xtgx Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 Salut! Stie cineva ceva despre xcountry... fiabilitate... ca ma inteles ca sunt produse in China? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 BMW, da. 650 single, da. Dar au scapat de rotax. De pincipiu nu cred ca vei avea probleme cu ele in prima parte a vietii. Nu stiu in ce masura vor mai fi fiabile pana dincolo de 75k km, dar asta e alta treaba. Tendinta generala e de a face chestii care nu tin mult, din rationamente de consum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CosX Postat Aprilie 14, 2009 Share Postat Aprilie 14, 2009 (editat) La cat de des se schimba modelele acum..nu stiu cine le mai tine mai mult de 100.000 km...exceptand poate modelele de touring. Si mie imi facea cu ochiul intr-un timp Bmw X-Moto Editat Aprilie 14, 2009 de CosX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherky Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 BMW lucreaza cu Kymco - care nu e China, e Taiwan ... Kymco a aparut acu' 50 de ani ca fabrica de motoare pentru Honda ... deci nu lucreaza chiar pe genunchi sau pe vreun vapor ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Nu si pentru X-Coutnry. La astea lucreaza cu un Lancion sau cum mama lui ii zice. Care e China get-beget. Oricum am vazut un Hyosung intretinut la vreo 40k km fara nici o problema la motor/cutie, deci se poate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Nu si pentru X-Coutnry. La astea lucreaza cu un Lancion sau cum mama lui ii zice. Care e China get-beget. Oricum am vazut un Hyosung intretinut la vreo 40k km fara nici o problema la motor/cutie, deci se poate. Loncin. Asa le zice. Si au preluat in 2009 productia de motoare de 650cc pt F/G-uri... www.loncinie.com Habar nu am ce strategie de marketing adopta acum BMW si cum vor sa-si pastreze clientii, dar alegerea asta mie nu-mi pare prea inteligenta... Traim intr-o societate de consum... trebuie sa consumam... btw, recordul omologat de anduranta la BMW este de 183.000km. Fara probleme la motor/cutie. Editat Aprilie 16, 2009 de M a v e r i c k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 btw, recordul omologat de anduranta la BMW este de 183.000km. Fara probleme la motor/cutie. Presupun ca e vorba de un F650 monocilindru, nu? Ca am vazut boxer de 1100 sau 1150 la 196k km fara nici un fel de stresuri... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M a v e r i c k Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 Presupun ca e vorba de un F650 monocilindru, nu? Ca am vazut boxer de 1100 sau 1150 la 196k km fara nici un fel de stresuri... Da, un F650 GS si un R 1150 GS. Recordul dateaza din 2005 si afost stabilit de Simon and Monika Newbound din Irlanda care au acoperit distanta de 183k in 72 de saptamani. http://www.spiritsofadventure.com/indexone.htm Motorcycle statistics: Air filter - Original Brake Pad Changes - 9 BMW Gel Batteries - Original Brake Cables - 4 Bulbs Indicator Main - 1 650GS Cam chain Adjustment - 2 Shaft - Original Shaft Seal - 1 change Chains & Sprockets - 18 Clutch Cables - 4 Oil Change - 18 Petrol Filters - 3 Spark Plug Change - 2 Sump Plate Rubber change - 2 Throttle Cables - 4 Tire Change - 13 Sets Water pump seal - 1 Wheel Spokes - Original Injector Clean - 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KHK Postat Aprilie 16, 2009 Share Postat Aprilie 16, 2009 (editat) Stie cineva ceva despre xcountry... fiabilitate... ca ma inteles ca sunt produse in China? Intr-adevar XCountry are acum motor fabricat in China (Loncin). Despre fiabilitate este cam devreme sa-ti pui problema ca nu prea a avut timp s-o demonstreze. Eu insa stiu ca in general BMW nu face rabat la calitate asa ca nu ma astept la surprize neplacute. Motivul a fost evident unul financiar, ca si renuntarea la cadrul posterior din aluminiu (acum din otel dar care poate primi topcase) si acum pretul in Germania este de 6900euro in loc de 8162. Este o diferenta semnificativa. Odata cu noul model in 2008 a aparut si culoarea galbena, manete reglabile iar cursa arcului a fost scurtata cu 45mm. Am avut ocazia sa fac un test in 2007... la cele 160kg este foarte manevrabil; se sta comod pe el, se descurca bine si pe drum forestier si foarte important poate fi dotat cu ABS. De asemenea, este un model foarte economic, autonomia tinde spre 200km pt rezervorul de doar 9,5L. Viteza maxima este remarcabila: 178km/h. Ca orice BMW service se face la fiecare 10.000km. In revista anuala de teste Motorrad Magazin 2008 a fost considerat cel mai bun enduro monocilindru, luand punctaj maxim la motor, suspensii si consum si punctaj foarte bun la confort, frane si performante. Vlad Editat Aprilie 16, 2009 de khk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.