Numarul meu este.... 0740.588.441 - 0722.588.441

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am avut gentile alea laterale. nu le recomand. de fapt nu recomand genti textile in general. nu sint atit de ieftine incit sa merite toate dezavantajele fata de cele dure.

 

asa. pt. cei care pun botul la "mergi cu faza lunga ziua ca te vad conservarii mai bine". am avut azi in spate pe o portiune destul de lunga un CBR cu faza lunga. o privire am aruncat in oglinda si mi-a ramas pe retina imaginea farului. mergind cu faza lunga nu realizezi altceva decit sa iriti omul si mi-e greu sa cred ca exista oameni care devin mai atenti cu tine cind ii enervezi.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se vad semnalizarile in timpul zilei cand folosesti faza lunga, iar daca o schimbi pe scurta inainte de intersectie ca sa se vada semnalizarile, se poate lua ca flash si te miri ca-ti intoarce unu in fata, dupa ce l-ai lasat. Nu e ok cu faza lunga nici din cauza gropilor, iei o groapa, se duce fasciulul in jos, iar se poate interpreta ca flash-uri (chit ca se iau mai rar gropi cu motorul). Mergeti cu faza scurta, e cel mai ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se vad semnalizarile in timpul zilei cand folosesti faza lunga, iar daca o schimbi pe scurta inainte de intersectie ca sa se vada semnalizarile, se poate lua ca flash si te miri ca-ti intoarce unu in fata, dupa ce l-ai lasat. Nu e ok cu faza lunga nici din cauza gropilor, iei o groapa, se duce fasciulul in jos, iar se poate interpreta ca flash-uri (chit ca se iau mai rar gropi cu motorul). Mergeti cu faza scurta, e cel mai ok.

Treaba cu flash-ul la gropi se intampla si cu faza scurta la damburi ... de multe ori am fost indus in eroare de astea ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Treaba cu flash-ul la gropi se intampla si cu faza scurta la damburi ... de multe ori am fost indus in eroare de astea ...

 

yup, la faza lunga e putin mai accentuat pentru ca se estompeaza lumina puternica, dar nu de tot, imitand comutarea faza scurta-lunga.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Balegaru, eu nu am nici un os/tendon rupt. Daca te iei de greseli de incepator pe care le face cineva in primele 1000 de km, cred ca le permiti altora sa-ti doneze un organ. Mi-a fost atrasa atentia si de atunci am grija si merg responsabil.

 

ps: nu eu merg cu viziera fumurie noaptea si ma tin de tiruri pentru ca-s chior.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CalinD daca tu esti o piz.da care vezi doamne te-a iritat faza lunga a lu' ala cu CBR< afla ca eu merg mereu cu faza lunga in afara localitatilor.........prefer sa-l enervez pe fraier decat sa aud aia celebra "nu te-am vazut frate".

 

 

 

cand vad un agarici ca tine ca da sfaturi la altii ma buseste rasu'.........aaa stai,tu erai ala intr-o zi ce mergeai prin oras ,spre seara cu farurile stinse...

 

Auzi la el ce calcule face, ce situatii ipotetice........ca nu-ti vede ala semnalizarile din cauza fazei lungi :))))

 

Ma' prostu satului, daca e sa nu te vada ala, oricum NU TI VEDE SEMNALIZARILE........majoritatea soferilor sunt atat de copaci incat NU TE VAD CU TOTU, nu semnalizarea.....

 

Auzi,s-a gandit el,fizicianul si mecanicul si a concluzionat ca daca ai faza lunga,la gropi,o sa creada aia ca dai flash :))))

Adriane, baga-ti capu' intr-o galeata cu apa tinuta-n prealabil in congelator. tu cam folosesti cuvintul p.izda in fiecare fraza. ticurile nu sint lucruri cu care sa te lauzi.

si prefera sa afli ca acel fraier pe care-l enervezi poate sa fie un dobitoc cu opt clase, in masina de 1,5 tone, care sa experimenteze trasul de volan stinga peste motocicleta de 170 kg.

daca tu crezi ca transformi omul din prost in destept comutind un buton, iti urez sa ai parte numai de oameni din astia :)

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiecare merge cum crede de cuviinta mai bine pt el.

exact, 100% de-acord.

inclusiv "conservarii" de la Accidente, despre care tot aflu de vreo 4 ani cum cred de cuviinta sa nu cedeze trecerea cind vine unu' pe motor etc. si ei au facut o alegere.

chiar daca iti imaginezi ca e o diferenta, nu e.

over and out.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

tu esti prea prost ca sa mergi ziua, nu noaptea :))

 

Iar de tinut dupa tiruri cred ca aici ma confunzi cu ma-ta, eu de obicei depasesc tirurile, nu ma "tin" dupa ele:

 

Fa un mic ghid pt incepatori, doar sa nu te dai pe tine ca exemplu ;)

 

"popcorn"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"dati-mi voie pentru ca sa va explic"

 

mersul in oras cu faza lunga duce la arderea "becului" deoarece caldura degajata de faza lunga este cu 20-30% mai mare decat faza scurta. faptul ca se merge incet (in regim de oras) farul, "becul" nu se mai raceste si cand iei prima groapa se rupe filamentul

in avantaj sunt cei care au xenon sau leduri albastre, ele nu se ard :s4284:

 

http://www.youtube.com/watch?v=DJdgX-c39b0

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu daca chiar se arde faza lunga la prima groapa, din cite stiu consuma 55W iar cea scurta 50W. am inteles ca ar fi vehicule la care pe lunga stau aprinse amindoua dar in mod standard nu e asa. daca e cazul, poate sa fie o problema daca farul nu e proiectat sa suporte cei 100W si nu se raceste suficient.

dar probabil producatorul e timpit ca a decis ca unul din becurile martor de pe bord trebuie sa fie albastru si sa se aprinda cind faza lunga e pornita.

probabil si faptul ca se da amenda daca circuli nejustificat cu faza lunga e tot o aiureala.

pentru ca argumentul cu vizibilitatea sa stea in picioare, cei care circula asa ar trebui sa poarte si veste reflectorizante.

cind mi-am pus xenon, l-am montat pe lunga, tocmai pt. ca sa nu fiu cioban si sa nu le fac altora fix ce mie nu-mi place.

Editat de CalinD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si de ce am draci? pentru ca dupa ce a plecat MCV ul, a oprit in benzinarie un nene cu o Dacie fara parbriz si fara faruri (la propriu,nu la figurat).

 

Sa-mi bag **** daca am vazut pana in momentul de fata ce ne-ai arata tu in poza ... :|

Editat de Radu_Toretto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adriane, ai si tu dreptate. tablagiul e o specie aparte. masina ca aia nici eu n-am vazut pe drumuri, si se mai zice ca Moldova e saraca. si pe mine m-a mincat sa le zic prostovanilor vreo doua cind mi-au dat-o ca mersesem 2 zile fara RCA, cu toate ca am jurat ca uitasem, insistind sa las motorul acolo, sa ma duc s-o fac si ma intorc cu ea. le-am zis ca bine ca nu au grija de chestii mai grave si mi-au raspuns ca nu e problema mea. clar nu e, ca politia nu exista ca sa te protejeze ci ca sa faca norma de amenzi deampulea si salariile tablagiilor nu-s tot de la buget, care buget se face inclusiv cu taxele si impozitele pe care le platim noi.

 

De ce sa dai multi bani pe un bmw cand poti avea asta :D

hai ma, tu chiar nu stiai ca lumea se imparte in BMW si restul? orice motocicleta viseaza sa fie un BMW odata. nu stiai nici ca fara monitorizarea presiunii pneurilor si reglajul suspensiei din bord nu se poate merge pe motor? esti frustrat ca n-ai decit Honda.

si daca n-as fi vazut Long Way Round si faza cu cadrul rupt, urmata de bulirea ECU-ului la sudura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...