b41pav Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea! Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare ) PS: stiu ca am gresit cu FirstBike dar va rog nu-mi sariti in cap pentru asta! Incerc sa salvez ce mai pot scimband motorul asa ca daca ma puteti ajuta cu cineva sau ceva sfaturi gen ce tip de motor intra, cutie de viteze,ramane sau se schimba si asta sau pe cinve care are sau a mai schimbat motoare v-as fi recunoscator (de la o bere in sus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Mai oameni... sunt un incepator (mai inaintat dar tot incepator) care a cumparat anul trecut un Royal de 125cc de la Fist Bike. Dupa primii x sute de km din sezonul trecut "bestia" mea de motor s-a transformat intr-un mielusel care de abia se taraste pe susea! Din cate am potut afla de la unii si de la altii ca stiu pe cineva cu un prieten care a avut asa ceva si si-a schimbat motorul!!! Aveti pe cineva care sa ma rezolve si pe mine? Un mecanic bun care sa-mi spuna(eventual sa-mi si vanda) un motor care s-ar potrivi pe cadrul meu!!! (preferabil unul mai mare ) PS: stiu ca am gresit cu FirstBike dar va rog nu-mi sariti in cap pentru asta! Incerc sa salvez ce mai pot scimband motorul asa ca daca ma puteti ajuta cu cineva sau ceva sfaturi gen ce tip de motor intra, cutie de viteze,ramane sau se schimba si asta sau pe cinve care are sau a mai schimbat motoare v-as fi recunoscator (de la o bere in sus ) NU-TI SAR IN CAP desi ai merita.s-ar putea ca ambreiajul sa-ti faca figuri,nu motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b41pav Postat Ianuarie 31, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2006 se misca greu pentu ca m-am obisnuit cu ea (ea merge la fel cum am cumparat-o) si vreau sa schimb motorul cu altul de capacitate mai mare pentru demaraj/viteza mai mare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator <-BlacK_Killer-> Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 se misca greu pentu ca m-am obisnuit cu ea (ea merge la fel cum am cumparat-o) si vreau sa schimb motorul cu altul de capacitate mai mare pentru demaraj/viteza mai mare! HINT : Vinde-l si i-ati o motocicleta ! diferentele vor fi foarte sesizabile si nu te vei chinui cu adaptari pe care nici nu cred ca le poti face , iar kituri gen polini nu cred ca exista pentru FB. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Bai vinde-l asa cum e, practic nu ai ce motor sa pui pe royal sa iasa ceva calumea. S-o gasi cineva sa-l cumpere... 125 cmc inseamna exact asta ,ce te misti incet pe sosea, nu are nimic Royalu in neregula, probabil ca motorul e unul incercat pe foarte multe chinezesti si e fiabil. La cat ai dat pe un Royal iti puteai lua japoneza foarte buna, un touring, o enduro.Si acum cred ca poti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b41pav Postat Ianuarie 31, 2006 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2006 Sfatul cu vanzarea este bun dar voi pirde mult .... sper sa il mai tin macar un an daca reusesc sa schimb motorul...!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arian46 Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Asculta-i pe baieti..ca stiu ei ce spun! Nu merita sa schimbi motorul de pe FB cu ceva mai mare..e prea complicat si vei acvea numai probleme..cadrul..franele..suspensiile sunt calculate pt motor de 125.. plus ca ti-ar trebui si omologare,sau asa ceva;nu merita. Il vinzi si-ti iei ceva mai mare si mai bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 Stiu pe cineva cu un Royal si cica al lui ar fi de 175, cel putin asa i-au scris aia pe talon. In talon scrie Royal de 175 da pe motor scrie altceva, incepe cu Q parca Oricum chiar daca al lui ar fi de 175 tot puturos e si ca viteza de croaziera mai mult de 70 nu poti sa-i ceri. Doua lucruri imi plac insa la Royalul asta : felul in care e gandita cutia de viteza ( dintr-a 5-a se poate scoate direct pe liber) si beculetul ala din bord care te avertizeaza ca-ti suna mobilul. Teoretic s-ar putea pune un motor mai mare dar practic nu merita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
f_zoltan Postat Ianuarie 31, 2006 Share Postat Ianuarie 31, 2006 chestia cu schimbatul motorului e o cheltuiala nerentabila de bani si poate deveni un consum urias de timp, eventual o imposibilitate legala... omologarea individuala e o porcarie care nu renteaza decat daca chiar ai superscula de inmatriculat. Tu ai pune motor de Porsche pe Dacie? Teoretic se poate, dar practic... no way! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Puriul Postat Februarie 1, 2006 Share Postat Februarie 1, 2006 Stiu pe cineva cu un Royal si cica al lui ar fi de 175, cel putin asa i-au scris aia pe talon. In talon scrie Royal de 175 da pe motor scrie altceva, incepe cu Q parca Oricum chiar daca al lui ar fi de 175 tot puturos e si ca viteza de croaziera mai mult de 70 nu poti sa-i ceri. Doua lucruri imi plac insa la Royalul asta : felul in care e gandita cutia de viteza ( dintr-a 5-a se poate scoate direct pe liber) si beculetul ala din bord care te avertizeaza ca-ti suna mobilul. Teoretic s-ar putea pune un motor mai mare dar practic nu merita si daca dupa ce-o scoti pe liber din a-5-a ti-o primeste pe a-1-a?!ce faci la viteza aia?si cum se simte cutia? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mihai Florea Postat Martie 24, 2006 Share Postat Martie 24, 2006 salutare,si bine ai venit printre cei trasi in teapa de first bike.si eu am un motor de la ei,tot de 125,dar formula,prima motocicleta vanduta in c-ta.....si eu pot zice ca am exact aceleasi probleme si am incercat cam orice,de la taiat cu flexul toba sa-i scot sitele pana la la scoatreea filtrului de aer,cricului,ghidon indoit in stil sport,orice numai sa mearga mai repede,m-am (cuvant urat) in ea de garantie.sa stii ca si pe mine m-a batut gandul in vara s-o vand,eu o am de fix un an,dar nimeni nu mai cumpara second hand asa ceva pe 1000 si ceva de euro,chiar si mai putin.am constatat intre timp ca acum desteptii astia s-au gandit in sfarsit sa puna motoare mai mari,de 200cc,si mai mult ca sigur e la baza acelasi motor,dar cu cilindru si piston marite.astia nu aduc piese separat,dar eu as incerca sa-i intreb dak se potriveste pe locul cilindrului de astuia cel pt 200cc,ar tb sa aiba aceeasi prindere.dek da,i-as pune sa-mi aduca setul de cilindru,chiuloasa si piston,sa-i fac marirea,cica ar scoate 11,5 kw,adik 15 cp,de la 10 cp cat e acum e ceva.ai putea si tu sa faci ac lucru,dar nush cat ar costa operatiunea asta si dak renteaza.io d-abia ieri am vaz motoarele lor de 200cc,pe acelasi cadre ca si ale noastre.si tine minte,motoarele sunt de fapt licenta suzuki,de la vechile serii gs de acum ani buni.poti intra pe site-ul producatoarului quingqi,si acolo o sa te convingi cam ce produc astia...din china,si aduc la noi dupa.si dak faci modificarea si totul pe exterior arata ca si inainte,la ce naiba sa te mai duci la rar,de unde sa stie astia dak e de 125 sau 200,ce?doar nu-ti desface pistonul cand te duci la revizie ca sa ti-l masoare....hai ca poate mai vb si cu alte ocazii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
micro Postat Martie 25, 2006 Share Postat Martie 25, 2006 Pai daca vrei ceva mai puternic,ia-ti un Roial de 200 cc,sau dfa comanda la fb de moto de 200 cc,are 11.5 kW la 8000 rpm adica 18.4 cp. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.