alin_kos Postat Aprilie 10, 2009 Share Postat Aprilie 10, 2009 bun, pentru inceput , cauza tuturor problemelor au inceput odata cu un cz 175 1961, dupa ce l, am desfacut pentru curatare si inlocuire de piese, in special ambielajul, la montare toate au mers cum trebuiau, sau cel putin asa am crezut , doar ca dupa ce am terinat motorul am constatat cu stupoare ca era in viteza si nu putea fi scos, nu stiu, cred ca am pus pinioanele gresit sau nu stiu unde am gresit, daca cineva are o parere, sau o solutie la problema mea, sau macar ceva documentatie despre motoarele de pe cz175 i-as ramane indatorat daca m-ar ajuta, ca tin prea mult la comunista mea, cu toate ca e d trei ori mai batranica ca mine, si sincer de abia astept sa o scot la o plimbarica ca merita ASTA, DUPA CAT A STAT, oricum multumesc anticipat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 bun, pentru inceput , cauza tuturor problemelor au inceput odata cu un cz 175 1961, dupa ce l, am desfacut pentru curatare si inlocuire de piese, in special ambielajul, la montare toate au mers cum trebuiau, sau cel putin asa am crezut , doar ca dupa ce am terinat motorul am constatat cu stupoare ca era in viteza si nu putea fi scos, nu stiu, cred ca am pus pinioanele gresit sau nu stiu unde am gresit,daca cineva are o parere, sau o solutie la problema mea, sau macar ceva documentatie despre motoarele de pe cz175 i-as ramane indatorat daca m-ar ajuta, ca tin prea mult la comunista mea, cu toate ca e d trei ori mai batranica ca mine, si sincer de abia astept sa o scot la o plimbarica ca merita ASTA, DUPA CAT A STAT, oricum multumesc anticipat tuturor salut!ai inversat pinionul de tr.1 cu 24 de dinti cu cel de tr.4 cu 23 de dinti si d-aia nu se mai invarte cutia sau se invarte greu.trebuie sa desfaci din nou motorul.de asemenea vezi sa montezi corect furcile selectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Sper sa nu se supere initiatorul topicului. Am si eu o problema tot cu cz 175cc. Am iesit ieri pe deal cu el si cu xt-u, m-am dat ce m-am dat, frumos afara, cald, super vremea, dintr-o data a scazut puterea motorului, pana s-a oprit. L-am impins, a pornit dar nu avea putere deloc, nu puteam sa plec de pe loc. L-am legat de xt, l-am tras pana aproape de casa,poi fiindca era coborare l-am dat singur jos, in panta l-am bagat in viteza, a pornit si a mers pana acasa dar parca nu mai avea putere ca inainte... Ce s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Aprilie 11, 2009 Share Postat Aprilie 11, 2009 Sper sa nu se supere initiatorul topicului.Am si eu o problema tot cu cz 175cc. Am iesit ieri pe deal cu el si cu xt-u, m-am dat ce m-am dat, frumos afara, cald, super vremea, dintr-o data a scazut puterea motorului, pana s-a oprit. L-am impins, a pornit dar nu avea putere deloc, nu puteam sa plec de pe loc. L-am legat de xt, l-am tras pana aproape de casa,poi fiindca era coborare l-am dat singur jos, in panta l-am bagat in viteza, a pornit si a mers pana acasa dar parca nu mai avea putere ca inainte... Ce s-a intamplat? cel mai probabil ti s-a infundat toba cu calamina. curata bine de tot si o sa mearga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Aprilie 12, 2009 Autor Share Postat Aprilie 12, 2009 salut!ai inversat pinionul de tr.1 cu 24 de dinti cu cel de tr.4 cu 23 de dinti si d-aia nu se mai invarte cutia sau se invarte greu.trebuie sa desfaci din nou motorul.de asemenea vezi sa montezi corect furcile selectoare. salut , multumesc d sfat, o sa incerc si varianta asta, ideal ar fi sa am si o schema a cutiei de viteze, dar pana acum nu am gasit nimic, oricum daca mai stii vreo posibila cauza te rog sa-mi spui, ssii inca ceva semidiscul ala pe care se plimba furcile alea doua trebuie sa stea intr-o anumita pozitie?sincer, am desfacut motorul de 3 ori pana acum , si o sa il mai desfac de cate ori e nevoie, tin prea mult la moto ca sa renunt doar pentru o problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_cz Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 salut , multumesc d sfat, o sa incerc si varianta asta, ideal ar fi sa am si o schema a cutiei de viteze, dar pana acum nu am gasit nimic, oricum daca mai stii vreo posibila cauza te rog sa-mi spui, ssii inca ceva semidiscul ala pe care se plimba furcile alea doua trebuie sa stea intr-o anumita pozitie?sincer, am desfacut motorul de 3 ori pana acum , si o sa il mai desfac de cate ori e nevoie, tin prea mult la moto ca sa renunt doar pentru o problema poate 'tija" pe care se plimba furcile nu s-a asezat bine in cartere / am vazut multe cz si jawa cu "gaurile" alea din bloc deformate; poate o furca nu e pe canalul/ harta ei; poate e o inversare intre pinioane cum a zis kyvacka. daca scoti ambele axe din cutie si montezi pe ele pinioanele iti vei da seama de gresala, se observa ca nu sunt paralele. selectorul de viteze are in "partea de jos" cateva "canale" pe care se aseaza un "plunger" , o bila impinsa de un arc , care e fixata in bloc ( intr-un surub de M12x1, cred) in partera de jos. ca sa nimeresti usor selectorul aseaza-l aprox. pe pozitia de liber / neutral.....are o "limba" de tabla care inchide circuitul pentru becul martor din bord. foloseste garnitura intre cartere ( carton moale din coperta de dosar) .....pe mine nu ma incanta siliconul ....si am vazut multe motoare inchise cu silicon. daca ai indreptat cumva carterele....nu ai luat prea mult pe freza/ sabar, sau orice alt procedeu folosit?.......poate cand strangi blocul nu mai ai un joc minim intre axe si bloc......... da' motorul se invarte daca dai la pedala? scuze de expresiile tehnice, dar de curand am avut o "discutie sterila" cu unul, doar ca nu ne intelegeam unul cu altul pentru cuvintele folosite pt. aceiasi piesa. Sper sa nu se supere initiatorul topicului.Am si eu o problema tot cu cz 175cc. Am iesit ieri pe deal cu el si cu xt-u, m-am dat ce m-am dat, frumos afara, cald, super vremea, dintr-o data a scazut puterea motorului, pana s-a oprit. L-am impins, a pornit dar nu avea putere deloc, nu puteam sa plec de pe loc. L-am legat de xt, l-am tras pana aproape de casa,poi fiindca era coborare l-am dat singur jos, in panta l-am bagat in viteza, a pornit si a mers pana acasa dar parca nu mai avea putere ca inainte... Ce s-a intamplat? daca nu e calamina cum a zis zidu'.........de pornit , porneste usor?..........poate ai blocat/ rupt segmentii . inainte de a observa scaderea de putere nu s-a auzit o "bataie"........de la o calare/ gripare ? poate l-ai incins prea tare........daca e asa vei vedea pe piston .......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
simson simson Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 Sper sa nu se supere initiatorul topicului.Am si eu o problema tot cu cz 175cc. Am iesit ieri pe deal cu el si cu xt-u, m-am dat ce m-am dat, frumos afara, cald, super vremea, dintr-o data a scazut puterea motorului, pana s-a oprit. L-am impins, a pornit dar nu avea putere deloc, nu puteam sa plec de pe loc. L-am legat de xt, l-am tras pana aproape de casa,poi fiindca era coborare l-am dat singur jos, in panta l-am bagat in viteza, a pornit si a mers pana acasa dar parca nu mai avea putere ca inainte... Ce s-a intamplat? Sar putea sa fi rupt poala pistonului. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Aprilie 12, 2009 Share Postat Aprilie 12, 2009 pistonu meu arata asa: unde e albastru sunt niste zgarieturi mai adanci. unde e rosu sunt lipsa bucatile alea 2. Am reusit sa scot segmentii intregi, erau lipiti intr-o parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Aprilie 13, 2009 Autor Share Postat Aprilie 13, 2009 da,, cand dau la pedala mi se invarte motorul, e ca si cum ar fi in viteza, cu lantul pus imi invarte si roata cand dau la pedala, oricum o sa incerc toate variantele, si asa o sa vina ateva zile libere si o sa am timp sa tot desfac la motor, si inca o data multumesc de sfaturi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alin_kos Postat Aprilie 20, 2009 Autor Share Postat Aprilie 20, 2009 gataaaa, s-a rezolvat problema, totul era de la boltul celor doua furci selectoare, si multumesc inca o data pt sfaturi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.