C devil Postat Aprilie 17, 2009 Autor Share Postat Aprilie 17, 2009 Pai cred ca tot tu ar trebui sa ne raspunzi dupa ceva vreme. Daca ti se pare ca ceva e diferit nu e prea bine, daca nu insemana ca e bine. Din ce am mai cautat si eu nu am gasit pana acu nici un argument solid ca ar fi diferente intre cele 2 tipuri. aia care fac ulei moto zic ca e diferit, altii zic ca nu, nici unu nu a dovedit in vreun fel diferentele deci, daca are cineva un link cu o explicatie clara abia astept sa il citesc m am convins....... batai anormale la motor spuma in filtru de aer am facut comanda la repsol am vrut sa stiu si parerea altor SPECIALISTI in urma unor discutii cu prietenii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Mno, pai vezi . Eu merg pe ideea ca sunt prea sarac sa imi permit lucruri ieftine (in cazu asta sa pun ulei auto si sa economisesc ceva lei acolo). Asta nu inseamna deloc ca sunt convins ca sunt asa mari diferente intre ele, doar nu sunt dispus sa imi asum riscul . Bafta si asfalt uscat. Vad ca ai numar de vaslui, oare te stiu? eu am un sv negru e singuru din oras pana acum L.E. daca esti din vaslui, daca esti din judet atunci nu cred ca te stiu Editat Aprilie 17, 2009 de radu86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Ma Costelus, daca in manualul de intretinere scrie SAE 10w-40 fara sa specifice moto sau auto, ca o fi ulei de floarea soarelui,in,soia,rapita,atunci pune-i SAE 10w-40 si gata. Ca cica, o fi o diferenta,ma, cred ca o fi, da nu stiu, eu tin sa zic ca e, da numai la pret,de aia ala de se numeste Unisol e mai bun la prajit cartofi si Bunica e pt facut fripturi, adica nu toata lumea isi permite sa plateasca eticheta.Friptura pana una alta e mai buna la gratar. Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 m am convins.......batai anormale la motor spuma in filtru de aer am facut comanda la repsol am vrut sa stiu si parerea altor SPECIALISTI in urma unor discutii cu prietenii La honda mea, stii tu, modelul american,VT de 800,cand avea ulei : repsol,castrol procycle, ii patina ambreajul,nu aveam batai la motor ca avea tachetii hidraulici,dar dupa ce i-am pus Lukoil 10w-40, barbate, nu mai patina ambreajul ci chiar mergea grozav,acu eu diferenta asta am vazut-o , or mai fi si altele si dintre toate, stii care ..............pretul.Adica asta-i parerea mea. Se poate sa mai fie la tine si nr de ture care cere mai mult de la un ulei, nu zic ca nu,dar a mea la 8000 rotatii nu. Mai e Aralul care e destul de bun, dar si asta are reclama buna ca s-a scumpit minutu la reclame la radio si televiziune. Te-am salutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Bai priceputilor, care din voi are macar o facultate de mecanica? Care a lucrat la Honda, Kawasaki, Suzuki sau Yamaha? Citi ati facut parte din echipa care a proiectat o motocicleta? A, banuiam eu. E, dupa ce o sa treceti pe acolo, poate o sa va creada cineva. Pina atunci, vorbiti discutii pe un forum, nimic mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Bai priceputilor, care din voi are macar o facultate de mecanica? Care a lucrat la Honda, Kawasaki, Suzuki sau Yamaha? Citi ati facut parte din echipa care a proiectat o motocicleta? A, banuiam eu. E, dupa ce o sa treceti pe acolo, poate o sa va creada cineva. Pina atunci, vorbiti discutii pe un forum, nimic mai mult. Da de ce te-ai suparat asa de tare? Sunt doar pareri, discutii, oricum baiatu o sa foloseasca ce vrea si dupa cum isi permite. Din seria Legile lui Murphy"Expert este cel ce stie din ce in ce mai mult despre din ce in ce mai putin, pana cand stie absolut totul despre nimic." "Expert poate fi oricine din afara orasului" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Magazinele de piese auto care-ti vand ulei de auto pt moto, ar face bine sa-ti dea si cartea de vizita a unui service. Ca vei avea nevoie In rest, fiecare e liber SA CITEASCA si SA SE INFORMEZE inainte de a-si cumpara ceva. Iar cei care vor descoperi standardele auto vs moto, regimuri de lucru, etc. vor observa si diferentele. Pana atunci vor merge pe idee ca daca scrie 10w/40 pe ambele sunt la fel. De fapt nu-s Si un mic exemplu de studiat pentru cei cei vor sa se lamureasca: MARCA X - Ulei full-sintetic de top - AUTO: Specification: ACEA A3/B4 API SM/CF VW 502 00/ 505 00 MB 229.1 TOT MARCA X - Ulei full sintetic de top - MOTO: Specification: JASO MA, API SG, ACEA A3 Ceea ce nu stii tu, in primul rand, este ca uleiul sintetic este o mare teapa tare scumpa. Dar, de unde sa le stii pe toate? am folosit repsol la cbr ica dar acum am schimbato pe castrol 10w 40 (auto) este vreo diferenta intre uleiul moto si auto cu aceleasi caracteristici (valori,indicatori...)10W40 ? Nu este absolut nici o diferenta, in afara de pret. In nici un caz sa nu folosesti ulei sintetic, in orice l-ai pune! Uleiurile de masina de obicei contin aditivi anti-frictiune pentru a proteja mai bine componentele in miscare si a reduce uzura. Ambreiajul se BAZEAZA pe frictiune pentru a functiona, de aceea la motocicletele cu ambreiaj in baie de ulei nu prea merge cu uleiuri de masina. Asta e cam singurul motiv solid pentru a baga ulei de motocicleta. ...ah si e posibil sa existe si alti aditivi care sa se comporte altfel la motociclete decat la masini, datorita regimului mult mai solicitant al unui motor de 600cc care scoate 100 de caluti la peste 10k ture. In concluzie, daca tii la motorul tau, ia ulei de motcilcleta ca nu economisesti mai mult de 2-3 beri la un schimb bagand ulei de masina! Faci o confuzie groaznica intre notiuni. Conform spuselor tale, cel mai bine ar fi sa folosesti Super Glue in motor, ca sa nu cumva sa-ti patineze ambreiajul. Nu are absolut nici o treaba patinatul ambreiajului cu tipul uleiului. Ambreiajul patineaza numai si numai din cauza uzurilor, tensiunilor arcurilor sau a jocurilor lasate necorespunzator, fie ca este el in baie de ulei sau uscat. Las-o cu frictiunea ca incurci rau borcanele! La un motor care are carter comun cu cutia de viteze, e normal ca, orice ulei ar fi, sa se uzeze mult mai repede, din cauza faptului ca pinioanele din transmisie il vor "toca" rapid. Un ulei de motor nu stie sa faca fata presiunilor imense dintre dintii pinioanelor, in timp ce un ulei de cutie rezista la aceste presiuni dar nu stie sa faca fata temperaturilor mari ale punctelor fierbinti dintr-un motor. Daca vrei sa incepi sa-ti paradesti motorul, mergi pe ulei auto. Nu e marketing bullshit, ca pentru ei ar fi foarte de dorit sa produca un singur tip de ulei si sa scape de costuri de productie suplimentare. Fata de masina ai asa la mobra: - ambreiaj in ulei - regim de turatii mult mai ridicat si mult mai necrutator pentru ulei decat la masina. Macar astea doua sa te tina departe de a mai baga ulei de masina in motocicleta. Ai CBR, ai mobra care cere turatii inalte, think about it. Ce logica ai! Sa stii ca in majoritatea cutiilor de viteza automate ale autoturismelor exista ambreiaje multidisc in baie de ulei. Si, la fel, exista si motoare auto care merg la un regim foarte ridicat de turatie. Nu am auzit sa se puna ulei de motocicleta in ele. De fapt, toata ctarasenia asta cu ulei auto si moto e o mare tampenie, dar, daca voi nu aveti ce face, va umpleti timpul cu polemici cretine. Mda, cam asta este calitatea motociclistilor "romanesti". Hahaha de aia gasesti crema de fata marca l'oreal de folosit dimineata pana in pranz pentru femei intre 37 si 39 de ani cu par saten ochi verzi intre 56 si 58 de kile si care tin poseta pe umarul stang. Orice producator isi segmenteaza clientela si incearca sa vina cu oferte dedicate pentru a se diferentia de restul, pentru a oferi un motiv suplimentar de cumparare, si in final pentru a vinde mai mult si mai scump. Tu care ai un motor Giumbasaki si vezi in raft doua produse: "Ulei" si "Ulei special pentru motociclete Giumbasaki", ce produs alegi? Crezi ca merita sa te cobori la mintile lor de curci plouate? Ba totul este marketing bullshit, in realitate se pot produce mobre de 1000 CP care sa consume 0.5l la suta, sa coste 200 dolari si sa tina 10 milioane de kilometri, dar nimeni n-are interes sa faca asa ceva. La fel si pentru tine! Merita? Daca-i mobra cu ambreiaj uscat si turatii normale, merge sa pui ulei de masina. Doar ca mobrele astea sunt produse doar de Harley-Davidson (toate), Moto Guzzi (toate din cate stiu) si BMW (seria R si K-urile vechi, cele noi sunt motoare de turatie). Tu ai mai dat cateva tampenii din tine, asa ca ti-as recomanda sa mai studiezi inainte de a apasa tastele. Un pic exagerat, dar in mare asa este. Nu ar mai avea profit daca ar produce masini si moto mult mai fiabile. Se spune ca masinile si motocicletele electrice vor fi fara service, dar bineinteles ca nu va fi asa. Ei de unde sa mai traiasca apoi. Sunt f multe discutii pe baza problemei "ulei auto vs moto". De fapt nu e ulei auto, e pur si simplu ulei. Asa zice manualul de Honda, pune ulei, pur si simplu ulei care sa aiba standardele API si JASO nustiucare. Sunt multe campanii de indoctrinare a soferilor si motociclistilor care se desfasoara de zeci de ani, si au dat foarte mari roade. S-a scazut nr de kilometri la care se schimba uleiul si filtrele pana la jumatate, atat la masini cat si la motociclete. Asta a adus un profit imens producatorilor de ulei. Esti luat drept necunoscator de catre vanzatorii de ulei si de mecanici daca respecti manualul motocicletei. On topic: Nu are nimic uleiul tau, doar ca ar trebui schimbat mai repede decat ai face-o la o masina, motocicletele solicitand mai mult uleiul. Intre uleiurile moto si auto sunt diferente de aditivi (cel putin asa zic producatorii). Insa eficienta acestor aditivi e pusa la indoiala in testele facute de tot felu de laboratoare. Sezi calm, am spus ca nu merita sa te cobori la mintile lor. Cica prostul are mintea odihnita, ca nu o foloseste. Editat Aprilie 17, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 [...]La un motor care are carter comun cu cutia de viteze, e normal ca, orice ulei ar fi, sa se uzeze mult mai repede, din cauza faptului ca pinioanele din transmisie il vor "toca" rapid. Un ulei de motor nu stie sa faca fata presiunilor imense dintre dintii pinioanelor, in timp ce un ulei de cutie rezista la aceste presiuni dar nu stie sa faca fata temperaturilor mari ale punctelor fierbinti dintr-un motor. [...] In mare sunt de acord cu ce ai scris, cu o singura problema. Uleiul de motor se schimba mult mai des ca un ulei de cutie, desi fac impreuna acelasi numar de km. Pornind de la premiza ca uleiul de cutie este mult mai vascos, iar vascozitatea lui scade atunci cand cutia se pune in miscare si de asemenea, presupunand ca viscozitatea uleiului de motor nu scade la fel de mult ca cel din cutie (sau pe asta nu o luam in considerare, diferenta de vascozitate intre uleiul de cutie si cel de motor fiind semnificativa), ar rezulta ca motivele pentru care schimbam uleiul sunt 2: 1. uleiul intra in contact cu angrenaje ale dracului de fierbinti si in timp isi pierde proprietatile; 2. uleiul pierde din vascozitatea initiala si nu mai face fata angrenajelor cutiei (e atat de subtire incat nu mai poate proteja pinioanele); Asadar, din punctul meu de vedere, motorul toaca uleiul si nu cutia... Acum...corecteaza-ma daca gresesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 la mine la mobra imi zice ca uleiul il schimb la 12 000km, si imi zice numai sa fie 10W40. nu vad cum influenteaza turatia comportamentul unui ulei. temperatura uleiului da, dar turatia ce ii face? Nu ii face nimic. Molecula de ulei trebuie sa reziste la presiune si sa isi pastreze aceasta proprietate independent fata de temperatura, in tre anumite limite, normal. Ori, valoarea acestei presiuni este data de particularitatile constructive ale lagarelor, adica dimensiuni, jocuri si de forta la care sunt supuse aceste lagare. Rolul principal al uleiului este acela de a nu lasa ca doua suprafete metalice sa se atinga, evitand frecarea uscata intre acestea. Ca si rol secundar, uleiul poate fi folosit ca agent de racire, din cauza proprietatilor termice destul de bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 @mariion: Numai pe mine m-ai exclus din critici . Acum lasand gluma la o parte, ai spus o treaba interesanta cu privire la uleiul sintetic. Deoarece folosesc la masina sper sa gasesc ceva articole in legatura cu asta. pana acum am auzit numai laude si ca e recomandat. Daca ai putea sa ma indrumi catre un link cu privire la uleiul sintetic si problemele lui ar fi grozav. Multumesc. Daca nu, oricum incerc sa gasesc cate ceva . Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 In mare sunt de acord cu ce ai scris, cu o singura problema. Uleiul de motor se schimba mult mai des ca un ulei de cutie, desi fac impreuna acelasi numar de km. Pornind de la premiza ca uleiul de cutie este mult mai vascos, iar vascozitatea lui scade atunci cand cutia se pune in miscare si de asemenea, presupunand ca viscozitatea uleiului de motor nu scade la fel de mult ca cel din cutie (sau pe asta nu o luam in considerare, diferenta de vascozitate intre uleiul de cutie si cel de motor fiind semnificativa), ar rezulta ca motivele pentru care schimbam uleiul sunt 2:1. uleiul intra in contact cu angrenaje ale dracului de fierbinti si in timp isi pierde proprietatile; 2. uleiul pierde din vascozitatea initiala si nu mai face fata angrenajelor cutiei (e atat de subtire incat nu mai poate proteja pinioanele); Asadar, din punctul meu de vedere, motorul toaca uleiul si nu cutia... Acum...corecteaza-ma daca gresesc! Viscozitatea inscrisa pe ambalajul unui ulei este viscozitatea la o anumita temperatura, cea de functionare. Ea trebuie sa se mentina STRICT constanta in limitele de temperaturi pentru care a fost proiectat uleiul respectiv. Diferenta intre uleiul de motor si cel de cutie nu este numai de viscozitate, ci si de proprietati fizice, chimice, asa cum am mai spus. Uzura unui ulei inseamna tocmai diminuarea acestei viscozitati. In timp, da, si temperatura ii diminueaza viscozitatea. O alta diferenta este ca, intr-un motor, ungerea se face prin presiune de ulei, adica, degeaba bagi tu cel mai bun si mai scump ulei facut de nu stiu ce ateleier secret al lui NASA pentru satelitul "Sputnik XXL", daca pompa ta de ulei are axul rupt si nu functioneaza. Iti garantez ca termini rapid motorul ala. La cutie, ungerea nu se face prin presiune de ulei, ci prin simpla barbotare, presiunea aparand doar in interstitiile dintre danturile a doua pinioane ce se antreneaza reciproc, la fel ca intr-o pompa de ulei. Uleiul este ridicat de dintii pinioanelor si barbotat prin ea. In cutie, temperaturile punctelor fierbinti sunt mult mai scazute. Sunt diferente enorme intre cele 2 tipuri de ulei. Pe de alta parte, avand in vedere diferenta mare de viscozitate intre ele, gandeste-te la urmatorul lucru: Ce uzezi mai repede, daca il folosesti intr-un angrenaj dintat, un ulei cu viscozitatea x sau unul cu viscozitatea 8x? (Nu e aleasa foarte bine intrebarea, dar merge ca sa-ti faci, oarecum, o idee.) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
drc Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Super glue e naspa .... dp un timp nu prea mai iese din viteze :| aia cu nisipul si pilitura e baza. PS: am auzit ca niste prosti au creat buson cu magnet si un magnet care il pui pe filtru de uleui ..... ce prosti cum sa aduni pilitura din motor ca iti patineaza ambreiaju Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladut50 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 @mariion: Numai pe mine m-ai exclus din critici . Acum lasand gluma la o parte, ai spus o treaba interesanta cu privire la uleiul sintetic. Deoarece folosesc la masina sper sa gasesc ceva articole in legatura cu asta. pana acum am auzit numai laude si ca e recomandat. Daca ai putea sa ma indrumi catre un link cu privire la uleiul sintetic si problemele lui ar fi grozav. Multumesc. Daca nu, oricum incerc sa gasesc cate ceva . Bafta Uite asta, daca stii engleza! oil_bible.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 @mariion: Numai pe mine m-ai exclus din critici . Acum lasand gluma la o parte, ai spus o treaba interesanta cu privire la uleiul sintetic. Deoarece folosesc la masina sper sa gasesc ceva articole in legatura cu asta. pana acum am auzit numai laude si ca e recomandat. Daca ai putea sa ma indrumi catre un link cu privire la uleiul sintetic si problemele lui ar fi grozav. Multumesc. Daca nu, oricum incerc sa gasesc cate ceva . Bafta Nu stiu daca vei reusi sa gasesti ceva cu privire la mizeria de ulei sintetic, pentru ca e foarte laudat si i se face multa publicitate aiurea. Tot ceea ce-ti pot spune este ca este facut dintr-un amestec de molecule sintetizate in cateva secunde in laboratoare chimice si din resturile de ulei uzat colectate, filtrate si readitivate. Din aceasta cauza, ulei full sintetic a carui densitate sa depaseasca 10W nu vei gasi. De la 15W in sus vei gasi semi-sintetic, adica amestecat cu ulei mineral. Dintr-un ulei uzat, filtrat de impuritati, "spalat", a carui viscozitate a scazut drastic in urma utilizarii, nu vei putea in veci sa obtii o viscozitate mai mare decat daca il amesteci cu un ulei mineral. Pe de alta parte, ia exemplu diamantului. Desi ii poti sintetiza structura cubica in laborator, nu vei reusi niciodata sa obtii proprietatile diamantului veritabil, care a stat milioane de ani in conditii de presiune si temperatura constante, structura sa construindu-se lent, legaturile dintre atomi facandu-se ferm intr-o perioada atat de lunga. Nu ma pricep foarte bine la chimie sa-ti dau mai multe detalii de specialitate, insa, in concluzie, uleiul mineral este obtinut din petrol, petrol care s-a format, la fel, in milioane de ani si care are o strcutura moleculara mult mai stabila decat orice molecula asemanatoare pe care ai putea-o sintetiza tu in laborator. Avand in vedere ca un ulei sintetic este de 3-4 ori mai scump decat unul mineral, tu, ca si producator, ce ai lauda si ai vrea sa vinzi in cantitati mai mari? Mineral sau sintetic? In plus, uleiuri uzate vei gasi, teoretic, la infinit, caci se uzeaza, se colecteaza, se curata si se vinde iar, si tot asa, in timp ce resursele de petrol sunt limitate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radu86 Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 @vladut: ma pun pe citit acum. @mariion: multumesc, ai dat argumente solide si logice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Stimate mariion-Ariel, etc., Dupa ce vei studia ce inseamna fiecare standard in parte vei observa si diferentele. Uzura, temperaturi, durata de folosire, etc. Acele standarde au fost create de multi ani si sunt folosite in industriile auto si moto (pe langa standardele uleiurilor de nave, instalatii industriale, instalatii pe cablu, etc.) cu un anumit scop, anume pentru a diferentia tipurile de ulei si folosirea lor pentru ce au fost create. Intre timp, incearca sa nu ma bagi in seama asa cum nici eu nu te-am bagat. Ca de guralivi pe forumuri, ce cauta sa reinventeze roata sau vin cu o roata patrata sa arate ce buna e, sunt satul. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Aici un link care va lamuri pe toata lumea fara sa intrati in atatea detalii! http://www.pro-bike.ro/site/index.php/ro/i...re-ulei-part-ii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Super glue e naspa .... dp un timp nu prea mai iese din viteze :| aia cu nisipul si pilitura e baza. PS: am auzit ca niste prosti au creat buson cu magnet si un magnet care il pui pe filtru de uleui ..... ce prosti cum sa aduni pilitura din motor ca iti patineaza ambreiaju Da, sa stii! Am vazut si pe la busoanele cutiilor de viteza, la masini. Cum sa arunci pilitura de acolo? E cea mai buna! Iti dai seama, ca la masina si la mobrele mele, primul lucru pe care l-am facut, dupa ce le-am cumparat, a fost sa scot acesti magneti de pe busoane! Apropos de teoreticienii astia cu uleiul lor de motocicleta anti-patinator de ambreiaj, am mai vazut eu teoreticieni care scriau kilometri intregi de teorie despre "diferentele" dintre auto si moto si care mi-au marturisit ca merg cu ulei auto in mobrele lor, desi erau cei mai tari in clanta a lauda uleiurile "moto". Eu nu am vazut niciodata un ambreiaj multidisc in baie de ulei care sa patineze din cauza uleiului. Niciodata! Intrebare, de ce la unele din motocicletele, sa zicem, Honda mai vechi, ale caror motoare sunt aceleasi si in prezent, dar echipeaza alte modele asemanatoare, restilizate, de exemplu Honda Dominator, scoasa prin anii '80, de ce in anii '80, in manualul lor scria ulei MINERAL, fara sa specifice auto, moto, elicoptero, tanco etc. iar acum, pe modelul nou, de fun moto sau supermoto, scos recent (nu stiu cum se cheama modelul), dar care are exact acelasi motor, cel din anii '80, scrie sa se foloseasca ulei sintetic, moto, "draco'-laco"?????!!? De ce? Are alte ferodouri la ambreiaj? Alt material? Sunt alte metale folosite? Sau cum? E exact acelasi motor, dar, politica comerciala trebuie respectata, nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
catas_him Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 In urma celor citite si intelese de mine,a expertizelor si contraexpertizelor facute de un numar impresionant de specialisti si mai putin specialisti,de a tot stiutori si pentru cei care stiu mai putin si cred ca stiu destul, nu vreau sa ma abtin dar cred un singur lucru:TOATA LUMEA ARE DREPTATE (IN FELUL LUI) Salutari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Aici un link care va lamuri pe toata lumea fara sa intrati in atatea detalii! http://www.pro-bike.ro/site/index.php/ro/i...re-ulei-part-ii aici http://www.bobistheoilguy.com/ http://www.go-synthetic.com/amsoil_testing...il_testing.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) Stimate mariion-Ariel, etc., Dupa ce vei studia ce inseamna fiecare standard in parte vei observa si diferentele. Uzura, temperaturi, durata de folosire, etc. Acele standarde au fost create de multi ani si sunt folosite in industriile auto si moto (pe langa standardele uleiurilor de nave, instalatii industriale, instalatii pe cablu, etc.) cu un anumit scop, anume pentru a diferentia tipurile de ulei si folosirea lor pentru ce au fost create. Intre timp, incearca sa nu ma bagi in seama asa cum nici eu nu te-am bagat. Ca de guralivi pe forumuri, ce cauta sa reinventeze roata sau vin cu o roata patrata sa arate ce buna e, sunt satul. Multumesc anticipat. Stimate uom Thomas, Nu te-am bagat in seama, mi-am exprimat doar parerea. Acum, daca tu cumva vinzi uleiuri "moto", e normal sa ma injuri, caci, probabil crezi ca ti-am stricat vadul. Mno, nu e asa, vor exista intotdeauna necunoscatori care iti vor spori profitul. Acum, nu sari ca popcorn-ul, poate nu vinzi, dar, vehementa si violenta limbajului tau pe care l-ai folosit ca sa-mi raspunzi la o banala parere de-a mea, mi-a deschis orizonturile spre aptitudinile tale de comerciant ambulant de uleiuri. Asadar, bafta la vanzari! P.S. Marian Ion, Incantat de cunostinta! aici http://www.bobistheoilguy.com/ http://www.go-synthetic.com/amsoil_testing...il_testing.html Nea' Kato, la IJ, in cutie, matale ce bagai? Sau la Pannonia? Nu de alta, dar si saracul IJ si puternica Pannonia au tot ambreiaj multidisc in baie de ulei. Asa-i ca bagai ulei de cutie, mineral, de Dacie? T90? Sau, poate ai bagat si de motor, 20W40, sau Diesel, M30, ce mai gaseai pe la unu' pe la altu' pe vremea Raposatului..... Asa-i? Ia zi-mi, inainte sa dai link-uri catre porcariile alea de articole publicitare, ti-a patinat vreodata ambreiajul la IJ din cauza acestui ulei? Editat Aprilie 17, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 Stimate uom Thomas, Nu te-am bagat in seama, mi-am exprimat doar parerea. Acum, daca tu cumva vinzi uleiuri "moto", e normal sa ma injuri, caci, probabil crezi ca ti-am stricat vadul. Mno, nu e asa, vor exista intotdeauna necunoscatori care iti vor spori profitul. Acum, nu sari ca popcorn-ul, poate nu vinzi, dar, vehementa si violenta limbajului tau pe care l-ai folosit ca sa-mi raspunzi la o banala parere de-a mea, mi-a deschis orizonturile spre aptitudinile tale de comerciant ambulant de uleiuri. Asadar, bafta la vanzari! P.S. Marian Ion, Incantat de cunostinta! Incearca in a te abtine in a discuta despre mine fara sa ma cunosti (ambulant, vad, etc.). Ca nu am facut vreo reclama vreunui produs si te-ai simtit lezat prin asta. Asa ca mai subtire. Am invitat lumea SA CITEASCA standardele internationale si de acolo sa vada diferentele. Atata tot. Asta a fost parerea mea pe care ai binevoit sa o iei in răspăr. Te mai rog inca o data sa le citesti si sa le compari, abia apoi sa tragi niste concluzii si sa ma lasi pe mine deoparte in "razboiul" tau cu toata lumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 aici http://www.bobistheoilguy.com/ http://www.go-synthetic.com/amsoil_testing...il_testing.html Si eu ce ar trebui sa inteleg de aici? Ce altceva in afara de faptul ca Amsoil isi face publicitate, denigrand celelalte uliuri, care, normal, trebuie sa fie sub el, nu? Daca eu fac tuica si vreau sa o vand, iar Thomas face si el tuica si vrea si el sa o vanda, nu ti se pare normal ca eu sa zic ca tuica mea e cea mai buna si e numai din prune (de fapt e de corcoduse) si a lui Thomas e slaba, plina de apa si facuta in cazane coclite si mai e si obtinuta din tescovina. Nu e normal sa zic ca produsul meu e mai bun, sa-i iau toti clientii lui Thomas si sa vand marfa mea, facand mai mult profit pentru mine? Incearca in a te abtine in a discuta despre mine fara sa ma cunosti (ambulant, vad, etc.). Ca nu am facut vreo reclama vreunui produs si te-ai simtit lezat prin asta. Asa ca mai subtire. Am invitat lumea SA CITEASCA standardele internationale si de acolo sa vada diferentele. Atata tot. Asta a fost parerea mea pe care ai binevoit sa o iei in răspăr. Te mai rog inca o data sa le citesti si sa le compari, abia apoi sa tragi niste concluzii si sa ma lasi pe mine deoparte in "razboiul" tau cu toata lumea. NU am razboi cu nimeni, uom Thomas. In plus, daca as avea, de ce te-as baga si pe tine in presupusul meu conflict???!? Sper sa nu te deranjeze exemplul cu tuica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mr.Wattmaster Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 mariion, acelasi lucru iti recomand si eu, calmeaza-te ca vad ca ai inceput sa te iei lume pe aici, inlusiv sa-l faci pe Thomas vanzator de uleiuri. Nu m-ar mira sa ma faci si pe mine la fel. Asa ca, chill... Ai sarit peste doua posturi: cele ale intiatorului topicului: MARKETING asta e !!!!!!! dar eu nu pot sa mi explic niste ciudatenii atata timp ca este tot 10W40 - zgomote (batai) anormale la motor - o spuma in filtru de aer si asta dupa ce am pus acel ulei auto cred ca ma intorc la repsol m am convins.......batai anormale la motor spuma in filtru de aer am facut comanda la repsol am vrut sa stiu si parerea altor SPECIALISTI in urma unor discutii cu prietenii C devil, asteptam impresiile dupa schimbul de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator mariion Postat Aprilie 17, 2009 Share Postat Aprilie 17, 2009 (editat) mariion, acelasi lucru iti recomand si eu, calmeaza-te ca vad ca ai inceput sa te iei lume pe aici, inlusiv sa-l faci pe Thomas vanzator de uleiuri. Nu m-ar mira sa ma faci si pe mine la fel. Asa ca, chill... Ai sarit peste doua posturi: cele ale intiatorului topicului: C devil, asteptam impresiile dupa schimbul de ulei. Mi se pare normal sa sar peste niste aberatii cu privire la zgomote si batai fictive. Sunt foarte calm, crede-ma. De fapt, sunt tot numai un zambet. Ma distrati la culme cu "tehnica" voastra imaginara. P.S. Prin posturile tale "documentate", nu esti decat necunoscator, nu e o rusine. Editat Aprilie 17, 2009 de mariion Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.