Jump to content

Recommended Posts

seamana cu motocicleta asta...fara motor.Ideea e super

sportsterchopper.th.jpg

ce idee?ala din desen e un motor Ducati V-twin la 90 de grade si e in pozitia corespunzatoare,nicidecum inversat.se vede foarte clar.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 54
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

un jawa mai putin obisnuit :D

Acea Jawa de care vorbesti este de fapt un CZ 250 Sport,fabricat cred prin 1975,pe 6 volti...Stiu fiindca am avut vreo trei din astea cu multi ani in urma!

Ca design arata splendid,dar functional,ma indoiesc de faptul ca face fata in trafic la frinari bruste,schimbari de banda si totodata de viteze sau...Dar asta,pe linga lipsa unor elemente,(semnalizari,care au fost pe motorul de baza,pornire la pedala,site la tobe...zgomot asurzitor :cheers: ) sper sa nu le sara in ochi celor de la RAR,iar daca totusi le scapa,sfatul meu prietenesc este sa nu depasesti in plimbarile tale zona din jurul blocului sau maidanele din apropiere!Ar fi pacat!

In rest,ca si exercitiu,jos basca! :bounce:

Edited by ivan_pedala
Link to post
Share on other sites

CALMATIVA cu proiectul lui satana..... e un ducati vechi chopperit si gata.....

si aia nu e o schita facuta pe buda si e schita unui constructor, el a pus-o doar de ideee....

FAINA JAWA :cheers: si scuze de off topic

post-13375-1238351997_thumb.jpg

Edited by custom_4_ever
Link to post
Share on other sites

ce flashuri vatzi dat singuri bah :cheers:) repede sa gasiti motiv de cearta ...calmativa ma ca nu face bine stresu la inima iti plezni .... am zis ca si idee nam zis ca am construit inca ce plm aveti ... calm ma , am zis ca asa ceva sa fac dintr-o comunista ... auauau

gata bah terminatziva ca numa fu**** topicul degeaba

scuze man de offtopic eventual sa stearga un moderator offtopicurile

Link to post
Share on other sites
Acea Jawa de care vorbesti este de fapt un CZ 250 Sport,fabricat cred prin 1975,pe 6 volti...Stiu fiindca am avut vreo trei din astea cu multi ani in urma!

Ca design arata splendid,dar functional,ma indoiesc de faptul ca face fata in trafic la frinari bruste,schimbari de banda si totodata de viteze sau...Dar asta,pe linga lipsa unor elemente,(semnalizari,care au fost pe motorul de baza,pornire la pedala,site la tobe...zgomot asurzitor :cheers: ) sper sa nu le sara in ochi celor de la RAR,iar daca totusi le scapa,sfatul meu prietenesc este sa nu depasesti in plimbarile tale zona din jurul blocului sau maidanele din apropiere!Ar fi pacat!

In rest,ca si exercitiu,jos basca! :bounce:

 

este 350 din 1979, 6 volti. e cam greu in trafic, dar mu merg viteze mari cu ea :D

Link to post
Share on other sites
este 350 din 1979, 6 volti. e cam greu in trafic, dar mu merg viteze mari cu ea :bounce:

Nu pot sa vad alezajul cilindrilor,daca-s de 52 sau de 58 (modificare destul de des intilnita la acest model),dar in mod sigur cadrul,capacele de la cutii,far,rezervor,furca,sa,tripla spate...etc, sint de CZ 250 Sport!Daca vrei ca si comparatie,da o cautare pe Google si imi vei da dreptate!Sau intra la Intilniri...-Veteranii...-pag.33-34 (nu stiu exact) si o sa vezi multe poze cu modelul asta!Si tot ca fapt divers,Jawa model 1979-1980 avea turometru si cablul acestuia iesea pe stinga din capacul motorului,acolo unde scrie Jawa...ceea ce la tine nu vad!

Dar,revin,ca si proiect de design si realizare,indiferent de modelul de baza al motorului,ai de la mine un 10! :cheers:

Link to post
Share on other sites
ce idee?ala din desen e un motor Ducati V-twin la 90 de grade si e in pozitia corespunzatoare,nicidecum inversat.se vede foarte clar.

 

ziceam ca ideea lui satana e buna...nu de poza pusa de mine

ziceam ca seamana cat de cat moto din poza mea fara motot cu schita lui satana...ma rog

aiurea certurile pe forum...

am postat si eu ca sa umplu forumul :cheers:

Edited by kinguh
Link to post
Share on other sites
Nu pot sa vad alezajul cilindrilor,daca-s de 52 sau de 58 (modificare destul de des intilnita la acest model),dar in mod sigur cadrul,capacele de la cutii,far,rezervor,furca,sa,tripla spate...etc, sint de CZ 250 Sport!Daca vrei ca si comparatie,da o cautare pe Google si imi vei da dreptate!Sau intra la Intilniri...-Veteranii...-pag.33-34 (nu stiu exact) si o sa vezi multe poze cu modelul asta!Si tot ca fapt divers,Jawa model 1979-1980 avea turometru si cablul acestuia iesea pe stinga din capacul motorului,acolo unde scrie Jawa...ceea ce la tine nu vad!

Dar,revin,ca si proiect de design si realizare,indiferent de modelul de baza al motorului,ai de la mine un 10! :cheers:

mersi :D :bounce:

Link to post
Share on other sites
am si eu o jawra de asta si imi trebe platinile .. nu ai cumva ceva platini ? :) sau altepiese ramase ? platesc :bounce:

sorry dar nu am piese nimik ...eventual rezervorul ala partatos care era pe ea original, si cover-urile laterale 2 buc...

 

zoldisti ti-a iesit f bine dar cand ma uit de la ce ai pornit ma gandesc ca mergea un cafe-racer la perfectie.

Spor la viitoarele proiecte :cheers:

mersi. mai urmeaza cateva proiecte...va tin la curent :D

Link to post
Share on other sites
Nu pot sa vad alezajul cilindrilor,daca-s de 52 sau de 58 (modificare destul de des intilnita la acest model),dar in mod sigur cadrul,capacele de la cutii,far,rezervor,furca,sa,tripla spate...etc, sint de CZ 250 Sport!Daca vrei ca si comparatie,da o cautare pe Google si imi vei da dreptate!Sau intra la Intilniri...-Veteranii...-pag.33-34 (nu stiu exact) si o sa vezi multe poze cu modelul asta!Si tot ca fapt divers,Jawa model 1979-1980 avea turometru si cablul acestuia iesea pe stinga din capacul motorului,acolo unde scrie Jawa...ceea ce la tine nu vad!

Dar,revin,ca si proiect de design si realizare,indiferent de modelul de baza al motorului,ai de la mine un 10! :cheers:

Jawa 250 e una si Jawa 350 e alta.nu poti sa alezezi cilindri de 250 si sa ii faci de 350;in plus difera si ambielajul[cursa de 58 mm la 250 si de 65 mm la 350].CZ 250 Sport[de fapt model 471]are motor de Jawa 250[de pe modelul 623 Bizon]si a aparut in 1971 pe un cadru derivat din cel de CZ 175 Sport[model 477]cu care se aseamana foarte mult[insa cadrele nu sunt identice!!!].in 1972 apare si CZ 350 Sport[model 472]cu motor de Jawa 350[de pe modelul 633 Bizon].cadrul e identic cu cel de 250.motoarele sunt aproape identice la exterior.in 1973 apare si Jawa 634 care foloseste acelasi motor de 350.nu mai fiti atat de echivoci daca nu stiti toata istoria!

Edited by kyvacka
Link to post
Share on other sites
nu mai fiti atat de echivoci daca nu stiti toata istoria!

Glumetule,am avut din fiecare cel putin cite una in batatura,inclusiv am modificat un doi juma' de 52 alezaj per bucata de piston la 58,fara sa umblu la ambielaj,rezultind "motorul patrat"...dar nu vreau sa intru in polemici inutile...Daca doresti pot sa-ti trimit muuuulte poze cu "caprele mele comuniste" care mi-au bucurat anii tineretii!

Ca sa nu deviez total,cit de curind sper ca una din capre o sa apara aici intr-un "pictorial"...dar numai dupa restaurare!

Asfalt uscat va doresc! :cheers:

Link to post
Share on other sites
Glumetule,am avut din fiecare cel putin cite una in batatura,inclusiv am modificat un doi juma' de 52 alezaj per bucata de piston la 58,fara sa umblu la ambielaj,rezultind "motorul patrat"...dar nu vreau sa intru in polemici inutile...Daca doresti pot sa-ti trimit muuuulte poze cu "caprele mele comuniste" care mi-au bucurat anii tineretii!

Ca sa nu deviez total,cit de curind sper ca una din capre o sa apara aici intr-un "pictorial"...dar numai dupa restaurare!

Asfalt uscat va doresc! :cheers:

de la 52 mm la 58 mm e o diferenta de 6mm in diametru deci 3mm pe raza.cilindrul are cam 4-4,5 mm grosime in partea de jos[gatul ala ce intra in cartere].daca tu ai alezat cilindri de 250 ca sa bagi in ei pistoane de 350 ma mir ca nu s-au crapat.ca sa bagi cilindri de 350 pe cartere de 250 trebuie sa prelucrezi carterele.oricum alezaj 58 cu o cursa de 58 mm rezulta 306,5 cm3,nicidecum 350.

Link to post
Share on other sites
de la 52 mm la 58 mm e o diferenta de 6mm in diametru deci 3mm pe raza.cilindrul are cam 4-4,5 mm grosime in partea de jos[gatul ala ce intra in cartere].daca tu ai alezat cilindri de 250 ca sa bagi in ei pistoane de 350 ma mir ca nu s-au crapat.ca sa bagi cilindri de 350 pe cartere de 250 trebuie sa prelucrezi carterele.oricum alezaj 58 cu o cursa de 58 mm rezulta 306,5 cm3,nicidecum 350.

...salut...domnilor lamuriti-ma si pe mine va rog,...la ij-ul meu de 350 cu doi cilindri am alezaj de 62mm si o cursa de (71-72 nu stiu exact )pe cilindru asta inseamna 175cc nu?

la iawa dv la un alezaj de 52 mm ce cubaj are ?are cursa mai lunga pistonul?

Link to post
Share on other sites
de la 52 mm la 58 mm e o diferenta de 6mm in diametru deci 3mm pe raza.cilindrul are cam 4-4,5 mm grosime in partea de jos[gatul ala ce intra in cartere].daca tu ai alezat cilindri de 250 ca sa bagi in ei pistoane de 350 ma mir ca nu s-au crapat.ca sa bagi cilindri de 350 pe cartere de 250 trebuie sa prelucrezi carterele.oricum alezaj 58 cu o cursa de 58 mm rezulta 306,5 cm3,nicidecum 350.

Exact,ai dreptate...dar peretele cilindrului nu are doar 4-5 mm ci se apropie de un cm.Iar io nu am afirmat ca motorul modificat de mine asa ar fi de 350 cm cubi,ci doar ca e un motor patrat!

Modelele de 350 cm cubi in doi cilindri,indiferent ca au fost CZ sau Jawa,au avut turometrul incorporat in capacul sting al motorului...ceea ce nu se vede in cazul de fata.Si da,au existat modele la noi in tara de CZ Sport incepind de la 125 cm cubi cu performante demne de o Aprilia 125 din ziua de azi si pina la 350,care semanau perfect ca design la motor cu faimoasele Jawa 350.Dar vad ca deja am deviat de la subiectul topicului si nu-i frumos sa stricam treaba omului cu discutii sterile!

Asfalt uscat! :cheers:

Pentru orice detalii legate de motoare Jawa sau CZ rog circotasii sa "ma testeze" pe PM,pentru a nu tulbura linistea altor zone!

Multam! :bounce:

Link to post
Share on other sites
Exact,ai dreptate...dar peretele cilindrului nu are doar 4-5 mm ci se apropie de un cm.Iar io nu am afirmat ca motorul modificat de mine asa ar fi de 350 cm cubi,ci doar ca e un motor patrat!

Modelele de 350 cm cubi in doi cilindri,indiferent ca au fost CZ sau Jawa,au avut turometrul incorporat in capacul sting al motorului...ceea ce nu se vede in cazul de fata.Si da,au existat modele la noi in tara de CZ Sport incepind de la 125 cm cubi cu performante demne de o Aprilia 125 din ziua de azi si pina la 350,care semanau perfect ca design la motor cu faimoasele Jawa 350.Dar vad ca deja am deviat de la subiectul topicului si nu-i frumos sa stricam treaba omului cu discutii sterile!

Asfalt uscat! :cheers:

Pentru orice detalii legate de motoare Jawa sau CZ rog circotasii sa "ma testeze" pe PM,pentru a nu tulbura linistea altor zone!

Multam! :bounce:

1 cm?ma faci sa rad.in partea de jos a cilindrului[gulerul care intra in carter]grosimea este de max. 5mm.turometrul nu este incorporat in capacul stang al motorului.poate ai vrut sa zici priza pentru cablul de turometru.prima Jawa de serie echipata cu turometru a fost Jawa 634-05,care a aparut in 1978 si era de 350.motoarele dinainte[fie de 250,fie de 350]nu aveau priza pentru turometru.CZ 125 si 175 Sport nu seamana perfect la motor cu nici un model de 125 sau 175 Jawa pentru ca din 1960 Jawa nu mai produce modele de 125 si 175,iar CZ urile Sport au aparut in 1968.modelele CZ de 250 si 350 aveau motoare Jawa.nu a existat vreun motor produs de CZ de 250 sau 350 in 2 cilindri[de serie].nu stiu cum poti compara un CZ 125 Sport din 1970 cu o Aprilia 125 din zilele noastre.sunt motoare din alte generatii cu performante complet diferite.

daca consideri acest gen de informatii sterile nu inteleg de ce te-ai bagat in topicul omului ca sa ii spui ce tip de motor are[ca oricum nu prea stii nici tu].uita-te mai atent la toate pozele si o sa remarci pe capacul stanga al motorului ovalul in care e inscriptia Jawa.

Edited by kyvacka
Link to post
Share on other sites
1 cm?ma faci sa rad.in partea de jos a cilindrului[gulerul care intra in carter]grosimea este de max. 5mm.turometrul nu este incorporat in capacul stang al motorului.poate ai vrut sa zici priza pentru cablul de turometru.prima Jawa de serie echipata cu turometru a fost Jawa 634-05,care a aparut in 1978 si era de 350.motoarele dinainte[fie de 250,fie de 350]nu aveau priza pentru turometru.CZ 125 si 175 Sport nu seamana perfect la motor cu nici un model de 125 sau 175 Jawa pentru ca din 1960 Jawa nu mai produce modele de 125 si 175,iar CZ urile Sport au aparut in 1968.modelele CZ de 250 si 350 aveau motoare Jawa.nu a existat vreun motor produs de CZ de 250 sau 350 in 2 cilindri[de serie].nu stiu cum poti compara un CZ 125 Sport din 1970 cu o Aprilia 125 din zilele noastre.sunt motoare din alte generatii cu performante complet diferite.

daca consideri acest gen de informatii sterile nu inteleg de ce te-ai bagat in topicul omului ca sa ii spui ce tip de motor are[ca oricum nu prea stii nici tu].uita-te mai atent la toate pozele si o sa remarci pe capacul stanga al motorului ovalul in care e inscriptia Jawa.

ARE DREPTATE IVAN, CRED CA DEGEABA INSISTI, IN AFARA DATELOR LUATE DE PE NET DE TINE, ESTI CAM PARALEL!

AM IN DOTARE UN ASTFEL DE CZ DE LA IVAN SI ESTE IDENTIC CU CEL DIN POSTUL BAIATULUI SI MAI SPER CA IVAN SA REVINA CU DETALII SI POATE POZE, FIINDCA ESTE "TATICUL CZ-URIOR"...SI ARE CU CE! :crack:

DACA AI STII MACAR 1% DESPRE MOTOARELE CEHOLSLOVACE DIN ANII '60-'80 ASA CUM LE STIE IVAN, AI STA IN BANCA TA! CEEA CE ITI SI RECOMAND! :D

ONTOPIC-FRUMOS MOTOR, DAR AI GRIJA CUM IL CONDUCI! :D

Link to post
Share on other sites
ARE DREPTATE IVAN, CRED CA DEGEABA INSISTI, IN AFARA DATELOR LUATE DE PE NET DE TINE, ESTI CAM PARALEL!

AM IN DOTARE UN ASTFEL DE CZ DE LA IVAN SI ESTE IDENTIC CU CEL DIN POSTUL BAIATULUI SI MAI SPER CA IVAN SA REVINA CU DETALII SI POATE POZE, FIINDCA ESTE "TATICUL CZ-URIOR"...SI ARE CU CE! :crack:

DACA AI STII MACAR 1% DESPRE MOTOARELE CEHOLSLOVACE DIN ANII '60-'80 ASA CUM LE STIE IVAN, AI STA IN BANCA TA! CEEA CE ITI SI RECOMAND! :D

ONTOPIC-FRUMOS MOTOR, DAR AI GRIJA CUM IL CONDUCI! :D

cred ca stiu ceva despre motociclete in general si despre cele cehoslovace in special.daca oricine altcineva in afara de tine imi dovedeste contrariul promit ca nu o sa mai intru pe acest forum.de data asta te iert ptr. ca poate inca nu ma cunosti,dar sa stii ca nu apreciez tonul rastit[vezi CAPS].

Link to post
Share on other sites
1 cm?ma faci sa rad.in partea de jos a cilindrului[gulerul care intra in carter]grosimea este de max. 5mm.

La tine cilindrii-s conici cumva?Sau au grosimi diferite in partile opuse?Ori vorbesti de fantele tesite,aproape taioase,alea de admisie,la interior,jos?

turometrul nu este incorporat in capacul stang al motorului.poate ai vrut sa zici priza pentru cablul de turometru.prima Jawa de serie echipata cu turometru a fost Jawa 634-05,care a aparut in 1978 si era de 350.motoarele dinainte[fie de 250,fie de 350]nu aveau priza pentru turometru.

Da,asa este,era vorba de priza,dar ca sa fac economie de cuvinte,nestiind ca discut cu experti,nu am dat importanta exprimarii!Dar uite cum imi tu dai dreptate,posesorul spune ca motocicleta este fabricata in 1979 (postul#32),deci dupa teoria ta,ar fi trebuit sa fie echipata cu turometru,ceea ce nu este adevarat!Vezi poze!

CZ 125 si 175 Sport nu seamana perfect la motor cu nici un model de 125 sau 175 Jawa pentru ca din 1960 Jawa nu mai produce modele de 125 si 175,iar CZ urile Sport au aparut in 1968.modelele CZ de 250 si 350 aveau motoare Jawa.nu a existat vreun motor produs de CZ de 250 sau 350 in 2 cilindri[de serie].

Multe din motoarele de CZ contin pe capace si pe multe alte componente sigla Jawa,dar la interior se gasesc mici inscriptii cu sigla CZ,uneori in zone destul de ascunse ochiului.

nu stiu cum poti compara un CZ 125 Sport din 1970 cu o Aprilia 125 din zilele noastre.sunt motoare din alte generatii cu performante complet diferite.

Nu inteleg,ce te deranjeaza pe tine ca vreau sa compar merele cu perele sau caii cu magarii?Ca fapt divers,prin performante asemanatoare am dorit sa scot in evidenta viteza de top a unui model de Cz 125,descris in unul din numerele revistei Autoturism din anii '80,cu cea a unei Aprilia de aceeasi capacitate din anii '90-'00,undeva ~ de 180km/h.Nu stau sa caut acum prin colectie ca sa demonstrez asta,dar daca vrei,pentru tine fac un efort,cu conditia sa dai o bere fara alcool!

daca consideri acest gen de informatii sterile nu inteleg de ce te-ai bagat in topicul omului ca sa ii spui ce tip de motor are[ca oricum nu prea stii nici tu].uita-te mai atent la toate pozele si o sa remarci pe capacul stanga al motorului ovalul in care e inscriptia Jawa.

M-am gindit ca poate omu' nu stie ce are in batatura si daca replica venea de la el,cu explicatii plauzibile,nici ca acceptam...ii trimiteam poze care sa demonstreze cele spuse de mine.Si poate asta il ajuta!

Si ca sa te convingi si tu ca vorbesti basme,incerc sa postez citeva poze cu motoare pe care scrie Jawa,dar in fond nu-s decit CZ-uri,de 250,303 sau 350...(pentru care am acte in xerocopie),bricolate prin anii '80.Si bricolajele imi apartin, ca sa vezi ca nu-s asa habarnist,domnu' expertu'...Scuze de calitatea pozelor si...de off topic!

post-2215-1238604767_thumb.jpg

post-2215-1238604837_thumb.jpg

post-2215-1238604971_thumb.jpg

post-2215-1238605065_thumb.jpg

post-2215-1238605143_thumb.jpg

post-2215-1238605189_thumb.jpg

post-2215-1238605272_thumb.jpg

post-2215-1238605355_thumb.jpg

Edited by ivan_pedala
Link to post
Share on other sites
La tine cilindrii-s conici cumva?Sau au grosimi diferite in partile opuse?Ori vorbesti de fantele tesite,aproape taioase,alea de admisie,la interior,jos?

 

Da,asa este,era vorba de priza,dar ca sa fac economie de cuvinte,nestiind ca discut cu experti,nu am dat importanta exprimarii!Dar uite cum imi tu dai dreptate,posesorul spune ca motocicleta este fabricata in 1979 (postul#32),deci dupa teoria ta,ar fi trebuit sa fie echipata cu turometru,ceea ce nu este adevarat!Vezi poze!

 

Multe din motoarele de CZ contin pe capace si pe multe alte componente sigla Jawa,dar la interior se gasesc mici inscriptii cu sigla CZ,uneori in zone destul de ascunse ochiului.

 

Nu inteleg,ce te deranjeaza pe tine ca vreau sa compar merele cu perele sau caii cu magarii?Ca fapt divers,prin performante asemanatoare am dorit sa scot in evidenta viteza de top a unui model de Cz 125,descris in unul din numerele revistei Autoturism din anii '80,cu cea a unei Aprilia de aceeasi capacitate din anii '90-'00,undeva ~ de 180km/h.Nu stau sa caut acum prin colectie ca sa demonstrez asta,dar daca vrei,pentru tine fac un efort,cu conditia sa dai o bere fara alcool!

 

M-am gindit ca poate omu' nu stie ce are in batatura si daca replica venea de la el,cu explicatii plauzibile,nici ca acceptam...ii trimiteam poze care sa demonstreze cele spuse de mine.Si poate asta il ajuta!

Si ca sa te convingi si tu ca vorbesti basme,incerc sa postez citeva poze cu motoare pe care scrie Jawa,dar in fond nu-s decit CZ-uri,de 250,303 sau 350...(pentru care am acte in xerocopie),bricolate prin anii '80.Si bricolajele imi apartin, ca sa vezi ca nu-s asa habarnist,domnu' expertu'...Scuze de calitatea pozelor si...de off topic!

CZ 472[in toate variantele sale in afara de 472.5]a fost produs cu bord avand drept ceas doar un vitezometru.ca atare mi se pare de bun simt ca nu avea rost montarea unui capac cu priza de turometru pe un motor care nu era echipat cu asa ceva.de altfel eu am spus ca primul model de Jawa[si nu CZ]a aparut in 1978.motoare de 250 si 350 in 2 cilindri de serie [nu prototipuri sau serii mici]a produs doar Jawa.CZ folosea motoare Jawa.la inceputul anilor 60 Jawa a incetat productia de modele de 125 si 175 aceasta fiind pasata firmei CZ[din dispozitia partidului comunist].in 1960 apar CZ 450[175],453[125] avand cadru CZ si motoare modernizate de Jawa[1 toba in loc de 2,alt mecanism,mai simplu,la pedala de pornire etc.]care intr-adevar purtau pe aproape toate piesele inscriptia CZ,dar erau concepute de Jawa si se bazau pe batranul motor Jawa de 250 aparut in 1946 pe modelul Perak.

nu induce lumea in eroare.in acel numar din revista Autoturism este descris un CZ 125 de curse si nu un CZ 125 Sport,cum ai spus tu.

nu intelegi un lucru.eu nu neg ca au existat motociclete CZ de 250 si 350,tot ce vreau sa zic e ca motoarele de pe ele erau Jawa.

post-10713-1238614697_thumb.jpg

post-10713-1238614726_thumb.jpg

Link to post
Share on other sites

salut .... recunosc ca imi place stilul old school .....este bestiala ...tinand cont ca primul motor condus de mine a fost jawa de 3 juma` ...mam indragostit de atunci ... :D dar ...jawa asta e crima pe 2 roti .... ... .... asfalt uscat ...si tineo tot asa...( app dak as venii cu o jawa ...am face ceva asemanator?? ..salu)

Link to post
Share on other sites

si uite niste poze cu un CZ care intr-adevar putea rivaliza cu orice alt motor din clasa sa la vremea respectiva.este un CZ 200 DOHC ramas din pacate la stadiu de prototip.moto este din 1971,are 2 cilindri,axc52x48mm,cilindree 203 cm3,putere max. 28 CP la 10500 rpm,distributie cu 2 arbori cu came in chiulasa,2 carburatoare Jikov,aprindere electronica PAL,ungere cu carter umed si pompa trocoidala,cutie cu 6 trepte.motocicleta se bazeaza pe un cadru ranforsat de CZ 477 Sport,are furca speciala,bord cu turometru,roti din aliaj usor cu butuci din magneziu.

in prima poza in planul 2 se vede un alt prototip CZ:este un twin 250 in 2 timpi,cu 2 carburatoare.nici acesta nu a intrat in productie de serie.

post-10713-1238614995_thumb.jpg

post-10713-1238615012_thumb.jpg

Edited by kyvacka
Link to post
Share on other sites
nu induce lumea in eroare.in acel numar din revista Autoturism este descris un CZ 125 de curse si nu un CZ 125 Sport,cum ai spus tu.

Unde vezi ca am scris io ca-i un CZ 125 Sport?Am scris doar ca exista CZ de 125...,ca sa stie si altii mai putin documentati decit tine!Nu sintem doar noi doi pe acet site! :D

nu intelegi un lucru.eu nu neg ca au existat motociclete CZ de 250 si 350,tot ce vreau sa zic e ca motoarele de pe ele erau Jawa.

Ar fi bine sa recitesti totul,fiindca ai deviat...deci imi dai dreptate ca motocicleta choperita de flacau aici este un CZ 250 Sport?!

Daca nici acum,cu atitea poze comparative sub nas nu realizezi ca ala-i un CZ,reprofileaza-te nenica!

Apreciez cunostintele tale in domeniu,dar nu refuza o experienta in plus!Bibanu nu vorbea in necunostinta de cauza,el fiind posesorul unei astfel de motociclete,ce-i drept - modificata cu pistoane de 58 mm,dar asta nu inseamna ca-i o Jawa de 350!Cadrul,rezervorul,cutiile laterale ptr baterie si scule,aripile,etc...din primele poze,is o dovada clara ca ce vedem in acest topic este un CZ!

Sper ca s-a facut pace acum,iar initiatorului topicului ii urez numai de bine...cu maxima atentie atunci cind iese in trafic cu "choperica"! :D

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...