Sari la conținut

V2 Facut


fhchth
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 54
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Mai tre sa tii cont ca un motor stea are o biela principala si restul biele secundare care se prind pe prima, deci daca folosesti numai 2 o sa ai mari probleme cu echilibrarea. In plus cursa pistoanelor este foarte lunga. In aviatie zborurile sunt limitate de temperatura - la mai mult de 35 de grade AN 2 nu are voie sa mai decoleze desi are o mare elice cu 4 pale care ii da aer. Cum o sa compensezi lipsa unui curent de aer puternic, necesar pt racire? In plus e foarte important si sensul in care trece aerul pt racire pentru ca aripioarele sunt proiectate in asa fel incat sa tina cont de dilatarea asimetrica a pistonului. Scuze ca ii dau inainte cu AN2 ca exemplu dar imi e putin mai cunoscut decat restul. oricum nu cred sa fie mari diferente la celelalte motoare in stea avand in vedere ideea ca sunt concepute in aceeasi perioada (treaba cu bielele e neschimbata la toate). Si mai tre avut in vedere consumul de benzina -intre 100 si 200 de litri pe ora pt 9 pistoane

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"If you can dream it, you can do it"

Am vazut o motocicleta cu doi cilindri decupatzi dintr-o stea de avion. Treaba e ca dintr-o stea iese cam un motor, pentru ca trebuie sa pastrezi tot ce potzi din steaua originala, adica pe lana cilindru, chiulasa, piston, mai trebuie si arborele si mai ales CARTERUL, pe care nu cred ca ai cum sa-l "simulezi" turnand aluminiu cu ibricul in nisip.... Mai ramane apoi doar de facut niste table cu care sa astupi celelalte gauri de unde plecau cei 9 cilindri si astfel te-ai facut si cu baie de ulei... De asemenea, sistemul original de aprindere (platinile, carburatorul/carburatoarele), sigur nu sunt de lepadat, mai ales ca sunt gandite sa functioneze ignorand gravitatzia (cat de cat) ...

Ce sa mai... chiar si pentru senzatzia de aventura de recuperare, m-as baga la treaba asta. Oricum, pentru organizarea expeditziei ar cam trebui cunoscut locul respectiv sau cel putzin ultimul loc de pe traseu normal din care se deviaza. Cunosc destul de bine zona Transfagarasanului si am ceva experienta de turism sportiv. Sugerez organizarea taberei la Cota2000 - aici sunt 2 cabane parasite, dar locuibile - nu ploua in ele, se afla pe partea argeseana a tunelului de la Balea. Ramane problema gasirii distantzei minime (pentru a nu cara in rucsac cort si alte alea) intre sosea si elicopter si alegerea traseului optim (cu cat mai putin de urcat) pentru intoarcerea cu "prada".

Doua masini zic eu ca sunt obligatorii pentru deplasare. Zic ca putem face organizarea teoretica aici, pe net si stabilirea punctului de intalnire si plecare in traseu la Cota2000, intr-o zi stabilita. Cine vine, bine, cine nu... ramane fara cilindri :D))

Oricum, daca ma aleg cu traseul si vin doar cu un surub, tot ma simt multumit. Suna prea bine expeditia, are aspect de "jungla din filme" si eu zic ca merita deranjul, nu cred ca s-a degradat motorul respectiv (fiind facut din aluminiu).

Astept detalii despre localizarea obiectivului si mai ales daca tipul respectiv stie precis unde este (l-a vazut cu ochii lui) si daca este necesar echipament de alpinism sau nu etc. etc. cat timp se consuma... e loc de campare intermediara ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so, ne-am strins ?

 

basty, klaus, robybiker, eu, radupop, stressL&P

deja ne ies monocilindri motoarele :D

am uitat pe cineva ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"If you can dream it, you can do it"

Am vazut o motocicleta cu doi cilindri decupatzi dintr-o stea de avion. Treaba e ca dintr-o stea iese cam un motor, pentru ca trebuie sa pastrezi tot ce potzi din steaua originala, adica pe lana cilindru, chiulasa, piston, mai trebuie si arborele si mai ales CARTERUL, pe care nu cred ca ai cum sa-l "simulezi" turnand aluminiu cu ibricul in nisip.... Mai ramane apoi doar de facut niste table cu care sa astupi celelalte gauri de unde plecau cei 9 cilindri si astfel te-ai facut si cu baie de ulei... De asemenea, sistemul original de aprindere (platinile, carburatorul/carburatoarele), sigur nu sunt de lepadat, mai ales ca sunt gandite sa functioneze ignorand gravitatzia (cat de cat) ...

Ce sa mai... chiar si pentru senzatzia de aventura de recuperare, m-as baga la treaba asta. Oricum, pentru organizarea expeditziei ar cam trebui cunoscut locul respectiv sau cel putzin ultimul loc de pe traseu normal din care se deviaza. Cunosc destul de bine zona Transfagarasanului si am ceva experienta de turism sportiv. Sugerez organizarea taberei la Cota2000 - aici sunt 2 cabane parasite, dar locuibile - nu ploua in ele, se afla pe partea argeseana a tunelului de la Balea. Ramane problema gasirii distantzei minime (pentru a nu cara in rucsac cort si alte alea) intre sosea si elicopter si alegerea traseului optim (cu cat mai putin de urcat) pentru intoarcerea cu "prada".

Doua masini zic eu ca sunt obligatorii pentru deplasare. Zic ca putem face organizarea teoretica aici, pe net si stabilirea punctului de intalnire si plecare in traseu la Cota2000, intr-o zi stabilita. Cine vine, bine, cine nu... ramane fara cilindri :D))

Oricum, daca ma aleg cu traseul si vin doar cu un surub, tot ma simt multumit. Suna prea bine expeditia, are aspect de "jungla din filme" si eu zic ca merita deranjul, nu cred ca s-a degradat motorul respectiv (fiind facut din aluminiu).

    Astept detalii despre localizarea obiectivului si mai ales daca tipul respectiv stie precis unde este (l-a vazut cu ochii lui) si daca este necesar echipament de alpinism sau nu etc. etc. cat timp se consuma... e loc de campare intermediara ...

da stie exact shi la vazut cu ochiilui ....block eu imi fac fara probleme nu fac improvizatii ...neplacute ochiului ...mie imi trebe 2 cil chiulase shi pistoane bielele se iau de la altceva .....poate chiar un ambielaj de HD shi se frezeaza din cilindru pina se ajunge la cota ...blockul sepoate freza dintrun calup ..cu rabdare....shi un inginer:) sa am eu mai intii cilindrii in manashi apoi restul oricum trebuie mers vara ca iarna nu e nici o shansa ..trebe sigur shi ceva corzi ...trebuie sai cer mai multe detalii prietenului meu....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai tre sa tii cont ca un motor stea are o biela principala si restul biele secundare care se prind pe prima, deci daca folosesti numai 2 o sa ai mari probleme cu echilibrarea. In plus cursa pistoanelor este foarte lunga. In aviatie zborurile sunt limitate de temperatura - la mai mult de 35 de grade AN 2 nu are voie sa mai decoleze desi are o mare elice cu 4 pale care ii da aer. Cum o sa compensezi lipsa unui curent de aer puternic, necesar pt racire? In plus e foarte important si sensul in care trece aerul pt racire pentru ca aripioarele sunt proiectate in asa fel incat sa tina cont de dilatarea asimetrica a pistonului. Scuze ca ii dau inainte cu AN2 ca exemplu dar imi e putin mai cunoscut decat restul. oricum nu cred sa fie mari diferente la celelalte motoare in stea avand in vedere ideea ca sunt concepute in aceeasi perioada (treaba cu bielele e neschimbata la toate). Si mai tre avut in vedere consumul de benzina -intre 100 si 200 de litri pe ora pt 9 pistoane

eu nu folosesc carburant cu cifra octanica mare sau cherosen.....:D shi nu are cum sa fie frecare mai mar ca la un motor obijnuit....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

so, ne-am strins ?

 

basty, klaus, robybiker, eu, radupop, stressL&P

deja ne ies monocilindri motoarele :D

am uitat pe cineva ?

in afara de mine vine omul principal care stie locul shi deci 4 sau dus restul a ginditi cae vrea ....care vine doar 4 fun nu stiu votam....dar mai e timp

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce capacitate cilindrica are un singur cilindru din steaua respectiva ? Pe mine ma intereseaza un singur cilindru/piston/boltz/biela/chiuloasa ,deci exact al noua-lea sa-l pun pe Simson. Cu carburatoarele cum e ? Are fiecare cilindru carburator propriu sau daca nu cum naiba arata galeriile de admisie ? Evacuarea din cate stiu eu se face direct, fara nici o tzeava...

E clar ca pe vara se face treaba, nu are nici un sens pe iarna. Trebuie prins un week-end fara ploaie si sa fie ziua cat mai lunga. Afla detalii despre locatzie. Cat timp ia de la strada pana la elicopter, in ce sens se acopera partea de traseu pe coarda (doar asigurare, traverseu, "carnat",... ). Ca idee, ar fi o zi de sambata pentru ajungerea langa epava, apoi seara si noaptea pentru demontare si ambalare in rucsaci, obligatoriu campare si somn, ca la intoarcere se mai adauga 30-40 de kile de aluminiu pe cocoasa...

As vrea sa stiu daca e traseu facubil intr-o o zi din strada pana acolo sau e mai mult si cat de mare e deviatzia din traseul marcat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu nu folosesc carburant cu cifra octanica mare sau cherosen.....:D shi nu are cum sa fie frecare mai mar ca la un motor obijnuit....

"basty", e clar ca-ti scapa multe detalii tehnice... insa la varsta ta e absolut admirabil entuziasmul. Probabil ca in afara de aventura drumului pana la epava, nu vei obtine si ceva functional.

Am intervenit in topic deoarece vad ca nici despre carburanti nu ai o idee f. clara. Cherosenul nu se foloseste la motoarele cu ardere interna, acesta, fiind un distilat inferior al petrolului, special produs pentru motoarele cu reactie care consuma mult. Deci, este un combustibil ieftin, asemanator gazului. Elicopterele sau avioanele cu elice, car nu au motoare turbina cu elice si deci au motoare cu ardere interna, folosesc benzina "de avion" care si aceasta este inferioara benzinelor auto, cca90CO insa are la baza o reteta complet diferita.

Spune-mi si mie in cm dimensiunile aproximative ale unui cilindru cu tot cu chiuloasa si radiatoare de racire. Vreau sa-mi fac o imagine despre cat de mare credeti voi ca iese un v-twin hand-made.

Apropos, distributia timpilor cum o faci? Aha si inca ceva, cam cati cmc si pe cati cp mizezi? Te-ai gandit cat costa un motor de 1100cc V-twin s-hand? Merita efortul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAU! Stai ca acum am mai vazut ce-ai mai scris... Fara suparare, cum iti imginezi ca frezezi dintr-un calup un carter de motor in patru timpi cu doi cilindri in V? Esti sigur de ce spui? Cum ii realizezi in interior canalele de ungere? Cum crezi ca intr-un calup te poti asigura de omogenitatea structurii interne a matrialului? Ati facut la scoala Studiul Materialelor, nu? Cum uniformizezi curgerea temperaturii astfel incat sa nu apara aberatii termice intre cilindru si carter. Ce greutate va avea carterul? Cum vei asigura planeitatea suprafetelor de contact dintre carter si cilindru? La ce vibratii ai proiectat ca va rezista carterul tau facut la freza? Ce tip de aluminu - duraluminu folosesti? Cat de mult costa materialele si prelucrarea?Ce greutate va avea la final motorul tau? Si inca o data, cum faci distributia la supape? Ai vazut cum arata un carter de V-twin desfacut? Daca ai raspuns la intrebarile astea si la multe alte probleme care pot aparea, trimite-mi si mie pe eMail schitele... sa vad si eu la ce te-ai gandit cand ai spus ca-ti faci motor.

Iti ridic toate aceste probleme, ca un om calificat, cu studii in domeniu.

Te rog nu mi-o lua in nume de rau. Incerc sa te readuc la realitate. Chiar si cu Ghimbavul langa tine (unde apropos am avut colaborari), cu tot duralul de aviatie din lume si cu cei mai meseriasi strungari si cu toate resturile de motor de avion-elicopter, daca nu incepi cu un proiect serios elaborat si documentat, NU FACI NIMIC.

 

P.S. Cred ca ai o problema cu tastatura... scri usor neinteligibil. Te rog verifica.

 

Multa, multa bafta!!

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce capacitate cilindrica are un singur cilindru din steaua respectiva ? Pe mine ma intereseaza un singur cilindru/piston/boltz/biela/chiuloasa ,deci exact al noua-lea sa-l pun pe Simson. Cu carburatoarele cum e ? Are fiecare cilindru carburator propriu sau daca nu cum naiba arata galeriile de admisie ? Evacuarea din cate stiu eu se face direct, fara nici o tzeava...

E clar ca pe vara se face treaba, nu are nici un sens pe iarna. Trebuie prins un week-end fara ploaie si sa fie ziua cat mai lunga. Afla detalii despre locatzie. Cat timp ia de la strada pana la elicopter, in ce sens se acopera partea de traseu pe coarda (doar asigurare, traverseu, "carnat",... ). Ca idee, ar fi o zi de sambata pentru ajungerea langa epava, apoi seara si noaptea pentru demontare si ambalare in rucsaci, obligatoriu campare si somn, ca la intoarcere se mai adauga 30-40 de kile de aluminiu pe cocoasa...

  As vrea sa stiu daca e traseu facubil intr-o o zi din strada pana acolo sau e mai mult si cat de mare e deviatzia din traseul marcat.

nu stiu daca iti suporta ambielajul de la simson un cubaj mai mare de 400 ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"basty", e clar ca-ti scapa multe detalii tehnice... insa la varsta ta e absolut admirabil entuziasmul. Probabil ca in afara de aventura drumului pana la epava, nu vei obtine si ceva functional.

Am intervenit in topic deoarece vad ca nici despre carburanti nu ai o idee f. clara. Cherosenul nu se foloseste la motoarele cu ardere interna, acesta, fiind un distilat inferior al petrolului, special produs pentru motoarele cu reactie care consuma mult. Deci, este un combustibil ieftin, asemanator gazului. Elicopterele sau avioanele cu elice, car nu au motoare turbina cu elice si deci au motoare cu ardere interna, folosesc benzina "de avion" care si aceasta este inferioara benzinelor auto, cca90CO insa are la baza o reteta complet diferita.

Spune-mi si mie in cm dimensiunile aproximative ale unui cilindru cu tot cu chiuloasa si radiatoare de racire. Vreau sa-mi fac o imagine despre cat de mare credeti voi ca iese un v-twin hand-made.

Apropos, distributia timpilor cum o faci? Aha si inca ceva, cam cati cmc si pe cati cp mizezi? Te-ai gandit cat costa un motor de 1100cc V-twin s-hand? Merita efortul?

daca ash obtine un second hand de v twin vechi nu mash mai gindi la dinastea ....oricum am ziso ca idee ca eu acu nu ma vio ocupa de din astea pt ca am altele de facut ...shi din ashtia ca tine miau zis ca aa are 16 ani de aia shia facut rigid ,....shi tot din astia ca tine rideau d mine cind aveam motorul taiat shi ma gindeam cum sai fac cadru ....dar am vb cu muti oameni cu experienta care mi-au sustinut ideea shi au zis ca se poate face...da un ambielaj de v fac rost gratris ...shi block ul see toarna .centrifugal sau sub presiune

PS daca ash avea timp shi bani shi utilaje vash da un pic peste nas...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UAU! Stai ca acum am mai vazut ce-ai mai scris... Fara suparare, cum iti imginezi ca frezezi dintr-un calup un carter de motor in patru timpi cu doi cilindri in V? Esti sigur de ce spui? Cum ii realizezi in interior canalele de ungere? Cum crezi ca intr-un calup te poti asigura de omogenitatea structurii interne a matrialului? Ati facut la scoala Studiul Materialelor, nu? Cum uniformizezi curgerea temperaturii astfel incat sa nu apara aberatii termice intre cilindru si carter. Ce greutate va avea carterul? Cum vei asigura planeitatea suprafetelor de contact dintre carter si cilindru? La ce vibratii ai proiectat ca va rezista carterul tau facut la freza? Ce tip de aluminu - duraluminu folosesti? Cat de mult costa materialele si prelucrarea?Ce greutate va avea la final motorul tau? Si inca o data, cum faci distributia la supape? Ai vazut cum arata un carter de V-twin desfacut? Daca ai raspuns la intrebarile astea si la multe alte probleme care pot aparea, trimite-mi si mie pe eMail schitele... sa vad si eu la ce te-ai gandit cand ai spus ca-ti faci motor.

Iti ridic toate aceste probleme, ca un om calificat, cu studii in domeniu.

Te rog nu mi-o lua in nume de rau. Incerc sa te readuc la realitate. Chiar si cu Ghimbavul langa tine (unde apropos am avut colaborari), cu tot duralul de aviatie din lume si cu cei mai meseriasi strungari si cu toate resturile de motor de avion-elicopter, daca nu incepi cu un proiect serios elaborat si documentat, NU FACI NIMIC.

 

P.S. Cred ca ai o problema cu tastatura... scri usor neinteligibil. Te rog verifica.

 

Multa, multa bafta!!

 

Stefan

deci acu nu pot sa prea stau dar cind ma voi decide ca o sal fac o sa trimit schitze celor intrersati acum imi fac nortonul shi am alte probleme ....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

''tu inca mai cauti comoara lui ali-baba shi cei 40 de hoti?'' :D

bai daniele scoate dracului poza lui dorin de la inregistrarea ta ca daca afla ca iai bagat poza lui te rupe shi nute mai baga shi tuh ca un fraier in discutii ....tuh vb ? posesor de mobra 50...bhahaha ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stimate prieten, "basty"

 

Te rog adopta pe cat cu putinta un comportament civilizat.

Un forum, egal o comunitate. Daca vrei sa te integrezi, te rugam sa folosesti limaj si un scris universal acceptabil.

Daca moderatorul nu sesizeaza, ma simt datorat sa-mi cer scuze, remarcand ca ma aflu intr-o comunitate necompatibila mie.

 

Iti doresc mult succes,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai daniele scoate dracului poza lui dorin de la inregistrarea ta ca daca afla ca iai bagat poza lui te rupe shi nute mai baga shi tuh ca un fraier in discutii ....tuh vb ? posesor de mobra 50...bhahaha ...

Prietene, linisteste-te. Incearca sa scrii mai incet si alege cuvintele asa cum sunt scrise in DEX. Nu inventa cuvinte si expresii care nu exista. Doar atit te roaga toti, inclusiv eu. Se poate?

 

Adica ce, daca are Mobra 50 nu e motociclist? :D Aici nu se fac discriminari de acest gen si nu acceptam atitudini superioare dictate de capacitatea cilindrica. Ar fi foarte potrivit daca ne-am si cere scuze din cind in cind. Nu e o rusine si nu moare nimeni din asta. Keep in touch! :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator stress_L&P

Facand abstractie de neantelegeri shi alte chestii as vrea sa-l intreb be basty daca poate pe bune sa faca un bloc motor pe bune! adica as vrea eu sa-mi fac unul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mah, din cite stiu eu mai sint tot asa vreo doua elicoptere prabusite prin fagaras, si or mai fi si prin alti munti. la urma urmei daca nu gasim suficienti cilindri putem sa incercam sa doborim noi vreo doua. :D

 

parca vad anuntul in romania libera "bikeri inarmati cu bazuci jefuiesc Ministerul Apararii de cilindrele din elicoptere"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man eu sunt mai nou pe aici.dar tre sa stii ca si eu ma gindesk la un v2. eu cred k se poate.dar tre sa stii ca mai sunt si alte variante nu neaparat sa dekupezi un *9. te pot ajuta si eu cu raspunsuri la intrebari.sorry as vrea sa merg si eu dar nu stiu p unde o sa fiu la vara. sa stii k racirea nu e o problema.am kiteva idei valabile.la fel ku ungerea,dar biele si pistoane se pot face rost si din alte patzi.kiuloasele sunt mai nashpa.problema mare e ku vibratziile, dar se poate rezolva. eu kred ka nu neaparat sa pota fi pus pe sosea ,eu as fi multzu mit sa porneaska si sa stea in ralanti.important e sa-l faci sa mearga k dupa aia. avem un precedent.:D nu? si va fi mai usor.eu zik sa incerci ceva mai usor k sa-tzi faci o idee ex- 2v 600,dei pist dacia(se gasesc piese p toate drumurile):)asta k sa vezi c iese.potzi sa ma intrebi c vrei d motoare mecanica,aspect,design.la vopsit nu ma pricep.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man eu sunt mai nou pe aici.dar tre sa stii ca si eu ma gindesk la un v2. eu cred k se poate.dar tre sa stii ca mai sunt si alte variante nu neaparat sa dekupezi un *9. te pot ajuta si eu cu raspunsuri la intrebari.sorry as vrea sa merg si eu dar nu stiu p unde o sa fiu la vara. sa stii k racirea nu e o problema.am kiteva idei valabile.la fel ku ungerea,dar biele si pistoane se pot face rost si din alte patzi.kiuloasele sunt mai nashpa.problema mare e ku vibratziile, dar se poate rezolva. eu kred ka nu neaparat sa pota fi pus pe sosea ,eu as fi multzu mit sa porneaska si sa stea in ralanti.important e sa-l faci sa mearga k dupa aia. avem un precedent.:D nu? si va fi mai usor.eu zik sa incerci ceva mai usor k sa-tzi faci o idee ex- 2v 600,dei pist dacia(se gasesc piese p toate drumurile):)asta k sa vezi c iese.potzi sa ma intrebi c vrei d motoare mecanica,aspect,design.la vopsit nu ma pricep.

Off toppic: Doresc din nou, daca nu exagerez, sa rog noii membri sa foloseasca toate literele alfabetului pentru a exprima ideile. Atat timp cat nu avem de-aface cu un chat, unde viteza de raspuns este importanta, fac apel celor care scriu sa foloseasca cuvinte si expresii corecte gramatical si ortografic.

Imi cer scuze daca interventia mea este deplasata. Imi este foarte greu sa urmaresc o astfel de compozitie "literara".

 

On toppic: Cum ramane cu distributia timpilor la supape? Sa ma lamureasca si pe mine cineva dintre cei care viseaza sa-si faca motor "hand-made" cum vede rezolvata aceasta problema?

 

Succes,

 

Stefan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

(intrebare de ignorant)

care ar fi problema cu distributia timpilor la supape ?

se face o axa cu came din cite stiu eu :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Prietene, linisteste-te. Incearca sa scrii mai incet si alege cuvintele asa cum sunt scrise in DEX. Nu inventa cuvinte si expresii care nu exista. Doar atit te roaga toti, inclusiv eu. Se poate?

 

Adica ce, daca are Mobra 50 nu e motociclist? :D  Aici nu se fac discriminari de acest gen si nu acceptam atitudini superioare dictate de capacitatea cilindrica. Ar fi foarte potrivit daca ne-am si cere scuze din cind in cind. Nu e o rusine si nu moare nimeni din asta. Keep in touch! :lol:

:P nu eu nu zic de asta ...eu zic d el ca e cum e....e vecinumeu ....eu iam inpinso acasa ...shi shi eu ma dau p mobra lui:) nu zic de centimetrii zic de stapin...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...