Sari la conținut

De necrezut !


Cezu
 Share

Postări Recomandate

Nu prea Am avut ce face si am inceput sa numar .. cu toate ca era mai bine sa nu o fi facut .

Decedati - 7

Accidente Usoare ori mai putin usoare - 39 .

 

GoD BleSS US !

 

 

P.S: Numarul este cu siguranta mai mare . Doar Cele de pe forum , cele stiute de noi sunt numerotate.

Editat de CeZ_Ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 59
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu prea Am avut ce face si am inceput sa numar .. cu toate ca era mai bine sa nu o fi facut .

Decedati - 7

Accidente Usoare ori mai putin usoare - 39 .

 

GoD BleSS US !

 

 

P.S: Numarul este cu siguranta mai mare . Doar Cele de pe forum , cele stiute de noi sunt numerotate.

 

 

Am scris in graba si am gresit data " 06/04/2009 "

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist!

 

Ar fi interesanta si o statistica din urmatoarele puncte de vedere:

 

1.Cauza accidentului: neacordare, viteza excesiva, cauze legate de drum, cauze legate de eroare umana, combinatii intre ele, s.a.;

2.Varsta pilotilor: 18-25, 26-35, 36-40; 40+; (cam ca categoriile alea de la asigurari)

3.Tipul motocicletei: street/sport/enduro/cruiser.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist!

 

Ar fi interesanta si o statistica din urmatoarele puncte de vedere:

 

1.Cauza accidentului: neacordare, viteza excesiva, cauze legate de drum, cauze legate de eroare umana, combinatii intre ele, s.a.;

2.Varsta pilotilor: 18-25, 26-35, 36-40; 40+; (cam ca categoriile alea de la asigurari)

3.Tipul motocicletei: street/sport/enduro/cruiser.

 

 

Eu in mare parte din ce am vazut primul loc il ocupa soferii ... ca daca e sa citesti fiecare sub`forum in parte ai sa vezi ca ba a intors pe linie continua fara sa se asigure ... ori l`a luat in plin pe contrases.... si lista continua.

E totusi si viteza un factor important ca de s`ar face cum scrie`n carte parerea mea e ca 80 % ar fi fost evitate .

Acum .. stii cum e .. oaia e deja mancata si degeaba facem anchete . Pune la socoteala si vorba aia " cum ne e scris a e dat ". Inca O data " GoD BleSS US "

p.s : E posibil sa mai gresesc ca nu`s eu printre "batranii" de pe aici dar sunt pareri personale si merit "scuturat" daca mai gafez din cand in cand .

Editat de CeZ_Ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gafezi bre pietrene deloc. viteza are multe de zis in accidentele mortale. si nu neaparat viteza in linie dreapta, ci viteza in locuri total nepotrivite pentru ea. daca am invata sa simtim traficul si sa ne mulam dupa el, poate ar fi mult mai bine pentru noi, motociclistii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum .. stii cum e .. oaia e deja mancata si degeaba facem anchete . Pune la socoteala si vorba aia " cum ne e scris a e dat ". Inca O data " GoD BleSS US "

p.s : E posibil sa mai gresesc ca nu`s eu printre "batranii" de pe aici dar sunt pareri personale si merit "scuturat" daca mai gafez din cand in cand .

 

Partial adevarat, dar poate inteleg si motociclistii sa o lase mai moale cu viteza ca sa creasca sansele de supravietuire. Nu avem tzara de asa ceva. E o tzara de ciobani si melteni.

Nu zic ca nu poti sa mori si daca iti cade un pian in cap asteptand in statie la autobuz, ca daca e sa mori tot o sa mori, dar barem sa se epuizeze cat mai multe din cauze posibile.

Infrasturctura drumurilor iar e foarte proasta: drumurile sunt proaste si inguste, vizibilitatea uneori e scazuta bine, sosele mizerabile - nisip, ulei, noroi unde nu te astepti, animale care trec in voia lor, si lista poate continua.

Editat de Lupu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa lupule, nu iti plangem noi de grija. grija ta este sa te dai pe coclauri, ca de aia ai motorete ca alea pe care le ai la profil. uite, mi-a mai venit o idee, ca omul sa poata sa se dea bine pe soselele romaniei, trebuie sa faca un pic de enduro-touring, doar aia te invata cum sa franezi/accelerezi eficient si te scoate din multe rahhaturi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Partial adevarat, dar poate inteleg si motociclistii sa o lase mai moale cu viteza ca sa creasca sansele de supravietuire. Nu avem tzara de asa ceva. E o tzara de ciobani si melteni.

Nu zic ca nu poti sa mori si daca iti cade un pian in cap asteptand in statie la autobuz, ca daca e sa mori tot o sa mori, dar barem sa se epuizeze cat mai multe din cauze posibile.

Infrasturctura drumurilor iar e foarte proasta: drumurile sunt proaste si inguste, vizibilitatea uneori e scazuta bine, sosele mizerabile - nisip, ulei, noroi unde nu te astepti, animale care trec in voia lor, si lista poate continua.

Asa e .

imi poveste cineva " Bai frate am vazut la nemtzi de vreo 2 ori ... femei in toata firea in jurul casei cu un lighenash asa in mana ... si freca o pata de ulei de pe sosea si bodroganea ceva`n limba ei ! Plus ca .. atunci cand ploua iti speli masina de fapt . La noi dupa prima raza de soare esti direct in spaltorie "

Deci ... Ai mare dreptate!

 

lasa lupule, nu iti plangem noi de grija. grija ta este sa te dai pe coclauri, ca de aia ai motorete ca alea pe care le ai la profil. uite, mi-a mai venit o idee, ca omul sa poata sa se dea bine pe soselele romaniei, trebuie sa faca un pic de enduro-touring, doar aia te invata cum sa franezi/accelerezi eficient si te scoate din multe rahhaturi.

cica si pistele de circuit te invata multe ... in special pe curbe si .... toate alea .. dar stii cum e " Rabdare si tutun "

Editat de CeZ_Ro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma intelegi gresit bre monsteristule. Nu sfatuiesc lumea sa isi ia enduro, fiecare face ce vrea, nu ma intereseaza. Si eu mai merg cu vitezane, imi place senzatia nu zic nu ca as fi ipocrit dar n-ai unde sa-i dai "in gura" in conditii de siguranta, totul e loterie.

Si categoria de varsta cred ca conteaza pana la urma. Mai ales combinatia de "varsta frageda"+supersport.

Dar n-are rost sa fac eu pe Lupu' moralist. :blink: astea sunt lucruri care se stiu deja dar ar trebui sa sara in ochi. :unsure:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt multi soferi de vina dar ne sporim sansele fiind si noi mai atenti si mai linistiti....

 

ma intorceam de la o tura din Valcea duminica pe la pranz si pe la Dedulesti m am petrecut cu un grup de vitezane, curba de la Dedulesti este un ac de par foarte strans pe sensul dinspre Pitesti spre Valcea.... Baiatul de pe prima vitezana din grup a atacat virajul aplecat, genunchi aproape la sol....frumos, artistic DAR a intrat intr o frumusete de groapa, am vazut cum salta motorul, a voblat, a reusit sa l redreseze si a evitat cazatura......

 

Atentie mare prieteni, drumurile mioritice sunt pline de suprize la orice pas, gropi de peste 10-15 cm adancime, nisip, pietris, pete de ulei, carute, caini morti, etc etc..... asta pe langa soferi lipsiti de bun simt....putem evita multe accidente tinand cont ca nu ne aflam pe drumuri Europene unde putem lua viraje sportiv si elegant ci pe strazi de mana a 3 a, a 4-a.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gafezi bre pietrene deloc. viteza are multe de zis in accidentele mortale. si nu neaparat viteza in linie dreapta, ci viteza in locuri total nepotrivite pentru ea. daca am invata sa simtim traficul si sa ne mulam dupa el, poate ar fi mult mai bine pentru noi, motociclistii.

 

Umila mea parere..... Nu viteza cauzeaza accidente ( poti sa mergi si cu 250km/k pe autostrada) ci acceleratia ... ai 30km/k si in 3 secunde ai 100-120. ASTA ESTE PROBLEMA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Trist!

 

Ar fi interesanta si o statistica din urmatoarele puncte de vedere:

 

1.Cauza accidentului: neacordare, viteza excesiva, cauze legate de drum, cauze legate de eroare umana, combinatii intre ele, s.a.;

2.Varsta pilotilor: 18-25, 26-35, 36-40; 40+; (cam ca categoriile alea de la asigurari)

3.Tipul motocicletei: street/sport/enduro/cruiser.

Desi nu am stat sa numar, am citit topicurile cam la toate accidentele, si din cate stiu eu distributia e asa:

a) 2 accidente mortale pe scuter (unul in Dambovita si celalalt in Calarasi sau Ialomita) datorita faptului ca o masina a intrat pe contrasens;

:unsure: 2 accidente mortale pe vitezana fara carnet (Yamaha R1, viteza si imposibilitatea automobilistului de a se asigura ca vine racheta);

c) restul accidentelor pe vitezana cu carnet, ceva experienta si probabil ceva viteza, majoritatea cu masini care nu s-au asigurat bine sau au intors pe linia dubla continua fara sa semnalizeze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Desi nu am stat sa numar, am citit topicurile cam la toate accidentele, si din cate stiu eu distributia e asa:

a) 2 accidente mortale pe scuter (unul in Dambovita si celalalt in Calarasi sau Ialomita) datorita faptului ca o masina a intrat pe contrasens;

:unsure: 2 accidente mortale pe vitezana fara carnet (Yamaha R1, viteza si imposibilitatea automobilistului de a se asigura ca vine racheta);

c) restul accidentelor pe vitezana cu carnet, ceva experienta si probabil ceva viteza, majoritatea cu masini care nu s-au asigurat bine sau au intors pe linia dubla continua fara sa semnalizeze.

 

 

 

Daca mai pui la socoteala si accidentul pe care l-am vazut la iesirea din Chitila, sambata cam pe la 10-11, spre tartasesti, Fara sa fac TAMTAM, este OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa mai adaug si eu,la Ploiesti si imprejurimi,neanuntate aici:

-scuterist-ruptura de ficat,amputatie coapsa,dupa fractura de femur+alte leziuni mai putin grave,

-motociclist-cu sotia, amandoi fractura de bazin-el destul de grav(a necesitat interventie chirurgicala)+fracturi antebrat bilateral(le-a taiat calea un microbuz de transport persoane, intr-o curba),

-fetita de 18 ani,accident cu ATV-ul,operata in urgenta,moarta pe masa de operatie,ruptura de ficat cu smulgere de vene mari juxtacave,deasupra resurselor chirurgicale(parintii i-au pus la dispozitie ATV de 700cc.,oameni cu bani??!!

Mi se face parul maciuca!!!!!!! :unsure:

Si eu am avut accident in februarie(neacordare de prioritate-o femeie la volan nu m-a vazut,desi veneam din sens invers,ziua ,far aprins,moto portocalie,tot tacamul).

Toti suntem vinovati!!.In tara asta nu mai exista respect ,lege,familie prieteni,bunul altuia, linistea celorlalti,........nimic........ :blink:

 

Dumnezeu sa ne ajute,

Dumnezeu sa-i odihneasca pe cei morti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, sunt multe accidente...........

 

 

Hai sa incercam sa evitam.....

 

 

Eu nu mai merg cu pasager ( sotie)

 

Bun sfatu' asta...si mi-e mi-a sugerat sotia sa nu mai iau pasager, nici macar pe ea...si cred ca asa o sa fac. Parca au turbat astia dom'le...asta mi-a sugerat-o dupa ce a avut un prieten de-al meu accident acum 2 saptamani (nu l-am postat pe forum). S-ar incadra la categoria cu contrasensu'. A intrat o vaca-n el in plin, ca a iesit idioata in depasire exact in fata lui. Explicatia, clasica de altfel, e ca nu l-a vazut...cum mama dreq sa nu-l vada ca avea niste faruri de te orbeau si pe faza scurta, si el ziua mergea numai cu faza lunga. A avut un bulan mare de tot prietenul meu, a scapat doar cu vreo 5 zile de spitalizare, si fara oase rupte, dar i s-a fisurat un plaman si nu-i e usor, ca il cam doare. Si casca si-a facut treaba foarte bine, ca inainte de impact el a incercat ca culce motorul cand si-a dat seama ca nu mai are ce sa faca, si in momentul impactului i-a fost prins capul intre motor si masina, dar nu a avut nici macar o vanataie sau un cucui. Doar creierii zdruncinati bine de tot, ca si-a pierdut cunostinta pentru cateva minute iar apoi vreo 2 zile avea pierderi de memorie, dar acum si-a revenit si e OK din fericire.:unsure:

Si culmea...meltenii vroaiu sa-l scoata tot pe el vinovat, ca cica mergea tare(a prins exact echipajul pe care cu o zi inainte...dar dupa ce au masurat doar 4m de frana plus tarasul motorului, si-au dat seama ca n-avea cum sa aiba viteza...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca mai pui la socoteala si accidentul pe care l-am vazut la iesirea din Chitila, sambata cam pe la 10-11, spre tartasesti, Fara sa fac TAMTAM, este OK.

Statistica asta aproximativa cuprindea exact cazurile relalate pe forum la un anumit moment (de exemplu poate nu include baiatul care a murit recent langa Zalau), ca evindent statisticile BPR contin mult mai multe cazuri, dar aia de la politie conform legii nu au voie sa divulge numele si numarul de inmatriculare al vehiculelor implicate intr-un accident, si forumistii din BPR s-au saturat sa-si ia injuraturi ca posteaza aici accidente cu date aproximative de la diversi incepatori (macar pe forum), asa ca de ceva timp am vazut ca majoritatea se abtin. Vorbesc in primul rand de Blue_Nightwish si Nightwolf si altii care nu se rusineaza sa recunoasca ca sunt politisti la Politia Rutiera si lumea i-a luat de atatea ori la misto incat cred ca s-au cam plictisit sau scarbit sa mai posteze pe aici.

Editat de pmoldovan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

oameni buni,nimic nu mai ajuta? s-au facut tot felul de proteste,marsuri si zgomot pentru nimic? topicul asta de accidente ar trebui sa fie semnal de alarma pt toata lumea .Dar dupa cum se vede in fiecare an se dubleaza numarul mortilor in loc sa se reduca.....daca noi nu ne pretuim viata cine credeti ca o va face?? ala de la volan in care am intrat cu 200 si nu ne-a vazut? Ii mai lasam si pe altii cu sechele ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu am invatat ceva ce as sfatui si pe altii chiar si daca nu este etic: cand sunt singur pe sensul meu de mers (fara masina in fata sau spate) si pe banda cealalta e coloana, tin claxonul apasat si conduc prudent; multimaclaxoneaza si ei insa, who cares; daca ma claxoneaza iseamna ca ma vad si asta e f bine fiindca nu vor intra in depasire. Nu-i etic insa ma doare-n pix; viata mea conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mult mai relevant din partea unor cunoscatori (enumerati mai sus) ar fi un % al accidentelor fata de motociclete inmatriculate (care sunt sigur ca se mentine constant)

ex:

2000: 10.000 scuteristi + motociclisti => 100 accidente

2009: 100.000 scuteristi + motociclisti => 1000 accidente

 

Afirmatii de genul 'de necrezut' 'incredibil ce se intampla in tara asta' si 'oare unde ajungem, ne omoara astia pe toti' nu pot fi facute decat de persoane cu deficiente in a privi o situatie per ansamblu si nu cazual.

 

Wikipedia zice niste lucruri interesante (din nou, nu particularizati "americani prosti")

 

Ar mai fi si acesta sectiune cu informatii foarte interesante:

- Motorcycle rider deaths were nearly 30 times more than drivers of other vehicles

- Single motorcycle accidents were almost entirely attributed to over-riding one's abilities: under-braking or failure to corner (run wide through a turn).

- Most multi-vehicle accidents occurred when a motorist failed to yield appropriate right-of-way to a motorcyclist. ( deci NU NUMAI LA NOI)

- approximately 80 percent of reported motorcycle crashes result in injury or death; a comparable figure for automobiles is about 20 percent

 

Care e ideea?

1. Ce se intampla e NORMAL, nu e iesit din comun (statistic vorbind nu si moral/social/etc)

2. Daca in trafic ai o conduita ce te face des sa afirmi ca 'numai la noi se intampla asa ceva' ar trebui sa te gandesti de doua ori de care parte a castii e problema ...

 

Nu pot spune ca 'se stie' dar, din observatie personala, oamenii nervosi/stresati reactioneaza mai prost si fac mult mai multe greseli deci si cei care au impresia ca o toba galagioasa sau faza lunga ii salveaza ar trebui sa se gandeasca de doua ori daca nu cumva trecerea lor pe langa un grup de masini e cauza accidentului care "cu 30 de minute inainte am trecut pe acolo"

Editat de kelye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu kelye - din pacate este normal ce se intampla. Raportat la numarul de conducatori de vehicule cu doua roti, proportia de accidente este relativ constanta. Asta ziceam si eu acum doi ani - /index.php?...c=86142&hl=

 

In fiecare an vor aparea replicile de genul "Vai, nici n-a inceput bine sezonul si deja atat de multe accidente ! Oare ce se intampla ?". Si asta inca din Ianuarie. Prin Noiembrie se zice "Inca mai sunt atatea accidente, acum la final de sezon ????".

 

O statistica de genul celei incepute de initiatorul topicului am incercat si au acum vreo doi ani - tot din topicurile de pe forum - incercand sa urmaresc si criteriile propuse de Lupu - varsta, cauze, experienta, tip motor, etc. Le-am pus intr-un excel timp de cateva zile, apoi am renuntat si mi-am dat seama de futilitatea unui proiect de genul asta. Cei care stiu ce riscuri isi asuma si le vor asuma in continuare. Inconstientii vor proceda in continuare la fel, indiferent cate statistici se publica sau cate topicuri cu intentii bune se pornesc pe forum. Numarul lor va creste, pentru ca numarul de motociclisti este in crestere, dar proportia va ramane constanta.

 

LE - sa vedeti ce statistica o sa iasa chiar la 16 Aprilie. Nu mai sunt decat 10 zile, dar abia acum a venit vremea cu adevarat buna si abia de vreo doua saptamani s-a umplut de motoare pe strazi. Ma rog, in Bucuresti s-a umplut mai ales pe Magheru, vineri si sambata seara :rolleyes:

Editat de ottoMan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca mult mai relevant din partea unor cunoscatori (enumerati mai sus) ar fi un % al accidentelor fata de motociclete inmatriculate (care sunt sigur ca se mentine constant)

ex:

2000: 10.000 scuteristi + motociclisti => 100 accidente

2009: 100.000 scuteristi + motociclisti => 1000 accidente

 

Afirmatii de genul 'de necrezut' 'incredibil ce se intampla in tara asta' si 'oare unde ajungem, ne omoara astia pe toti' nu pot fi facute decat de persoane cu deficiente in a privi o situatie per ansamblu si nu cazual.

 

Wikipedia zice niste lucruri interesante (din nou, nu particularizati "americani prosti")

 

Ar mai fi si acesta sectiune cu informatii foarte interesante:

- Motorcycle rider deaths were nearly 30 times more than drivers of other vehicles

- Single motorcycle accidents were almost entirely attributed to over-riding one's abilities: under-braking or failure to corner (run wide through a turn).

- Most multi-vehicle accidents occurred when a motorist failed to yield appropriate right-of-way to a motorcyclist. ( deci NU NUMAI LA NOI)

- approximately 80 percent of reported motorcycle crashes result in injury or death; a comparable figure for automobiles is about 20 percent

 

Care e ideea?

1. Ce se intampla e NORMAL, nu e iesit din comun (statistic vorbind nu si moral/social/etc)

2. Daca in trafic ai o conduita ce te face des sa afirmi ca 'numai la noi se intampla asa ceva' ar trebui sa te gandesti de doua ori de care parte a castii e problema ...

 

Nu pot spune ca 'se stie' dar, din observatie personala, oamenii nervosi/stresati reactioneaza mai prost si fac mult mai multe greseli deci si cei care au impresia ca o toba galagioasa sau faza lunga ii salveaza ar trebui sa se gandeasca de doua ori daca nu cumva trecerea lor pe langa un grup de masini e cauza accidentului care "cu 30 de minute inainte am trecut pe acolo"

 

 

Man ... Sa stii ca nu`i in plus topic`ul acesta chiar daca nu`ti place tie cum suna . Poate ca 2-3 din miile de motociclisti au vazut cate si cum si cui se pot intampla "minuni " adica acelora cu multi multi ani pe 2 roti si poate vor fi mai atenti pe viitor.

toti suntem viteji pana dam cu fundul de pamant ... si`apoi lasam gurile mari acasa .

P.s - Promit ca atunci cand ma plictisesc la pc sa numar pentru primele 4 luni ai anului 2007 eventimentele petrecute ca sa facem o diferenta cu toate ca nu sunt multi acei care vor sa`si aminteasca.

Noroc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...